لوگو

رنت خودرو لکسوس همدان🏆


جهت رزرو و اجاره در شهر همدان
تماس بگیرید
09037877678
تلفن دفتر مرکزی تهران
021 66121139
021 66121098
همکاری با ما در شهر همدان
اگر در شهر همدان صاحب خودرو سواری و یا ون و یا اتوبوس هستید، براحتی میتوانید بوسیله آن درآمدزایی کنید. ما از همین الان شما را به همکاری با این موسسه دعوت مینماییم.
جهت اطلاعات بیشتر و ثبت نام اینجا را کلیک نمایید
همکاری با ما
اگر خودروی مورد نظرشما در لیست نمیباشد لطفا جهت هماهنگی و مشاوره با شماره 09037877678 تماس حاصل فرمایید.
اجاره پرادو
اجاره پرادو 2درب
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره سانتافه
اجاره سانتافه نیو
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره اسپورتیج
اجاره اسپورتیج
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره اپتیما
اجاره اپتیما
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره سوناتا
اجاره سوناتا
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره النترا
اجاره هیوندا النترا
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و
اجاره بی ام و i8 2015
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره پورشه پانامرا
اجاره پورشه پانامرا۴S
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و
اجاره بی ام و x6 2011
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بنز
اجاره بنز s500 2009
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و
اجاره بی ام و 428 کروک
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره پورشه باکستر
اجاره پورشه باکستر 2011
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و کروک
اجاره بی ام و 528 کروک
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره پورشه باکستر
اجاره پورشه باکسترسفید
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره ولوو
اجاره ولوو CX90
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بنز
اجاره بنزE250 2014
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و
اجاره بی ام و 528 2014
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و z4
اجاره بی ام و Z4 2014
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و
اجاره بی ام و328
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بنز
اجاره بنز CLS
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بنز
اجاره بنز C200
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره لندکروز
اجاره لندکروز
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره پژو پارس
اجاره پرشیا
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره پژو 206
اجاره خودرو206
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره سمند
اجاره سمند
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره رانا
اجاره رانا
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره دنا
اجاره دنا
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره ال90
اجاره ال90
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره پراید
اجاره پراید
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره تیبا
اجاره تیبا
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره ون
اجاره ون دربستی تویوتا
قیمت اجاره ون داخل شهری : تماس بگیرید
قیمت اجاره ون خارج شهری : تماس بگیرید
اجاره ون فیات
اجاره ون دربستی فیات
قیمت اجاره ون داخل شهری : تماس بگیرید
قیمت اجاره ون خارج شهری : تماس بگیرید
اجاره ون هایس
اجاره ون هایس سقف بلند دربستی
قیمت اجاره ون داخل شهری : تماس بگیرید
قیمت اجاره ون خارج شهری : تماس بگیرید
اجاره ون دلیکا
اجاره ون دربستی دلیکا
قیمت اجاره ون داخل شهری : تماس بگیرید
قیمت اجاره ون خارج شهری : تماس بگیرید
اجاره اتوبوس
اجاره اتوبوس اسکانیا
قیمت اجاره اتوبوس یک روزه : تماس بگیرید
قیمت اجاره اتوبوس چند روزه : تماس بگیرید
اجاره اتوبوس
کرایه اتوبوس ولوو
قیمت اجاره اتوبوس یک روزه : تماس بگیرید
قیمت اجاره اتوبوس چند روزه : تماس بگیرید
متن مطلب      کل مطالب     

