لوگو

اجاره ماشین سمند اهواز🏆


جهت رزرو و اجاره در شهر اهواز
تماس بگیرید
09037877678
تلفن دفتر مرکزی تهران
021 66121139
021 66121098
همکاری با ما در شهر اهواز
اگر در شهر اهواز صاحب خودرو سواری و یا ون و یا اتوبوس هستید، براحتی میتوانید بوسیله آن درآمدزایی کنید. ما از همین الان شما را به همکاری با این موسسه دعوت مینماییم.
جهت اطلاعات بیشتر و ثبت نام اینجا را کلیک نمایید
همکاری با ما

اغلب خودرو های آماده اجاره شهر اهواز پلاک اروند میباشند. خودروهای ایرانی پلاک ملی میباشند.
اگر خودروی مورد نظرشما در لیست نمیباشد لطفا جهت هماهنگی و مشاوره با شماره 09037877678 تماس حاصل فرمایید.
اجاره بنز در اهواز
اجاره بنز C250 2014
آماده اجاره در اهواز
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره اپتیما در اهواز
اجاره کیا اپتیما 2015
آماده اجاره در اهواز
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره آزرا در اهواز
اجاره آزرا گرندجور 2013
آماده اجاره در اهواز فقط با راننده
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره لندکروز در اهواز
اجاره تویوتا لندکروز
2013
آماده اجاره در اهواز
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره لندکروز در اهواز
اجاره تویوتا لندکروز
2015
آماده اجاره در اهواز
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره لندکروز در اهواز
اجاره تویوتا لندکروز
2016
آماده اجاره در اهواز
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره سانتافه در اهواز
اجاره هیوندای سانتافه 2017
آماده اجاره در اهواز
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره اسپورتیج در اهواز
اجاره کیا اسپورتیج
2017
آماده اجاره در اهواز
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره اسپورتیج در اهواز
اجاره کیا اسپورتیج
2013
آماده اجاره در اهواز فقط با راننده
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره توسان در اهواز
اجاره هیوندای توسان 2016
آماده اجاره در اهواز
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره کامارو در اهواز
اجاره شورلت کامارو کروک 2014
آماده اجاره در اهواز
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره کامارو در اهواز
اجاره شورلت کامارو
2015
آماده اجاره در اهواز فقط با راننده
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره موستانگ در اهواز
اجاره فورد موستانگ
2013
آماده اجاره در اهواز
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره موستانگ در اهواز
اجاره فورد موستانگ کروک
2014
آماده اجاره در اهواز فقط با راننده
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره زانتیا در اهواز
اجاره زانتیا 89
آماده اجاره در اهواز
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره سمند در اهواز
اجاره سمند
96
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره ون دربستی در اهواز
اجاره ون دربستی
آماده اجاره در اهواز فقط با راننده
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره اتوبوس اهواز
اجاره اتوبوس در اهواز
آماده اجاره در اهواز فقط با راننده
قیمت اجاره یک روزه : تماس بگیرید
قیمت اجاره چند روزه : تماس بگیرید
اجاره اتوبوس اهواز
کرایه اتوبوس اهواز
آماده اجاره در اهواز فقط با راننده
قیمت اجاره یک روزه : تماس بگیرید
قیمت اجاره چند روزه : تماس بگیرید
متن مطلب      کل مطالب     

جهت رزرو و اجاره خودرو در اهواز تماس بگیرید: 09037877678


کد مطلب: 02956.html

یکشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱

به گفته و باور بسیاری از کارشناسان، یکی از اصلی‌ترین ابزارها یا به عبارت دیگر برگ برنده هر برندی در بازار سال آینده، به بحث خدمات پس از فروش مرتبط می‌شود و هر کس بتواند در این میان امکانات یا خدمات بهتر و بیشتری ارائه کند، می‌تواند از سهم بیشتری برخوردار شود.

