لوگو

رنت خودرو ایلام🏆


جهت رزرو و اجاره در شهر ایلام
تماس بگیرید
09037877678
09120815932
تلفن دفتر مرکزی تهران
021 66121139
021 66121098
همکاری با ما در شهر ایلام
اگر در شهر ایلام صاحب خودرو سواری و یا ون و یا اتوبوس هستید، براحتی میتوانید بوسیله آن درآمدزایی کنید. ما از همین الان شما را به همکاری با این موسسه دعوت مینماییم.
جهت اطلاعات بیشتر و ثبت نام اینجا را کلیک نمایید
همکاری با ما
اگر خودروی مورد نظرشما در لیست نمیباشد لطفا جهت هماهنگی و مشاوره با شماره 09037877678 تماس حاصل فرمایید.
اجاره پرادو
اجاره پرادو 2درب
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره سانتافه
اجاره سانتافه نیو
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره اسپورتیج
اجاره اسپورتیج
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره اپتیما
اجاره اپتیما
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره سوناتا
اجاره سوناتا
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره النترا
اجاره هیوندا النترا
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و
اجاره بی ام و i8 2015
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره پورشه پانامرا
اجاره پورشه پانامرا۴S
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و
اجاره بی ام و x6 2011
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بنز
اجاره بنز s500 2009
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و
اجاره بی ام و 428 کروک
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره پورشه باکستر
اجاره پورشه باکستر 2011
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و کروک
اجاره بی ام و 528 کروک
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره پورشه باکستر
اجاره پورشه باکسترسفید
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره ولوو
اجاره ولوو CX90
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بنز
اجاره بنزE250 2014
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و
اجاره بی ام و 528 2014
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و z4
اجاره بی ام و Z4 2014
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و
اجاره بی ام و328
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بنز
اجاره بنز CLS
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بنز
اجاره بنز C200
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره لندکروز
اجاره لندکروز
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره پژو پارس
اجاره پرشیا
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره پژو 206
اجاره خودرو206
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره سمند
اجاره سمند
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره رانا
اجاره رانا
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره دنا
اجاره دنا
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره ال90
اجاره ال90
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره پراید
اجاره پراید
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره تیبا
اجاره تیبا
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره ون
اجاره ون دربستی تویوتا
قیمت اجاره ون داخل شهری : تماس بگیرید
قیمت اجاره ون خارج شهری : تماس بگیرید
اجاره ون فیات
اجاره ون دربستی فیات
قیمت اجاره ون داخل شهری : تماس بگیرید
قیمت اجاره ون خارج شهری : تماس بگیرید
اجاره ون هایس
اجاره ون هایس سقف بلند دربستی
قیمت اجاره ون داخل شهری : تماس بگیرید
قیمت اجاره ون خارج شهری : تماس بگیرید
اجاره ون دلیکا
اجاره ون دربستی دلیکا
قیمت اجاره ون داخل شهری : تماس بگیرید
قیمت اجاره ون خارج شهری : تماس بگیرید
اجاره اتوبوس
اجاره اتوبوس اسکانیا
قیمت اجاره اتوبوس یک روزه : تماس بگیرید
قیمت اجاره اتوبوس چند روزه : تماس بگیرید
اجاره اتوبوس
کرایه اتوبوس ولوو
قیمت اجاره اتوبوس یک روزه : تماس بگیرید
قیمت اجاره اتوبوس چند روزه : تماس بگیرید
متن مطلب      کل مطالب     

جهت رزرو و اجاره خودرو در ایلام تماس بگیرید: 09037877678


کد مطلب: 00171.html

یکشنبه ۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲

حدود ۴۰ تا ۵۰ قطعه‌ساز ما با طرف‌های خارجی خودشان جوین شده‌اند و آنها در ترکیب ساخت داخل خودروهای جدید هستند ولی این موضوع کفایت نمی‌کند و تعدادشان کم است.

