لوگو

رنت اتومبیل مزدا تهران🏆


جهت رزرو و اجاره در شهر تهران
تماس بگیرید
02166121139
تلفن دفتر مرکزی تهران
021 66121139
021 66121098
همکاری با ما در شهر تهران
اگر در شهر تهران صاحب خودرو سواری و یا ون و یا اتوبوس هستید، براحتی میتوانید بوسیله آن درآمدزایی کنید. ما از همین الان شما را به همکاری با این موسسه دعوت مینماییم.
جهت اطلاعات بیشتر و ثبت نام اینجا را کلیک نمایید
همکاری با ما
اگر خودروی مورد نظرشما در لیست نمیباشد لطفا جهت هماهنگی و مشاوره با شماره 02166121139 تماس حاصل فرمایید.
اجاره پرادو
اجاره پرادو 2درب
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره سانتافه
اجاره سانتافه نیو
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره اسپورتیج
اجاره اسپورتیج
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره اپتیما
اجاره اپتیما
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره سوناتا
اجاره سوناتا
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره النترا
اجاره هیوندا النترا
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و
اجاره بی ام و i8 2015
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره پورشه پانامرا
اجاره پورشه پانامرا۴S
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و
اجاره بی ام و x6 2011
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بنز
اجاره بنز s500 2009
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و
اجاره بی ام و 428 کروک
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره پورشه باکستر
اجاره پورشه باکستر 2011
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و کروک
اجاره بی ام و 528 کروک
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره پورشه باکستر
اجاره پورشه باکسترسفید
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره ولوو
اجاره ولوو CX90
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بنز
اجاره بنزE250 2014
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و
اجاره بی ام و 528 2014
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و z4
اجاره بی ام و Z4 2014
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و
اجاره بی ام و328
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بنز
اجاره بنز CLS
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بنز
اجاره بنز C200
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره لندکروز
اجاره لندکروز
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره پژو پارس
اجاره پرشیا
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره پژو 206
اجاره خودرو206
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره سمند
اجاره سمند
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره رانا
اجاره رانا
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره دنا
اجاره دنا
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره ال90
اجاره ال90
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره پراید
اجاره پراید
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره تیبا
اجاره تیبا
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره ون
اجاره ون دربستی تویوتا
قیمت اجاره ون داخل شهری : تماس بگیرید
قیمت اجاره ون خارج شهری : تماس بگیرید
اجاره ون فیات
اجاره ون دربستی فیات
قیمت اجاره ون داخل شهری : تماس بگیرید
قیمت اجاره ون خارج شهری : تماس بگیرید
اجاره ون هایس
اجاره ون هایس سقف بلند دربستی
قیمت اجاره ون داخل شهری : تماس بگیرید
قیمت اجاره ون خارج شهری : تماس بگیرید
اجاره ون دلیکا
اجاره ون دربستی دلیکا
قیمت اجاره ون داخل شهری : تماس بگیرید
قیمت اجاره ون خارج شهری : تماس بگیرید
اجاره اتوبوس
اجاره اتوبوس اسکانیا
قیمت اجاره اتوبوس یک روزه : تماس بگیرید
قیمت اجاره اتوبوس چند روزه : تماس بگیرید
اجاره اتوبوس
کرایه اتوبوس ولوو
قیمت اجاره اتوبوس یک روزه : تماس بگیرید
قیمت اجاره اتوبوس چند روزه : تماس بگیرید
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن مشاوره و رزرو : 02166121139


کد مطلب: 02642.html

سه شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۴:۴۵

انتقادات کارشناسان و بسیاری عوامل دیگر باعث شد سیاست‌گذاران صنعت خودرو به فکر به‌روزرسانی و تنظیم سند جدیدی البته این بار با مشاوره یک شرکت خارجی بیفتند.

تقریبا همه خودروسازان برای - رنت اتومبیل مزدا تهران - رسیدن به اهداف خود نیاز به یک سند راه و چشم‌انداز قوی دارند تا در راستای آن برنامه‌ریزی کنند تا ببینند - رنت اتومبیل مزدا تهران - به کجا قرار است برسند و برای رسیدن به آن هدف آیا پتانسیل‌های لازم را دارند یا خیر؟

در کشور ما نیز برای مشخص شدن مسیر صنعت خودرو، - رنت اتومبیل مزدا تهران - سند چشم‌انداز ۱۴۰۴ تصویب شد؛ سندی که به گفته - رنت اتومبیل مزدا تهران - کارشناسان با توجه به ظرفیت‌های کشور بسیار ایده‌آل است.