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، در این میان یکی از شاخص‌هایی که همواره مد نظر قرار می‌گیرد، رضایت‌مندی مشتری است؛ شاخصی که در حال حاضر ایرتویا، نماینده تویوتا، رتبه یک آن را کسب کرده است، رتبه‌ای که درباره آن اما و اگرهایی نیز مطرح است؛ اینکه تعداد نمایندگی‌های تویوتا نسبت به خودروهای پرفروش اعم از داخلی و خارجی موجب کسب این رتبه شده، یکی از این اما و اگرهاست. این موضوع در کنار پرسش‌هایی درباره دیدگاه این شرکت، نحوه خدمات‌رسانی، - اجاره ماشین سمند اهواز - پاسخ به - اجاره ماشین سمند اهواز - انتقادها و جایگاه خدمات پس از - اجاره ماشین سمند اهواز - فروش را با هادی سرهنگی، معاونت خدمات پس از فروش ایرتویا در میان گذاشتیم.

تعریف شما از خدمات پس - اجاره ماشین سمند اهواز - از فروش چیست؟
کلیه خدمات پس از فروش خودرو یا بعضا در حین فروش توسط شرکت عرضه‌کننده و در راستای افزایش سطح رضایت مشتری به‌عنوان اقدامی پیشگیرانه یا اصلاحی به مشتریان ارائه می‌شود. اقدامات پیشگیرانه شامل مجموعه عملیات‌هایی که در راستای جلوگیری از بروز ایرادات احتمالی است (سرویس‌های دوره‌ای، فراخوان و غیره …) یا اقدامات اصلاحی به فعالیت‌هایی که پس از بروز عیب و - اجاره ماشین سمند اهواز - در راستای برطرف کردن - اجاره ماشین سمند اهواز - آن و رساندن کالا به سطح ایده‌آل تعریف شده شرکت مادر اطلاق می‌شود.

جایگاه ایران در - اجاره ماشین سمند اهواز - خدمات پس از فروش و استانداردهای جهانی را در کجا می‌بینید؟
با وجود تلاش‌های صورت گرفته اخیر متخصصان صنعت خودرو در ایران، کماکان فاصله - اجاره ماشین سمند اهواز - وضعیت موجود و استانداردهای جهانی محسوس است. در سطح بین‌المللی مجموعه فعالیت‌های خدمات پس از فروش فعالیت‌محور بوده و - اجاره ماشین سمند اهواز - در راستای ارائه خدمات باکیفیت و کسب رضایت مشتری بر اساس انتظارات بازار هدف است. ولی در ایران فعالان حوزه خدمات پس از فروش، توسعه و ارائه آن را بر اساس استانداردهای فیزیکی (تجهیزات و …) Asset محدود کرده است و چگونگی استفاده از آن را با - اجاره ماشین سمند اهواز - توجه به - اجاره ماشین سمند اهواز - بازار قرار گرفته در آن به کمک نیروی انسانی ماهر که جزو شاخص‌های - اجاره ماشین سمند اهواز - موثر در کسب رضایت مشتری است، لحاظ نمی‌کنند.

در این بحث چند شاخص وجود دارد و یکی از آنها درخواست‌های مردم است، تعریف شما از مشتری و مردم در خدمات چیست‌؟
خدمات پس از فروش ایران باید Quality Service باشد. یعنی سرویس باکیفیت و همراه با احترام که تحقق این فلسفه منجر به ایجاد اعتماد بین مشتری و شرکت مادر - اجاره ماشین سمند اهواز - می‌شود که نتیجه آن ایجاد مشتری وفادار و ماندگار برای سازمان است و این ارتباط همان هدف تعریف‌شده نهایی است‌.

