لوگو

رنت ماشین کیش لوکس🏆


جهت رزرو و اجاره در شهر کیش
تماس بگیرید
09037877678
تلفن دفتر مرکزی تهران
021 66121139
021 66121098
همکاری با ما در شهر کیش
اگر در شهر کیش صاحب خودرو سواری و یا ون و یا اتوبوس هستید، براحتی میتوانید بوسیله آن درآمدزایی کنید. ما از همین الان شما را به همکاری با این موسسه دعوت مینماییم.
جهت اطلاعات بیشتر و ثبت نام اینجا را کلیک نمایید
همکاری با ما
اجاره خودرو در کیش به عنوان یکی از نیازهای مسافرانی که به کیش و به این جزیره زیبا، برای تفریح و یا ماموریت های کاری عزیمت میکنند میباشد. شما با استفاده از خودروهای لوکس و به روز دنیا که از موسسه رنت لوکس در اختیار میگیرید به راحتی میتوانید به تمام نقاط جزیره کیش سفر کرده و از تمامی امانات و تفریحات مختلف در شهر کیش نهایت استفاده و لذت را در سفر خود داشته باشید. اجاره خودرو در کیش فقط مختص به مسافرانی که به این جزیزه سفر میکنند نمیباشد. اهالی محترم کیش هم میتوانند در صورت تمایل از خودروهای لوکس و نیمه لوکس این موسسه با شرایط راحت و همچنین قیمتهای منصفانه نسبت به سایر موسسه های اجاره خودرو با خیالی آسوده از این موسسه خودروی مورد نظرشان را اجاره کنند. از دیگر خدمات این موسسه در شهر کیش در اختیار گذاشتن خودروها با راننده و بدون راننده میباشد که بسته به نیاز شما می توانید آن را در اختیار داشته باشید. از جمله خودروهای لوکس و نیمه لوکس برای اجاره در این موسسه عبارتند از:
اجاره خودرو دوج چلنجر در کیش
اجاره خودرو فورد موستانگ در کیش
اجاره خودرو بنز C200 در کیش
اجاره خودرو بنز SLS در کیش
قیمتهای خودرو های ذکرشده فوق در سایت موجود میباشد.
اگر خودروی مورد نظرشما در لیست نمیباشد لطفا جهت هماهنگی و مشاوره با شماره 09037877678 تماس حاصل فرمایید.
اجاره دوج در کیش
اجاره دوج چلنجر آمریکایی 2015
آماده اجاره در کیش
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره موستانگ در کیش
اجاره فورد موستانگ کروک کالیفرنیا
آماده اجاره در کیش
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بنز در کیش
اجاره بنز
C200 2017
آماده اجاره در کیش
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بنز در کیش
اجاره بنز
SLS 2017
آماده اجاره در کیش
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره توسان در کیش
اجاره هیوندای توسان 2017
آماده اجاره در کیش
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بنز در کیش
اجاره بنز
C200 2018
آماده اجاره در کیش
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره اسپورتیج در کیش
اجاره کیا
اسپورتیج 2014
آماده اجاره در کیش
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره سانتافه در کیش
اجاره هیوندای
سانتافه 2017
آماده اجاره در کیش
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
ون دربستی در کیش
اجاره ون هایس
آماده اجاره در کیش فقط با راننده
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره اتوبوس کیش
اجاره اتوبوس در کیش
آماده اجاره در کیش فقط با راننده
قیمت اجاره یک روزه : تماس بگیرید
قیمت اجاره چند روزه : تماس بگیرید
اجاره اتوبوس کیش
کرایه اتوبوس کیش
آماده اجاره در کیش فقط با راننده
قیمت اجاره یک روزه : تماس بگیرید
قیمت اجاره چند روزه : تماس بگیرید
متن مطلب      کل مطالب     

جهت رزرو و اجاره خودرو در کیش تماس بگیرید: 09037877678


کد مطلب: 00752.html

دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴

در خودروسازی ایران هرچه محصولات به اصطلاح ملی سرنوشت چندان موفقی را به خود ندیدند، موتورهای ملی نیز دست کمی از آنها نداشته و نتوانستند چه از جنبه تیراژ و چه از لحاظ قیمت و داخلی‌سازی، پروژه‌های موفقی لقب بگیرند.

