جهت رزرو و اجاره خودرو در ساری تماس بگیرید: 09037877678
کد مطلب: 00960.html
پنج شنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۶ - ۹:۱۶
ما باید یاد بگیریم که کار مشارکتی انجام دهیم. در حال حاضر ۱۰قطعهساز داریم که مورد تایید رنو هستند. اما تلاش و تاکید بر این است که این تعداد به ۵۰ قطعه ساز برسند.
در قسمت دوم گفتوگوی دکتر معظمی رئیس هیات عامل ایدرو با «دنیایخودرو» انتخاب تیتر از آن بخش مصاحبه که در مورد قیمت تمام شده وامکان صادرات خودروی ۲۰۰۸ بود به گونهای این موضوع را تداعی میکرد که این خودرو تعیین قیمت شده است ولی این برداشت صحیح نیست - رنت خودرو رانا ساری - زیرا منصور معظمی در این گفتوگو قیمتی را برای این خودرو اعلام نکرد وهمانگونه که در متن مصاحبه آمده قیمت اعلامی برای امکان صادرات این خودرو در سوال خبرنگار ذکر شده بود و نه در پاسخ رئیس - رنت خودرو رانا ساری - هیات عامل ایدرو.
رنت خودرو رانا ساری برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید.
با این مقدمه و با ذکر این که در بخش سوم این گفتوگو درباره شرایط بسته شدن قرارداد پژو و اینکه چرا - رنت خودرو رانا ساری - در پسابرجام قراردادهای خودرویی با فرانسویها بوده صحبت - رنت خودرو رانا ساری - شده است.
ارائه خدمات رنت خودرو رانا ساری با ارزانترین قیمت
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران میگوید: «هیچ محدودیتی برای شرکتهای بزرگ بینالمللی خودروساز، در زمینه سرمایهگذاری و مشارکت در ایران وجود ندارد. به همهشان خوشآمد میگوییم.» منصور معظمی در بخش سوم این گفتوگو به «دنیایخودرو» میگوید.
رنت خودرو رانا ساری برای شما در کمترین زمان
آیا دو قراردادی که با سیتروئن و پژو بسته شده، خوب بوده است؟
حتما بهتر از قبل است.
مناسبترین خدمات رنت خودرو رانا ساری را از ما بخواهید.
ولی هنوز قابل تفسیر است؟
خیلی بهتر از گذشته است.
هم اکنون برای رنت خودرو رانا ساری اقدام کنید
ما تجربه قراردادهای قبل را داشتیم و بر اساس آنها اقدام به امضای قراردادهای جدید کردهایم. اشاره کردید که بالاخره باید در این راه قدم برداشت، اما این قدم را ۱۸،۱۷ سال پیش برداشتیم. برگردیم به دوره گذشته که میگفتند صنعت مونتاژ اشاعه پیدا کرد و ما به سمت مصرف محصولات خارجی میرفتیم. ما با تولید قدم برداشتیم - رنت خودرو رانا ساری - و بعد دوباره از مونتاژ به مونتاژ رسیدیم. همان موقع که نهضت ساخت قطعات در داخل را راه انداخته بودیم، واشنگتنپست گزارشی مینویسد و میگوید حواستان به بازار ایران باشد. زمان این نیست که یک خودروساز دیگر به این منطقه بیاید و بخواهد مثلا فلان دستگاه خودرو صادر - رنت خودرو رانا ساری - کند.
به لحاظ مارکتینگ این حرف را قبول ندارم. طبیعت بنگاه این است که برای اینکه رو به توسعه برود و سهم بازار بیشتری داشته باشد، باید دارای مزیت رقابتی - رنت خودرو رانا ساری - باشد. مزیت رقابتی یعنی - رنت خودرو رانا ساری - چیزی که شما را - رنت خودرو رانا ساری - از رقیبتان متمایز میکند. چه اشکالی دارد ما هم خودمان را از بقیه خودروسازان متمایز کنیم اما وقتی - رنت خودرو رانا ساری - شما چیز قابل تمایزی ندارید، طبیعی است که محکوم به فنا هستید.
نیاز به رنت خودرو رانا ساری دارید؟ کلیک کنید.
مسیر نهضت ساخت داخل قدیم درست بود یا نهضت مونتاژ با هدف - رنت خودرو رانا ساری - صادرات امروز؟
اگر امروز کسی برای - رنت خودرو رانا ساری - مصرف داخل مونتاژ کند، خیانت کرده است. در همه قراردادهای بسته شده، داخلیسازی از ۴۰ درصد شروع میشود تا به ۸۰ درصد برسد.
رنت خودرو رانا ساری مخصوص شما.
اتفاقا دومین انتقادی که به قراردادها وارد است، به همین نحوه انتقال تکنولوژی و تولید مربوط میشود.
این توهین به من و شمای مدیر است. به همین دلیل میگویم - رنت خودرو رانا ساری - هر کجا قرارداد درست بستیم، تخطی از آن امکانپذیر نیست. معنی این حرف این است که ما یا باید خائن باشیم یا بیسواد.
بهترین ارائه کننده خدمات رنت خودرو رانا ساری.
