لوگو

رنت ماشین با راننده🏆


جهت رزرو و اجاره در شهر تهران
تماس بگیرید
02166121139
تلفن دفتر مرکزی تهران
021 66121139
021 66121098
همکاری با ما در شهر تهران
اگر در شهر تهران صاحب خودرو سواری و یا ون و یا اتوبوس هستید، براحتی میتوانید بوسیله آن درآمدزایی کنید. ما از همین الان شما را به همکاری با این موسسه دعوت مینماییم.
جهت اطلاعات بیشتر و ثبت نام اینجا را کلیک نمایید
همکاری با ما
اگر خودروی مورد نظرشما در لیست نمیباشد لطفا جهت هماهنگی و مشاوره با شماره 02166121139 تماس حاصل فرمایید.
اجاره پرادو
اجاره پرادو 2درب
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره سانتافه
اجاره سانتافه نیو
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره اسپورتیج
اجاره اسپورتیج
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره اپتیما
اجاره اپتیما
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره سوناتا
اجاره سوناتا
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره النترا
اجاره هیوندا النترا
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و
اجاره بی ام و i8 2015
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره پورشه پانامرا
اجاره پورشه پانامرا۴S
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و
اجاره بی ام و x6 2011
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بنز
اجاره بنز s500 2009
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و
اجاره بی ام و 428 کروک
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره پورشه باکستر
اجاره پورشه باکستر 2011
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و کروک
اجاره بی ام و 528 کروک
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره پورشه باکستر
اجاره پورشه باکسترسفید
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره ولوو
اجاره ولوو CX90
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بنز
اجاره بنزE250 2014
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و
اجاره بی ام و 528 2014
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و z4
اجاره بی ام و Z4 2014
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و
اجاره بی ام و328
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بنز
اجاره بنز CLS
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بنز
اجاره بنز C200
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره لندکروز
اجاره لندکروز
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره پژو پارس
اجاره پرشیا
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره پژو 206
اجاره خودرو206
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره سمند
اجاره سمند
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره رانا
اجاره رانا
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره دنا
اجاره دنا
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره ال90
اجاره ال90
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره پراید
اجاره پراید
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره تیبا
اجاره تیبا
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره ون
اجاره ون دربستی تویوتا
قیمت اجاره ون داخل شهری : تماس بگیرید
قیمت اجاره ون خارج شهری : تماس بگیرید
اجاره ون فیات
اجاره ون دربستی فیات
قیمت اجاره ون داخل شهری : تماس بگیرید
قیمت اجاره ون خارج شهری : تماس بگیرید
اجاره ون هایس
اجاره ون هایس سقف بلند دربستی
قیمت اجاره ون داخل شهری : تماس بگیرید
قیمت اجاره ون خارج شهری : تماس بگیرید
اجاره ون دلیکا
اجاره ون دربستی دلیکا
قیمت اجاره ون داخل شهری : تماس بگیرید
قیمت اجاره ون خارج شهری : تماس بگیرید
اجاره اتوبوس
اجاره اتوبوس اسکانیا
قیمت اجاره اتوبوس یک روزه : تماس بگیرید
قیمت اجاره اتوبوس چند روزه : تماس بگیرید
اجاره اتوبوس
کرایه اتوبوس ولوو
قیمت اجاره اتوبوس یک روزه : تماس بگیرید
قیمت اجاره اتوبوس چند روزه : تماس بگیرید
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن مشاوره و رزرو : 02166121139


کد مطلب: 01063.html

یکشنبه ۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵

شیفت دوم تعمیرگاه مرکزی خدمات پس از فروش بهمن‌دیزل که از نیمه دوم سال ۹۳ راه‌اندازی شد، یک گام بزرگ در راستای ارتقای کمی و کیفی خدمات بهمن‌دیزل به شمار می‌رود که به‌نوعی مبدع نخستین تعمیرگاه مرکزی شبانه‌روزی خدمات خودروهای تجاری در کشور است.