اخیرا اعلام شده است که تویوتا در شاخص رضایت‌مندی مشتری توانسته رتبه اول را کسب کند. این در وهله اول خوب است. اما انتقادی هم - اجاره ماشین سمند اهواز - نسبت به فروش آن وارد است. بسیاری از خودروها در ایران پرفروش هستند به همین دلیل مراجعه به تعمیرگاه‌ها به خاطر تعدد فروش بالاتر است. آیا این نوع مسائل تاثیر داشته است؟
اگر بخواهیم که در سطح کلان‌تر - اجاره ماشین سمند اهواز - به این موضوع نگاه کنیم، باید ببینیم که تعداد خودروهای پرفروش ما که بعضا تولید داخلی هستند، بیشتر است یا تعداد فروش خودروهای تویوتا که در کل دنیا هستند؟ باید ببینیم - اجاره ماشین سمند اهواز - که جایگاه تویوتا در - اجاره ماشین سمند اهواز - خدمات پس از فروش در دنیا چگونه - اجاره ماشین سمند اهواز - است و اگر بخواهیم این کار را انجام دهیم، می‌بینیم که ما در کجا هستیم.
تعداد خودروهای وارد شده تویوتا به نسبت سایر خودروهای تولیدی خیلی کمتر است ولی سعی کرده‌ایم سطح استاندارد و ارائه خدمات را در بالاترین سطح در ایران پیاده کنیم تا حداقل همان خدماتی را که مشتریان ما ممکن - اجاره ماشین سمند اهواز - است در یک کشور خارجی ببینند، در سطح استانداردی بالاتر در ایران پیاده و اجرا - اجاره ماشین سمند اهواز - کنیم. به همین دلیل اجازه بدهید صحبت شما - اجاره ماشین سمند اهواز - را نپذیریم. چون اگر برای خودروهایی که با تیراژ بالا به فروش می‌روند، سطح استاندارد درستی تعریف کنیم و - اجاره ماشین سمند اهواز - بر مبنای محوریت، فعالیت ارزیابی کارشناسی صحیح انجام دهیم، باعث می‌شود تفاوتی نداشته باشد که یک دستگاه یا یک میلیون دستگاه از این محصول به فروش می‌رود. چون - اجاره ماشین سمند اهواز - مشتری، مشتری است و کل - اجاره ماشین سمند اهواز - مشتری‌ها هم وی‌آی‌پی هستند. جهت اطلاع باید بگویم ما در ایرتویا مشتری وی‌آی‌پی نداریم. از مشتری یاریس تا مشتری لکسوس مشتریان وی‌آی‌پی ما محسوب می‌شوند. واقعیت را - اجاره ماشین سمند اهواز - بخواهید ما به آنها اعتماد داریم و از این اعتماد آنها هم سود برده‌ایم و نتیجه آن در ارزیابی‌ها خود را نشان داده و این نتیجه اعتماد ما به مشتریان و مشتریان به ماست.

این دیدگاه از کجا آمده است؟
این دیدگاه کاملا تویوتایی است.

تویوتا در این زمینه چه می‌گوید؟
تویوتا برای ارائه خدمات پس از فروش از قبیل مشتریان درون‌سازمانی، (کارکنان و - اجاره ماشین سمند اهواز - ذینفعان و …) و مشتریان برون‌سازمانی (مشتریان بیرونی) ابزارهایی دارد که مبنی بر احترام و بهبود مستمر است و این دو ابزار در کنار یکدیگر به عنوان ستون‌های متعالی سازمان مد نظر قرار گرفته که با پیاده‌سازی آن در شرکت ایرتویا هدف ما این است خدمتی - اجاره ماشین سمند اهواز - لایق مردم ماهر در سطح استانداردهای جهانی - اجاره ماشین سمند اهواز - به - اجاره ماشین سمند اهواز - مشتریان ارائه دهیم.

در مورد فلسفه خدمات پس از فروش تویوتا بیشتر توضیح دهید.
تویوتا یک شعار دارد که مشخص می‌کند جایگاه خدمات پس از - اجاره ماشین سمند اهواز - فروش در این شرکت چگونه است. شعار این است که اولین خودرو را سازمان فروش می‌فروشد - اجاره ماشین سمند اهواز - و باقی را خدمات پس از فروش. مشخص است که محوریت کل بیزنس، خدمات پس از فروش است. فلسفه‌ای وجود دارد که در خدمات پس از فروش باید رضایت‌مندی مشتری جلب و منجر به فروش مجدد شود. بنابراین فلسفه هزینه‌ای که در خدمات پس از فروش وجود دارد، این است که منجر خواهد شد مشتری - اجاره ماشین سمند اهواز - مجددا از نمایندگی محصول موردنظر خود را خریداری کند. هزینه این اقدام - اجاره ماشین سمند اهواز - بسیار کمتر از هزینه تبلیغات برای مشتریان جدید است.

