لوگو

اجاره خودرو ساری لوکس🏆


جهت رزرو و اجاره در شهر ساری
تماس بگیرید
09037877678
تلفن دفتر مرکزی تهران
021 66121139
021 66121098
همکاری با ما در شهر ساری
اگر در شهر ساری صاحب خودرو سواری و یا ون و یا اتوبوس هستید، براحتی میتوانید بوسیله آن درآمدزایی کنید. ما از همین الان شما را به همکاری با این موسسه دعوت مینماییم.
جهت اطلاعات بیشتر و ثبت نام اینجا را کلیک نمایید
همکاری با ما
اگر خودروی مورد نظرشما در لیست نمیباشد لطفا جهت هماهنگی و مشاوره با شماره 09037877678 تماس حاصل فرمایید.
اجاره پرادو
اجاره پرادو 2درب
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره سانتافه
اجاره سانتافه نیو
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره اسپورتیج
اجاره اسپورتیج
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره اپتیما
اجاره اپتیما
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره سوناتا
اجاره سوناتا
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره النترا
اجاره هیوندا النترا
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و
اجاره بی ام و i8 2015
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره پورشه پانامرا
اجاره پورشه پانامرا۴S
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و
اجاره بی ام و x6 2011
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بنز
اجاره بنز s500 2009
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و
اجاره بی ام و 428 کروک
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره پورشه باکستر
اجاره پورشه باکستر 2011
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و کروک
اجاره بی ام و 528 کروک
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره پورشه باکستر
اجاره پورشه باکسترسفید
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره ولوو
اجاره ولوو CX90
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بنز
اجاره بنزE250 2014
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و
اجاره بی ام و 528 2014
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و z4
اجاره بی ام و Z4 2014
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و
اجاره بی ام و328
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بنز
اجاره بنز CLS
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بنز
اجاره بنز C200
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره لندکروز
اجاره لندکروز
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره پژو پارس
اجاره پرشیا
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره پژو 206
اجاره خودرو206
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره سمند
اجاره سمند
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره رانا
اجاره رانا
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره دنا
اجاره دنا
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره ال90
اجاره ال90
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره پراید
اجاره پراید
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره تیبا
اجاره تیبا
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره ون
اجاره ون دربستی تویوتا
قیمت اجاره ون داخل شهری : تماس بگیرید
قیمت اجاره ون خارج شهری : تماس بگیرید
اجاره ون فیات
اجاره ون دربستی فیات
قیمت اجاره ون داخل شهری : تماس بگیرید
قیمت اجاره ون خارج شهری : تماس بگیرید
اجاره ون هایس
اجاره ون هایس سقف بلند دربستی
قیمت اجاره ون داخل شهری : تماس بگیرید
قیمت اجاره ون خارج شهری : تماس بگیرید
اجاره ون دلیکا
اجاره ون دربستی دلیکا
قیمت اجاره ون داخل شهری : تماس بگیرید
قیمت اجاره ون خارج شهری : تماس بگیرید
اجاره اتوبوس
اجاره اتوبوس اسکانیا
قیمت اجاره اتوبوس یک روزه : تماس بگیرید
قیمت اجاره اتوبوس چند روزه : تماس بگیرید
اجاره اتوبوس
کرایه اتوبوس ولوو
قیمت اجاره اتوبوس یک روزه : تماس بگیرید
قیمت اجاره اتوبوس چند روزه : تماس بگیرید
متن مطلب      کل مطالب     

جهت رزرو و اجاره خودرو در ساری تماس بگیرید: 09037877678


کد مطلب: 02307.html

پنج شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹

مرکز امور مشتریان اداره‌ای به‌نام برنامه‌ریزی، تحلیل و پایش دارد که براساس مشکلات و نارضایتی‌هایی که مشتریان اعلام می‌کنند، دسته‌بندی را که نیاز است، انجام می‌دهد

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، رویکرد مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت دولت یازدهم بر افزایش کیفیت خودرو استوار - اجاره خودرو ساری لوکس - بوده و در طول عمر دولت یازدهم همواره به خودروسازی‌ها بر - اجاره خودرو ساری لوکس - افزایش کیفیت و خدمت‌رسانی تاکید شده است. در این راستا خودروسازی‌ها نیز گام‌های بسیار مثبتی برداشته‌اند و با برنامه‌های مختلف سعی در افزایش کیفیت محصولات و همچنین افزایش کیفیت در بحث خدمات پس - اجاره خودرو ساری لوکس - از فروش خود داشته‌اند.

خودروسازان با فعال کردن مراکز امور مشتریان از میزان رضایت و نارضایتی مشتریان خود آگاه شده و سعی در بهبود زمان رسیدگی شکایات و البته برطرف کردن این نارضایتی‌ها داشته‌اند.

