لوگو

رنت خودرو تیبا بندر🏆


جهت رزرو و اجاره در شهر تهران
تماس بگیرید
02166121139
تلفن دفتر مرکزی تهران
021 66121139
021 66121098
همکاری با ما در شهر تهران
اگر در شهر تهران صاحب خودرو سواری و یا ون و یا اتوبوس هستید، براحتی میتوانید بوسیله آن درآمدزایی کنید. ما از همین الان شما را به همکاری با این موسسه دعوت مینماییم.
جهت اطلاعات بیشتر و ثبت نام اینجا را کلیک نمایید
همکاری با ما
اگر خودروی مورد نظرشما در لیست نمیباشد لطفا جهت هماهنگی و مشاوره با شماره 02166121139 تماس حاصل فرمایید.
اجاره پرادو
اجاره پرادو 2درب
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره سانتافه
اجاره سانتافه نیو
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره اسپورتیج
اجاره اسپورتیج
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره اپتیما
اجاره اپتیما
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره سوناتا
اجاره سوناتا
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره النترا
اجاره هیوندا النترا
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و
اجاره بی ام و i8 2015
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره پورشه پانامرا
اجاره پورشه پانامرا۴S
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و
اجاره بی ام و x6 2011
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بنز
اجاره بنز s500 2009
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و
اجاره بی ام و 428 کروک
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره پورشه باکستر
اجاره پورشه باکستر 2011
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و کروک
اجاره بی ام و 528 کروک
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره پورشه باکستر
اجاره پورشه باکسترسفید
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره ولوو
اجاره ولوو CX90
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بنز
اجاره بنزE250 2014
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و
اجاره بی ام و 528 2014
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و z4
اجاره بی ام و Z4 2014
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و
اجاره بی ام و328
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بنز
اجاره بنز CLS
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بنز
اجاره بنز C200
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره لندکروز
اجاره لندکروز
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره پژو پارس
اجاره پرشیا
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره پژو 206
اجاره خودرو206
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره سمند
اجاره سمند
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره رانا
اجاره رانا
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره دنا
اجاره دنا
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره ال90
اجاره ال90
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره پراید
اجاره پراید
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره تیبا
اجاره تیبا
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره ون
اجاره ون دربستی تویوتا
قیمت اجاره ون داخل شهری : تماس بگیرید
قیمت اجاره ون خارج شهری : تماس بگیرید
اجاره ون فیات
اجاره ون دربستی فیات
قیمت اجاره ون داخل شهری : تماس بگیرید
قیمت اجاره ون خارج شهری : تماس بگیرید
اجاره ون هایس
اجاره ون هایس سقف بلند دربستی
قیمت اجاره ون داخل شهری : تماس بگیرید
قیمت اجاره ون خارج شهری : تماس بگیرید
اجاره ون دلیکا
اجاره ون دربستی دلیکا
قیمت اجاره ون داخل شهری : تماس بگیرید
قیمت اجاره ون خارج شهری : تماس بگیرید
اجاره اتوبوس
اجاره اتوبوس اسکانیا
قیمت اجاره اتوبوس یک روزه : تماس بگیرید
قیمت اجاره اتوبوس چند روزه : تماس بگیرید
اجاره اتوبوس
کرایه اتوبوس ولوو
قیمت اجاره اتوبوس یک روزه : تماس بگیرید
قیمت اجاره اتوبوس چند روزه : تماس بگیرید
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن مشاوره و رزرو : 02166121139


کد مطلب: 00833.html

شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷

طراحی و ساخت یک پلت‌فرم در شرکتی که پیش از آن نه دارای دانش فنی و نه دارای زنجیره‌ای از تامین‌کنندگان صاحب جایگاه کیفی بوده است، دشوار و هزینه‌بر خواهد بود

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، تصمیم‌گیری در مورد پایه و شالوده‌ای که قرار است یک خودرو بر اساس آن طراحی و تولید شود، مهم‌ترین مساله‌ای است که در صنعت خودرو مد نظر قرار می‌گیرد.