یک یا - اجاره ماشین سمند اهواز - دو ویژگی عمده که شما را از - اجاره ماشین سمند اهواز - سایر برندها متفاوت می‌کند، چیست؟
اولین نکته این است که در این مجموعه و تویوتا در کل دنیا، فاصله بین مشتری و مدیران ارشد سازمان خیلی کم است. ما به صورت مستقیم با مشتری درگیر هستیم. یعنی اگر مشتری بخواهد سرهنگی را ببیند یا مدیرعامل مجموعه را - اجاره ماشین سمند اهواز - دیدار کند، به - اجاره ماشین سمند اهواز - راحتی امکان‌پذیر خواهد بود. شاید من روزانه ساعت‌ها را در کنار مشتریان یا نمایندگی‌های مختلف و مرکزی سپری می‌کنم. به‌خاطر اینکه آن اقدامی که منجر به تصمیمی می‌شود، این است که باید در محل صورت بگیرد، بنابراین باید به محل برویم و تصمیم بگیریم. فقط بر اساس گزارش پشت میز نمی‌توانیم تصمیم بگیریم. شاید یکی از عمده‌ترین تفاوتی که ما با سایر رقبا داریم، همین باشد.

جایگاه آموزش چگونه است و برای آن چه تعریفی دارید؟
در - اجاره ماشین سمند اهواز - حوزه‌های ارزیابی خود، سه حوزه عملکردی را تعریف کرده‌ایم. یکی حوزه Asset یا ساختارهای فیزیکی نمایندگی‌هاست. دومین آن ساختارهای Operation یا حوزه عملکردی نمایندگی است. سومین حوزه که از حوزه‌های مهم ماست، Staff یا نیروی انسانی است. اینکه - اجاره ماشین سمند اهواز - نیروی انسانی ما چقدر آموزش‌دیده است. آموزش‌هایی که ما داده‌ایم، چقدر اثربخش - اجاره ماشین سمند اهواز - است؟ این نیروی انسانی تا چه حد به تویوتا و مجموعه و سازمان ما وفاداری دارد؟ مثلا همین الان در تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی‌ها کسانی را داریم که بیش از ۴۰ سال سابقه فعالیت و همکاری با ایرتویا و در سطح مدیریت فعالیت و مسئولیت دارند. یعنی این بهبود عملکرد نیروی انسانی باید مسیر رشد خود را پله‌به‌پله - اجاره ماشین سمند اهواز - در سازمان مشاهده کند.
وقتی یک نیروی جدید وارد سازمان می‌شود، باید این - اجاره ماشین سمند اهواز - نکته را ببیند که سرهنگی که ۱۲سال پیش وارد این مجموعه شده و به عنوان یک تکنسین شروع به کار کرده است، در حال حاضر به‌عنوان معاون مدیر عامل در خدمات پس از فروش انجام وظیفه می‌کند. این مرحله به مرحله رشد کردن، برای تمام پرسنل - اجاره ماشین سمند اهواز - مهیاست و این ظرفیت در - اجاره ماشین سمند اهواز - سازمان وجود دارد. این امر موجب می‌شود هم مدیران اشراف کامل به حوزه خودشان داشته باشند و هم درک درستی - اجاره ماشین سمند اهواز - از تویوتا داشته باشند و برای اینکه بخواهند رشد کنند، باید بدانند مسیر تویوتا چیست؟ به‌ همین خاطر در هر سطح، از تمام انرژی خود استفاده می‌کنند.

هزینه‌ای - اجاره ماشین سمند اهواز - که برای آموزش می‌دهید، چگونه است؟
ما آموزش را هزینه نمی‌بینیم، بلکه آن - اجاره ماشین سمند اهواز - را به - اجاره ماشین سمند اهواز - طور کلی بخشی از - اجاره ماشین سمند اهواز - سرمایه‌گذاری می‌‌دانیم.