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، در این سند، پیش‌بینی صادرات ۶۰ درصدی تولیدات و رسیدن به رقم بالایی در صادرات قطعات، همچنین طراحی پلت‌فرم، - رنت اتومبیل مزدا تهران - به گفته بسیاری کارشناسان با توجه به شرایط فعلی دور از انتظار است.

انتقادات کارشناسان و بسیاری عوامل دیگر باعث - رنت اتومبیل مزدا تهران - شد سیاست‌گذاران صنعت خودرو به فکر به‌روزرسانی و تنظیم سند جدیدی البته این بار با مشاوره یک شرکت خارجی بیفتند.

اینکه مشکلات سند چشم‌انداز ۱۴۰۴ چیست و چه نیازی به یک راهبرد جدید در صنعت خودرو وجود دارد را با حسن کریمی‌سنجری، کارشناس صنعت خودرو در میان گذاشتیم.

سنجری معتقد است در این سند همه خوبی‌هایی که در - رنت اتومبیل مزدا تهران - صنعت خودرو وجود دارد، گنجانده شده و عملا رسیدن به آن همه نکات - رنت اتومبیل مزدا تهران - خوب امکان‌پذیر نیست و اصولا دیگر - رنت اتومبیل مزدا تهران - رویکرد نگاه به صنعت خودرو در - رنت اتومبیل مزدا تهران - جهان تغییر کرده و دیگر نمی‌توان در همه جوانب این صنعت حضور داشت.

سیاست‌های صنعت خودرو در حال حاضر رسیدن به افق راهبردی افق ۱۴۰۴ است. این سند را چگونه ارزیابی می‌کنید و اصولا مشکلات این سند چیست؟
به‌نظر می‌رسد تدوین این سند بر اساس ایده‌ال‌ها صورت گرفته است، نه واقعیت‌ها. در واقع می‌توان گفت بسیاری - رنت اتومبیل مزدا تهران - از اهداف منظور شده در این سند تقریبا دست‌نیافتنی است چرا‌که با ظرفیت‌های صنعت خودروی کشور همخوانی ندارند. ضمن آن‌که نبود «راهبرد تک‌خطی» صنعت خودروی ایران نیز در این سند کاملا مشهود است؛ راهبردی که تعیین‌کننده هدف اصلی توسعه در صنعت خودروسازی - رنت اتومبیل مزدا تهران - ایران است.

راهبرد تک‌خطی و تعیین یک خط‌مشی مشخص در - رنت اتومبیل مزدا تهران - دیگر کشورها به چه صورت - رنت اتومبیل مزدا تهران - است؟
هر کشور متناسب با مزیت چشم‌انداز و ظرفیت‌های موجود در صنعت و بازار خودروی - رنت اتومبیل مزدا تهران - خود، هدف توسعه را مشخص کرده است. مثلا ترکیه در راهبرد تک‌خطی، اتصال به «زنجیره جهانی ارزش خودرو» از طریق مشارکت با طرف‌های خارجی و نفوذ در بازارهای هدف این - رنت اتومبیل مزدا تهران - شرکت‌ها و در نتیجه ارزآوری برای اقتصاد از طریق صادرات خودرو و قطعه را به‌عنوان عالی‌ترین هدف دیده است.
در چنین راهبردی، اهمیت افزایش «درآمد سرانه ملی» به‌علاوه ایجاد اشتغال، دو هدف پایه‌ای هستند که از طریق توسعه صنعت خودرو دنبال می‌شود. تمام سیاست‌گذاری‌ها و برنامه‌های تدوین شده این کشور در دو، سه دهه اخیر - رنت اتومبیل مزدا تهران - براساس دستیابی به این هدف بوده است. البته زمان نیز عامل بسیار تاثیر‌گذاری در تدوین این راهبرد است.
به‌عنوان مثال - رنت اتومبیل مزدا تهران - کره‌جنوبی بسیار پیش‌تر از ایران و ترکیه موضوع برندینگ را در «راهبرد تک‌خطی» خود تدوین و دنبال کرد، به‌طوری‌که در آن زمان - رنت اتومبیل مزدا تهران - مجموع عوامل موثر - رنت اتومبیل مزدا تهران - در توسعه - رنت اتومبیل مزدا تهران - جهانی صنعت خودرو اجازه برند شدن را به صنعت نوپای خودروسازی این کشور می‌داد.

