جهت رزرو و اجاره خودرو در کیش تماس بگیرید: 09037877678
کد مطلب: 01238.html
دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲
پاجرو و پاترول از لحاظ فنی هیچ ارتباطی به هم ندارند، پاجرو یک شاسیبلند با شاسی متصل به بدنه است، درحالیکه پاترول خودرویی با ابعاد بزرگتر و شاسی مستقل از بدنه است. اما موضع اصلی اینجاست که این سگمنت (شاسیبلندهای فول سایز) در حال مردن است.
به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ،روز شنبه در جریان بازدید ترِور مان، مدیر عملیاتی شرکت - رنت اتومبیل سمند کیش - میتسوبیشی از استرالیا، کنفرانسی خبری برگزار شد و مان از سیاستهای این شرکت بعد از - رنت اتومبیل سمند کیش - ادغام با گروه رنو- نیسان در مورد محصولات جدید این شرکت سخن گفت.
وی در ابتدای این کنفرانس راجع به محصول - رنت اتومبیل سمند کیش - پاجرو و همپوشانی آن با نیسان پاترول گفت: «البته پاجرو و پاترول از لحاظ فنی هیچ ارتباطی به هم ندارند، پاجرو یک شاسیبلند با - رنت اتومبیل سمند کیش - شاسی متصل به بدنه است، درحالیکه پاترول خودرویی با ابعاد بزرگتر و شاسی مستقل از بدنه است. اما موضع - رنت اتومبیل سمند کیش - اصلی اینجاست که این سگمنت (شاسیبلندهای فول سایز) در حال مردن است، درواقع حجم انتشار آلایندههای این خودروها در حال افت فروش آنها و درنتیجه مرگ آنهاست و هرجا که مشکل آلودگی هوا بیشتر باشد، مثل آمریکا و خاورمیانه این مساله بیشتر نمود پیدا میکند.»
البته - رنت اتومبیل سمند کیش - او به اینکه دقیقا چه برنامهای برای این خودروها دارند اشاره - رنت اتومبیل سمند کیش - نکرد و تنها از برنامه این شرکت در مورد برنامهریزی برای آینده این محصولات تا پایان سال - رنت اتومبیل سمند کیش - میلادی خبر داد. «این مساله را که پاجرو حذف خواهد شد - رنت اتومبیل سمند کیش - یا برنامه دیگری برای - رنت اتومبیل سمند کیش - آن وجود دارد، الان نمیتوانم بگویم، اما در - رنت اتومبیل سمند کیش - جلساتی که با گروه رنو – نیسان تا پایان ماه اکتبر خواهیم داشت، در مورد این موضوع صحبت خواهیم کرد، اما شانس زنده ماندن پاجرو در درازمدت پنجاه-پنجاه است» در این گفتوگو بیشتر در مورد محصولات آینده این شرکت صحبت و به این نکته اشاره شد که تا مدتی نسل فعلی پاجرو و لنسر در بازارهای هدف این خودروها موجود خواهند بود، اما برای آمدن یا نیامدن نسل آینده این خودرو باید صبر کرد. مدیر اجرایی میتسوبیشی سپس به سراغ دیگر خودروی پرسابقه و نامدار این شرکت یعنی لنسر رفت و در مورد آینده خودروهای سدان گفت «اینیک موضوع جهانی است که در مورد خودروهای سدان نیز علاقه کمتری دیده میشود و مردم بیشتر به سمت خرید هاچبکها و یا کراساوورهای سایز کوچک میروند.
