لوگو

رنت اتومبیل بنز کلاسیک🏆


جهت رزرو و اجاره در شهر تهران
تماس بگیرید
02166121139
تلفن دفتر مرکزی تهران
021 66121139
021 66121098
همکاری با ما در شهر تهران
اگر در شهر تهران صاحب خودرو سواری و یا ون و یا اتوبوس هستید، براحتی میتوانید بوسیله آن درآمدزایی کنید. ما از همین الان شما را به همکاری با این موسسه دعوت مینماییم.
جهت اطلاعات بیشتر و ثبت نام اینجا را کلیک نمایید
همکاری با ما
اگر خودروی مورد نظرشما در لیست نمیباشد لطفا جهت هماهنگی و مشاوره با شماره 02166121139 تماس حاصل فرمایید.
اجاره پرادو
اجاره پرادو 2درب
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره سانتافه
اجاره سانتافه نیو
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره اسپورتیج
اجاره اسپورتیج
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره اپتیما
اجاره اپتیما
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره سوناتا
اجاره سوناتا
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره النترا
اجاره هیوندا النترا
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و
اجاره بی ام و i8 2015
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره پورشه پانامرا
اجاره پورشه پانامرا۴S
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و
اجاره بی ام و x6 2011
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بنز
اجاره بنز s500 2009
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و
اجاره بی ام و 428 کروک
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره پورشه باکستر
اجاره پورشه باکستر 2011
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و کروک
اجاره بی ام و 528 کروک
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره پورشه باکستر
اجاره پورشه باکسترسفید
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره ولوو
اجاره ولوو CX90
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بنز
اجاره بنزE250 2014
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و
اجاره بی ام و 528 2014
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و z4
اجاره بی ام و Z4 2014
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و
اجاره بی ام و328
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بنز
اجاره بنز CLS
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بنز
اجاره بنز C200
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره لندکروز
اجاره لندکروز
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره پژو پارس
اجاره پرشیا
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره پژو 206
اجاره خودرو206
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره سمند
اجاره سمند
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره رانا
اجاره رانا
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره دنا
اجاره دنا
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره ال90
اجاره ال90
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره پراید
اجاره پراید
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره تیبا
اجاره تیبا
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره ون
اجاره ون دربستی تویوتا
قیمت اجاره ون داخل شهری : تماس بگیرید
قیمت اجاره ون خارج شهری : تماس بگیرید
اجاره ون فیات
اجاره ون دربستی فیات
قیمت اجاره ون داخل شهری : تماس بگیرید
قیمت اجاره ون خارج شهری : تماس بگیرید
اجاره ون هایس
اجاره ون هایس سقف بلند دربستی
قیمت اجاره ون داخل شهری : تماس بگیرید
قیمت اجاره ون خارج شهری : تماس بگیرید
اجاره ون دلیکا
اجاره ون دربستی دلیکا
قیمت اجاره ون داخل شهری : تماس بگیرید
قیمت اجاره ون خارج شهری : تماس بگیرید
اجاره اتوبوس
اجاره اتوبوس اسکانیا
قیمت اجاره اتوبوس یک روزه : تماس بگیرید
قیمت اجاره اتوبوس چند روزه : تماس بگیرید
اجاره اتوبوس
کرایه اتوبوس ولوو
قیمت اجاره اتوبوس یک روزه : تماس بگیرید
قیمت اجاره اتوبوس چند روزه : تماس بگیرید
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن مشاوره و رزرو : 02166121139


کد مطلب: 03214.html

سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰:۱۲

هیچ دولتی در هیچ دوره‌ای نگاه مساعدی نسبت به واردات خودرو نداشته و همیشه استراتژی «حمایت از تولید داخل برای جایگزینی واردات» به‌عنوان راهی برای پیشرفت صنعت خودرو مطرح بوده است.

به کزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو به نقل از ذنیای اقتصاد ،هیچ دولتی در هیچ دوره‌ای نگاه مساعدی نسبت به واردات خودرو نداشته و همیشه استراتژی «حمایت از تولید داخل برای جایگزینی واردات» به‌عنوان راهی برای پیشرفت صنعت خودرو - رنت اتومبیل بنز کلاسیک - مطرح بوده است. هرچند دولت‌ها با توجه به بحران‌های ارزی و همچنین کاهش قیمت نفت با ابزار‌های مختلف مانع از واردات بی‌رویه خودرو شدند با این حال اما تفکر تولید داخلی بر تمامی مانع تراشی‌ها در این زمینه قالب بود و استراتژی حمایت از - رنت اتومبیل بنز کلاسیک - تولید‌کنندگان داخلی ذهنیت بسیاری از دولتمردان صنعتی را به خود مشغول کرده بود. بنابراین در شرایطی که تولید‌کنندگان داخلی با تولید محصولات قدیمی به سود موردنظر خود می‌رسیدند و تمایلی نیز به عرضه خودرویی متفاوت از آنچه عرضه می‌کردند نداشتند و از سوی دیگر واردات نیز با محدودیت‌هایی روبه‌رو بود، استراتژی تولید داخل به سمت مونتاژکاری یا سی‌کی‌دی کاری سوق داده شد.

هر چند - رنت اتومبیل بنز کلاسیک - بسیاری از خودروسازان مطرح دنیا نیز با مونتاژکاری توانستند مسیر واقعی توسعه صنعت خودرو را بیابند با این حال اما سی‌کی‌دی کاری در صنعت داخلی کشورمان به رویه‌ای تبدیل شد که دل کندن از - رنت اتومبیل بنز کلاسیک - آن هم‌اکنون نیز سخت و دشوار به‌نظر می‌رسد. در این زمینه بسیاری از مسوولان صنعتی کشور با ادعای - رنت اتومبیل بنز کلاسیک - ایجاد ارزش افزوده، مونتاژکاری را بهتر از واردات خودرو می‌دانند، اما در این بین بسیاری از کارشناسان تاکید می‌کنند که سی‌کی‌دی کاری نه‌تنها دستاوری برای صنعت خودرو - رنت اتومبیل بنز کلاسیک - نداشته؛ بلکه این - رنت اتومبیل بنز کلاسیک - صنعت را چندین دهه از نوآوری و تکنولوژی روز - رنت اتومبیل بنز کلاسیک - جهانی عقب انداخته و باعث شکاف عمیق دانش فنی و تحقیقاتی صنعت داخلی در مقایسه با رشد روز افزون آن دررقبای جهانی شده است. بر این اساس مسوولان صنعتی کشور در حالی همچنان - رنت اتومبیل بنز کلاسیک - مونتاژکاری را بر - رنت اتومبیل بنز کلاسیک - واردات ترجیح می‌دهند که در قراردادهای پساتحریم نیز سی‌کی‌دی کاری همچنان بر فعالیت‌های آتی صنعت خودرو غالب است حال آنکه - رنت اتومبیل بنز کلاسیک - مشخص نیست تکنولوژی و دانش روز خودروسازی چه زمانی قرار است به صنعت خودروی کشور ما منتقل - رنت اتومبیل بنز کلاسیک - شود؟ از سوی دیگر تاکید بر - رنت اتومبیل بنز کلاسیک - این امر منجر به عدم تامین و تولید خودرو برای بازار‌های جهانی و کسب سهم درخوری از ارزش افزوده شده است. در هر صورت آنچه مشخص است سیاست‌گذاران خودرویی کشور طی یک دهه گذشته با حمایت از استراتژی تولید داخل برای جایگزینی واردات که - رنت اتومبیل بنز کلاسیک - منتج به سی‌کی‌دی کاری شد مسیری را در - رنت اتومبیل بنز کلاسیک - این صنعت پیمودند که نتیجه آن هم‌اکنون نمود پیدا کرده است اگر نگوییم این استراتژی ناکارآمد منجر به سیر نزولی صنعت خودرو کشور شد، - رنت اتومبیل بنز کلاسیک - اما باید به صراحت به شکاف عمیق تکنولوژی میان صنعت کشور ما و دیگر خودروسازان جهانی اقرار کرد. در این زمینه با سه کارشناس صنعت خودرو به گفت‌و‌گو نشستیم که نظرات آنها عینا منعکس شده - رنت اتومبیل بنز کلاسیک - است.