با توجه به اهمیت این موضوع فعالان مختلف این حوزه در کشور ما هر کدام نظرات و - رنت خودرو تیبا بندر - برآوردهای متفاوتی در این زمینه دارند. یک طرف کارشناسان دانشگاهی و آکادمیک حوزه خودروسازی هستند که معتقدند طراحی پلت‌فرم در ایران اتفاقی است که با هزینه‌ای نه‌چندان بالا امکان‌پذیر می‌شود و در طرف دیگر کارشناسان فعال در صنعت خودرو هستند که با توجه به تجربه عملی - رنت خودرو تیبا بندر - در این زمینه بر این باورند که طراحی پلت‌فرم کار آسانی نیست که با هزینه‌ای کم و با صرفه‌جویی امکان‌پذیر باشد.

بر این اساس حسن کریمی‌سنجری، از کارشناسان و فعالان صنعت خودرو در گفت‌وگو با روزنامه «دنیای خودرو» ضمن توضیح در مورد انواع پلت‌فرم که توسط خودروسازان بزرگ دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد، به پنج اصل مهم که در طراحی و ساخت پلت‌فرم باید مد نظر قرار گیرد، - رنت خودرو تیبا بندر - اشاره کرد.

وی همچنین به برآورد هزینه طراحی پلت‌فرم خودرو در کشور و شرکت‌های بزرگ بین‌المللی خودروساز پرداخت.

پلت‌فرم به کدام بخش خودرو اطلاق می‌شود و اصولا دلیل جداسازی بخشی از خودرو تحت عنوان پلت‌فرم از سایر اجزا چه بوده است؟
واقعیت این است که تعریف مشخص و یکسانی - رنت خودرو تیبا بندر - در مورد پلت‌فرم وجود ندارد. شاید بتوان گفت ساده‌ترین تعریفی که - رنت خودرو تیبا بندر - در مورد پلت‌فرم ارائه شده، همان تعریفی است که به «تمام اجزای یک خودرو که در نگاه اول و با فاصله، قابل رویت نیستند» اطلاق می‌شود.

اما قطعا با هر تعریفی اجزای Power Train یا همان قوای محرکه خودرو نظیر موتور، گیربکس و اکسل‌ها، قطعا در ساختار پلت‌فرم خودرو جای می‌گیرند. با توجه به سخت شدن رقابت در تجارت جهانی خودرو، کاهش قیمت تمام‌شده یک خودرو، بیش از گذشته برای شرکت‌های خودروساز اهمیت یافته است.

به همین منظور این شرکت‌ها برای پایداری خود در صحنه رقابت - رنت خودرو تیبا بندر - و تجارت در تلاش هستند تا به اشکال مختلف قیمت تمام‌شده محصولاتشان - رنت خودرو تیبا بندر - را کاهش دهند تا از این طریق بخش بیشتری از تقاضای بالقوه بازار را به تقاضای بالفعل تبدیل - رنت خودرو تیبا بندر - کنند.

به هر حال پر واضح است که پلت‌فرم به دلیل اجزای پر‌هزینه خود یعنی موتور، گیربکس و سیستم تعلیق بخشِ گران یک خودرو محسوب می‌شود. در حالی که از دید مشتریان معمولی، انتخاب یک خودرو در درجه دوم اهمیت قرار دارد.

در واقع برای عموم - رنت خودرو تیبا بندر - مشتریان در دنیا طراحی ظاهری و مدلینگ یک خودرو از اهمیت بالاتری برخوردار است. شاید این بهترین دلیل باشد برای - رنت خودرو تیبا بندر - این موضوع که شرکت‌های بزرگ خودروسازی، خودروهای خود - رنت خودرو تیبا بندر - را به نحوی تولید و روانه بازار کنند که هرچند بخش گِران آن یعنی پلت‌فرم در مدل‌ها و کلاس‌های مختلف خودرویی یکسان هستند اما به ظاهر با طرح و مدل‌های متنوع و جذاب به بازار عرضه شوند، بی‌آنکه - رنت خودرو تیبا بندر - افزایش - رنت خودرو تیبا بندر - قیمت - رنت خودرو تیبا بندر - متناسب با تصورات مشتریان در خودرو ایجاد شود.