جهت رزرو و اجاره خودرو در همدان تماس بگیرید: 09037877678


کد مطلب: 02513.html

چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۹:۳۷

نسرین رضائی ، دانشجوی دکتری مشاوره

اشاره

  برای کسب موفقیت در بازاریابی، بایستی علاوه بر علم بازرایابی با علوم روان شناسی و رفتار شناسی انسانی آشنا بود. از آنجا که هدف افراد از خرید برای رفع نیاز و تامین خواسته ها، امیال و آرزوهایشان است، بازاریاب نباید صرفا” به اطلاع رسانی و تبلیغ ویژگی های کالا یا خدمتی که ارائه می دهد، بپردازد - رنت خودرو لکسوس همدان - بلکه می بایست بر عوامل تحریک کننده مشتریان هدف خود جهت اقدام به خرید، تمرکز نماید. با توجه به اینکه در جوامع مختلف رفتارها و فرهنگ های گوناگونی حاکم است، شناخت انگیزه های اصلی مشتریان، کاری دشوار - رنت خودرو لکسوس همدان - و  نیازمند مطالعه و تحقیقات بازاریابی می باشد؛ بنابراین نتیجه حاصل از خرید یک محصول یا خدمت، همان احساسی است که خریدار یا مشتری آن را دوست داشته و تمایل دارد آن گونه به نظر برسد و یا رفتار نماید. لذا مدیران بنگاه های اقتصادی و مدیران بازاریابی باید در زمان برنامه ریزی برای توسعه بازار، بر شناسائی علائق و انگیزه های اصلی مشتریان هدف و ارضاء این علائق - رنت خودرو لکسوس همدان - دقت نظر کافی داشته باشند .نکته مهم دیگر در حوزه روانشناسی فروش و بازاریابی، ایجاد و حفظ ارتباطی اعتماد برانگیز میان - رنت خودرو لکسوس همدان - فروشنده و مشتری است. در زمانی که مردم از تمامی جهات و به روش های مختلف بمباران تبلیغاتی می شوند و مصرف کنندگان و مشتریان نیز برای انتخاب و خرید محصول کاملا”حرفه ای برخورد می نمایند، فقط سازمان ها و شرکت های بزرگ - رنت خودرو لکسوس همدان - و خوشنامی که با ارتقاء تصویر برندشان در جامعه در دراز مدت حسن نیت خود را به مشتریان ثابت نموده اند، در جهت جلب اعتماد مخاطبین توفیق می یابند.

روان شناسی فروش و  بازاریابی

 تازه ترین موضوعی که درحوزه بازاریابی در ایران به تازگی مورد توجه قرارگرفته، روان شناسی بازاریابی است. موضوعی که حاصل مطالعات - رنت خودرو لکسوس همدان - بین رشته ای در حوزه «بازاریابی» و «روانشناسی» است. بازاریابی با سه کلمه «شناسایی»، «شناساندن» و «رضایت» قابل تعریف است. برای توفیق در فرآیند شناساندن، - رنت خودرو لکسوس همدان - قدرت ارتباط فروشنده مهم - رنت خودرو لکسوس همدان - است. بطور حتم ارتباط شایسته و مؤثر با بهره گیری از روانشناسی ارتباط با مشتریان میسر می شود. «بازاریابی، کسب رضایت مشتری به شیوه ای - رنت خودرو لکسوس همدان - سودآور است و تمام عملیات قبل از تولید تا پس از مصرف را شامل می شود» ، اما روانشناسی عبارت است از : «مطالعه علمی رفتار و فرآیندهای ذهنی».

 در مطالعه علمی رفتار به تیپ های شخصیتی می رسیم. شایسته است «بازاریاب» با استفاده از علم روانشناسی نخست خود را بشناسد، درک دقیقی از تیپ شخصیتی خود داشته باشد، - رنت خودرو لکسوس همدان - سپس دیگران را بشناسد و تیپ شخصیتی دیگران را تشخیص دهد، در این صورت در بازاریابی موفق می شود. «بازاریاب» تنها در پناه شناخت تیپ شخصیتی خود - رنت خودرو لکسوس همدان - و تیپ شخصیتی دیگران است که می تواند ارتباطی مطلوب با دیگران برقرار سازد. این ارتباط ، در جهت تعامل بیشتر و تعارض کمتر شکل خواهد گرفت. تنها ۲۰ درصد از موفقیت یک فرد - رنت خودرو لکسوس همدان - در فروش، مدیون آگاهی های او از محصول و ۸۰ درصد - رنت خودرو لکسوس همدان - موفقیت در فروش، حاصل ترکیبی از افزایش مهارت - رنت خودرو لکسوس همدان - های خود مدیریتی و مهارت های میان مدیریتی است.

