جهت رزرو و اجاره خودرو در زنجان تماس بگیرید: 09037877678
کد مطلب: 03589.html
پنج شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱
براساس مصوبه وزارت صنعت، معدن و تجارت تولیدکنندگان موتورسیکلت داخلی که ثبت سفارش آنها تا سوم تیر ۹۵ بوده اجازه دارند تا پایان سال اقدام به تولید و شمارهگذاری موتورسیکلتهای کاربراتوری کنند
- اجاره خودرو زنجان کروک -
به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو به نقل از صمت ،براساس مصوبه وزارت صنعت، معدن و تجارت تولیدکنندگان موتورسیکلت داخلی که ثبت سفارش آنها تا سوم تیر ۹۵ بوده اجازه دارند تا پایان سال - اجاره خودرو زنجان کروک - اقدام به تولید - اجاره خودرو زنجان کروک - و شمارهگذاری موتورسیکلتهای کاربراتوری کنند
نیاز به اجاره خودرو زنجان کروک دارید؟ کلیک کنید.
اما با این حال در چند - اجاره خودرو زنجان کروک - روز - اجاره خودرو زنجان کروک - گذشته برخی سایتها از ممنوعیت تولید و پلاکگذاری این نوع موتورسیکلتها از روز اول مهر خبر میدهند که برای آگاهی از آخرین وضعیت، صمت سراغ سرهنگ سعید روحی، معاون فنی پلیس راهور رفت و موضوع را از وی جویا شد.
پلاکگذاری بعضی کاربراتوریها
سرهنگ سعید روحی، معاون فنی پلیس راهور، در بحث شمارهگذاری موتورسیکلتهای کاربراتوری به صمت گفت: بر اساس مذاکرات اولیه قرار بود تولید و شمارهگذاری موتورسیکلتهای کاربراتوری از اول مهر ممنوع شود اما در ادامه با توجه به شرایط این صنعت و براساس شروط تعیین شده، قرار شد تولید موتورسیکلتهای کاربراتوری تا پایان سال، اجازه تولید داشته باشند و شمارهگذاری شوند. درنتیجه اعلام شد مشخصات موتورسیکلتهایی که انجین آنها پیش از مصوبه، ثبت سفارش شده - اجاره خودرو زنجان کروک - به وزارت صنعت، - اجاره خودرو زنجان کروک - معدن و تجارت اعلام و در ادامه تولید و پلاکگذاری شوند. وی افزود: اما - اجاره خودرو زنجان کروک - موتورسیکلتهایی که بعد - اجاره خودرو زنجان کروک - از این تاریخ (سوم تیر ۹۵) ثبتسفارش شده باشند به هیچ عنوان اجازه تولید نداشته و پلاک نخواهند شد. معاون فنی پلیس راهور در پاسخ به این پرسش که آیا پلیس راهور - اجاره خودرو زنجان کروک - در ادامه این سیاست برنامهای برای جمعآوری موتورسیکلتهای کاربراتوری دارد، گفت: جمعآوری وسایل نقلیه و موتورسیکلتهایی که به سن فرسودگی رسیده باشند به نحوی که از سوی دولت تعیین شده باشد، از سیستم حملونقل کشوری خارج میشوند. بنابراین این طرح درباره خودروها اجرا شده است. در رابطه با موتورسیکلتها کار در سالهای گذشته - اجاره خودرو زنجان کروک - به این شکل بود که موتورسیکلتها از طریق شرکت تولیدکننده اسقاط و مدل جدید - اجاره خودرو زنجان کروک - جایگزین آنها به راکبان تحویل داده میشد. به این ترتیب مجرای جایگزینی به طور عموم با شرکتهای - اجاره خودرو زنجان کروک - سازنده بود.
وی با بیان اینکه در این رابطه باید مجموعهای طراحی و تدابیر تشویقی درنظر گرفته شود، تصریح کرد: همان روندی که برای خودروها انجام شد و صاحبان خودروهای در سن فرسودگی اجازه اسقاط آن و دریافت مبلغی (بین ۲میلیون تا ۲میلیون و ۲۰۰هزار تومان) را داشتند، البته سیاستهای تشویقی ارتباطی با پلیس راهور ندارد و باید از بخشهای دیگر دنبال شود.
سرهنگ روحی در ادامه گفت: این قوانین تشویقی هنوز برای موتورسیکلتها اعمال نشده است ضمن آنکه محدودیتی نیز وجود ندارد و در نهایت این - اجاره خودرو زنجان کروک - وظیفه دولت است که برای جمعآوری موتورسیکلتهای فرسوده برنامهای تدوین و اجرا شود.
