لوگو

رنت ماشین بی ام و تبریز🏆


جهت رزرو و اجاره در شهر تبریز
تماس بگیرید
09037877678
تلفن دفتر مرکزی تهران
021 66121139
021 66121098
همکاری با ما در شهر تبریز
اگر در شهر تبریز صاحب خودرو سواری و یا ون و یا اتوبوس هستید، براحتی میتوانید بوسیله آن درآمدزایی کنید. ما از همین الان شما را به همکاری با این موسسه دعوت مینماییم.
جهت اطلاعات بیشتر و ثبت نام اینجا را کلیک نمایید
همکاری با ما
اگر خودروی مورد نظرشما در لیست نمیباشد لطفا جهت هماهنگی و مشاوره با شماره 09037877678 تماس حاصل فرمایید.
اجاره بنز در تبریز
اجاره بنز E250
آماده اجاره در تبریز
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره BMW در تبریز
اجاره BMW 528i
آماده اجاره در تبریز
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره موستانگ در تبریز
اجاره فورد موستانگ
آماده اجاره در تبریز
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره تالیسمان در تبریز
اجاره رنو تالیسمان
آماده اجاره در تبریز
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره سانتافه در تبریز
اجاره هیوندای سانتافه
آماده اجاره در تبریز
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره توسان در تبریز
اجاره هیوندای توسان
آماده اجاره در تبریز
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره اسپورتیج در تبریز
اجاره کیا اسپورتیج
آماده اجاره در تبریز
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره لکسوس در تبریز
اجاره لکسوس NX200T
آماده اجاره در تبریز
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره سوناتا در تبریز
اجاره هیوندای سوناتا
آماده اجاره در تبریز
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره سوناتا در تبریز
اجاره هیوندای سوناتا new
آماده اجاره در تبریز
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره کامارو در تبریز
اجاره شورلت کامارو
آماده اجاره در تبریز
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره النترا در تبریز
اجاره هیوندای النترا
آماده اجاره در تبریز
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره مزدا3 در تبریز
اجاره مزدا3 new
آماده اجاره در تبریز
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره پژو 207i در تبریز
اجاره پژو 207i
آماده اجاره در تبریز
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره پژو پارس در تبریز
اجاره پژو پارس
آماده اجاره در تبریز
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره پژو 206SD در تبریز
اجاره پژو 206SD
آماده اجاره در تبریز
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره X33 در تبریز
اجاره MVM X33
آماده اجاره در تبریز
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره ون دربستی در تبریز
اجاره ون دلیکا
آماده اجاره در تبریز فقط با راننده
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره ون دربستی در تبریز
اجاره ون هایس
آماده اجاره در تبریز فقط با راننده
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره اتوبوس اهواز
اجاره اتوبوس در تبریز
آماده اجاره در تبریز فقط با راننده
قیمت اجاره یک روزه : تماس بگیرید
قیمت اجاره چند روزه : تماس بگیرید
اجاره اتوبوس تبریز
کرایه اتوبوس تبریز
آماده اجاره در تبریز فقط با راننده
قیمت اجاره یک روزه : تماس بگیرید
قیمت اجاره چند روزه : تماس بگیرید
نمونه خودروها:
(صرفا جهت نمونه است)
در اینجا سه لوکس است که جهت ارائه به شما عزیزان به جهت ماشین عروس و اجاره روزانه می باشد
سوناتا 2014 می باشد که جهت ارائه به شما جهت ماشین عروس و اجاره روزانه می باشد
اپتیما new می باشد که جهت ارائه به شما جهت ماشین عروس و اجاره روزانه می باشد
النترا می باشد که جهت ارائه به شما جهت ماشین عروس و اجاره روزانه می باشد
پژو پارس می باشد که جهت ارائه به شما جهت مسافرت و اجاره روزانه می باشد
BMW 528 می باشد که جهت ارائه به شما جهت ماشین عروس و اجاره روزانه می باشد
لکسوس nx200t می باشد که جهت ارائه به شما جهت ماشین عروس و اجاره روزانه می باشد
متن مطلب      کل مطالب     

جهت رزرو و اجاره خودرو در تبریز تماس بگیرید: 09037877678


کد مطلب: 04081.html

دوشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۸:۴۰

روز جمعه سازمان گسترش و نوسازی توافقنامه‌ای را با شرکت رنو در فرانسه امضا کرد که در پی آن قرار شد مرکز مهندسی جوینت ونچر شامل یک مرکز مهندسی و خرید جدید برای حمایت از قطعه سازان داخلی و یک کارخانه تولیدی با ظرفیت اولیه تولید ۱۵۰ هزار دستگاه خودرو در سال ایجاد شود.