با توجه به اینکه انسان ها چه از نظر تفکرات و چه از نظر رفتاری با هم تفاوت های - رنت خودرو لکسوس همدان - بسیاری دارند، اینکه - رنت خودرو لکسوس همدان - یک بازاریاب بتواند با تیپ های مختلفی از مشتریان ارتباط برقرار کرده و - رنت خودرو لکسوس همدان - بتواند محصول خود را به ایشان عرضه دارد بسیار حائز اهمیت است؛ از این رو بهره گیری از تکنیک های روانشناسی در شناخت رفتار و روحیات هر مشتری و انتخاب روش مناسب برای برخورد و برقراری ارتباط با او جزء ملزومات بازاریابی و فروش به حساب می آید.در علم روانشناسی «تیپ های شخصیتی ۹ گانه» معرفی شده اندکه هر کدام خصوصیات - رنت خودرو لکسوس همدان - مربوط به خود را دارند و از نقاط ضعف و قدرت خاص خود برخوردار می باشند. هنر یک بازاریاب این است که با اولین برخورد با مشتری تیپ - رنت خودرو لکسوس همدان - شخصیتی او را شناسایی نموده و راهکارهایی را که قبلا برای برخورد با چنین شخصیتی تمرین نموده پیاده سازی کند. به یاد داشته باشید زمانی می توانیم فروش موفقی داشته باشیم که توانایی ارتباط با شخصیت های مختلف و کسب رضایت مندی آنها را داشته باشیم . برای طبقه بندی تیپ های - رنت خودرو لکسوس همدان - شخصیتی، سه مدل - رنت خودرو لکسوس همدان - یا تیپ زیر استفاده می شود:

۱. تیپ A و تیپ B.

۲. تیپ برون گرا و تیپ درون گرا.

۳. تیپ نه گانه (مدل Anagram).

درباره مورد ۱ و ۲ تیپ - رنت خودرو لکسوس همدان - A و B ، تیپ - رنت خودرو لکسوس همدان - درون گرا و برون گرا بسیار شنیده اید. در این قسمت در مورد مدل اناگرام (Anagram) که طبقه بندی نه گانه ای از شخصیت ارائه می دهد توضیحاتی آورده شده است ؛

این تیپ های نه گانه را می توان به سه تیپ «حرکتی»، «احساسی» و «ذهنی» تقسیم بندی کرد.

۱– رفتار بازاریاب در مقابل تیپ های حرکتی: در مقابل تیپ های حرکتی، بازاریاب باید همه چیز را آماده کند، با چیرگی صحبت کند، از فرد یا مشتری اش انتقاد نکند، این نوع افراد، تعریف مثبت و به جا - رنت خودرو لکسوس همدان - را بسیار دوست دارند، افزون بر آن، این نوع افراد، چون جدی هستند، در کنار آن ها نباید از غم و اندوه - رنت خودرو لکسوس همدان - حرف بزنید. گفتگو درباره موضوعات این چنینی امکان برقراری ارتباط را مختل می سازد. به خوبی می دانید انسان ها، ظرفیت های گوناگونی دارند. برخی از آن ها، حرکتی نیستند بلکه احساسی هستند. از این - رنت خودرو لکسوس همدان - رو بهتر است با این نوع تیپ های شخصیتی و ویژگی های آن ها آشنا شوید. سپس رفتاری که باید بازاریاب با - رنت خودرو لکسوس همدان - این نوع تیپ ها داشته باشد، معرفی شوند.

