جهت رزرو و اجاره خودرو در کرمانشاه تماس بگیرید: 09037877678
کد مطلب: 05557.html
دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲
مدیرعامل سایپایدک تأکید کرد: در سال جاری بر موضوع افزایش رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش تمرکز کردهایم به طوری که این امر مهم در رأس برنامههای ما قرار دارد.
به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ،مصطفی وحیدزاده در جمع تعدادی از مدیران نمایندگیهای سایپایدک با بیان این مطلب اظهار کرد: در کنار - اجاره ماشین تیبا کرمانشاه - تلاشها برای افزایش - اجاره ماشین تیبا کرمانشاه - رضایت مشتریان، چرخ اقتصاد و کسب و - اجاره ماشین تیبا کرمانشاه - کار نمایندگیها هم باید در چرخش باشد. به همین دلیل مدیران نمایندگیها باید به گونهای برنامهریزی کنند تا ضمن حضور مستمر و مداوم در محیط کار، بر تمام فرآیندها کنترل داشته باشند - اجاره ماشین تیبا کرمانشاه - و ما در سایپایدک کاری مهمتر از افزایش رضایت مشتریان نداریم.
اجاره ماشین تیبا کرمانشاه
وی با اشاره به اینکه سایپا به واسطه برخورداری از نمایندگیهای وفادار از بهترین سطح خدمات فروش و پس - اجاره ماشین تیبا کرمانشاه - از فروش بهره میبرد، ادامه داد: رفتار محترمانه با مشتری ضامن بقای کسب و کار است و از این بابت رفتار مدیر نمایندگی الگویی برای سایرین است تا با رفتار همراه با احترام با مشتری، رضایت او را افزایش دهد.
نیاز به اجاره ماشین تیبا کرمانشاه دارید؟ کلیک کنید.
مدیرعامل سایپایدک یادآور شد: در دو سال گذشته با همکاری و همراهی - اجاره ماشین تیبا کرمانشاه - مدیران نمایندگیها بسیاری از مشکلات - اجاره ماشین تیبا کرمانشاه - را کم کردیم - اجاره ماشین تیبا کرمانشاه - و در عین حال باید مشکلات موجود را نیز با کمک هم - اجاره ماشین تیبا کرمانشاه - حل کنیم - اجاره ماشین تیبا کرمانشاه - تا به نقطه مطلوب برسیم. از این بابت برگزاری جلسات هماندیشی با نمایندگیها قطعا در رفع مشکلات موثر است.
بهترین ارائه کننده خدمات اجاره ماشین تیبا کرمانشاه.
وحیدزاده تاکید کرد: بنا بر تاکید وزیر صنعت، معدن و تجارت، نمایندگیهایی که رتبه ۴ را در ارزیابیها کسب میکنند از چرخه خدمات - اجاره ماشین تیبا کرمانشاه - پس از فروش حذف خواهند شد. لذا ما به دنبال اصلاح نقاط ضعف هستیم تا نمایندگیهایی که رتبه پایین دارند عملکرد بهتری داشته باشند و به رتبه بالاتر ارتقا یابند.
در مورد اجاره ماشین تیبا کرمانشاه بیشتر بدانیم.