همچنین رنو برای - رنت ماشین بی ام و تبریز - نخستین بار در ایران، مراکز توزیع، فروش و خدمات پس از - رنت ماشین بی ام و تبریز - فروش خود را خواهد داشت. ولی این توافق که بزودی به مرحله قرارداد می‌رسد انتقادات منتقدین را در پی داشت. ابهام اول اینکه سازمان توسعه‌ای می‌خواهد رقیب خودروسازان شود.دوم اینکه - رنت ماشین بی ام و تبریز - خودروسازان داخلی (ایران خودرو و سایپا) در حال مذاکره با رنو بودند تا سطح همکاری‌های خود را گسترش دهند لذا ورود سازمان گسترش در این حوزه و برهم زدن مذاکرات جای سؤال داشت.سومین مسأله قدیمی بودن خودروهایی است که بنا شده این‌جوینت ونچر تولید کند.چهارمین نکته این بود که همکاری سه مجموعه (سازمان گسترش-ایران خودرو –سایپا) با شرکت رنو تا چه حد منطقی است.چرا که تجربه همکاری دو خودروساز برای تولید تندر ۹۰ باعث شد تا شرکت رنو به صورت مستقیم در ایران سرمایه‌گذاری نکند و قرارداد تندر - رنت ماشین بی ام و تبریز - ۹۰ به سمت داخلی‌سازی حرکت نکرد. لذا با چنین پیشینه‌ای در مورد تفاهم رنو با سازمان - رنت ماشین بی ام و تبریز - گسترش بد گمانی‌هایی پیش آمد.

پاسخ به ابهامات

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو به نقل از ایران ، یک - رنت ماشین بی ام و تبریز - منبع آگاه که خواست نامش عنوان نشود در مورد تفاهم سازمان گسترش با رنو توضیحاتی داد که می‌توان اینگونه جمع‌بندی کرد که به ابهامات پاسخ داده شده است.   هدف از امضای توافقنامه سازمان گسترش و نوسازی با شرکت رنو تحول در صنعت خودروسازی است. دولت به دنبال فضای جدید و ایجاد رقابت واقعی در صنعت خودرو است تا نتایج مثبت برای مردم و کشور داشته باشد. زمانی که - رنت ماشین بی ام و تبریز - خودروهای متنوع در کشور تولید شود حق انتخاب مردم بیشتر خواهد شد و کیفیت نیز به واسطه رقابت افزایش پیدا می‌کند و در نهایت از افزایش قیمت‌ها جلوگیری می‌شود چرا که مجموعه‌ها برای افزایش بهره‌وری خود برنامه‌ریزی می‌کنند. البته شروع همکاری سازمان گسترش و نوسازی به عنوان سازمان توسعه‌ای با رنو به منزله ایجاد قطب سوم خودروسازی نیست. چرا که بزودی دو خودروساز دیگر هم تولید خودروهای سواری را شروع می‌کنند.از جمله مجموعه ماموت - رنت ماشین بی ام و تبریز - با فولکس واگن.

  رقابت سازمان گسترش و نوسازی در مدل و تولید با سایر خودروسازان است و نباید به شکل برند «رنو» به آن نگاه کرد.منتقدان می‌گویند رنو نباید با چند مجموعه به صورت همزمان همکاری کند چرا که این امر مانع از هر گونه - رنت ماشین بی ام و تبریز - رقابت می‌شود.ولی این استدلال قابل قبول نیست.چرا که خودروها - رنت ماشین بی ام و تبریز - با پلتفرم متفاوت است. وقتی قرارداد تندر ۹۰ - رنت ماشین بی ام و تبریز - امضا شد و تنها در مورد یک خودرو توافق حاصل شد ولی در مقطع فعلی قرار نیست خودروی مشترک با سایر خودروسازان تولید شود.این توافقنامه که بزودی به مرحله قرارداد می‌رسد یکی از بهترین قراردادهای همکاری با خودروسازان خارجی است.شریک فرانسوی ایران در این مرحله از ورودش به فکر تولید است و دیگر رفتار گذشته خود را تکرار نخواهد کرد.