توسعه این تکنیک در طراحی خودروهای جدید، شرکت‌های خودروسازی را به سمت طراحی و ساخت پلت‌فرم‌های مشترک با سایر خودروسازان حتی شرکت‌های رقیب سوق داده است.

به عنوان - رنت خودرو تیبا بندر - مثال پلت‌فرم CD3 شرکت فورد در مدل‌های متنوعی از مزدا و GM مورد استفاده قرار گرفته، یا پلت‌فرم PF1 در بین مدل‌های مختلفی از پژو و سیتروئن به اشتراک گذاشته شده است.

این اشتراک پلت‌فرم باعث شده است هزینه طراحی و ساخت پلت‌فرم بین دو یا چند شرکت خودروساز توزیع شود، - رنت خودرو تیبا بندر - لذا سرانه هزینه‌ها نسبت به هر شرکت در مقایسه با طراحی اختصاصی کاهش یابد.

دوم اینکه ارائه خدمات پس از فروش به خودروهایی با پلت‌فرم مشترک - رنت خودرو تیبا بندر - با سرعت بیشتر و هزینه کمتری صورت پذیرد و نهایتا این شرکت‌ها امیدوار باشند که در بازه زمانی کوتاه‌تری (به‌واسطه تولید بیشتر) به سطح تیراژ اقتصادی و نقطه مستهلک شدن هزینه طراحی و ساخت پلت‌فرم مشترک برسند.

شاید اینها مهم‌ترین دلایل توجه شرکت‌های بزرگ خودروسازی به تفکیک بخشی از خودرو تحت عنوان پلت‌فرم و تصمیم بر ثابت نگاه داشتن آن در تعداد و مدل‌های - رنت خودرو تیبا بندر - بیشتری از خودروها به سبب کاهش قیمت تمام‌شده باشد.
طراحی پلت‌فرم صفر تا صد به چه شکل است و چگونه انجام می‌شود؟
طراحی پلت‌فرم یعنی طراحی تک‌تک اجزا و زیرمجموعه‌های آنها، کار - رنت خودرو تیبا بندر - بسیار حرفه‌ای و هزینه‌بری است. به هر حال در دنیا شرکت‌های - رنت خودرو تیبا بندر - محدودی - رنت خودرو تیبا بندر - وجود دارند که به‌طور تخصصی به طراحی - رنت خودرو تیبا بندر - و ساخت اجزای - رنت خودرو تیبا بندر - پلت‌فرم نظیر موتور و گیربکس می‌پردازند.

بر این اساس وقتی صحبت از طراحی و ساخت یک پلت‌فرم می‌شود، باید به چند نکته توجه داشت. نخستین موضوع این است؛ شرکتی که قصد دارد به موضوع طراحی و ساخت پلت‌فرم ورود کند باید دانش فنی طراحی و تولید اجزای اصلی پلت‌فرم یعنی موتور، گیربکس، محورها، سیستم تعلیق و سایر اجزا را داشته باشد. به عنوان مثال باید شرکت تخصصی تولیدکننده موتور و قطعات حساس آن در زنجیره تامین این شرکت قرار داشته باشد.

به همین - رنت خودرو تیبا بندر - ترتیب شرکت‌های تخصصی تولیدکننده - رنت خودرو تیبا بندر - سایر اجزا هستند، ضمن آنکه همه این شرکت‌ها باید توانایی طراحی و ساخت ماژول اصلی را داشته باشند و شرکت‌های زیرمجموعه آنها نیز باید در ساخت قطعات ماژول با سطح کیفی قابل قبول و همچنین - رنت خودرو تیبا بندر - در قیمت رقابتی توانا باشند.

دوم آنکه طراحی مدل‌های مختلف روی یک پلت‌فرم و سرعت انبوه‌سازی این طراحی، توانایی مهمی است که این شرکت‌ها باید به آن مجهز باشند.