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، هفته گذشته با حضور احمد نعمت‌بخش، دبیر انجمن خودروسازان، قناتی مدیرکل صنایع خودرو و نیرومحرکه وزارت صنعت و رضا رضایی، رئیس انجمن قطعه‌سازان برنامه‌ای با عنوان «تیتر - رنت خودرو ایلام - امشب» در تلویزیون پخش شد.

در این برنامه درباره مشکلات قطعه‌سازان و نقش خودروسازان در این مشکلات، در نظر نگرفتن نقش قطعه‌سازان در قراردادهای جدید و - رنت خودرو ایلام - همچنین حمایت دولت از این صنعت مباحثی مطرح شد.

رضایی با اشاره به ضعف و عقب‌ماندگی صنعت قطعه‌سازی گفت: «قطعه‌سازی از سال ۷۰ الی۷۱ شروع به‌کار کرد. بعد از جنگ دولت خواست کاری کند که این صنعت رشد داشته باشد.

از اواخر دهه ۸۰ مسائل تحریم، مشکلاتی برای خودروسازان ایجاد کرد. بانک‌های اروپایی قراردادهای خود را با ایران لغو کردند اما این مشکلات از یک طرف و مشکلات سیستم بانکی و ارزی و بازار سرمایه از طرف دیگر مشکلات عمده‌ای برای صنعت قطعه‌سازی ایجاد کرد.»

در همین زمینه احمد نعمت‌بخش، - رنت خودرو ایلام - دبیر انجمن خودروسازان گفت‌وگویی با «دنیای خودرو» انجام داده و درباره شرایط قطعه‌سازان و نقش خودروسازان توضیحاتی - رنت خودرو ایلام - را ارائه کرده است.

چندی پیش در برنامه تلویزیونی با حضور قطعه‌سازان، شما به‌عنوان نماینده خودروسازان حضور داشتید و درباره توان قطعه‌سازان و حضورشان در قراردادهای جدید مباحثی مطرح کردید. در مورد این مباحث چه نظری دارید؟
موردی که در برنامه تلویزیونی مطرح شد بر این مبنا بود که اگر به صنعت روز دنیا رجوع کنیم باید ببینیم کشورهای پیشرفته مانند اروپا و آمریکا که خودروهای خوب تولید می‌کنند، چه برنامه‌ای داشتند و همان راه را برویم. قطعه‌سازان این کشورها به سمت «تی‌یر-وان» رفته‌اند و اخیرا هم به سراغ مگاساپلایر (تامین‌کننده بزرگ و اصلی) رفته‌اند.

برای مفهوم بودن مطلب به‌طور مثال یعنی ایران‌خودرو و سایپا که حالا توسط ساپکو و سازه‌گستر مگاموتور با قطعه‌سازان قرارداد می‌بندند هر‌کدام‌شان با ۵۰۰ -۶۰۰ - رنت خودرو ایلام - قطعه‌ساز قرارداد می‌بندند، در صورتی‌که اصولش این است که مثلا ۴۰یا ۵۰ مجموعه‌ساز قرارداد ببندند که در اصطلاح به آن «تی‌یر-وان» گفته می‌شود.

در یکی، دو سال اخیر نیز خودروسازان بزرگ در دنیا با پنج مگاساپلایر قرارداد می‌بندند و مگاساپلایرهای زیر نظرشان هم در حدود ۱۰تا۱۵«تی‌یر- وان» - رنت خودرو ایلام - است و زیرنظر - رنت خودرو ایلام - «تی‌یر- وان» - رنت خودرو ایلام - با توجه به قطعه با قطعه‌سازان مختلف قرارداد می‌بندند که حالت شاخه‌ای دارد.

در واقع منظور من این است که اگر می‌خواهید کیفیت خودروهای ما بالا رود، باید به سمت «تی‌یر-وان» برویم و درست نیست با ۶۰۰ قطعه‌ساز قرارداد ببندیم. مثلا ایران‌خودرو یا سایپا که روزانه در حدود ۲۵۰۰ خودرو تولید می‌کنند درست نیست که قطعه‌شان را از سه قطعه‌ساز تامین کنند.