۲- رفتار بازاریاب در مقابل مشتریان«احساسی»  : در مقابل تیپ های احساسی، بازاریاب باید جنبه های انسانی موضوع را - رنت خودرو لکسوس همدان - برای آن ها تشریح کند. - رنت خودرو لکسوس همدان - بایسته است با آن ها دوست شوید و از اعتمادشان سوء استفاده نکنید. به جنبه های ظاهری کار اشاره کنید. موضوعات احساسی، و حتی موضوعات غم انگیز آنان را به گفتگوهای کلامی برمی انگیزد، گاه در تداوم این گفت وگوهای غم انگیز است که ارتباط و معاملات شکل می گیرد. با وجود این، انسان ها تنها در«تیپ حرکتی»، و«تیپ احساسی» محدود نیستند و طبقه دیگری - رنت خودرو لکسوس همدان - از شخصیت انسان هاست که به آن «تیپ ذهنی» می گویند.

۳- رفتار بازاریاب در مقابل مشتریان«ذهنی» : در هنگام ملاقات و یا مذاکره، بهتر است با آمار، ارقام، دلیل و مدرک - رنت خودرو لکسوس همدان - با آن ها صحبت کنید؛ ضروری است به سوالات آنها، جامع و کامل پاسخ دهید؛ شک و تردید - رنت خودرو لکسوس همدان - آن ها را از بین ببرید؛ اعتمادشان را جلب کنید؛ از آنها بپرسید آیا سوال دیگری دارند که پاسخ دهید، و آیا می خواهند بیشتر فکر کنند. بازاریاب باید بداند ترس این افراد، - رنت خودرو لکسوس همدان - زاییده نگرانی آنهاست که مبادا اطلاعات ارائه شده ناصحیح باشد. از این رو باید به آن ها فرصت بیشتری بدهید تا اطلاعات، آمار و ارقام را مورد ارزیابی قرار دهند. همچنین بازاریاب باید بداند «کندی» این افراد برای خودشان کاملاً طبیعی است، چون همواره باید به دقت همه چیز را بررسی کنند.

روان - رنت خودرو لکسوس همدان - شناسی رنگ در بازاریابی و برندسازی

 روانشناسی رنگ یکی از جالب‌ترین و جنجالی‌ترین جنبه‌های بازاریابی است. بیشتر مکالمات امروز در مورد رنگ‌ها و جذبه آن، احساسات، شواهد داستان‌گونه و تبلیغاتی را در برمی‌گیرد که در مورد «رنگ و ذهن» ادعاهای فراوانی را مطرح می‌کنند. یکی از مهم‌ترین مسائل، مربوط به درک رنگ‌ها و حوزه‌ای است که - رنت خودرو لکسوس همدان - بسیاری از مقالات با این موضوع مشکلات‌شان را در آن مطرح می‌کنند.

برای - رنت خودرو لکسوس همدان - دسته‌بندی واکنش مصرف‌کننده به رنگ‌های مختلف تلاش‌های متعددی صورت گرفته است. مثلا - رنت خودرو لکسوس همدان - رنگ زرد در لوگوی شرکت‌ها نشانه خوش‌بینی، وضوح و گرمی؛ رنگ نارنجی نشانه دوستی، خوشحالی و اطمینان؛ رنگ - رنت خودرو لکسوس همدان - قرمز نشانه هیجان، جوانی و جسارت؛ رنگ بنفش نشانه خلاقیت، قوه تخیل و هوش؛ - رنت خودرو لکسوس همدان - رنگ آبی نشانه اعتماد و قدرت؛ رنگ سبز نشانه صلح، رشد و سلامت و در نهایت رنگ نقره‌ای نشانه - رنت خودرو لکسوس همدان - تعادل، خنثی بودن و آرامش است، اما واقعیت - رنت خودرو لکسوس همدان - موضوع این است که رنگ به شدت به تجربیات شخصی وابسته - رنت خودرو لکسوس همدان - است - رنت خودرو لکسوس همدان - تا اینکه آن را به احساسات خاص در سطح جهان معنی کنیم. باید گفت الگوهای پیام‌دهی گسترده‌تری را می‌توان در مفاهیم رنگی پیدا کرد. به عنوان مثال، رنگ‌ها نقش قابل توجهی در - رنت خودرو لکسوس همدان - خرید و برندسازی دارند. محققان در تحقیقی با عنوان «اثر رنگ در بازاریابی» دریافتند که بیش از - رنت خودرو لکسوس همدان - ۹۰ درصد قضاوت‌های شتابزده در مورد محصولات می‌تواند - رنت خودرو لکسوس همدان - فقط به رنگ مربوط باشد (با - رنت خودرو لکسوس همدان - توجه به اینکه چه محصولی را می‌خرید).

