لوگو

رنت خودرو پراید ایلام🏆


جهت رزرو و اجاره در شهر ایلام
تماس بگیرید
09037877678
تلفن دفتر مرکزی تهران
021 66121139
021 66121098
همکاری با ما در شهر ایلام
اگر در شهر ایلام صاحب خودرو سواری و یا ون و یا اتوبوس هستید، براحتی میتوانید بوسیله آن درآمدزایی کنید. ما از همین الان شما را به همکاری با این موسسه دعوت مینماییم.
جهت اطلاعات بیشتر و ثبت نام اینجا را کلیک نمایید
همکاری با ما
اگر خودروی مورد نظرشما در لیست نمیباشد لطفا جهت هماهنگی و مشاوره با شماره 09037877678 تماس حاصل فرمایید.
اجاره پرادو
اجاره پرادو 2درب
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره سانتافه
اجاره سانتافه نیو
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره اسپورتیج
اجاره اسپورتیج
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره اپتیما
اجاره اپتیما
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره سوناتا
اجاره سوناتا
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره النترا
اجاره هیوندا النترا
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و
اجاره بی ام و i8 2015
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره پورشه پانامرا
اجاره پورشه پانامرا۴S
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و
اجاره بی ام و x6 2011
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بنز
اجاره بنز s500 2009
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و
اجاره بی ام و 428 کروک
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره پورشه باکستر
اجاره پورشه باکستر 2011
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و کروک
اجاره بی ام و 528 کروک
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره پورشه باکستر
اجاره پورشه باکسترسفید
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره ولوو
اجاره ولوو CX90
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بنز
اجاره بنزE250 2014
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و
اجاره بی ام و 528 2014
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و z4
اجاره بی ام و Z4 2014
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و
اجاره بی ام و328
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بنز
اجاره بنز CLS
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بنز
اجاره بنز C200
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره لندکروز
اجاره لندکروز
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره پژو پارس
اجاره پرشیا
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره پژو 206
اجاره خودرو206
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره سمند
اجاره سمند
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره رانا
اجاره رانا
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره دنا
اجاره دنا
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره ال90
اجاره ال90
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره پراید
اجاره پراید
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره تیبا
اجاره تیبا
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره ون
اجاره ون دربستی تویوتا
قیمت اجاره ون داخل شهری : تماس بگیرید
قیمت اجاره ون خارج شهری : تماس بگیرید
اجاره ون فیات
اجاره ون دربستی فیات
قیمت اجاره ون داخل شهری : تماس بگیرید
قیمت اجاره ون خارج شهری : تماس بگیرید
اجاره ون هایس
اجاره ون هایس سقف بلند دربستی
قیمت اجاره ون داخل شهری : تماس بگیرید
قیمت اجاره ون خارج شهری : تماس بگیرید
اجاره ون دلیکا
اجاره ون دربستی دلیکا
قیمت اجاره ون داخل شهری : تماس بگیرید
قیمت اجاره ون خارج شهری : تماس بگیرید
اجاره اتوبوس
اجاره اتوبوس اسکانیا
قیمت اجاره اتوبوس یک روزه : تماس بگیرید
قیمت اجاره اتوبوس چند روزه : تماس بگیرید
اجاره اتوبوس
کرایه اتوبوس ولوو
قیمت اجاره اتوبوس یک روزه : تماس بگیرید
قیمت اجاره اتوبوس چند روزه : تماس بگیرید
متن مطلب      کل مطالب     

جهت رزرو و اجاره خودرو در ایلام تماس بگیرید: 09037877678


کد مطلب: 02100.html

دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۵:۲۹

نکته‌ای که در این رابطه وجود دارد، این است که در مورد بعضی پلت‌فرم‌های قدیمی این احتمال وجود دارد که نتوانند خود را با این استانداردها تطبیق دهند. به‌خصوص در آن ۲۲استاندارد آخر.

به - رنت خودرو پراید ایلام - گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، رقابت در زمینه تولید - رنت خودرو پراید ایلام - و فروش - رنت خودرو پراید ایلام - بازار مهم‌‌ترین موضوعی است که در تمام دنیا لزوم رعایت استاندارد را توسط عرضه‌کنندگان خودرو ایجاب - رنت خودرو پراید ایلام - می‌کند. - رنت خودرو پراید ایلام - اما به‌نظر می‌رسد شکل - رنت خودرو پراید ایلام - رقابت در صنعت خودروی کشور ما به‌گونه‌ای نیست که عرضه‌کنندگان الزامی برای رعایت استانداردها - رنت خودرو پراید ایلام - احساس کنند.