 

استراتژی ناکارآمد ملی

 

نعمت اله ادریسی

کارشناس صنعت خودرو

با نگاه به گذشت بیش از نیم قرن از صنعت خودرو کشورمان آثار استراتژی اقتصادی حمایت از تولید داخل برای - رنت اتومبیل بنز کلاسیک - جایگزینی واردات را که دولت‌های قبل و بعد از انقلاب - رنت اتومبیل بنز کلاسیک - اسلامی برای غلبه بر بحران‌های ارزی ناشی از کاهش قیمت نفت در تراز تجاری کشورمان اتخاذ کرده‌اند، می‌توان - رنت اتومبیل بنز کلاسیک - مشاهده کرد، این استراتژی‌ به رویکرد مونتاژ محصولات خارجی یا تولید مبتنی‌بر ساخت داخل تدریجی خودرو‌های خارجی که در اصطلاح به «سی‌کی‌دی کاری» معروف است انجامید که خروجی نهایی این دستاورد‌ها نه تنها منجر به شکل‌گیری صنعتی شده است که در فضای ارتقای کیفیت و نوآوری جهانی دستاوردی درخور از خود نداشته، بلکه این استراتژی باعث شکاف عمیق دانش فنی و تحقیقاتی صنعت داخلی در مقایسه با رشد روز‌افزون آن دررقبای جهانی شده است که جا دارد به دلایل عمده این گسست‌ها اشاره‌ای شود. - رنت اتومبیل بنز کلاسیک - اتخاذ استراتژی جایگزینی واردات در مسیر تاریخی خود به‌تدریج - رنت اتومبیل بنز کلاسیک - تعریف دولتمردان از عزت و استقلال صنعتی و تولید ملی را نیز به انحراف کشانده است؛ چراکه به‌دنبال این استراتژی ملی و با سرگرمی وعادت کردن به تولید محصولات ارزان قیمت و متناسب با قدرت خرید داخلی و با قانع شدن و بسنده کردن به آن، - رنت اتومبیل بنز کلاسیک - از تامین و تولید برای بازار‌های جهانی وکسب سهم درخوری از ارزش افزوده فراگیر آن بازمانده‌ایم که به همین دلیل ما امروز - رنت اتومبیل بنز کلاسیک - شاهد شکاف عظیم تکنولوژیک همانند تمامی صنایع کشور هستیم و جای سوال است که چرا تاکنون دولت مردان و اندیشمندان اقتصادی ابعاد تخریبی این استراتژی - رنت اتومبیل بنز کلاسیک - ناکارآمد ملی را در بوته نقد و بررسی جدی قرار نداده‌اند؟

واقعیت این است که به‌دلیل شتاب و سرعت روز‌افزون - رنت اتومبیل بنز کلاسیک - در تحولات تکنولوژیک جهانی و کوتاه شدن دوره عمردانش فنی بکاررفته در طراحی و تولید - رنت اتومبیل بنز کلاسیک - انواع خودرو، این نوع اندیشه‌های جایگزینی واردات نیزبه تاریخ سپرده شده است و حتی این شرایط ناپایدار وپیچیده محیط جهانی جدید، به خودروسازان فرصت و مجال کافی برای برنامه‌ریزی ساخت داخل تدریجی را نیز نمی‌دهد. به همین دلیل است که وسیله نقلیه نیز از سبد کالاهای اساسی سرمایه‌ای و با دوام مشتریان خارج و به سبد کالای مصرفی با دوام انتقال یافته است و با رشد روز‌افزون کیفیت و قابلیت‌های ایمنی و عملکردی - رنت اتومبیل بنز کلاسیک - ماژول‌های خودرو در رقابت‌های جهانی واز طرفی به‌دلیل عدم سرمایه‌گذاری داخلی - رنت اتومبیل بنز کلاسیک - درخور در اجزای اصلی خودرو، شرکت‌های خودروسازی داخلی توان رقابت‌پذیری جهانی خود را از دست داده‌اند. به‌نظر من در تحلیل و شناسایی دلایل اصلی عدم توفیق در کسب دانش فنی و سرمایه‌گذاری استراتژیک و جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی، جدا از - رنت اتومبیل بنز کلاسیک - پتانسیل بسیار محدود اقتصادی بازار داخلی در مقایسه با بازار جهانی خودرو (ارزشی معادل ۱۰ درصد - رنت اتومبیل بنز کلاسیک - میانگین گردش مالی یک خودروسازبزرگ جهانی) ، به عامل دیگری از جمله احساس - رنت اتومبیل بنز کلاسیک - نا امنی - رنت اتومبیل بنز کلاسیک - سرمایه‌گذاران داخلی وخارجی به‌دلیل نزدیکی بیش از حد صنعت به دولت و کوتاهی دوره دوام مدیران آن وقدرت بلامنازع دولتی و رسوخ فرهنگ متاثر از مدیریت شبه‌دولتی در اداره شرکت‌های بزرگ - رنت اتومبیل بنز کلاسیک - می‌رسیم که به آثار مخرب آن در عدم تشکیل سرمایه در اندازه رقبای جهانی می‌توان اشاره کرد؛ چراکه برند‌های دارای سهم بازار جهانی برای استقرار ودوام مستمر خود در کورس رقابت جهانی، هر سال بیش از ۱۰ درصد منابع حاصل از تولید را به پروژه‌های تحقیقاتی و توسعه محصولات - رنت اتومبیل بنز کلاسیک - خود اختصاص می‌دهند که این رقم به‌طور میانگین در - رنت اتومبیل بنز کلاسیک - هر یک از ۲۰ برند جهانی بیش - رنت اتومبیل بنز کلاسیک - از ۵ میلیاد دلار در سال است که تقریبا معادل - رنت اتومبیل بنز کلاسیک - بخش عمده‌ای از کل فروش یکی از خودروسازان بزرگ داخلی است.