در حال حاضر نیز شرکت‌های خودروسازی این کشور به‌عنوان یک برند جهانی در رنکینگ ۱۰ خودروساز برتر دنیا قرار دارند. همین‌طور مکزیک، هند و برزیل کشورهای دیگری هستند که به‌دنبال برداشت سهم خود از مشارکت در «زنجیره جهانی ارزش خودرو» بر اساس «راهبرد تک‌خطی» تدوین شده خود هستند.

چرا در کشور - رنت اتومبیل مزدا تهران - ما این سند تک‌خطی راهبردی دیده نمی‌شود؟
تدوین «راهبرد تک‌خطی» صنعت خودرو موضوعی است که از یک‌سال پیش به‌صورت مستمر از طریق مطبوعات پیگیری کردم. در واقع تدوین چنین راهبردی آن‌هم برای دستیابی به یک هدف عالی که عصاره تلاش‌های مجموع صنعت و اقتصاد جمهوری اسلامی ایران برای توسعه صنعت خودروسازی در آن گنجانده شود، موضوع بسیار مهمی است که تاکنون کمتر مورد توجه قرار گرفته و باید در یک سند بالادستی (حتی - رنت اتومبیل مزدا تهران - فراتر از دولت) به‌نحوی که با تغییر دولت‌ها نیز - رنت اتومبیل مزدا تهران - قابل حذف شدن نباشد، تدوین و تصویب شود.
به هر صورت به‌دلیل تاثیرات سیاست در صنعت خودرو همواره این صنعت از خرد جمعی و استفاده از نظرات کارشناسی کمتر بهره برده است. شاید به همین دلیل است که - رنت اتومبیل مزدا تهران - در سند - رنت اتومبیل مزدا تهران - چشم‌انداز ۱۴۰۴ بدون توجه - رنت اتومبیل مزدا تهران - به ظرفیت‌ها و داشته‌هایمان هرآنچه را که ایده‌آل است، به‌عنوان - رنت اتومبیل مزدا تهران - اهداف قابل دستیابی منظور کرده‌ایم.
داشتن پلت‌فرم اختصاصی که به سرمایه‌گذاری بالغ بر ۱٫۵ میلیارد دلار نیازمند است، تولید سه میلیون خودرو در سال و صادرات دست‌کم یک میلیون آن، صادرات سالانه ۱۰ میلیارد دلار قطعه که قرار بوده در سال پنجم تدوین سند (سال ۹۳) یک میلیارد دلار آن محقق شود، اینها بخشی از اهداف دست‌نیافتنی سند مزبورند که حتی برخی از آنها با یکدیگر در تعارض هستند.

چگونه می‌توانیم به آن راهبرد تک‌خطی برسیم؟
ابتدا باید مزیت‌ها و توانمندی‌های مجموع صنعت و اقتصاد کشور را بررسی کنیم. شناسایی و تمرکز روی این مزیت‌ها، مراحل تدوین «راهبرد تک‌خطی» را تسهیل می‌کند. مجموع تغییرات و شرایط صنعت خودروسازی در دنیا به‌علاوه محدودیت‌های موجود در مسیر توسعه این صنعت در کشور همه عواملی هستند که باید به‌درستی شناسایی شوند. مقایسه توانمندی‌ها در کنار محدودیت‌ها آن‌هم با نگاهی واقع‌گرا، سقف توسعه در صنعت خودروسازی ایران را تعیین می‌کند. به‌عنوان مثال ترسیم هدف توسعه صنعت خودروی ایران بر اساس دستیابی به یک - رنت اتومبیل مزدا تهران - جایگاه جهانی از طریق معرفی نشان، هدف غیر‌قابل دستیابی برای این زمان است پس نباید بی‌دلیل برای - رنت اتومبیل مزدا تهران - دستیابی به چنین هدفی، شعارگونه رفتار کنیم. وقتی نمی‌توانیم برند شویم، بهتر است سرمایه و وقت‌مان را برای دستیابی به پلت‌فرم اختصاصی هدر ندهیم. مسیر توسعه - رنت اتومبیل مزدا تهران - را از راه‌های دیگری به‌جز دستیابی به پلت‌فرم اختصاصی دنبال کنیم. به هر حال فراموش نکنیم طی دو دهه اخیر تقریبا هیچ برند جدیدی در دنیا متولد نشده و این نشانگر آن‌ است که ظرفیت برندسازی در صنعت خودرو در - رنت اتومبیل مزدا تهران - حال حاضر تکمیل است.