  رنو دیگر قرارداد جدیدی با خودروسازان داخلی (ایران خودرو –سایپا)منعقد نخواهد کرد و تنها خودروهایی که در گذشته قرارداد آن امضا شده است تولید می‌شود.لذا این - رنت ماشین بی ام و تبریز - امر نشان می‌دهد که رنو  - رنت ماشین بی ام و تبریز - تنها با سازمان گسترش و نوسازی همکاری خواهد کرد.سازمان گسترش همکاری با رنو را ادامه خواهد داد تا - رنت ماشین بی ام و تبریز - یک خودروساز قصد خریداری سهام سازمان گسترش را داشته باشد.بر این اساس سازمان گسترش در خوشبینانه‌ترین حالت تنها می‌تواند ۲۰ درصد سهم خود را - رنت ماشین بی ام و تبریز - حفظ کند و مابقی را واگذار کند.

  خودروهای سیمبل و داستر جدید است.گفته شده بود خودروهایی که در مرحله اول مورد توافق طرفین قرار گرفته قدیمی و مربوط به حداقل ۱۶ الی - رنت ماشین بی ام و تبریز - ۱۷ سال پیش است.اما این منبع آگاه به خبرنگار ما گفت: خودروی جدید داستر در سال ۲۰۱۲ تولید و به بازار عرضه شده است. خودرویی هم که در متن تفاهمنامه مورد توافق قرار گرفته با تولید جدید آن در سال ۲۰۱۲ متفاوت است.این خودرو به لحاظ موتور و گیربکس تغییرات زیادی داشته است. خودروی سیمبل هم که سال ۱۹۹۹ تولید شد در دوره جدید تغییرات زیادی داشته است این خودرو با تغییراتی مجدداً سال ۲۰۱۲ رونمایی شد و اکنون نیز با تغییرات وسیعی که داشته و هنوز رونمایی نشده است قرار است در سایت مشترک سازمان گسترش و - رنت ماشین بی ام و تبریز - رنو تولید شود.این - رنت ماشین بی ام و تبریز - خودرو به لحاظ تجهیزات، موتور، مصرف سوخت، گیربکس و ظاهر تفاوت زیادی کرده است.حال به خودرویی که هنوز از  آن رونمایی نشده چطور می‌توان - رنت ماشین بی ام و تبریز - گفت قدیمی است.مردم با مراجعه به سایت رنو هم می‌توانند این موضوع را ببینند.

  تولید ۱۵۰ هزار خودرو در اطراف ساوه شرکت بن رو انجام خواهد شد.این سایت قرار بود - رنت ماشین بی ام و تبریز - به خودروسازی چانگان برسد اما به دلیل مذاکرات خوبی که رنو انجام داد اکنون سایت بن رو در اختیار جوینت ونچر جدید (سازمان گسترش - رنت ماشین بی ام و تبریز - و رنو) قرار می‌گیرد.بر این اساس شرکت - رنت ماشین بی ام و تبریز - رنو به میزان ۶۰ درصد و سازمان گسترش ۴۰ درصد سهامدار است و بنا شده ۳۰ درصد محصولات مشترک به کشورهای مختلف صادر شود.هدف دولت در این بخش جذب سرمایه‌گذاری خارجی بود.