 

 

مونتاژکاری - رنت اتومبیل بنز کلاسیک - امری منسوخ است

 

مرتضی شفیعی

عضو هیات‌مدیره گروه بهمن

صنعت خودرو ایران طی ۱۰ سال گذشته تحت شرایط حاکم بر - رنت اتومبیل بنز کلاسیک - سیاست و اقتصاد کشور، با چالش‌های متعددی مواجه شد که نتیجه آن - رنت اتومبیل بنز کلاسیک - نیز کاهش تولید، کاهش سود و سپس تولید همراه با زیان و نزدیک شدن به پرتگاه ورشکستگی بود. یکی از سیاست‌های مدنظر مدیران صنعتی کشور طی سال‌های گذشته، استراتژی جایگزینی واردات بوده است. استراتژی که تاکید بسیاری بر ساخت داخل محصولات دارد تا از این طریق ضمن جلوگیری از خروج ارز از کشور، صنعت خودرو کشور رشد کند و بتواند با استقلال مسیر تولید را دنبال کند. در این بین مباحثی چون ایجاد ارزش افزوده در صنعت کشور و افزایش اشتغال نیز از دیگر مواردی بوده که موجب تاکید بر اتخاذ این استراتژی در سیاست‌های صنعتی کشور به خصوص صنعت - رنت اتومبیل بنز کلاسیک - خودرو شد. با وجود آنکه استراتژی جایگزینی واردات اهداف زیبایی در دل خود داشت، اما آنگونه که باید و شاید نتوانست موجب توسعه صنعت خودرو کشور شود. که یکی از موانع عدم تحقق آن، به عدم پیشرفت - رنت اتومبیل بنز کلاسیک - کشور برمی گردد.در حال توسعه بودن کشور ما؛ موضوعی است که - رنت اتومبیل بنز کلاسیک - موجب - رنت اتومبیل بنز کلاسیک - شده تا برنامه‌های طراحی شده بسیار زمان‌بر باشد و نتواند در مدت زمان دلخواه نتایج مورد انتظار به دست‌ آید.