هیچکس تایید نمیکند که به سمت مونتاژکاری حرکت کنیم. مونتاژ برای کشوری - رنت خودرو رانا ساری - که پنج میلیون بیکار دارد، خیانت است. برای کشوری که بالاترین افراد بیکارش، فارغالتحصیلان دانشگاهیاش هستند.
اطلاعات بیشتر در مورد رنت خودرو رانا ساری اینجا است.
اما یک نکته؛ کجای دنیا ۱۲۰۰ قطعهساز دارد؟ این موارد باید با هم در قالب یک سیستم تعریف شوند. - رنت خودرو رانا ساری - ما باید یاد - رنت خودرو رانا ساری - بگیریم که کار مشارکتی انجام دهیم. در حال حاضر ۱۰قطعهساز داریم که مورد تایید رنو هستند. اما تلاش و تاکید - رنت خودرو رانا ساری - بر این است که این تعداد به ۵۰ قطعه ساز برسند.
در مورد رنت خودرو رانا ساری بیشتر بدانیم.
من با هر کسی که در زمینه قراردادهای خودرو حرف کارشناسی دارد، با کمال میل و با خضوع و خشوع صحبت - رنت خودرو رانا ساری - میکنم. من حتی از قراردادهای نفتی دفاع کردم. هرچند امروز در حوزه نفت نیستم، ولی همیشه از - رنت خودرو رانا ساری - قراردادهای نفتی دفاع میکنم چون به نفع کشور است و باور دارم IPC میتواند کشور را تکان دهد.
رنت خودرو رانا ساری
آنطرف پژو و - رنت خودرو رانا ساری - سیتروئن، اینجا رنو. چرا همیشه فرانسویها؟ الان که سازمان بهخوبی میتواند مذاکره کند، چرا - رنت خودرو رانا ساری - با شرکتهای دیگر اروپایی یا شرکتهای بزرگتر مذاکره نمیکند؟
هیچ محدودیتی برای شرکتهای بزرگ بینالمللی خودروساز در زمینه سرمایهگذاری و مشارکت در ایران وجود ندارد. به همهشان خوشآمد میگوییم. بعضیهایشان فعالتر آمدند و بعضیهایشان نیامدند. ما از آنها استقبال میکنیم زیرا ما چنین درخواستی کردیم.
رنت خودرو رانا ساری برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید.
وقتی میگویم ما، لزوما نه فقط سازمان گسترش؛ مثلا فولکس مدتزمان طولانی است که مذاکره میکند. همچنین در حال مذاکره با ژاپنیها یا کرهایها هستیم. اما تا وقتی که بهراحتی میتوانند صادرات داشته باشند، چرا سرمایهگذاری کنند؟ وقتی یک شرکت به آسانی میتواند محصولاتش را صادر و سود زیادی کسب کند، چرا باید سرمایهگذاری کند؟ صنعت خودرو یک سیستم است.
رنت خودرو رانا ساری برای شما در کمترین زمان
شما نمیتوانید پیشرفت صنعت خودرو را داشته باشید، بدون اینکه ساب سیستمهایش را درست طراحی کنید. بنابراین نظام تعرفه، بحث حمایتها، نظام صادرات و… باید همه در یک تعامل منطقی - رنت خودرو رانا ساری - باشند تا نتیجهاش مثل خودروسازهای دیگر شود. در کشور چه سالی تولید خودرو شروع شد؟ ما با خیلیها شروع بهکار کردیم و آنها امروز خودروساز و سازنده هستند و ما کماکان واردکنندهایم. این اتفاق بدی است.این همان بحث زیرساختهاست که اشاره کردیم.
ما صنایع زیادی را - رنت خودرو رانا ساری - داریم که آنها را همزمان باهم پیش میبریم ولی کشورهایی که به آنها اشاره میکنیم، روی پنج صنعت تمرکز و سرمایهگذاری کردهاند؟ من چند بار به این موضوع در شورای معاونین اشاره کردهام.
رنت خودرو رانا ساری
وزارت صنایع باید اولویتهای صنعتیاش را روشن اعلام کند. اگر قرار - رنت خودرو رانا ساری - است حمایتی صورت گیرد، باید از صنعتی حمایت شود که برای کشور مزیت میآورد. بنابراین برایم اصلا مهم نیست که فلان کارخانه خوابید، خب بخوابد. باید هم بخوابد. کارخانهای که خودش را با تحولات بینالمللی و صنعت هماهنگ نکند، محکوم به - رنت خودرو رانا ساری - خوابیدن - رنت خودرو رانا ساری - است.
در مورد رنت خودرو رانا ساری بیشتر بدانیم.
در دولت آقای روحانی پنج هزار واحد است - رنت خودرو رانا ساری - اما ۱۷هزار واحد جدید آمدهاند. بازبرمیگردم به این بحث که بنگاههای ما اگر خودشان را - رنت خودرو رانا ساری - با تحولات و رشد سریع تحولات هماهنگ نکنند، ادامه حیاتشان با سوال جدی روبهروست.
مناسبترین خدمات رنت خودرو رانا ساری را از ما بخواهید.