کمپینگ خدمات
به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ،در نیمه دوم سال ۹۳، سازمان خدمات پس از فروش شرکت بهمن‌دیزل برای نخستین‌بار کمپینگ خدمات برای تمام - رنت ماشین با راننده - مشتریان خود را یا به عبارتی کلیه دارندگان محصولات ایسوزو را اجرایی کرد. در مدت اجرای این طرح نمایندگان خدمات پس از فروش این شرکت، ۱۵درصد - رنت ماشین با راننده - بابت خرید قطعات و ۱۰درصد روی اجرت تخفیف ارائه کردند. با اجرای این طرح، روابط بین مشتریان و نمایندگان بهمن‌دیزل تقویت شد و مراجعه مشتریان این شرکت به شبکه نمایندگی‌های مجاز افزایش یافت. زیرا - رنت ماشین با راننده - بیش از ۲۰۰ شرکت که از مشتریان عمده محصولات ایسوزو بودند از این طرح استقبال کردند و بیش از ۲۲۰۰ دستگاه خودرو در ۴۵ - رنت ماشین با راننده - روز به نمایندگی‌ها مراجعه داشتند و حدود ۳۷۰۰ قلم قطعات - رنت ماشین با راننده - یدکی در این مراجعات مورد استفاده قرار گرفت. کلیه مراجعه‌کنندگان در این طرح مطابق نظرسنجی‌ها از نحوه اجرای این طرح رضایت صددرصدی داشتند. بهمن‌دیزل در - رنت ماشین با راننده - ادامه این حرکت، در قالب طرح امداد خود، ۱۰ - رنت ماشین با راننده - دستگاه خودرو امدادی به ۱۰ نمایندگی خدمات پس از فروش بهمن‌دیزل اختصاص داد و در سال ۹۴ نیز ۲۰ نمایندگی و حدود ۳۵درصد از شبکه نمایندگی‌های خدمات پس از فروش را تجهیز کرد.

تعمیرگاه مرکزی شبانه‌روزی
شیفت دوم تعمیرگاه مرکزی خدمات پس از فروش بهمن‌دیزل که از نیمه دوم سال ۹۳ راه‌اندازی شد، یک گام - رنت ماشین با راننده - بزرگ در راستای ارتقای کمی و کیفی خدمات بهمن‌دیزل - رنت ماشین با راننده - به شمار می‌رود که به‌نوعی مبدع نخستین تعمیرگاه مرکزی - رنت ماشین با راننده - شبانه‌روزی خدمات - رنت ماشین با راننده - خودروهای - رنت ماشین با راننده - تجاری در کشور است. یکی دیگر - رنت ماشین با راننده - از - رنت ماشین با راننده - عوامل توفیق بهمن‌دیزل در بخش خدمات، برگزاری دوره‌هایی برای مشتریان عمده این سازمان است. واحد آموزش سازمان خدمات پس از فروش شرکت بهمن‌دیزل در همین راستا، دوره‌هایی را برای مشتریان عمده در سطوح تعمیرکاران و رانندگان برگزار کرده است. در کنار این اقدامات، در اسفندماه سال گذشته شاهد برگزاری گردهمایی مشتریان کامیونت‌های ایسوزو با پیمایش بیش‌از یک‌میلیون کیلومتر بودیم که بیش از ۸ سال کارکرد بدون نیاز به تعمیرات اساسی داشته‌اند.