همت در طراحی بومی
سلامت جسمی یکی از - اجاره خودرو زنجان کروک - مهمترین نعمتهای خدادادی است که در دین - اجاره خودرو زنجان کروک - سفارشهای زیادی نیز برای حفظ آن شده زیرا بیماری ضمن آنکه فرد و اطرافیان او را درگیر چالشهایی میکند، برای اقتصاد کشور نیز هزینههای زیادی بهدنبال دارد. امروز یکی از دلایل بیماریهای قلبی و ریوی و نیز پایین آمدن سن سکته قلبی مربوط به محیطزیست و آلودگی هواست؛ امری که یکی از موضوعهای مهم در دستور کار ارگانها و نهادهای دولتی است. در این راستا یکی - اجاره خودرو زنجان کروک - از این برنامهها، خارج کردن موتورسیکلتهای کاربراتوری از گردونه فعالیت است - اجاره خودرو زنجان کروک - که به گفته کارشناسان، آلایندگی آن چند برابر خودروها بوده و ضروری است از سیستم حملونقل کشور خارج شوند. در گزارشهایی که صمت در حوزه صنعت موتورسیکلت داشته، برخی سازندگان قطعات این صنعت عنوان کردهاند که انژکتور نیز آلایندگی خاص خود را دارد. به گفته سیدوحید حسینی، مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوا، لازم است ابتدا سرمایهگذاریها به سمت - اجاره خودرو زنجان کروک - موتورسیکلتهای برقی سوق داده شوند. در این راستا شهرداری نیز سیستمهای تشویقی برای خرید موتورسیکلتهای برقی اعم از پرداخت تسهیلات، رایگان بودن پارکینگها، - اجاره خودرو زنجان کروک - ایستگاههای شارژ و… تعیین کرده است. همچنین برای آنکه ارز کمتری - اجاره خودرو زنجان کروک - از کشور خارج شود باید ساخت این موتورسیکلتها در داخل به شکل زیربنایی آغاز شود. این مسئله بهانهای شد - اجاره خودرو زنجان کروک - تا سراغ یکی از طراحان موتورسیکلت برقی برویم و مسیر کار کشور روی این موتورسیکلت را از وی جویا شویم تا مشخص شود کشور در ساخت موتورسیکلتهای برقی در - اجاره خودرو زنجان کروک - کدام ایستگاه قرار دارد. اصغر خرم، کارشناس تحقیق و توسعه و طراح موتورسیکلتهای برقی در اینباره به صمت گفت: امروز دو نوع از این موتورسیکلتها در کشور طراحی و در حال ساخت است. نوع نخست که کار طراحی آن به پایان رسیده در مراحل ساخت قطعات قرار دارد و دومین موتورسیکلت برقی نیز به زودی طراحی آن به پایان میرسد و وارد خط تولید میشود. به طور کلی یکی از شرکتهای داخلی در حال طراحی و ساخت موتورسیکلتهای برقی در کشور است. وی ادامه داد: ۲۵ نفر از فارغالتحصیلان دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه تهران روی پروژه این دو نوع موتورسیکلت کار کردهاند و کار طراحی و نمونهسازی نخستین - اجاره خودرو زنجان کروک - موتورسیکلت برقی بومی ۱۵ ماه (تابستان ۹۳ تا فروردین ۹۵) به طول انجامید و درنهایت اسفند ۹۴ از آن - اجاره خودرو زنجان کروک - رونمایی شد و امروز نیز در حال - اجاره خودرو زنجان کروک - کارهای نهایی تولید آن هستیم. این طراح صنعتی تصریح کرد: موتورسیکلت تمام برقی برای نخستینبار در کشور طراحی و ساخته میشود ضمن آنکه طراحی موتورسیکلت نیز برای نخستین بار در کشور اتفاق افتاده است. خرم افزود: مشخصات موتورسیکلت برقی تولید شده بسته به آپشنهایی که راکب به آن نیاز دارد از توانهای پایین (۵۰ کیلومتر در ساعت) تا توانهای بالا - اجاره خودرو زنجان کروک - (یکصد و ۲۰ تا ۳۰ کیلومتر در ساعت) میتواند الکتروموتورهای آن را خریداری کند. او گفت: این - اجاره خودرو زنجان کروک - مسافتها تست شده و جواب داده است اما شاید در تست جاده این عدد - اجاره خودرو زنجان کروک - ۱۱۵ کیلومتر باشد، این امر بستگی به آپشنی دارد که راکب انتخاب میکند زیرا سرعت باتری ۳ کیلووات با ۸ کیلووات متفاوت است. این فعال صنعت موتورسیکلت