به‌گفته - رنت خودرو پراید ایلام - مدیرعامل - رنت خودرو پراید ایلام - شرکت بازرسی و کیفیت (ISQI) این مهم‌‌ترین دلیلی است که باعث می‌شود وظیفه پایش و کنترل رعایت استاندارد در کشور ما برعهده دولت باشد که بر این اساس این فرایند به شرکت‌های خصوصی فعال در این زمینه محول شده است.

اشکان گلپایگانی در گفت‌وگو با « اخبار خودرو » با اشاره به بحث اخیر در مورد ارتقا و به‌روز کردن استانداردهای ملی، در مورد تعداد کدهای ایراد و مدل بازرسی و ارزیابی فعالیت عرضه‌کنندگان خودرو در کشور نیز توضیح داد.

با توجه به تغییر فضای - رنت خودرو پراید ایلام - صنعت خودرو و تولید خودروهای جدید در کشور، برنامه و روش‌های بازرسی و کنترل کیفیت این خودروها چگونه خواهد بود؟ با توجه به اینکه رئیس سازمان استاندارد در اظهارنظری بر این موضوع تاکید کرد که خودروهای اروپایی باید با استانداردهای - رنت خودرو پراید ایلام - اروپایی در کشور تولید شوند.

همانطور که می‌دانید، استانداردهایی که الان در ایران در رابطه با خودرو وجود دارد، اساسا برگرفته از استانداردهای اروپاست. البته ویرایش‌های گذشته به این شکل بود.

یعنی همین ۵۵ دایرکتیو (رهنمود) استانداردی که در ارتباط با ایمنی و محیط‌زیست خودروها در حال‌حاضر به‌عنوان استاندارد اجباری در دستور کار قرار دارد، دقیقا استانداردهای اروپایی بوده که ترجمه - رنت خودرو پراید ایلام - و تدوین شدند و پس از کمی اصلاح و بومی‌سازی، - رنت خودرو پراید ایلام - تبدیل به استاندارد ملی‌کشور شده‌اند.

اتفاقی که اخیرا در مورد آن زیاد صحبت می‌شود و خانم مهندس پیروزبخت هم در مورد آن توضیحاتی ارائه کرد، این است که سازمان ملی استاندارد در ماه‌های اخیر حرکتی را آغاز - رنت خودرو پراید ایلام - کرده - رنت خودرو پراید ایلام - که اوایل دی‌ماه امسال نهایی شد.

این حرکت بحث - رنت خودرو پراید ایلام - ارتقا و به‌روز کردن استانداردهای ملی در جهت استانداردهای جدید اروپایی است. این استانداردها یک‌سری تغییرات ماهیتی دارند. بر این اساس ۵۵ مورد استاندارد قبلی تحت عنوان دایرکتیو استاندارد مطرح بود که در حال‌حاضر به رگولیشن (قاعده و مقررات) تبدیل شده است.

به این ترتیب حدود ۸۳ رگولیشن وجود دارد که بخشی از آن پوشش‌دهنده همان استانداردهای گذشته است که در کشور مورد استفاده قرار می‌گرفت و به‌عنوان استاندارد اجباری در زمینه واردات و تولید خودرو مطرح بود. بخش دیگر مواردی است که جزئیاتی را به آن استانداردها اضافه می‌کند.

طبیعتا در این بخش جدید، مواردی وجود دارد که برای محقق شدن آنها شرایط متفاوتی وجود خواهد داشت. در بخش اضافه‌شده آیتم‌های مختلفی وجود دارد که رعایت بعضی از آنها آسان و رعایت برخی دیگر دشوار است که شاید با توجه به بعضی محصولات تولیدی ما، دسترسی به آن آیتم‌ها غیرممکن باشد.

با توجه به شرایطی که اشاره کردید، چه تمهیداتی در مورد آمادگی - رنت خودرو پراید ایلام - صنعت خودرو برای رعایت تمام این آیتم‌ها اندیشیده شده است؟

در حال‌حاضر سه طبقه‌بندی برای این استاندارد انجام شده است تا بتوان بر اساس آن برنامه‌ریزی زمانی کرد. آن طور که در شورای سیاست‌گذاری خودرو قطعی شد، یک دسته از این استانداردها که حدود ۴۴ رگولیشن مرتبط با استانداردهای روز اروپا هستند، با آنچه قبلا هم وجود - رنت خودرو پراید ایلام - داشت، همپوشانی دارد و از ابتدای دی‌ماه ۱۳۹۵ به‌عنوان استاندارد اجباری برای خودروهای تولیدی در نظر گرفته شده است.