به همین - رنت خودرو ایلام - دلیل است برخی می‌گویند خودروها شانسی خوب یا بد درمی‌آیند، چون به‌طور مثال تمام دینام خودرو از یک تولیدکننده دینام تامین نمی‌شود. قطعه‌سازان باید با یکدیگر ادغام شوند و قطعه‌ساز بزرگی ایجاد شود که به سمت (R&D‌) و تحقیق و توسعه بروند.

یعنی وقتی قطعه‌ساز یا مجموعه‌ساز به سمت بزرگ شدن برود و در مقیاس اقتصادی تولید کند، هم قطعه‌اش با قیمت رقابتی تولید می‌شود و هم - رنت خودرو ایلام - به دلیل تحقیق و توسعه‌ای که انجام داده است، جنس باکیفیت خواهد داشت.

در حال حاضر قطعه‌سازان از این‌که در قراردادهای خودرویی جدید جدی گرفته نمی‌شوند، ناراضی هستند. در این باره چه نظری دارید؟
وقتی برخی قطعه‌سازان - رنت خودرو ایلام - گلایه می‌کنند که در قراردادها خودروسازان‌، قطعه‌سازان را به بازی نگرفته‌اند، به نظر من قطعه‌سازی می‌تواند این ادعا را داشته باشد که واحد تحقیق و توسعه داشته باشد و خودش به عمق دانش فنی - رنت خودرو ایلام - برسد و بتواند قطعه طراحی کند.

یعنی به‌طور مثال وقتی ایران‌خودرو یا سایپا با پژو‌، سیتروئن یا - رنت خودرو ایلام - طرف خارجی جلسه دارد، قطعه‌ساز بیاید و ادعا کند خودرویی که می‌خواهید بسازید ما قطعه‌اش را طراحی و تولید می‌کنیم.

راه‌حل ما این است که باید به سمت مجموعه‌سازها‌، تی‌یر-وان‌ها برویم و این که واحد تحقیق و توسعه در قطعه‌ساز‌های‌مان داشته باشیم که به عمق دانش فنی بروند تا بتوانند قطعه طراحی کنند. اگر این کار را انجام - رنت خودرو ایلام - دادند می‌توانند در مقابل خودروسازان - رنت خودرو ایلام - بایستند و حرفی - رنت خودرو ایلام - برای گفتن داشته باشند.

این گفته شما که می‌گویید قطعه‌سازان به سمت مجموعه‌ساز شدن پیش بروند، چه میزان پتانسیلش وجود دارد و چه میزان وزارت صنعت‌، معدن و تجارت از این موضوع استقبال می‌کند؟
باید وزارتخانه تشویق‌هایی برای قطعه‌سازان در نظر بگیرد. مثلا در شروع کار قطعه‌سازانی که - رنت خودرو ایلام - تولید مشترک دارند با یکدیگر ادغام شوند یعنی وقتی سه قطعه‌ساز تولید دینام دارند اگر با یکدیگر ادغام شوند، به تولید در - رنت خودرو ایلام - مقیاس اقتصادی می‌رسند. وقتی یک قطعه‌ساز ۳۰۰ دینام تولید می‌کند، - رنت خودرو ایلام - دیگری ۵۰۰ دینام و - رنت خودرو ایلام - سومی ۸۰۰ دینام اگر با یکدیگر ادغام شوند به - رنت خودرو ایلام - تیراژ اقتصادی می‌رسند و زمینه ایجاد واحد تحقیق و توسعه فراهم می‌شود.

ولی در این - رنت خودرو ایلام - رابطه وزارتخانه باید تشویقاتی را در نظر بگیرد. به هرحال باید هم رسانه‌ها و هم وزارتخانه روش‌هایی که دنیا برای رفتن قطعه‌سازان به سمت «تی‌یر-وان» را طی کرده است، بررسی کنند.