با توجه به نقش رنگ‌ها در برندسازی، نتایج مطالعاتی مانند «اثرات - رنت خودرو لکسوس همدان - تعاملی رنگ‌ها» نشان می‌دهد ارتباط بین رنگ‌ها و برندها به تناسب موجود در رنگی بستگی دارد که برای یک برند خاص مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ یعنی آیا رنگ مورد استفاده با آن چیزی که برای فروش گذاشته - رنت خودرو لکسوس همدان - شده، تناسب دارد یا خیر؟ تحقیق دیگری به نام «قرمز مهیج و آبی باکفایت» نیز تایید می‌کند که قصد خرید به - رنت خودرو لکسوس همدان - شدت تحت تاثیر رنگ‌ها است؛ - رنت خودرو لکسوس همدان - چون رنگ‌ها بر چگونه دیده شدن برند اثر دارند. این یعنی رنگ‌ها - رنت خودرو لکسوس همدان - به مصرف‌کننده می‌گویند «شخصیت» یک برند را چگونه ببینند. تحقیقات دیگری هم نشان داده مغز ما برندهای قابل تشخیص را ترجیح می‌دهد که این موضوع بر اهمیت رنگ‌ در - رنت خودرو لکسوس همدان - زمان ایجاد - رنت خودرو لکسوس همدان - هویت برند تاکید می‌کند. - رنت خودرو لکسوس همدان - بنابراین بسیار مهم است که برندهای جدید هنگام طراحی رنگ لوگوی خود از تمایز آن با رقبا اطمینان حاصل کنند. - رنت خودرو لکسوس همدان - هنگام انتخاب رنگ درست، پیش‌بینی واکنش مشتری به تناسب رنگ با محصول، - رنت خودرو لکسوس همدان - بیشتر از خود رنگ اهمیت دارد. در نتیجه، بین استفاده از رنگ و احساس مشتری از شخصیت یک برند، ارتباطی واقعی وجود دارد. هر یک از رنگ‌ها به‌طور وسیعی با ویژگی‌های - رنت خودرو لکسوس همدان - خاص مطابقت دارند (مثلا” - رنت خودرو لکسوس همدان - رنگ قهوه‌ای با محکم و زمخت بودن، بنفش با ظرافت و فرهیختگی و قرمز - رنت خودرو لکسوس همدان - با هیجان شناخته می‌شود)،اما تقریبا همه مطالعات آکادمیک در مورد رنگ‌ها - رنت خودرو لکسوس همدان - و - رنت خودرو لکسوس همدان - برندسازی به شما می‌گویند خیلی مهم است که رنگ‌های برند شما، به جای رعایت قانون ترکیب رنگ‌های کلیشه‌ای، هویتی را که می‌خواهید - رنت خودرو لکسوس همدان - به تصویر بکشید، تایید کنند. این اظهار نظر رایج اشتباه را که «سبز به معنی آرامش است» در نظر بگیرید. این مفهوم اشتباه است، چون گاهی اوقات رنگ سبز برای برندسازی سایت - رنت خودرو لکسوس همدان - زیست محیطی تیمبرلند استفاده می‌شود و در موارد دیگری این رنگ در فضای پولی و مالی مورد استفاده قرار می‌گیرد و در - رنت خودرو لکسوس همدان - دو حالت تاثیر بسیار مثبتی دارد. یا رنگ قهوه‌ای ممکن است برای فضای معرفی یک جنس محکم (مثل سایت محصولات چرمی( مناسب باشد؛ درحالی‌که - رنت خودرو لکسوس همدان - در موقعیت دیگری برای ایجاد - رنت خودرو لکسوس همدان - گرمی یا برانگیختن احساسات یا تحریک اشتها (مثل هر تبلیغ بازرگانی که در مورد شکلات دیده‌اید) هم می‌تواند به‌کار گرفته شود.