مرکز - اجاره خودرو ساری لوکس - امور مشتریان سایپا - اجاره خودرو ساری لوکس - یکی از مراکزی است - اجاره خودرو ساری لوکس - که با تلاش فراوان سعی در کاهش میزان نارضایتی مشتریان دارد و توانسته است زمان رسیدگی به این شکایات را از ۲۰ روز مصوب وزارتخانه به ۱۶ روز کاهش دهد. در همین زمینه با روح الله گلشن امیرحسینی، قائم‌مقام رئیس مرکز امورمشتریان و مدیر امورمشتریان گروه خودروسازی سایپا به گفت‌و‌گو نشستیم.

مدیریت - اجاره خودرو ساری لوکس - مجموعه سایپا تاکید زیادی - اجاره خودرو ساری لوکس - بر افزایش رضایت‌مندی مشتریان دارد. - اجاره خودرو ساری لوکس - آخرین اقدامات مجموعه سایپا در این خصوص چیست؟
با توجه به‌ دستوری - اجاره خودرو ساری لوکس - که توسط مدیریت‌عامل مجموعه سایپا در شهریور ماه گذشته صادر شد، مرکز امور مشتریان سایپا شروع به‌کار کرد. مرکز امور مشتریان گروه سایپا اقدامات مختلفی - اجاره خودرو ساری لوکس - را در این خصوص انجام داد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها یکپارچه‌سازی سیستم‌ها در حوزه فروش، خدمات پس از فروش و کیفیت است. با توجه به یکپارچه‌سازی که صورت گرفت و همچنین درخواست‌هایی که مشتریان داشتند، این مرکز اقدام، پیگیری و اصلاحاتی را در راستای درخواست مشتریان صورت داد.

این خواسته مشتریان و پیگیری مجموعه سایپا به چه چیزی منجر شد؟
مهم‌ترین اقدامی‌ که در این خصوص صورت گرفت، براساس شرایطی بود که مشتریان می‌خواستند و پیگیری‌های مستمر مجموعه سایپا منجر به افزایش رضایت‌مندی مشتریان شد. در این خصوص زمان رسیدگی به شکایت مشتریان نیز کاهش پیدا کرد و توانستیم این زمان را به زیر ۲۰ روز کاهش دهیم.

قبلا زمان رسیدگی به شکایات مشتریان چقدر بود؟
با توجه به بررسی که در این رابطه انجام گرفته بود، پیش از این میزان - اجاره خودرو ساری لوکس - رسیدگی به شکایات مشتریان در حدود ۲۵ روز به‌طول می‌انجامید اما در حال‌حاضر رسیدگی به شکایات بین ۱۶ تا ۲۰ روز انجام می‌شود. البته - اجاره خودرو ساری لوکس - مدت زمان رسیدگی به شکایات براساس دستورالعمل - اجاره خودرو ساری لوکس - وزارت صنعت ۲۰ روز است که ما این مدت را به - اجاره خودرو ساری لوکس - ۱۶ روز رسانده‌ایم و همین موضوع باعث افزایش رضایت‌مندی مشتریان - اجاره خودرو ساری لوکس - هم شده است.

در رابطه با افزایش میزان رضایت‌مندی مشتریان چه برنامه‌های دیگری توسط مجموعه سایپا انجام شده است؟
مجموعه سایپا اقدامات فراوانی را برای افزایش رضایت‌مندی مشتریان خود در نظر گرفته است. یکی از این اقدامات، راه‌اندازی باشگاه مشتریان سایپاست. این کار را - اجاره خودرو ساری لوکس - شروع کرده‌ایم و در حدود ۶۰ هزار مشتری - اجاره خودرو ساری لوکس - را در این باشگاه داریم و این کار برای افزایش رضایت مشتریان و وفادارسازی آن‌ها صورت گرفته است. ضمن اینکه ما بحث موبایل CRM گروه خودروسازی سایپا را نیز راه‌اندازی کرده‌ایم. همچنین برای افزایش - اجاره خودرو ساری لوکس - رضایت‌مندی، رسیدگی سریع را نیز برای مشتریان در نظر گرفته‌ایم. یعنی علاوه‌بر رسیدگی عادی که به مشتریان عرضه می‌شود، یک رسیدگی - اجاره خودرو ساری لوکس - و واکنش سریع هم - اجاره خودرو ساری لوکس - برای مشتریان عرضه خواهیم کرد.