سرعت طراحی و - رنت خودرو تیبا بندر - مدلینگ روی یک پلت‌فرم و انبوه‌سازی آن در شرکت‌های خودروسازی مطرح، توانایی است که این روزها در این شرکت‌ها، حداقل هر سال یک‌بار از طریق معرفی خودروهای جدید به نمایش گذاشته می‌شود.

سوم آنکه وجود یک زنجیره تامین حرفه‌ای - رنت خودرو تیبا بندر - صاحب تکنولوژی ساخت با حداقل دو، سه - رنت خودرو تیبا بندر - قطعه‌ساز - رنت خودرو تیبا بندر - صاحب جایگاه کیفی جهانی یا منطقه‌ای در مورد هر قطعه - رنت خودرو تیبا بندر - کاملا ضروری - رنت خودرو تیبا بندر - است یعنی شرکت قطعه‌سازی که نخست بپذیرد از ابتدای طراحی یک ماژول مثل موتور در کنار تیم طراحی شرکت مثلا موتورساز قرار بگیرد و دوم - رنت خودرو تیبا بندر - توانایی تجهیز خود به اتوماسیون ساخت برای تولید قطعه موتور باکیفیت قابل قبول و رقابتی به لحاظ قیمت را داشته باشد.

وجود چنین شبکه پهناوری از قطعه‌سازان در نزدیک یک ماژول‌ساز می‌تواند در کاهش هزینه‌های خرید و لجستیک و نهایتا کاهش قیمت تمام‌شده قطعه و ماژول موثر باشد.

چهارم آنکه معمولا از آنجایی که برای ورود به عرصه - رنت خودرو تیبا بندر - رقابت جهانی در صنعت خودرو داشتن یک پلت‌فرم به تنهایی نمی‌تواند تضمین‌کننده ورود به همه سگمنت‌های بازار باشد، لذا دست‌کم دو یا سه پلت‌فرم برای پایداری در حوزه رقابت و فروش الزامی است زیراشرکت خودروسازی که قصد دارد به طراحی و - رنت خودرو تیبا بندر - ساخت پلت‌فرم اختصاصی ورود کند، باید به این موضوع نیز توجه داشته باشد که تولید تنها یک پلت‌فرم نمی‌تواند تضمین‌کننده موفقیت در عرصه تجارت جهانی خودرو باشد.
پنجمین و مهم‌ترین نکته در مورد شرکتی که قصد دارد به طراحی و ساخت یک پلت‌فرم ورود کند، برخورداری از بازار رقابتی و غیرانحصاری برای فروش محصولات تولید شده - رنت خودرو تیبا بندر - روی پلت‌فرم - رنت خودرو تیبا بندر - ساخته شده است.

در واقع چنین بازاری تضمین‌کننده میزان فروش آن شرکت در سطحی بسیار بالاتر از نقطه تیراژ اقتصادی است چراکه سودآوری فروش، تازه از نقطه تیراژ اقتصادی شروع می‌شود.

به طوری‌که تا آن نقطه، درآمدهای شرکت خودروساز، ناشی از فروش خودروهای با پلت‌فرم ساخته‌شده، هزینه‌های طراحی و ساخت را پوشش می‌دهند. قطعا محاسبه این نقطه برای توجیه اقتصادی طرح، قبل از مبادرت به طراحی و ساخت پلت‌فرم ضروری است.

اصولا شرکت‌هایی که به طراحی و ساخت پلت‌فرم اقدام کرده‌اند، از بازارهای جهانی و صادراتی بزرگی برخوردار هستند. وجود یک بازار بزرگ تضمین شده، ورود به طراحی و ساخت یک پلت‌فرم جدید را توجیه می‌کند.

