با اجاره دادن خودرو خود به راحتی می توانید درآمد زایی کنید.
ما از همین حالا شما را به همکاری با این موسسه دعوت میکنیم.
جهت اطلاعات بییشتر و ثبت نام اینجا را کلیک کنید.

همکاری با ما

 

اجاره خودرو توسان

هیوندایی توسان از سال 2004 تولید و روانه بازار شد. از اواخر سال 1395 با امضای قرارداد شرکت خودرو سازی کرمان موتور با شرکت هیوندای کره جنوبی این خودرو وارد صنعت خودرویی کشور ایران شد. توسان یکی از پرطرفدارترین و محبوترین خودروهای این کمپانی می باشد که توانسته فرروش خوبی در بازار جهانی داشته باشد.
شاسی بلند توسان با داشتن ظاهری زیبا و چشم نواز می تواند مورد توجه قرار گیرد. هیوندای ix35 همه ویژگی های خوب هیوندای را در خود جای داده است. این مدل هیوندای، انتخابی بسیار وسوسه انگیز برای علاقمندان کلاس خودروهای کراس اوور به حساب می آید. طراحی بیرونی نسل جدید توسان پیرو نسل جدید طراحی هیوندا است و از تناسب خوب با خطوط سیال بهره میبرد و طراحی زیبا و قابل قبولی را ارائه میکند طراحی داخلی آن نیز زیبا و دارای کیفیت مطلوبی است . پشت فرمان توسان دید به اطراف خوب و تسلط کافی است. صندلی ها نیز نسبتاً راحت هستند و بدن را تا حد مناسبی در بر میگیرند. رانندگی نرم و بی صدا بوده و پایداری و چسبندگی قابل قبولی دارد .ایمنی توسان با ۷ ایربک و دارای کسب ۵ ستاره ایمنی از موسسات تصادف در اروپا تضمین شده است .
توسان یک خودرو شاسی بلند خانوادگی میباشد که شما می توانید از آن در مسافرتهای برون شهری استفاده نمایید. برای اجاره توسان از موسسه رنت لوکس این خودرو را با راننده و بدون راننده می توانید در اختیار داشته باشید کافیست با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید. 

 

اجاره خودرو توسان