در این میان اما یک مساله مهم‌تر، فضای سیاسی - رنت اتومبیل بنز کلاسیک - کشور طی سال‌های گذشته بوده که اثر بسیاری بر تصمیم‌گیری‌های صنعت خودرو کشور داشته است. از سوی دیگر تاکید موکد مدیران صنعتی کشور بر خودکفایی و ساخت ‌داخل کردن هر نوع کالا به جای واردات نیز منجر به تولید محصولاتی شد که هزینه‌های تولید در صنعت خودرو را افزایش داد و نتوانست کیفیت موردانتظار - رنت اتومبیل بنز کلاسیک - مشتریان را - رنت اتومبیل بنز کلاسیک - برآورده کند. مجموع این مسائل موجب شد، استراتژی جایگزینی واردات نتواند اهداف مدنظر در صنعت خودرو را حاصل کند. به خصوص اینکه این موضوع موجب مونتاژکاری در صنعت خودرو کشور شد و دانش و تکنولوژی لازم به صنعت خودرو کشور وارد نشود.در شرایط - رنت اتومبیل بنز کلاسیک - کنونی که صنعت خودرو کشور تجربه بسیاری را کسب کرده و سیاست جایگزینی واردات نیز به نتایج دلخواهش دست پیدا نکرد و از آنجا که هم‌اکنون در دنیا مونتاژ‌کاری منسوخ است؛ بنابراین ضروری است با سرمایه‌گذاری مشترک طرف‌های خارجی بتوانیم شرایط موجود در صنعت خودرو کشور را - رنت اتومبیل بنز کلاسیک - تغییر دهیم. در هر صورت باید پذیرفت تا وقتی که محصولات با برند خارجی تولید و عرضه می‌شوند، حتی اگر عمده قطعات آن داخلی‌سازی شده باشند، نمی‌توان - رنت اتومبیل بنز کلاسیک - در فضای رقابتی بازارهای صادراتی، بازیگری توانمند بود.بنابراین در ابتدا باید با افزایش تعرفه واردات قطعه و - رنت اتومبیل بنز کلاسیک - CKD طرف‌های خارجی را از نظر اقتصادی مجاب - رنت اتومبیل بنز کلاسیک - کرد تا تامین از داخل را در اولویت قرار دهند در - رنت اتومبیل بنز کلاسیک - این صورت برندهای معتبر قطعه‌سازی در دنیا نیز وارد کشور شده و با سازندگان داخلی به‌صورت سرمایه‌گذاری مشترک همکاری ‌کنند که این شروع انتقال دانش فنی و ارتقای تکنولوژی در صنعت - رنت اتومبیل بنز کلاسیک - خودرو و قطعه‌ خواهد بود. یکی دیگر از نتایج قابل توجه این موضوع تولید اقتصادی خواهد بود. در این میان باید سیاست‌گذاری‌ها به‌صورتی باشد که بحث صادرات محصولات نیز دنبال شود. - رنت اتومبیل بنز کلاسیک - در ایران نیز به‌رغم تاکیدات دولت بر الزام صادرات با برند داخلی یا برند مشترک بهترین گزینه برای رشد و توسعه خودروسازی و قطعه‌سازی‌ و نیز ورود به بازارهای جهانی است.

 

 

مونتاژ برای صادرات

 

حسن کریمی سنجری

کارشناس صنعت خودرو

در اقتصاد امروز خودرو و زنجیره ارزش مرتبط با آن تمامی فرآیندهای تولید ایده تا تولیده انبوه یک خودرو به‌عنوان یک فعالیت ارزش‌ساز محسوب می‌شود. از جمله این فرآیندها، عملیات - رنت اتومبیل بنز کلاسیک - مونتاژ یک خودرو است. روزگاری مونتاژ کاری صرف در صنعت خودرو به‌عنوان یک فعالیت با ارزش افزوده ضعیف مطرح می‌شد و این در حالی است که در همان سال‌ها صنعت خودرو ایران به‌جز عملیات مونتاژ هنر دیگری نداشت. شاید بهتر بود آن روزها خودروسازی ایران تحرک و انگیزه - رنت اتومبیل بنز کلاسیک - بیشتری از خود نشان می‌داد تا امروز همانند کره‌ای‌ها - رنت اتومبیل بنز کلاسیک - به‌عنوان یکی از بزرگان این صنعت مطرح باشد، اما امروز شرایط تغییر کرده؛ به‌طوری‌که دیگر مونتاژ کاری مفهوم سال‌های گذشته را ندارد و ارزش افزوده حاصل از آن بخش جذاب و قابل توجهی را به‌وجود آورده است، آنقدر جذاب که بخشی از اشتغال و نیز درآمدهای ارزی مکزیک و برزیل مدیون - رنت اتومبیل بنز کلاسیک - فرآیند مونتاژ است یا در همین همسایگی ما کشوری مثل - رنت اتومبیل بنز کلاسیک - ترکیه از طریق مونتاژ کاری در صنعت خودرو بالغ بر ۲۲ میلیارد دلار سالانه جذب نقدینگی خارجی - رنت اتومبیل بنز کلاسیک - دارد.