ارائه قطعات یدکی با برند B.D.C
یکی از اهداف سازمان خدمات پس از فروش شرکت بهمن‌دیزل، ارائه قطعات یدکی در قالب بسته‌بندی متحدالشکل با برند - رنت ماشین با راننده - B.D.C در بازار بود که از حدود دو سال و نیم پیش با ورود اقلامی چون چراغ راهنما، کلید شیشه بالابر، تیغه برف پاک‌کن، - رنت ماشین با راننده - واتر پمپ، فیلترها به انبار سازمان خدمات پس از فروش شرکت بهمن‌دیزل محقق شد. تامین قطعات یدکی شرکتی، کیفیت، قیمت و بسته‌بندی قطعات شرکتی ۴ ویژگی اصلی این قطعات است. در بخش تامین این قطعات با هدف رونق اقتصادی کشور از همکاری با تامین‌کنندگان و سازندگان داخلی بهره - رنت ماشین با راننده - گرفته و برخی قطعات یدکی نیز از طریق سازندگان معتبر - رنت ماشین با راننده - خارجی تامین شده است. بسته‌بندی متحدالشکل، برچسب قطعات - رنت ماشین با راننده - یدکی شرکتی، هولوگرام، - رنت ماشین با راننده - کارت اصالت کالا، شماره سریال قطعات یدکی و گارانتی قطعات یدکی شرکتی از ویژگی‌های این قطعات است. همچنین در بخش برچسب قطعات یدکی شرکتی اطلاعاتی از قبیل نام قطعه، شماره فنی، نوع خودرو، - رنت ماشین با راننده - تعداد، بارکد QR روی جعبه‌های بسته‌بندی درج می‌شود. از سوی دیگر به‌منظور جلوگیری از تقلب قطعات یدکی شرکتی، علاوه - رنت ماشین با راننده - بر استفاده از هولوگرام، کارتی با - رنت ماشین با راننده - عنوان کارت اصالت کالا روی تمام قطعات یدکی شرکتی قرار دارد که اگر خریدار سریال ۱۳ رقمی زیر پوشش امنیتی آن را به سامانه پیامک ۰۲۱۴۴۹۰۵۱۹۶ ارسال کند، تاییدیه آن به‌صورت خودکار ارسال می‌شود. همچنین برای ردیابی قطعات یدکی شرکتی، گارانتی و جلوگیری از تقلب، یک شماره سریال ۷ رقمی نیز روی تمام قطعات یدکی شرکتی حک شده است و گارانتی قطعه مطابق با زمان فاکتور خرید و زمان ارسال پیامک به سامانه هوشمند لحاظ می‌شود.

شناخت خواسته‌های اصلی مشتریان
در همین خصوص با علیرضا توکلی‌طرقی، - رنت ماشین با راننده - رئیس سازمان خدمات پس از فروش شرکت بهمن‌دیزل و مدیرعامل مزدا یدک به گفت‌وگو نشستیم. وی معتقد است: «در فضای رقابتی امروز آن‌چه استقبال از کالا را افزایش می‌دهد، ارتقای کیفیت خدمات پس از فروش و تنها راه رقابت با کالاهای مشابه خارجی و داخلی نیز ارتقای کیفی - رنت ماشین با راننده - محصولات، ارائه خدمات و ایجاد نوعی اطمینان برای مصرف کنندگان است.» به گفته توکلی امروز هرگونه شناخت خواسته‌های اصلی - رنت ماشین با راننده - مشتریان و همسو کردن اهداف سازمان و رضایت مشتریان منجر به توسعه فضای کسب‌وکار می‌شود، به طوری که می‌توان گفت هنگامی خشنودی و رضایت مصرف‌کنندگان حاصل می‌شود که آن‌ها محصول مورد نظر خود را - رنت ماشین با راننده - به همراه کالای فرعی و خدمات پشتیبانی مناسب دریافت کنند. بنابراین ارائه خدمات پس از فروش مناسب، کارت گارانتی، قطعات یدکی شرکتی و… جزو ویژگی‌هایی است که مشتریان در زمان خرید خودروی مورد نظر به آن‌ها دقت می‌کنند. وی درخصوص الزامات مورد نیاز برای مبارزه با عرضه قطعات تقبلی در بازار معتقد است: «تا زمانی که اراده ملی برای جلوگیری از واردات قطعات تقلبی وجود نداشته باشد و برخی قوانین در این بخش مورد بازبینی و اصلاح قرار - رنت ماشین با راننده - نگیرند، برنامه‌های - رنت ماشین با راننده - شرکت‌ها برای جلوگیری از عرضه قطعات تقلبی در بازار فقط می‌تواند - رنت ماشین با راننده - عرضه این قطعات را با کندی مواجه کند.» گفت‌وگوی روزنامه «دنیای خودرو» با رئیس سازمان خدمات پس از - رنت ماشین با راننده - فروش بهمن‌دیزل را در ادامه می‌خوانید.