پس صنعت خودروی ایران نباید به دنبال برندسازی باشد، در این زمینه چه راهی را باید دنبال - رنت اتومبیل مزدا تهران - کرد؟
در شرایط فعلی حصول چنین - رنت اتومبیل مزدا تهران - هدفی دور از واقعیت است. شاید - رنت اتومبیل مزدا تهران - بهتر باشد مانند کشورهای در حال توسعه، ابتدا اشتغال و ارزآوری را هدف قرار دهیم. بازار خودرو در ایران که در شرایط مطلوب ارزش سالانه‌ای بین ۲۵ تا ۳۰ میلیارد دلار دارد به‌عنوان - رنت اتومبیل مزدا تهران - یک مزیت نسبی مطرح است، از طرفی ایران موقعیت استراتژیکی در منطقه قرار دارد به‌طوری‌که به لحاظ هزینه‌های لجستیک کاهنده قیمت تمام‌شده خودرو هستیم و نهایتا در بحث هزینه‌های حقوق و دستمزد نسبت به بسیاری از کشورهای صاحب برند در وضعیت مناسب‌تری قرار داریم. البته بهره‌وری پایین نیروی کار به‌عنوان یک موضوع قابل رسیدگی باید مورد توجه - رنت اتومبیل مزدا تهران - قرار گیرد. همه این مزیت‌ها بیانگر این است که ایران - رنت اتومبیل مزدا تهران - می‌تواند حداقل ارزش - رنت اتومبیل مزدا تهران - افزوده بخش مونتاژ خودرو را در حداکثر ظرفیت تولیدی خود کسب کند. به عبارتی ایران می‌تواند به‌عنوان یک مرکز مونتاژ برای تولید خودروسازان بزرگ دنیا و صادرات - رنت اتومبیل مزدا تهران - آن به بازارهای هدف این شرکت‌ها مطرح باشد. چنین مونتاژی نه‌تنها معنای بدی ندارد بلکه به‌عنوان یک روش ارزآور، ایران را به‌عنوان تولید‌کننده خودرو در - رنت اتومبیل مزدا تهران - کلاس جهانی البته زیر نشان خودروسازان بزرگ دنیا مطرح می‌کند. به همین سادگی راهبرد تک‌خطی صنعت خودروی ایران قابل تدوین است.

پس سند ۱۴۰۴ بیش از حد گسترده است، تا الان به کدام‌یک از اهداف آن سند رسیده یا نزدیک شده‌ایم؟
در تدوین این سند از همه ظرفیت‌ها استفاده نشده و در واقع از خرد جمعی کمتر بهره‌ برده‌ایم. در حالت - رنت اتومبیل مزدا تهران - کلی باید اشاره کنم که حتی شرایط حرکت به سمت اهداف این سند نیز به طور کامل ایجاد نشده است، به‌عبارتی حصول اهداف این سند، زیر‌ساخت‌هایی نیاز دارد که در سال‌های گذشته حتی برنامه‌ریزی مشخصی برای ایجاد این زیرساخت‌ها نداشته‌ایم. داشتن سه‌پلت‌فرم اختصاصی هدف قابل توجهی است. به‌نظر شما آیا ظرفیت چنین کار عظیمی در توان فعلی صنعت خودروی ایران چه به لحاظ سرمایه‌ای و چه به لحاظ توان مهندسی وجود دارد؟

مشکل اصلی در طراحی پلت‌فرم در کشورمان چیست، آیا توانایی تولید این تعداد پلت‌فرم - رنت اتومبیل مزدا تهران - را داریم؟
گذشته از هزینه بالای طراحی و ساخت یک پلت‌فرم که قبلا اشاره کردم، قابلیت طراحی و در واقع توان مهندسی در مدلینگ روی یک پلت‌فرم موضوع مهمی است. در این مقوله دو موضوع مطرح می‌شود؛ ابتدا سرعت بازسازی و تغییر ماژول‌های پلت‌فرم و اهمیت آن در یک تولید - رنت اتومبیل مزدا تهران - رقابتی و دیگری سرعت و قدرت طراحی بدنه روی یک پلت‌فرم متناسب با ذائقه بازار که در حال حاضر از - رنت اتومبیل مزدا تهران - توان صنعت خودروی ایران فراتر است. در حال حاضر تنها برای فیس‌لیفت یک مدل در شرکت‌های خودروساز داخلی، دست‌کم دو سال زمان برای رسیدن به تولید انبوه وقت صرف می‌شود که با مقیاس جهانی فاصله زیادی دارد. تصور کنید پلت‌فرم را هم داشتیم آیا قدرت - رنت اتومبیل مزدا تهران - و انعطاف‌پذیری - رنت اتومبیل مزدا تهران - طراحی و قطعه‌سازی ما در حدی - رنت اتومبیل مزدا تهران - است که بتواند تغییرات مداوم مدل - رنت اتومبیل مزدا تهران - را - رنت اتومبیل مزدا تهران - با سرعت بالا روی این پلت‌فرم ایجاد کند؟ از - رنت اتومبیل مزدا تهران - طرفی تا وقتی «راهبرد تک‌خطی» صنعت خودروی کشور تدوین نشده، - رنت اتومبیل مزدا تهران - سرمایه‌گذاری روی پلت‌فرم، بی‌مفهوم است. سند چشم‌انداز دارای اهدافی گمراه‌کننده نیز هست و سرمایه‌گذاری‌هایی - رنت اتومبیل مزدا تهران - فراتر از توان صنعت - رنت اتومبیل مزدا تهران - خودروی ایران می‌طلبد. نهایتا در دنیا استراتژی‌های جدیدی برای - رنت اتومبیل مزدا تهران - توسعه در صنعت خودرو تدوین شده که برگرفته از نوعی تغییر محتوا در مفاهیم و نگاه جدیدی است که در این صنعت ایجاد شده و کشورمان نیز - رنت اتومبیل مزدا تهران - باید با توجه به این نگاه جدید مسیر توسعه خود را بازتعریف کند.