اگر به آمار فروش خودروها در آمریکا - رنت اتومبیل سمند کیش - و چین که دو بازار بسیار - رنت اتومبیل سمند کیش - بزرگ جهانی هستند نگاه بیندازید، کاهش فروش سدانها و در عوض رشد فروش - رنت اتومبیل سمند کیش - کراساوورها مشهود است، اما در - رنت اتومبیل سمند کیش - آفریقا، هند و آمریکای لاتین کماکان به - رنت اتومبیل سمند کیش - سدانها توجه میشود» به گفته این مدیر، لنسر که ۱۱ سال است با نسل حاضر خود در بازار جهانی - رنت اتومبیل سمند کیش - حضور دارد، دیگر تاب مقاومت در بازار آمریکا و اروپا را نداشت و فروش آن در این دو منطقه به اتمام رسید، بااینوجود با سرمایهگذاریهای جدید که گروه رنو نیسان قصد دارند برای خودروهای نام آشنایی چون لنسر انجام دهند، باید منتظر یک انقلاب - رنت اتومبیل سمند کیش - برای این نام باشیم.
دراینباره ترِور مان گفت «ما در مورد لنسر - رنت اتومبیل سمند کیش - با - رنت اتومبیل سمند کیش - شرکای جدیدمان خیلی بحث کردیم و بحثهای زیادی باید انجام شود تا به نتیجه قطعی برسیم اما - رنت اتومبیل سمند کیش - فکر میکنم نمیتوانیم فقط روی کراساوورها - رنت اتومبیل سمند کیش - تمرکز کنیم، منظور - رنت اتومبیل سمند کیش - من این است که اگر خودخواهانه تصمیم بگیریم باید تمرکز اصلیمان روی کراساوورها باشد. به دو دلیل، اول اینکه این شاسیبلندها میراث و نقطه قوت ما هستند و دوم اینکه بازار به سمت تولید بیشتر
شاسیبلندها میرود»
در پایان نیز مان به این اشاره کرد که سرنوشت لنسر در دست مدیران رنو نیسان مخصوصا مدیر این گروه کارلوس گون قرار دارد. «مسائلی وجود دارد که باید در آنها به قطعیت برسیم، اینکه چه - رنت اتومبیل سمند کیش - خودرویی در چه سگمنتی حضورداشته باشد و اینکه بدانیم هر خودرو در چه مرکزی تولید شود. مسائل - رنت اتومبیل سمند کیش - مهمی هستند که با توجه به عوامل مختلفی مثل مساله زنجیره تامین و بازارهای هدف، باید به پاسخ آنها برسیم.
در بخش خودروهای تجاری بیشتر - رنت اتومبیل سمند کیش - در مورد سرمایهگذاری ثابت به - رنت اتومبیل سمند کیش - نتیجه رسیدهایم، اما در مورد خودروهای سواری این سوالات مختص به استرالیا نیست. من اوایل هفته گذشته در اروپا بودم و شبیه - رنت اتومبیل سمند کیش - چنین سوالاتی در آنجا از من پرسیده شد. بنابراین باید به راهحل جامعی برسیم و بخشی از این پاسخ به خود لنسر مربوط نمیشود، بلکه به انتخاب محل
خط تولید - رنت اتومبیل سمند کیش - آن ربط پیدا میکند. من نمیتوانم بیش از این در مورد لنسر حرف بزنم، اما تا گزارش میان فصلی ما در ماه اکتبر، تصمیمگیری نهایی در مورد لنسر نیز اعلام خواهد شد.»
مان در مورد ضعف این شرکت در دوران اخیر این شرکت در بحث تحقیق و توسعه نیز گفت: «در این سالها - رنت اتومبیل سمند کیش - سرمایهگذاری ما در بخش تحقیق و توسعه حدود ۳٫۵ تا ۴ درصد از سود کلی شرکت بود، اما این نسبت در دیگر شرکتها حداقل به ۵ درصد میرسد بنابراین قصد داریم - رنت اتومبیل سمند کیش - که ما هم به این میزان از سرمایهگذاری برسیم تا محصولات جدید هرچه بهروزتر و مشتریپسندتر باشند.»
منبع: کار اند درایور
ارائه خدمات رنت اتومبیل سمند کیش با ارزانترین قیمت