به گفته مدیران بهمن‌دیزل، در دوران تحریم‌ها روند همکاری بهمن‌دیزل با ایسوزو به‌عنوان شریک تجاری شرکت قطع نشده است. آیا در بخش تامین قطعه برای خدمات فروش یا استعلامات فنی نیز در ایام تحریم مشکلی وجود نداشت؟ درحال‌حاضر یعنی در فضای پسابرجام شرایط - رنت ماشین با راننده - چگونه است؟
در دوران تحریم‌ها همکاری بهمن‌دیزل با - رنت ماشین با راننده - ایسوزو در بخش استعلامات فنی ادامه داشت. اما در بخش تولید و خدمات طبیعتا به دلیل عدم - رنت ماشین با راننده - امکان نقل و انتقال پول - رنت ماشین با راننده - ارتباط قطع شد، اگرچه ایسوزو برای حل - رنت ماشین با راننده - مشکل تمایل داشت، تا جایی که پیش از اجرایی شدن برجام یعنی در سال ۱۳۹۳ که قصد برگزاری کمپینگ خدمات برای کلیه مشتریان بهمن‌دیزل را داشتیم، در ابتدا قرار بود این طرح برای بخشی از قطعات یدکی و تعدادی از مشتریان عمده شرکت اجرایی شود اما بر اساس توافق‌نامه‎ای که با شرکت ایسوزو به امضا رسید، مقرر شد تا - رنت ماشین با راننده - این طرح برای کل مشتریان - رنت ماشین با راننده - محصولات ایسوزو عملیاتی شود .

آیا از زمان تغییر مدیرعامل بهمن‌دیزل در فروردین‌ماه امسال تاکنون، رویکرد یا سیاست جدیدی برای بخش خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است؟ تأکیدات آقای شفیعی در این بخش بر چه محورهایی استوار است؟
رویکردهای ما در بخش خدمات پس از فروش، توسعه و مکانیزه کردن - رنت ماشین با راننده - شبکه خدمات، افزایش عدالت در منافع نمایندگی‌های این شبکه، افزایش رضایت شبکه نمایندگی‌ها و توسعه ارزش‌های صداقت، احترام و وفاداری - رنت ماشین با راننده - در شبکه بوده که مورد تاکید مدیرعامل جدید بهمن‌دیزل قرار دارد.

جایگاه برند ایسوزو را در ایران، نسبت به ۱۴ سال پیش که همکاری این برند با بهمن‌دیزل آغاز شد، چگونه ارزیابی می‌کنید؟
در حال حاضر - رنت ماشین با راننده - ایسوزو به‌عنوان بهترین برند در حوزه کامیونت شهرت دارد و رانندگان کامیونت‌های ایسوزو در نظرسنجی‌های انجام‌شده این کامیونت‌ها را از لحاظ راحتی، میزان مصرف سوخت، استهلاک پایین و تامین آسان قطعات یدکی جزو بهترین خودروهای تجاری نیمه‌سنگین - رنت ماشین با راننده - دانسته‌اند.

ایسوزو ابتدا با کامیونت ۶ تن در ایران آغاز کرد و سپس با ۵٫۲ تن و پیکاپ ادامه داد اما در سال‌های اخیر تناژهای بالاتر در مد نظر قرار گرفت و کامیونت ۸٫۴ تن و کامیون ۱۸ تن نیز در سبد محصول بهمن‌دیزل قرار گرفت و اکنون نیز صحبت از عرضه کامیون ۲۶ تن است. میزان استقبال و رضایت مشتریان در کدام‌یک از این بخش‌ها بیش‌تر بوده است؟
ایسوزو در دنیا و ایران در بخش کامیونت برند نخست و پرفروش‌ترین است. جهت‌گیری بازار نیز در سال‌های گذشته به دلیل شرایط خاص اقتصادی و رکود پروژه‌های بزرگ، از خودروهای سنگین به سمت خودروهای نیمه‌سنگین میل کرد اما بنا داریم با توجه به چشم‌انداز آتی بازار در ایران، سبد ایسوزو را با کامیون های ١٨ و ٢۶ تکمیل کنیم و توسعه دهیم.