این تغییر و نگاه جدیدی که به خودروسازی وجود دارد، دربرگیرنده چه مواردی است؟
این نگاه جدید برگرفته از تولد یک فلسفه جدید در - رنت اتومبیل مزدا تهران - کسب انتفاع از صنعت خودرو - رنت اتومبیل مزدا تهران - است. اصرار بر برخورداری از همه فرآیندهای مرتبط با یک - رنت اتومبیل مزدا تهران - صنعت از تولید ایده تا طراحی و ساخت قطعه و نهایتا تولید انبوه و فروش - رنت اتومبیل مزدا تهران - و خدمات پس از آن در یک کشور، دلیل خودروساز بودن نیست. امروزه برای تولید یک خودرو در کلاس جهانی، - رنت اتومبیل مزدا تهران - صدها شرکت در ده‌ها کشور با یکدیگر همکاری می‌کنند تا نهایتا مشتری نهایی - رنت اتومبیل مزدا تهران - از - رنت اتومبیل مزدا تهران - خرید خود راضی باشد. این یعنی مفهوم تولید خودروی رقابتی در کلاس جهانی. واضح است این نگاه با دیدگاهی که به مفهوم توسعه در صنعت خودروی ایران وجود دارد، متفاوت است. ما اصرار داریم اصطلاحا A تا Z فعالیت‌های خودروسازی را خودمان انجام دهیم، این - رنت اتومبیل مزدا تهران - زیاده‌خواهی را از سند چشم‌انداز هم می‌توان فهمید. حتی از نگاه بدی که این روزها به صنعت مونتاژ خودرو در داخل کشور وجود دارد هم می‌توان درک کرد. در حالی‌که ارزش افزوده ناشی از مونتاژ خودرو به‌شرط این‌که آن خط مونتاژ بخشی از زنجیره جهانی ارزش خودرو و خودروی تولید شده در چنین خطی در کلاس جهانی باشد، اقتصاد بسیاری از کشورها نظیر مکزیک و برزیل را متحول ساخته است.

اینکه قرار - رنت اتومبیل مزدا تهران - است مشاوران و شرکت‌های خارجی برای - رنت اتومبیل مزدا تهران - صنعت خودروی کشورمان برنامه‌ریزی کنند، چگونه ارزیابی - رنت اتومبیل مزدا تهران - می‌کنید؟
خوب و بد این - رنت اتومبیل مزدا تهران - قضیه را که اصلا شرکت خارجی چطور می‌تواند برای صنعت خودروی کشورمان برنامه بدهد، نمی‌توان پیش‌بینی کرد. از روی خروجی کار باید اظهارنظر کرد. اما بخشی از نتیجه کار نیز به طرف مذاکره‌کننده داخلی بستگی دارد. همان‌گونه که در مذاکره با شرکای خارجی برای - رنت اتومبیل مزدا تهران - ایجاد - رنت اتومبیل مزدا تهران - J.V در صنعت خودرو و در طول یک سال گذشته چندان شفاف عمل نکردیم و برآمده از برخی مفاد تفاهم‌نامه‌ها یا - رنت اتومبیل مزدا تهران - قراردادها مذاکره‌کننده پر‌قدرتی نبودیم، نمی‌توانم به صراحت این عمل را تقبیح یا تایید کنم.

ما را به دوستان خود معرفی کنید


طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone
whatsapp
instagram