چرا قهوه “موکا” دوست داریم اما از رنگ “قهوه ای” متنفریم. اگرچه روش‌های درک رنگ‌های مختلف، متفاوت است، اما نام خود رنگ‌ها هم در علاقه‌ی ما به آنها بی‌تأثیر نیست. در یک مطالعه از افراد خواستند تا - رنت خودرو لکسوس همدان - محصولات را بر اساس نام‌های رنگی مختلفی ارزیابی - رنت خودرو لکسوس همدان - کنند. نام‌های “شیک” بیشتر مورد استقبال افراد قرار - رنت خودرو لکسوس همدان - گرفتند. به عنوان مثال، برند موکا از رنگش که قهوه‌ای بود، طرفداران بیشتری داشت. در صورتی که محققان رنگ های یکسانی را به آنها نشان داده بودند. این تحقیق در طیف متنوعی از محصولات انجام گرفت و نتیجه ی تمام آنها یکسان بود. به چشم مصرف - رنت خودرو لکسوس همدان - کنندگان برندهایی که رنگی نوشته شده بودند جذاب تر بود. ثابت شده که هرچه نام رنگ ها غیرمعمول تر و منحصربه فردتر باشد، نیت خرید مصرف کننده را بیشتر می - رنت خودرو لکسوس همدان - کند. این موضوع درباره محصولات غیرغذایی هم صدق می کند.

پس به خاطر داشته باشید که انتخاب رنگ هم به اندازه‌ی انتخاب نام برند از - رنت خودرو لکسوس همدان - اهمیت ویژه‌ای در جلب توجه مصرف‌کننده دارد. در نتیجه برای انتخاب رنگ برند نمی‌توان - رنت خودرو لکسوس همدان - مجموعه قواعد ساده و مشخصی تعیین کرد، اما انتخاب رنگ به‌طور حتم باید مورد توجه قرار بگیرد. احساس، خلق و خو و تصویری که برند شما ایجاد می‌کند، نقش مهمی در برانگیختن - رنت خودرو لکسوس همدان - احساسات دیگران ایفا می‌کند. بدانید رنگ‌ها فقط زمانی روی کار می‌آیند که بتوانند با هویت مطلوب یک برند مطابقت داشته باشند؛ به عبارت دیگر، استفاده از رنگ سفید برای القای علاقه شرکت اپل به طراحی ساده - رنت خودرو لکسوس همدان - و تمیز . بدون در نظر داشتن چنین مفهومی، ترجیح دادن یک رنگ به رنگ دیگر معنی ندارد و نمی‌توان اثبات کرد که مثلا رنگ نارنجی در کل دنیا بیشتر از رنگ نقره‌ای خریدار دارد.

تحقیقات در - رنت خودرو لکسوس همدان - مورد ادراک رنگ‌ها و اولویت‌انتخاب آنها، نشان می‌دهد در مورد سایه‌ها، ته‌رنگ‌ها و رنگ‌های اصلی، مردان رنگ‌های تند - رنت خودرو لکسوس همدان - را ترجیح می‌دهند، درحالی‌که زنان بیشتر رنگ‌های ملایم را دوست دارند. همچنین مردان بیشتر به سایه رنگ علاقه دارند (رنگ‌هایی که مشکی به آنها اضافه شده)، درحالی‌که زنان ته‌ رنگ‌ها را ترجیح می‌دهند (رنگ‌هایی که سفید به آنها اضافه شده).بنابراین هنگام انتخاب رنگ اصلی - رنت خودرو لکسوس همدان - برند این اطلاعات را در ذهن داشته باشید. با توجه به این تفاوت سلیقه‌ها، اینکه عمده خریداران شما مرد یا زن هستند، اهمیت دارد.