غیر از این، برای اجرای ۱۱ رگولیشن یک سال مهلت در نظر گرفته شده است، یعنی تا اول دی‌ماه ۱۳۹۶ و برای ۲۲ رگولیشن دو سال فرصت داده خواهد شد که تا یکم دی‌ماه ۱۳۹۷ عملیاتی - رنت خودرو پراید ایلام - و محصولات داخلی با آن استانداردها تولید شوند.

نکته‌ای که - رنت خودرو پراید ایلام - در این رابطه وجود دارد، این است که در مورد بعضی پلت‌فرم‌های قدیمی این احتمال - رنت خودرو پراید ایلام - وجود دارد که نتوانند خود را با این استانداردها تطبیق دهند. به‌خصوص در آن - رنت خودرو پراید ایلام - ۲۲استاندارد آخر.

بنابراین برنامه‌ریزی برای - رنت خودرو پراید ایلام - جایگزینی پلت‌فرم‌ها و اضافه شدن پلت‌فرم‌های جدید به ناوگان تولیدی کشور با این استانداردها قوت جدیدی گرفته و عملیاتی‌تر به نظر می‌رسد و الزام‌آور شده است.

ممکن است بعضی محصولاتی که قرار است تولید جدید باشند، از یکی، دو سال قبل مقدمه تولید - رنت خودرو پراید ایلام - آنها فراهم و خطوط تولید آنها آماده و از یکم دی‌ماه تولید آنها آغاز شده باشد. این گروه ملزم به رعایت هر ۸۳ رگولیشن نیستند و مانند تولیدات داخل با آنها برخورد و آن دو سال مهلت برای آنها نیز در نظر گرفته می‌شود.
نکته دیگر که در این زمینه وجود دارد، این است که از - رنت خودرو پراید ایلام - یکم دی‌ماه ۱۳۹۵ چه تولید و چه واردات خودروهای جدید - رنت خودرو پراید ایلام - در کشور الزاما باید همه ۸۳ رگولیشن را رعایت کنند. یعنی دیگر فرصتی برای آنها در نظر گرفته نشده است. یعنی این خودروهای جدید یک تا دو سال - رنت خودرو پراید ایلام - از نظر استاندارد جلوتر از خودروهای دیگر هستند.
این مساله باعث می‌شود خودروهای جدید الزامات روز استانداردهای دنیا را رعایت کنند. فارغ از اینکه در کشور ما این الزامات تعریف می‌شود، تا حدود زیادی این موضوع جا افتاده است و محصولات جدیدی که در تمام دنیا تولید می‌شوند، - رنت خودرو پراید ایلام - خودشان تمام این قواعد و استانداردها را رعایت می‌کنند و در کشور ما نیز این استانداردها رعایت می‌شود.

در حال‌حاضر در زمینه خودرو چند شرکت فعال وجود دارد - رنت خودرو پراید ایلام - که فعالیت آن‌ها به صورت دوره‌ای توسط ISQI بازرسی و کنترل می‌شود؟

با تعریف قانونی، ۴۱ شرکت به عنوان عرضه‌کننده خودرو با ما کار می‌کنند. عرضه‌کنندگان خودرو شامل واردکنندگان و تولیدکنندگان هستند. این تعداد شرکت در بازرسی‌های ادواری ما - رنت خودرو پراید ایلام - حضور دارند.

ارزیابی ادواری ما شامل بخش‌های مختلفی است. در حوزه کیفیت محصول که فعالیت‌های مرتبط با آدیت محصول انجام می‌شود - رنت خودرو پراید ایلام - و بازرسان ما در خطوط تولید - رنت خودرو پراید ایلام - مستقر هستند و از این خطوط نمونه‌‌برداری و معایب خودرو را شناسایی می‌کنند و در شرایط استاتیک و داینامیک خودرو را مورد بازرسی قرار می‌دهند و امتیازات منفی برای خودرو در نظر می‌گیرند.

درنهایت بر اساس استاندارد ملی ارزشیابی خودرو را که در این خصوص تعریف شده است، ستاره‌های کیفی (که بین یک تا پنج ستاره است) برای خودروها در نظر می‌گیرند.

غیر از این موضوع، بحث بازرسی‌های مرتبط با خدمات پس از فروش نیز مطرح است که اینها هم در ارتباط با کل شبکه خدمات پس از فروش و همه شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پس از فروش در دستور کار ارزیابی قرار می‌گیرد.