  شرکت رنو انتقال تکنولوژی را انجام خواهد داد و دیگر مانند تندر ۹۰ موضوع داخلی‌سازی فراموش نمی‌شود. البته در کنار واردات ماشین‌آلات از سوی رنو ، مرکز مهندسی مشترک دو مجموعه سازمان گسترش و رنو - رنت ماشین بی ام و تبریز - ساخت خطوط تولید خودرو را آغاز خواهد کرد که دراین صورت انتقال دانش صورت می‌گیرد. همچنین در این مجموعه موضوع ساخت قطعات مورد نیاز خودرو هم مورد پیگیری قرار می‌گیرد.طبق تفاهم امضا شده ۶۰ درصد قطعات مورد نیاز خودروهای داستر و سیمبل در ایران باید - رنت ماشین بی ام و تبریز - تولید شود.لذا رنو برای آنکه بتواند محصولات مشترک را حداکثر تا سال ۲۰۱۸ وارد بازار کند باید برای بخش قطعه‌سازی برنامه‌ریزی کند تا تولید‌کنندگان قطعه با توجه به تکنولوژی‌های روز دنیا در کشور فعال شوند.مراحل انجام کار مشترک در قالب فاز تعریف شده که بزودی سازمان گسترش آن را - رنت ماشین بی ام و تبریز - رسانه‌ای خواهد کرد.

رنو - رنت ماشین بی ام و تبریز - فعالیت خود را در ایران، از سال ۲۰۰۳ با تأسیس یک جوینت ونچر - رنت ماشین بی ام و تبریز - با دو شرکت خودروسازی سایپا و ایران خودرو - رنت ماشین بی ام و تبریز - آغاز کرد. رنو با همکاری - رنت ماشین بی ام و تبریز - شرکای - رنت ماشین بی ام و تبریز - خود تاکنون ۵۰۰ هزار خودرو در ایران تولید کرده است. رنو هم‌اکنون در ایران تندر، تندر پیکاپ، ساندرو و ساندرو استپ وی را تولید می‌کند.

محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز چندی پیش گفته بود: این قرارداد در دو فاز طراحی شده که - رنت ماشین بی ام و تبریز - در فاز اول تولید ۱۵۰ هزار دستگاه در سال - رنت ماشین بی ام و تبریز - و فاز دوم ارتقا به ۳۰۰ هزار دستگاه در نظر - رنت ماشین بی ام و تبریز - گرفته شده است.تولید خودروهای ال ۹۰ و - رنت ماشین بی ام و تبریز - ساندرو با خودروهای جدید در مجموع به ۵۰۰ هزار دستگاه خواهد رسید.وی از تولید موتورهای کم مصرف و گیربکس اتوماتیک در قالب این قرارداد جوینت - رنت ماشین بی ام و تبریز - ونچر با سرمایه‌گذاری مشترک خبر داد و گفت: - رنت ماشین بی ام و تبریز - در عین حال قطعه سازان ایرانی نیز در این قرارداد مشارکت خواهند - رنت ماشین بی ام و تبریز - کرد.

دلیل بازنگری در قرارداد رنو

سعید مدنی مشاور وزیر - رنت ماشین بی ام و تبریز - صنعت هم پیش از این در مورد شریک فرانسوی ایران گفته بود:آن زمان که بنده در پارس خودرو فعالیت می‌کردم کار بازنگری قرارداد رنو را شروع کرده بودم.یکی مسأله افزایش درصد ساخت داخل قرارداد بود. از همان ابتدا با ۵۹ تا ۶۰ درصد همکاری خود را آغاز کردیم ولی طی این چند سال این افزایش درصد ساخت داخل به وجود نیامد و بین همان ۵۵ تا ۶۰درصد باقی ماند.وی افزود:موضوع دوم صادرات بود که براساس قرارداد باید انجام می‌شد اما آن هم به صورت کامل اجرایی نشد.

در خصوص نحوه قیمت‌گذاری قطعاتی که رنو به ما می‌فروخت هم موضوعاتی پیش آمد. در آن مقطع برخی از قطعات داخلی و بخشی وارداتی بود که باید در قرارداد به این - رنت ماشین بی ام و تبریز - مسأله و زنجیره تأمین نیز توجهاتی صورت می‌گرفت. در قرارداد گذشته به خاطر عدم امنیتی که احساس کردند همان ظرفیت ۳۰۰ هزاردستگاه خودرو هم اجرایی نشد به نحوی که زمانی که در پارس خودرو مشغول بودم بالاترین تولید محصولات رنو در سال ۹۰ حدود ۱۰۰ هزار دستگاه - رنت ماشین بی ام و تبریز - آن هم توسط دو خودروساز بود.

ما را به دوستان خود معرفی کنید


طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone
whatsapp
instagram