 نتیجه

 میل و علاقه به خرید اغلب برخاسته از تصمیمی - رنت خودرو لکسوس همدان - نیمه آگاهانه است. دانستن دلایل ناآگاهانه ای که مردم به واسطه آن خرید می کنند و استفاده درست و سودمند از این اطلاعات به یک فروش فوق العاده حتی فراتر از حد تصور فروشنده کمک خواهد کرد.مثلا” با تغییر کلمات در یک آگهی می توان بازده را دو برابر کرد. - رنت خودرو لکسوس همدان - این گونه ابزارهای روان - رنت خودرو لکسوس همدان - شناسی محرک ترین عاملی است که یک فروشنده یا واسطه می تواند از آن برای فروش استفاده کند. این نوع فنون روانکاوانه در عین حال که بسیار دقیق و مطمئن اند، می توانند گاهی خلاف انتظار ما عمل کنند. برای فروش - رنت خودرو لکسوس همدان - بیشتر راهکارهای روانشناسی وجود دارند که اگر کسی محصولی را خریداری نکند، در او نوعی احساس گناه - رنت خودرو لکسوس همدان - به وجود خواهد - رنت خودرو لکسوس همدان - آمد. بسیاری از شرکت های در حال رشد از این راهکارها بهره می برند. از این به اصطلاح “احساس گناه” در تمامی زمینه های تبلیغاتی مثل تلویزیون و روزنامه می توان استفاده کرد.

 یکی دیگر از راهکارها ی روانشناسی را می توان به اصطلاح القای رضایتمندی نامید. القای رضایتمندی روشی متفاوت - رنت خودرو لکسوس همدان - است. برای مثال در - رنت خودرو لکسوس همدان - یک اشتراک به جای اینکه گفته شود : “اگر از اشتراک خود راضی نبودید مابقی را به شما استرداد خواهیم کرد.” بگوییم: “اگر در هر زمان از اشتراک خود راضی نبودید به ما اطلاع دهید و تمام مبلغ اشتراک خود - رنت خودرو لکسوس همدان - را استرداد کنید، حتی اگر قبل از آخرین شماره تصمیم به این کار گرفتید.”در حقیقت شما به مشتری خود - رنت خودرو لکسوس همدان - القا می کنید که مطمئنا” - رنت خودرو لکسوس همدان - از اشتراک راضی خواهید بود. این کار به خواننده نوعی احساس برتری و اطمینان می دهد و باعث می شود که در خود نوعی رضایت محض را احساس کند. پس در هر - رنت خودرو لکسوس همدان - وضعیت فروش که هستید همیشه به یاد داشته باشید که از راهکارهای روانشناسی برای افزایش فروش خود استفاده کنید. مطمئن باشید که به نتیجه خواهید رسید.

منابع

۱- روان شناسی رنگ در بازاریابی و برندسازی، نویسنده :  Gregory Ciotti، مترجم: مریم رضایی، روزنامه دنیای اقتصاد، شماره ۳۱۵۴،

۲- عبداللهی،خدایار، - رنت خودرو لکسوس همدان - نقش علم روان شناسی در بازاریابی ،شبکه اینترنتی - رنت خودرو لکسوس همدان - آفتاب،

۳- استفاده از مبانی - رنت خودرو لکسوس همدان - روان شناسی در بازاریابی، مترجم: محمد امین صادق زاده،سایت جامع مدیریت،

۴- روان شناسی فروش و بازاریابی، تهیه کننده : به سامان پیشرو رایان، سایت تبیان،

۵- جزوات درسی بازاریابی، دانشگاه آزاد اسلامی.

ما را به دوستان خود معرفی کنید


طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone
whatsapp
instagram