غیر از این موارد همچنین بحث‌های - رنت خودرو پراید ایلام - مرتبط با ارزیابی رضایت مشتریان هم مدنظر است. موضوع رضایت مشتریان خود به سه گروه - رنت خودرو پراید ایلام - خدمات فروش، کیفیت محصول و خدمات پس از فروش تقسیم می‌شود.
این‌ها به‌عنوان ارزیابی‌های ادواری شرکت محسوب و در مورد این ۴۱ عرضه‌کننده خودرو اعمال می‌شوند. همچنین یک‌سری شاخص‌ها نیز ذیل اینها تعریف شده، مثل شاخص IQS که این روزها مورد توجه است.
در کنار اینها، شرکت‌های دیگری هم وجود دارند که تازه در - رنت خودرو پراید ایلام - حال وارد شدن به چرخه عرضه یا دنبال مجوز هستند. یک‌سری نظارت و ارزیابی هم برای - رنت خودرو پراید ایلام - ایجاد مقدمات ورود به بازار خودرو و اخذ تاییدیه‌های دولت، در مورد آنها انجام می‌شود. اینجا تعداد زیرمجموعه‌ها به ۸۰ تا ۹۰ شرکت می‌رسد که سالانه با آنها در ارتباط هستیم.

آیا - رنت خودرو پراید ایلام - به طور دقیق و تفکیک‌شده مشخص است چه تعداد از این شرکت‌ها داخلی هستند و چه تعداد خارجی؟

حدود ۱۷ شرکت واردکننده و ۲۴ شرکت تولیدکننده هستند.

کدام پارامترهای اصلی و مهم برای ارزیابی و بازرسی کیفیت تولید این شرکت‌ها بیشتر مد نظر قرار - رنت خودرو پراید ایلام - می‌گیرند؟

در واقع ۹ کد و دسته‌بندی ایراد شناسایی می‌شود - رنت خودرو پراید ایلام - که هرکدام بیش از یک‌صد کد در زیرمجموعه‌شان وجود دارد که بر اساس آنها بازرسی خودرو انجام می‌شود.

فنربندی تعلیق و فرمان، موتور و انتقال قدرت، سیستم ترمز، تجهیزات الکتریکی، تزئینات داخلی و خارجی، بدنه، رنگ، صداهای غیرعادی حین حرکت خودرو و نفوذ آب ۹ کد اصلی - رنت خودرو پراید ایلام - هستند که در حوزه آدیت - رنت خودرو پراید ایلام - محصول مدنظر قرار می‌گیرند.

اما - رنت خودرو پراید ایلام - به‌طور کلی ما از زوایای مختلف، دسته‌بندی‌های مختلفی را برای بازرسی - رنت خودرو پراید ایلام - در نظر می‌گیریم. مثلا همین کدها وقتی از زاویه دیگری دسته‌بندی می‌شود، تعیین می‌کند کدام ایرادها مربوط به - رنت خودرو پراید ایلام - کد مونتاژ، کدام مربوط به کد رنگ و - رنت خودرو پراید ایلام - بدنه خودرو و کدام مربوط به تولید یا ساخت می‌شود.

همان‌طور که اشاره کردید، - رنت خودرو پراید ایلام - کلیت استانداردهای مورداستفاده در صنعت خودرو، برگرفته از استانداردهای اروپایی است. بر این اساس مدل اجرای بازرسی و کیفیتی که در ایران مورد استفاده قرار می‌گیرد تا چه حد منطبق با روش و مدل اروپایی است؟

اینجا واژه‌ها و تعاریف ظرافت خاص خود را پیدا می کنند. جایی که - رنت خودرو پراید ایلام - درباره استاندارد صحبت می‌کنید، باید توجه داشته باشید آنها الزاماتی هستند که حتما باید توسط تولیدکننده یا عرضه‌کننده رعایت و توسط سازمان ملی استاندارد پایش شوند.

این سازمان تعدادی بازرس دارد که ISQI یکی از آنها است که کار بازرسی - رنت خودرو پراید ایلام - را انجام می‌دهد. در کنار این، به خاطر شرایط خاصی که بازار و تولیدات صنعت خودرو در ایران داشته‌اند، برخی کنترل‌ها و نظارت‌های مضاعفی تعریف شده است.

نه اینکه در دنیا این کنترل و نظارت وجود نداشته باشد، بلکه متولی نظارت معمولا خود - رنت خودرو پراید ایلام - تولیدکننده است. چون تولیدکننده تمایلی - رنت خودرو پراید ایلام - ندارد محصول معیوب تحویل مشتری دهد و بحث‌هایی مانند مشتری‌مداری، بازگشت و وفاداری مشتری برای آنها حائزاهمیت است. بنابراین طبیعی - رنت خودرو پراید ایلام - است - رنت خودرو پراید ایلام - در یک بازار رقابتی این بازرسی‌ها به - رنت خودرو پراید ایلام - خوبی توسط خود تولیدکننده انجام می‌شود.