برای جذب و آموزش نیروهای جدید، چند درصد از درآمد یا سود تویوتا به آموزش تعلق می‌گیرد؟
بحث‌های ریالی آن برای ایرتویا در اولویت‌های بالا قرار ندارد. من به‌تازگی جلسه‌ای با دوستان در دانشگاه خواجه نصیر - اجاره ماشین سمند اهواز - داشتم. توافق‌نامه‌ای بین ما و دانشگاه خواجه نصیر - اجاره ماشین سمند اهواز - امضا شد، به خاطر اینکه بتوانیم خروجی‌های برتر دانشگاه خواجه نصیر را در سازمان جذب کنیم، همین‌طور پل ارتباطی را با دانشگاه داشته باشیم تا بتوان در این راستا تجهیز و راه‌اندازی یک کارگاه آموزشی مشترک را تعریف و پروژه‌های تحقیقاتی مشترک ایجاد کنیم. باور ما بر این است که هر چقدر رابطه‌مان را با مراکز آموزشی تقویت کنیم، موجب دسترسی ارزشمندی در تسریع سرمایه‌های انسانی می‌شود که منجر به رسیدن به اهداف شرکت خواهد شد.

در این بحثی که عنوان می‌کنید، نیروی انسانی تا چه میزان حضور دارد؟
در کل نماینده‌ها و حدود ۸۰۰ نفر هستند.

چند نمایندگی دارید؟
تعداد نمایندگی‌هایی که به‌صورت فعال کار می‌کنند، ۳۰ نمایندگی است.

آیا تاکنون شده است که از این نمایندگی‌ها تعدادی از آنها لغو شود؟
بله. در حال حاضر نمایندگانی وجود دارند که در حال تعلیق هستند. ما در نمایندگی‌های‌مان چهار رتبه‌بندی A، B، C و D داریم. نمایندگی‌ها متناسب با رتبه‌ای که کسب می‌کنند، امتیاز برای خود به‌دست می‌آورند و براساس چهار شاخص یعنی Asset- Operation- Staff،SCI Score ارزیابی می‌شوند. این نمایندگی‌ها با فعالیت بر اساس شاخص‌های مطروحه در کسب رضایت مشتری - اجاره ماشین سمند اهواز - اقدام می‌کنند تا بتوانند رتبه بالاتری کسب کنند. گزارش ISQI به Detail هنوز به ما اعلام نشده است.

خودتان چه فکر می‌کنید؟
من فکر می‌کنم قسمتی که باعث شده است بیشترین رضایت مشتری را داشته باشیم، بحث احترام، Quality Service و ارائه خدمات مناسب به مشتریان - اجاره ماشین سمند اهواز - است. همچنبن بحثی به نامFix-it-Right یا تعمیر در بار اول مشتریان داریم، یعنی بار اول خودروی مشتری تعمیر - اجاره ماشین سمند اهواز - شود. فکر می‌کنم که این موارد ابزارهایی شده است که بتوانیم بیشترین رضایت‌مندی از مشتری را کسب کنیم. چون - اجاره ماشین سمند اهواز - درصد Fix-it-Right ما نسبت به منطقه هم بالاتر است.

گذشته از رضایت، طبیعتا تعدادی از مشتریان از عملکرد شما - اجاره ماشین سمند اهواز - راضی نباشند. نارضایتی آنها در چه بخشی است؟
مشتری وقتی به ما شکایتی ارائه می‌دهد، در جمع‌آوری و گزارش آن اقدام می‌کنیم. در مورد بخش مهم باید بگویم، ما خودروهایی داریم - اجاره ماشین سمند اهواز - که به صورت موازی وارد کشور شده‌اند و به آنها گری مارکت می‌گوییم. یعنی خارج از بازار ایرتویاست. این خودروها - اجاره ماشین سمند اهواز - بعضا دستکاری‌های غیر‌استاندارد می‌شوند. در واقع برای - اجاره ماشین سمند اهواز - اینکه بتوانند - اجاره ماشین سمند اهواز - این خودروها را با - اجاره ماشین سمند اهواز - امکانات بیشتر و با قیمت بالاتر به فروش برسانند، در مناطق خلیج‌فارس یا جاهای دیگر شروع به دستکاری کردن آنها می‌کنند. عمده نارضایتی‌های مشتریان ما به آن حوزه برمی‌گردد و امکاناتی که به صورت غیراستاندارد روی خودروها بسته و متاسفانه وارد کشور ما می‌شوند. طبق بخشنامه وزارت صنایع، چون دو سال این خودروها تحت پوشش گارانتی‌های ما هستند، بعضا به‌خاطر اینکه اینها فابریک نیستند و غیر‌اصولی بسته شده‌اند، امکان ایجاد خسارات بیشتر ‌روی خودرو را دارند. بنابراین موجب خواهد شد بعضا قسمتی یا کل خودرو از گارانتی خارج شود - اجاره ماشین سمند اهواز - که این موجب نارضایتی مشتریان می‌شود.