تاکید کرد: اینگونه نخواهد بود که یکصد و ۲۰ کیلومتر در ساعت به ۷۰ کیلومتر در ساعت افت کند زیرا تمام اعداد با باتری و الکتروموتور قابل تغییر است. خرم در پاسخ به این پرسش که عنوان میشود - اجاره خودرو زنجان کروک - باتری سنگینی خود را دارد در نتیجه شتاب این موتورسیکلتها کاهش مییابد، گفت: تمام این مسائل به باتری و الکتروموتوری که استفاده میشود، بستگی دارد زیرا باتری اصلیترین - اجاره خودرو زنجان کروک - قسمت موتورسیکلت - اجاره خودرو زنجان کروک - برقی است و جدا از طراحی مکانیکی و بدنه که به طور کامل در شرکت بناشریف - اجاره خودرو زنجان کروک - و جهانرو انجام شد روی باتریها نیز گروهی جداگانه که همگی کارشناس برق بودند کار انجام شده و باترهای این نوع موتورسیکلت از بهترین باتریهای پاناسونیک است. - اجاره خودرو زنجان کروک - وی در توضیح باتری موتورسیکلت برقی گفت: هر باتری یک سلسله سلول دارد و بسته به نوع سلولی که - اجاره خودرو زنجان کروک - در باتری به کار میرود ظرفیت و آمپر بالاتر رفته و روی شتاب و سرعت دستگاه تاثیر خواهد داشت. او افزود: نوعی از - اجاره خودرو زنجان کروک - باتریها لیتیوم است که بهترین باتری دنیاست این باتری حتی روی موبایل و لپتاپ نیز استفاده میشود، سبک و کوچک بوده و در عین کوچک بودن ظرفیت بالایی در خود جای میدهد. باتری دیگری که در حال - اجاره خودرو زنجان کروک - استفاده است و لیتیوم اسید بوده که به طور تقریبی موتورسیکلتهای برقی چینی از این نوع باتریها که ارزانقیمت - اجاره خودرو زنجان کروک - هستند، استفاده میکنند. این طراح در تفاوت باتریها اظهار کرد: باتریهای لیتیومی عمر بالایی دارند و شرکت پاناسونیک تا بالای ۲هزار سیکل را برای این باتریها (۲هزار شارژ از صفر تا صد) - اجاره خودرو زنجان کروک - تضمین کرده است. خرم اشاره کرد: از - اجاره خودرو زنجان کروک - اینرو بسته به ظرفیت باتری، مشخص است که موتورسیکلت تا چه اندازه میتواند سرعت داشته باشد و توان کشش آن چقدر بوده و - اجاره خودرو زنجان کروک - چقدر میتواند تولید گشتاور داشته و چه وزنی را جابهجا کند. در این رابطه موتورسیکلتهای برقی طراحی شده - اجاره خودرو زنجان کروک - در داخل با آزمونهایی که انجام داده با ۴ سرنشین مشکلی نداشته است. حتی در شیب پارکینگها نیز با ۳ سرنشین آزمایش شده و جواب داده است. وی از دیگر امتیازات موتورسیکلت بومی را مدیریت باتریها دانست و گفت: در هر پک - اجاره خودرو زنجان کروک - بین - اجاره خودرو زنجان کروک - ۱۲۰ تا ۲۴۰ سلول کنار یکدیگر چیده شده و زمانی که باتری به شارژ زده یا زمانی که رانندگی انجام میشود، - اجاره خودرو زنجان کروک - نباید تعادل آنها برهم بخورد. از این رو با تلاش کارشناسان برق این پروژه، مدیریت باتری (Battery Management) در آن نصب میشود تا سلولها را در داخل باتری بالانس کند. خرم در پاسخ به این پرسش - اجاره خودرو زنجان کروک - که طراحی یک موتورسیکلت به چه میزان زمان نیاز دارد، گفت: از طراحی، امکانسنجی طرح تا طراحی مفهومی، طراحی جزییات و درنهایت طراحی - اجاره خودرو زنجان کروک - نمونهسازی بهطور معمول ۱۵ ماه زمان لازم است. طراح موتورسیکلتهای برقی درنهایت درباره توجه به سلیقه مصرفکننده در طراح موتورسیکلت گفت: در طراحی اولیه شاید ۵۰ طرح مختلف تولید شود و با جمعبندی در نهایت یک طرح انتخاب میشود. در طول کار شاید نمونه اولیه با نمونه ثانویه متفاوت باشد زیرا بازخورد و سلیقهها پس از نمونه اولیه رصد میشود و بارها نمونهسازی تکرار شده تا به نمونه اصلی برسیم.
اطلاعات بیشتر در مورد اجاره خودرو زنجان کروک اینجا است.