اسفندماه پارسال شاهد برگزاری گردهمایی - رنت ماشین با راننده - مشتریان کامیونت‌های ایسوزو با پیمایش بیش از - رنت ماشین با راننده - یک‌میلیون کیلومتر بودیم. در آن همایش - رنت ماشین با راننده - گفته شد این خودروها بیش از ۸ سال کار کردند، بدون آن‌که نیاز به تعمیرات اساسی داشته باشند. رمز این موفقیت چیست؟ سهم کیفیت اولیه محصول، کیفیت خدمات پس از فروش و سرویس‌های دوره‌ای و نیز نوع نگهداری مشتریان در استهلاک پایین این محصولات تا چه اندازه بوده است؟
نخستین عامل کیفیت مطلوب محصولات ایسوزو است و دومین عامل توسعه شبکه خدمات و رضایت مشتریان. البته در این جریان، نقش - رنت ماشین با راننده - مشتری در سرویس و نگهداری به‌موقع و مطلوب محصول هم مهم است. - رنت ماشین با راننده - برای خرید یک خودروی تجاری به‌عنوان کالای سرمایه‌ای، علاوه بر هزینه‌ای که بابت خرید می‌پردازیم، هزینه‌های بهره‌برداری نیز
داریم. درواقع هزینه‌ای که از سوی مشتریان برای سرویس و نگهداری خودروهای کار و تجاری می‌شود، بسیار ارزشمند است زیرا موجب اطمینان خاطر و دور شدن دغدغه‌های تعمیر از آن‌هاست. در این میان، هزینه عدم‌النفع که - رنت ماشین با راننده - ناشی از - رنت ماشین با راننده - استفاده نکردن از خودروست نیز بسیار اهمیت دارد، از این رو اطمینان خاطر نسبت به این‌که خودروی تجاری با مشکل خرابی و - رنت ماشین با راننده - بلا استفاده ماندن برای چند روز روبه‌رو نمی‌شود، - رنت ماشین با راننده - بسیار حائز‌اهمیت است و - رنت ماشین با راننده - ما به دنبال آن بوده‌ایم - رنت ماشین با راننده - که کسانی که این محصولات را خریداری می‌کنند دغدغه ای در این زمینه نداشته باشند.

در همان گردهمایی اعلام شد قرار است شرایط بهتری برای ارائه خدمات پس از فروش فراهم شود. آیا جزئیات این برنامه مشخص شده است؟
کلیات برنامه‌ها همانطور که اشاره شد، توسعه و مکانیزاسیون شبکه خدمات است و جزئیات بیشتر و برنامه‌های - رنت ماشین با راننده - تکمیلی و جانبی هم در ماه‌های آتی انجام خواهد شد و ان‌شاءالله شاهد آن خواهیم بود.

حجم کامیونت‌های ایسوزو در جاده‌های کشور به بیش از ۷۵ هزار دستگاه رسیده و در واقع رهبری بازار در این سگمنت از محصول کامیونت در اختیار - رنت ماشین با راننده - شرکت بهمن‌دیزل است. برای پوشش خدماتی این حجم بالا از - رنت ماشین با راننده - خودرو چگونه عمل می‌کنید؟
برای پاسخ‌گویی مطلوب - رنت ماشین با راننده - و بهنگام به این حجم عظیم از - رنت ماشین با راننده - محصول فروش‌رفته، همواره سه عامل را مد نظر داشته داریم. نخست توسعه شبکه توزیع قطعه - رنت ماشین با راننده - و خدمات که بسیار ضروری و حیاتی بوده است. دوم بهبود - رنت ماشین با راننده - کیفی خدمات که - رنت ماشین با راننده - همواره از انتظارات اصلی مشتریان بوده و هست و درنهایت مکانیزاسیون شبکه که جزو برنامه‌های اصلی سازمان خدمات پس از فروش بهمن‌دیزل است.

ما را به دوستان خود معرفی کنید


طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone
whatsapp
instagram