واقعیت این است که صنعت خودروی داخلی به سختی روش‌هایی را که دنیا برای پیشرفت این صنعت طی کرده است، قبول می‌کند. در این مورد چه نظری دارید؟
من این مطالب را با رضا رحمانی، قائم‌مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت مطرح کردم و بر این موضوع تاکید شد که تنها راه نجات صنعت خودرو راهی است که دنیا طی کرده، یعنی بررسی شود چگونه آنها پیشرفت کرده‌اند. در مورد قطعه‌سازان هم که معترضند چرا در قراردادها نیستند باید گفت وقتی شرکت‌ها - رنت خودرو ایلام - کوچک هستند، امکان حضورشان وجود ندارد.

از دیگر سو، در حضور رضا رحمانی، قائم‌مقام وزیر تاکید کردیم که ماشین‌آلات قطعه‌سازان ما متعلق به ۳۰، ۴۰ سال گذشته است و این خودروهای جدید تکنولوژی‌های نوینی نیاز دارند. ما باید به سمتی برویم که نوسازی ماشین‌آلات صورت بگیرد.

همچنین در همین جلسه، محسن صالحی نیا، معاون امور صنایع و رضا رحمانی اعلام کردند حدود۱۰ هزار میلیارد تومان به اضافه دو میلیارد - رنت خودرو ایلام - دلار برای نوسازی ماشین‌آلات صنایع در - رنت خودرو ایلام - نظر گرفته شده است.

باید ماشین‌آلات را نوسازی و دانش‌شان را به‌روز کنند‌. واقعیت این است یک خودرو ۸۶ درصدش را قطعه تشکیل می‌دهد و وقتی یک خودروی با‌کیفیت خواهیم داشت که قطعاتش با‌کیفیت باشد‌.

یا همین ۴۰ درصدی که قرار است برای داخلی‌سازی در نظر بگیرند واقعیت این است برای پژو ۲۰۰۸ - رنت خودرو ایلام - قرار بود ۴۰درصدش را - رنت خودرو ایلام - داخلی‌سازی کنند اما - رنت خودرو ایلام - قطعه‌سازان نتوانستند به‌موقع قطعات را برسانند و وزارتخانه هم کوتاه آمد و گفت با ۲۰درصد داخلی‌سازی آغاز شود.

آقای میرخانی رشتی مثال جالبی - رنت خودرو ایلام - داشت بر این مضمون که اگر تویوتا آخرین مدل ماشینش - رنت خودرو ایلام - را بیاورد و ما بگوییم داخلی‌سازی‌اش کنیم، حدود هفت تا هشت سال طول می‌کشد تا قطعاتش با تیراژ صد هزار ساخت داخل شود و آن موقع هم خودرو از رده خارج شده است.

یعنی باید قبول کنیم توان‌مان کم است و آقای رضایی، رئیس هیات‌مدیره قطعه‌سازان در اخبار چند روز پیش اعلام کرده بود که ما فقط توان تولید قطعات پژو و پراید را داریم.

پس این‌که گفته می‌شود در قراردادهای جدید قطعه‌سازان داخلی هم - رنت خودرو ایلام - سهیم هستند، در حد شعار است؟
نه منظورمان شعار نیست بلکه این گفته‌ها در پاسخ به این است که می‌گویند خودروسازان‌، چرا قطعه‌سازان را در قراردادهای جدید دخالت نمی‌دهند. من در پاسخ می‌گویم قطعه‌سازی می‌تواند چنین ادعایی کند که توان - رنت خودرو ایلام - طراحی و تولید قطعه رقابتی داشته - رنت خودرو ایلام - باشد؛ قطعه رقابتی یعنی - رنت خودرو ایلام - هم کیفیتش بالا و هم قیمتش مناسب - رنت خودرو ایلام - باشد.

اتفاقا دور از انصاف هم سخن نگوییم. حدود ۴۰ تا ۵۰ قطعه‌ساز ما با طرف‌های خارجی خودشان جوین شده‌اند و آنها در - رنت خودرو ایلام - ترکیب ساخت داخل خودروهای جدید هستند ولی این - رنت خودرو ایلام - موضوع کفایت نمی‌کند و تعدادشان کم است.

ما را به دوستان خود معرفی کنید


طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone
whatsapp
instagram