همه این نارضایتی‌ها بابت خودروهایی است که از گری‌مارکت می‌آیند؟
بله.

برای اینکه مشتری بداند شما همواره در کنار او هستید، چه - اجاره ماشین سمند اهواز - کاری انجام داده‌اید؟
چند پروژه جدید داریم که به زودی اعلام خواهد شد، از قبیل گسترش شبکه خدمات و … ولی شعار تویوتا این است که کاپوت آن باید در نمایندگی بالا برود و فاصله زمانی آن انجام سرویس‌های ادواری خودرو است. یعنی ما باید خدمتی به مشتری بدهیم و به نحوی مشتری را حمایت کنیم که نیازی به - اجاره ماشین سمند اهواز - بالا زدن کاپوت ماشین او، از این سرویس تا سرویس بعدی نباشد. هر وقتی مالک خودرو می‌خواهد، ماشینش آماده استفاده باشد. ما به این کنار مشتری بودن می‌گوییم، نه اینکه منتظر بمانیم ماشین خراب شود و بعد بخواهیم به آن سرویس بدهیم.

آیا شما امداد خودروی سیار نیز دارید؟
خیر. تویوتا اعتقادی به امداد ندارد. ما سرویس در محل داریم. این خودروها در - اجاره ماشین سمند اهواز - جهت افزایش سطح رضایت مشتری و کاهش مدت انتظار ایشان و انجام کار به نحو صحیح - اجاره ماشین سمند اهواز - و درست، برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود ولی در هر صورت اگر خودروی تویوتایی نیاز به خدمات جاده‌ای داشته باشد، بر اساس دستور‌العمل‌های داخلی هزینه حمل آن بر عهده شرکت عرضه‌کننده خواهد بود و مشتری هزینه‌ای را پرداخت نمی‌کند.

میزان رضایت نسبت به قطعات شما چگونه - اجاره ماشین سمند اهواز - است؟
در این واحد دو شاخص داریم که در حوزه عملکردی ما کاملا مشخص می‌کند وضعیت ما، نسبتا خوب است. بالای ۸۵ تا ۹۰ درصد در ماه‌های متفاوت، - اجاره ماشین سمند اهواز - درخواست‌های نمایندگی‌های خودمان را برآورده می‌کنیم. در قطعات «تند‌مصرف»‌ کاملا تامین هستیم و اصلا مشکلی نداریم. بعضی اوقات در قطعات «کندمصرف‌»یا کالاها یا قطعاتی که امکان خرابی آنها بسیار کم یا ضریب مصرف آن در کل دنیا پایین است، ممکن است ایراداتی وجود داشته باشد که در این صورت نیز قطعه موردنظر به سرعت یا به صورت (VOR) یعنی در یک هفته تهیه می‌شود، البته ممکن است گاهی این روند بیشتر طول بکشد.

ارزش دلاری یا قطعاتی که - اجاره ماشین سمند اهواز - در انبار دارید، چقدر است؟
در انبار، بیش از ۳۰ هزار نوع قطعه داریم. ارزش ریالی آن به صورت دقیق در دست نیست ولی بین ۳۰ تا ۳۳ هزار نوع آیتم لاین داریم. یعنی از یک شماره - اجاره ماشین سمند اهواز - کالا ممکن است که صدها قلم داشته باشیم.