الزامات و هزینه‌های مرتبط با طراحی و ساخت یک پلت‌فرم کدام - رنت خودرو تیبا بندر - است؟ برخی کارشناسان معتقدند - رنت خودرو تیبا بندر - که در نظر گرفتن هزینه‌ای بیش از ۱۵ میلیارد تومان برای ساخت یک پلت‌فرم هیاهویی است - رنت خودرو تیبا بندر - که خودروسازان به راه انداخته‌اند. نظر شما در این مورد چیست؟
اصولا عمر فعال بودن یک پلت‌فرم - رنت خودرو تیبا بندر - در بازه زمانی حدود ۸ تا ۱۵ سال است. علت اصلی از رده خارج شدن یک پلت‌فرم، ارتقای سطح دانش فنی و تکنولوژی ساخت اجزای پلت‌فرم برگرفته از تغییر خواسته‌های مشتری است که باعث می‌شود پلت‌فرم کارایی - رنت خودرو تیبا بندر - خود را ازدست بدهد.

حال اگر قرار باشد شرکت یا شرکت‌هایی که صاحب یک پلت‌فرم هستند، پلت‌فرم جدیدی - رنت خودرو تیبا بندر - را طراحی کنند و بسازند، از آنجا که پیش‌تر صاحب دانش فنی، تکنولوژی ساخت و دارای شبکه‌ای از تامین‌کنندگان قطعات مربوط به اجزای یک پلت‌فرم بوده‌اند، قطعا در زمان کوتاه‌تر و با هزینه کمتری توانایی این کار
را دارند.
اما اگر قرار باشد طراحی و ساخت یک پلت‌فرم در شرکت یا کشوری اتفاق بیفتد که پیش از آن نه دارای دانش - رنت خودرو تیبا بندر - فنی و نه دارای زنجیره‌ای از تامین‌کنندگان صاحب جایگاه کیفی بوده است، قطعا کار دشوار و پر هزینه‌ای خواهد بود.

با اصولی که در پاسخ به سوال دوم مطرح شد، پر واضح است که رعایت - رنت خودرو تیبا بندر - تمام این اصول، هم الزامی است و هم هزینه‌زا. بنابراین اینکه بتوان با ۱۵ میلیارد تومان یک پلت‌فرم اختصاصی ساخت، تصوری غیرحرفه‌ای است. شاید منظور این افراد از پلت‌فرم، صرفا طراحی و ساخت یک ماکت خودرویی است که به نظر - رنت خودرو تیبا بندر - با کمتر از این هم می‌توان این‌کار را انجام داد.
آنچه به طور منطقی در دنیا اتفاق می‌افتد این است که شرکت‌های خودروسازی برای طراحی و انبوه‌سازی یک پلت‌فرم نزدیک ۵/۱ تا ۲ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری مشترک انجام می‌دهند.

تازه این رقم برای شرکت‌هایی است که صاحب برند - رنت خودرو تیبا بندر - و - رنت خودرو تیبا بندر - دانش فنی هستند، از بازارهای نسبتا تضمین‌شده صادراتی - رنت خودرو تیبا بندر - و داخلی برخوردارند و مهم‌تر از همه دارای شبکه‌ای از سازندگان قطعه و ماژول در سطح کیفی با گرید A یا B هستند.

با این توصیف چگونه در کشوری که نه دانش فنی دارد و نه صاحب برند است و نه از هیچ‌یک از الزامات حرفه‌ای برند شدن بهره می‌برد، با عددی - رنت خودرو تیبا بندر - معادل ۴ میلیون دلار طراحی و ساخت یک پلت‌فرم امکان‌پذیر است؟
اگر با ۴ میلیون دلار امکان داشت پلت‌فرم طراحی کرد، اصولا جداسازی پلت‌فرم به‌عنوان یک ساختار گران از شاکله خودرو - رنت خودرو تیبا بندر - موضوعیت نداشت و خودروسازان بزرگ دنیا پیش از مدل‌سازی و طراحی - رنت خودرو تیبا بندر - بدنه، برای هر مدل یک پلت‌فرم اختصاصی طراحی می‌کردند که قطعا به محبوبیت و جذابیت خودرو نیز
افزوده - رنت خودرو تیبا بندر - می‌شد.

ما را به دوستان خود معرفی کنید


طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone
whatsapp
instagram