آیا این مرکز به‌عنوان یک واحد تحقیقاتی هم عمل خواهد کرد؟ یعنی به کار دسته‌بندی مشکلات و اینکه چه مشکلاتی عمومیت - اجاره خودرو ساری لوکس - دارند - اجاره خودرو ساری لوکس - و باعث نارضایتی مشتریان می‌شوند - اجاره خودرو ساری لوکس - نیز خواهد پرداخت؟
مرکز امور مشتریان اداره‌ای به‌نام برنامه‌ریزی، تحلیل و پایش دارد که براساس مشکلات و نارضایتی‌هایی که مشتریان اعلام می‌کنند، دسته‌بندی را که نیاز است، انجام می‌دهد. - اجاره خودرو ساری لوکس - این دسته‌بندی تحلیل‌هایی را درباره این ایرادها انجام می‌دهد و اقدامات - اجاره خودرو ساری لوکس - و پیگیری‌هایی را که نیاز است، توسط ما انجام خواهد گرفت و واحد های فروش و هم‌چنین خدمات پس از - اجاره خودرو ساری لوکس - فروش و کیفیت این اصلاحات را انجام می‌دهند.

بیشترین نارضایتی از چه ناحیه‌ای است؟
با توجه به اینکه این مرکز بیش از یک‌سال است که راه‌اندازی شده، سعی کرده‌ایم با اقدامات اصلاحی که در پیش گرفته‌ایم، میزان نارضایتی مشتریان را کاهش دهیم. برای هر نوع محصولی که در گروه خودروسازی سایپا وجود دارد، برنامه‌هایی در جهت کاهش نارضایتی و افزایش رضایتمندی مشتریان داشته‌ایم.

مجموع گزارش‌های شما چه تاثیری در میزان افزایش رضایت‌مندی مشتریان در آستانه سال جدید دارد؟
برای سال جدید نیز برنامه‌های جدیدی - اجاره خودرو ساری لوکس - داریم. گروه سایپا شاخص‌های جدیدی را برای افزایش رضایت‌مندی مشتریان در نظر گرفته است. ۶ شاخص اصلی را برای افزایش رضایت‌مندی مشتریان تعریف و براساس همین شاخص‌ها برنامه‌ریزی کرده‌ایم. همچنین برنامه‌هایی را تدوین کردیم که بتوانیم در این خصوص باعث افزایش رضایت‌مندی مشتریان - اجاره خودرو ساری لوکس - شویم.

یکی از این شاخص‌های مهم همان کاهش زمان رسیدگی به شکایات مشتریان است. سعی و تلاش مجموعه سایپا در کاهش هرچه بیشتر این - اجاره خودرو ساری لوکس - میزان رسیدگی به شکایات است. همچنین در بحث کیفیت تمام تلاشمان بر این است که افزایش کیفیت قطعات و محصولات را نیز داشته باشیم که افزایش کیفیت در این بخش با افزایش رضایت‌مندی مشتریان همراه خواهد بود.

آیا درخصوص - اجاره خودرو ساری لوکس - کیفیت قطعات برنامه‌ای برای تامین‌کنندگان قطعه دارید تا قبل از اینکه به خط تولید - اجاره خودرو ساری لوکس - برسند از کیفیت آن مطمئن شوید؟
با توجه به اینکه سیستم یکپارچه گروه خودروسازی سایپا را پیاده‌سازی کردیم، در حال حاضر این سیستم TBS را در اختیار - اجاره خودرو ساری لوکس - شرکت‌های تامین کننده قطعات هم گذاشته‌ایم. این ارتباط دو طرفه بین مرکز و شرکت‌های خودروسازی و شرکت‌های قطعه‌سازی وجود دارد و می‌توانیم میزان رضایت‌مندی را کنترل و در راستای افزایش آن اقدام کنیم.

برای سال آینده چه آیتم‌های جدیدی - اجاره خودرو ساری لوکس - قرار است به نظرسنجی‌های شما افزوده شود و به‌طور کلی چه برنامه‌هایی در این رابطه دارید؟
یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی که برای مرکز امور مشتریان در نظر گرفته‌ایم ، این است که فعالیت‌هایی را برای شرکت‌ها، تامین‌کنندگان و نمایندگان سایپا تعریف می‌کنیم. یعنی می‌خواهیم شرایطی را ایجاد کنیم که با توجه به شاخص‌هایی که تعریف کرده‌ایم، افزایش رضایت‌مندی مشتریان را
داشته باشیم.

برخی نمایندگی‌ها بسیار خوب عمل می‌کنند و برخی دیگر عملکرد خوبی ندارند. آیا برنامه ای برای پایش نمایندگی‌ها دارید؟
با - اجاره خودرو ساری لوکس - توجه به دستوری که مدیریت مجموعه سایپا درخصوص پایش و کنترل رفتاری و عملکردی نمایندگان صادر کرد، آیین‌نامه اعطا و لغو نمایندگی‌ها در دستور کار قرار گرفته است. البته این نظارت‌ها پیش از - اجاره خودرو ساری لوکس - این هم وجود داشته اما نظارت‌ها در این خصوص بیشتر شده است. در صورتی که نمایندگانی خارج از ضابطه عمل کنند، - اجاره خودرو ساری لوکس - مطابق با آیین‌نامه اعطا و لغو با آنها رفتار خواهد شد.

ما را به دوستان خود معرفی کنید


طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone
whatsapp
instagram