در آینده‌ای نه چندان دور، محصولات جدید تویوتا به ایران خواهند آمد. آیا همزمان با آن تامین قطعه می‌کنید یا - اجاره ماشین سمند اهواز - پیش از آن سفارش می‌دهید؟

پیش از آن سفارش می‌دهیم. اعتقاد ما این است - اجاره ماشین سمند اهواز - که وقتی یک - اجاره ماشین سمند اهواز - خودرو بخواهد وارد بازار ایران شود، اولین چیزی که نیاز دارد، خدمات است. از نظر ما و شعاری که به آن اشاره - اجاره ماشین سمند اهواز - کردم، خودروی اول را فروش می‌فروشد و باقی آن خدمات - اجاره ماشین سمند اهواز - است. به همین خاطر، آن محوریت کار ماست.

بسیاری از کارشناسان می‌گویند سال آینده رقابت اصلی در بازار خدمات پس از فروش است. تویوتا چه کار خاصی انجام می‌دهد، اینکه جایگاه فروش خود را حفظ و سهم بیشتری را کسب کند؟

ما توسعه نمایندگی‌ها و شعب را در برنامه داریم که در سال - اجاره ماشین سمند اهواز - آینده قطعا توسعه می‌یابد و ضریب استانداردی - اجاره ماشین سمند اهواز - ما افزایش پیدا خواهد کرد. همانگونه که می‌دانید در یک ماه گذشته یک نمایندگی مرکزی در غرب تهران با بهره‌گیری از بالاترین استانداردهای بین‌المللی در مناطق استراتژیک و اداری بازارهای خاص با رویکرد تعمیرگاه‌های مرکزی شرکت اقدام به افزایش رضایت مشتریان کرد که آن را افتتاح کردیم و در این راستا‌، نمایندگی‌های مرکزی - اجاره ماشین سمند اهواز - دیگری نیز در سال‌های آتی به مجموعه‌های ما اضافه خواهد شد که ارائه خدمات به مشتریان - اجاره ماشین سمند اهواز - آن تحت کنترل مدیریت شرکت خواهد بود.

در تامین قطعه تا چه حد با بازار قاچاق مشکل دارید؟
پروژه‌ای داریم که چند وقت آینده از آن رونمایی می‌کنیم و اعلام می‌کنم در بحث قطعه با بازارهای غیراصلی درگیر هستیم. یک سری هولوگرام به صورت نانوتگ در سیستم اجرا خواهیم کرد که روی کالا درج می‌شود. و این علاوه بر هولوگرامی است که روی بسته‌بندی درج می‌شود. این هولوگرام به صورت نانو است. بر اساس آن متوجه خواهیم شد آن قطعه، - اجاره ماشین سمند اهواز - اصلی - اجاره ماشین سمند اهواز - و از طریق بازار موازی وارد مجموعه نشده است. قطعا گارانتی قطعه شامل - اجاره ماشین سمند اهواز - حال آن خواهد شد. مشتریان ما می‌توانند از - اجاره ماشین سمند اهواز - مراکزی که خدمات - اجاره ماشین سمند اهواز - می‌گیرند، کالایی را طلب کنند که دارای هولوگرام نانو ایرتویاست. - اجاره ماشین سمند اهواز - موضوعی که باید به آن اشاره کنم، این است که در سال آینده با دیگر همکاران خودرقابت کنیم.

هر کدام از برندهایی که وارد ایران می‌شوند و بتوانند تاثیر مثبت کوچکی را در صنعت و فرهنگ این مملکت بگذارند، برای ما به عنوان - اجاره ماشین سمند اهواز - یک افتخار محسوب می‌شود. به عنوان یک امتیاز مثبت و آورده برای این - اجاره ماشین سمند اهواز - مملکت است و ما هم از آن خیلی خوشحال خواهیم - اجاره ماشین سمند اهواز - بود.

منبع : روزنامه دنیای خودرو

ما را به دوستان خود معرفی کنید


طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone
whatsapp
instagram