بررسی این - رنت اتومبیل بنز کلاسیک - موضوع که چرا صنعت خودروی ایران نتوانسته در استراتژی جایگزینی واردات موفق عمل کند نیاز به واکاوی عملکرد ۵۰ ساله صنعت خودروی ایران به‌ویژه عملکرد دوران پس - رنت اتومبیل بنز کلاسیک - از انقلاب دارد. همانطور که انحصاری بودن و دولتی بودن این صنعت یکی از - رنت اتومبیل بنز کلاسیک - مهم‌ترین دلایل توسعه نیافتگی این صنعت محسوب می‌شود بی‌ثباتی در برنامه‌ها و مدیریت هرچند ضعیف به‌علاوه دخالت‌های مخرب دولت‌های مختلف همواره مانع این بوده - رنت اتومبیل بنز کلاسیک - که صنعت خودرو از فضای تعرفه‌ای و حمایتی استفاده اثربخش را بنماید. - رنت اتومبیل بنز کلاسیک - در واقع صنعت خودرو ایران در طول این سال‌ها از یک استراتژی واحد و منظم بهر‌ه‌مند نبوده و در طول مدیریت‌های مختلف تصمیمات متفاوتی اخذ شده؛ به‌طوری‌که تلاش‌های هرچند کمرنگ ادوار پیش از خود را بی‌ثمر کرده است. هدف‌گذاری‌های - رنت اتومبیل بنز کلاسیک - مختلف و غیرهمراستا از طرفی و سیاست‌گذاری‌های غیر‌کارشناسانه دولت از طرف دیگر باعث شده صنعت خودروی ایران نتواند از مرحله مونتاژ کاری به مرحله توسعه یافته تری ارتقا یابد. امروزه اما شرایط در کسب‌و‌کار جهانی صنعت خودرو تغییر - رنت اتومبیل بنز کلاسیک - کرده و فرآیند مونتاژ، مفهوم جدیدی یافته که درجا زدن در چنین مرحله‌ای خود مرحله‌ای از توسعه یافتگی است، اما این مفهوم جدی از توسعه یافتگی شرایط جدیدی را نیز - رنت اتومبیل بنز کلاسیک - می‌طلبد. اگر روزگاری مونتاژ می‌کردیم تا نیازهای بازار خود را - رنت اتومبیل بنز کلاسیک - پاسخ دهیم امروز دیگر با - رنت اتومبیل بنز کلاسیک - چنین تدبیری امکان توسعه یافتگی وجود ندارد. در واقع برای ورود به باشگاه توسعه یافتگان صنعت خودرو آن‌هم از طریق جذب ارزش افزوده مونتاژ - رنت اتومبیل بنز کلاسیک - تنها راه، مونتاژ برای صادرات - رنت اتومبیل بنز کلاسیک - است. به‌عبارت بهتر اگر فرآیند مونتاژ برای تصاحب بازارهای جهانی و در سایه مشارکت با طرف‌های خارجی صورت پذیرد به یقین می‌توان امیدوار بود که بخش‌های دیگری از ارزش افزوده این صنعت نظیر قطعه‌سازی، - رنت اتومبیل بنز کلاسیک - ماژول‌سازی و حتی در اختیار گرفتن بخش‌های زیربنایی خودرو نظیر پلت‌فرم و مشارکت در تولید و ساخت آن نیز دور از دسترس نخواهد بود. البته بدون امکان دسترسی به چنین نقطه‌ای و با همان مونتاژکاری صرف به‌شرط صادرات محور بودن هم در مسیر توسعه خواهیم بود. کمترین دستاورد کسب ارزش افزوده مونتاژ در - رنت اتومبیل بنز کلاسیک - زنجیره ارزش خودرو ایجاد اشتغال، تولید خودروهای رقابتی و مطلوب (به مفهوم تناسب کیفیت با قیمت) و جذب نقدینگی خارجی برای صنعت خودروی کشور است. - رنت اتومبیل بنز کلاسیک - نتیجه اینکه استراتژی جایگزینی واردات - رنت اتومبیل بنز کلاسیک - زمانی موثر است که فرآیند مونتاژ در سایه مشارکت با شرکت‌های صاحب برند و بازار رخ داده و تولیدات چنین فرآیندی، صادرات محور باشد.

ما را به دوستان خود معرفی کنید


طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone
whatsapp
instagram