در ایران با توجه به اینکه در بعضی سگمنت‌های بازار رقابت به آن مفهوم وجود ندارد و فرهنگ شکل‌گرفته - رنت خودرو پراید ایلام - در این بخش به این صورت است که هر چه تولید شود، برای آن خریدار وجود دارد و مصرف‌کننده از آن استقبال می‌کند و آن را می‌خرد و سپس نارضایتی برایش - رنت خودرو پراید ایلام - شکل می‌گیرد، لذا دولت وارد این موضوع شده است.

بر این اساس در انجام این وظیفه دخالت کرده است. در این زمینه تلاش شده است با الگوبرداری از مدل‌های موفق شرکت‌های بین‌المللی یک متدلوژی ایجاد شود.

اما بدیهی است در کشورهای توسعه‌‌یافته، در مواردی کار دقیق‌تر انجام شود. در ارتباط با استانداردها در - رنت خودرو پراید ایلام - کشورهای اروپایی آزمایشگاه‌ها و تجهیزات پیشرفته‌ای وجود دارد که ما به حد آنها نرسیده‌ایم. اگرچه در ایران هم آزمایشگاه‌هایی ایجاد - رنت خودرو پراید ایلام - شده و تلاش برای توسعه آنها انجام شده است، با این وجود امکان انجام بعضی تست‌ها را در کشور نداریم.

همین امر باعث می‌شود ارزیابی استانداردها در ایران با اروپا تفاوت‌هایی داشته باشد. یعنی یا باید بپذیریم از مسائلی چشم‌پوشی کنیم که این امکان‌پذیر نیست یا باید از آزمایشگاه‌های کشورهای دیگر استفاده کنیم که این هم محدودیت ایجاد می‌کند و تعداد نمونه‌ها را کاهش می‌دهد و نتایج آزمایش‌ها را هم محدود می‌کند.

بحث دخالت دولت که به آن اشاره کردید، به طور دقیق به چه شکل بوده است؟

همین بحث ارزشیابی خودروها - رنت خودرو پراید ایلام - که درباره آن - رنت خودرو پراید ایلام - توضیح داده شد، بالغ بر ۲۰ سال است که توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت صورت می‌گیرد. اگرچه ویرایش‌های متعددی هم صورت گرفته است و هرچه - رنت خودرو پراید ایلام - جلوتر رفته‌ایم، روش‌ها شکل علمی‌تری پیدا کرده‌اند و تلاش در این جهت بوده که در استفاده از مدل‌های بین‌المللی تطابق بیشتری وجود داشته باشد اما روش نظارتی در همه این سال‌ها وجود داشته و وزارت صنعت علاقه دارد این پایش را در کنار تولید‌کننده انجام دهد.
اگرچه این پایش لزوما به مفهوم اصلاح نیست، بلکه کمک می‌کند به صورت دقیق معلوم شود چه وضعیتی در صنعت خودرو وجود دارد و عرضه‌کننده اطلاعات غلط در اختیار دولت قرار نمی‌دهد یا اگر مصرف‌کننده ادعایی را مطرح می‌کند، دولت می‌داند چقدر صحیح یا غلط است و اشکال از کجاست.

البته در این فضا خود شرکت‌ها هم سازوکاری تعریف کرده‌اند. اما نتایج نشان می‌دهد این سیستم بی نقص نبوده است. لذا وزارت صنعت ورود و ضوابط ارزشیابی را تعریف کرده است و به این ترتیب کنترل اتفاق می‌افتد.

اما در این میان بعد از چند سال موضوعی که مطرح شد، این بود که در این فرایند چون سلیقه یک بازرس مطرح و در مورد محصولات محدودی - رنت خودرو پراید ایلام - انجام می‌شود و چون - رنت خودرو پراید ایلام - بلافاصله بعد از تولید است، برای قضاوت در مورد یک محصول - رنت خودرو پراید ایلام - کفایت نمی‌کند.

به همین دلیل ارزیابی‌ها و شاخص‌های مرتبط با رضایت مشتری به این فرایند اضافه شد. در واقع شاخص IQS مطرح شد که ارتباط مستقیم با رضایت مشتریان دارد.

ما را به دوستان خود معرفی کنید


طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone
whatsapp
instagram