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبارخودرو به نقل از دنیای اقتصاد،  از اواسط دهه ۸۰ بود که - رنت ماشین کیش لوکس - مسوولان وقت خودروسازی کشور تصمیم گرفتند در کنار خودروهای - رنت ماشین کیش لوکس - ملی، موتورهای ملی را نیز طراحی و تولید کنند تا به این واسطه از وابستگی به شرکت‌های خارجی بکاهند.شروع کار اما با موتور پایه گازسوز EF7 بود، آن هم در دورانی که خودروهای دوگانه‌سوز در صنعت خودرو کشور - رنت ماشین کیش لوکس - حکمرانی می‌کردند و بخش عظیمی از تیراژ غول‌های جاده مخصوص به این مدل محصولات اختصاص داشت.

هرچند با توجه به فشار دولت وقت مبنی بر گازسوز کردن همه خودروهای داخلی، خودروسازان - رنت ماشین کیش لوکس - مجبور شدند محصولات - رنت ماشین کیش لوکس - خود را به - رنت ماشین کیش لوکس - صورت دوگانه‌سوز روانه بازار کنند و مشتریان نیز استقبال فوق‌العاده‌ای از این ماجرا به عمل آوردند، با این حال مشکلات فنی سبب شد مسوولان وقت به سمت طراحی و تولید موتورهای پایه گازسوز بروند.به‌عبارت بهتر، در آن دوران گمان بر این بود که با استفاده از موتورهای پایه گازسوز، مشکلات فنی - رنت ماشین کیش لوکس - دوگانه‌سوزها مرتفع خواهد شد و از همین رو ابتدا ایران خودرو، سپس سایپا به سمت طراحی و تولید این مدل موتورها رفتند.در - رنت ماشین کیش لوکس - این بین، ایران خودرو با کمک شرکتی آلمانی، موتوری به نام EF7 طراحی کرد که اتفاقا به لحاظ فنی توانست نظر مثبت مشتریان را جلب کند. این موتور که در حال حاضر روی بخشی از - رنت ماشین کیش لوکس - سمندهای دوگانه‌سوز سوار شده، قرار بود سالی ۳۰۰ هزار دستگاه تیراژ داشته باشد، با این - رنت ماشین کیش لوکس - حال هیچ‌گاه نتوانست به این هدف بزرگ دست پیدا کند.در حال حاضر نیز که چند سال از طراحی و عرضه موتور EF7 می‌گذرد، تیراژ آن بسیار پایین بوده و عملا توجیه - رنت ماشین کیش لوکس - اقتصادی لازم را برای داخلی‌سازی از دست داده است.

جدای از اینکه افول ستاره اقبال دوگانه‌سوزها در صنعت و - رنت ماشین کیش لوکس - بازار خودرو ایران، عملا تیراژ هدف‌گذاری شده برای موتور - رنت ماشین کیش لوکس - EF7 (300 هزار‌دستگاه در سال) را زیر سوال برده، مدل طراحی آن نیز به شکلی است که عملا - رنت ماشین کیش لوکس - امکان داخلی‌سازی آن را نمی‌دهد. به گفته برخی کارشناسان، مانع و مشکل اصلی بر سر راه تولید انبوه موتور EF7، طراحی پیچیده آن است؛ به‌نحوی‌که قطعه‌سازان داخلی عملا توان ورود به بومی‌سازی آن را ندارند. در واقع اگرچه این موتور نام ملی را «یدک» می‌کشد، با این حال با تکنولوژی خاص آلمان ساخته شده و قطعه‌سازان نمی‌توانند به داخلی‌سازی آن ورود - رنت ماشین کیش لوکس - کنند و این یعنی، «موتور EF7» اصلا ملی به‌شمار نمی‌رود. مشابه این ماجرا را می‌توان در موارد مختلف و به وضوح در خودروسازی کشور نیز دید، چه آنکه خودروهای به اصطلاح ملی نیز، - رنت ماشین کیش لوکس - وابستگی غیرقابل‌انکاری به شرکت‌های خارجی دارند. جدای از EF7 - رنت ماشین کیش لوکس - اما دو مدل موتور دیگر نیز با لقب «ملی» در کشور رونمایی شده‌اند و اتفاقا آنها نیز سرنوشت خوشایندی را تا به امروز تجربه نکرده‌اند.

یکی از این موتورها، موتور پایه گازسوز سایپا است که از دهه ۸۰ تاکنون نتوانسته به تیراژ اقتصادی دست پیدا کند. همچنین موتور - رنت ماشین کیش لوکس - پایه دیزل نیز که ایران خودرویی‌ها از اواسط دهه ۸۰ به فکر طراحی و تولید آن افتادند، جزو خانواده موتورهای به اصطلاح ملی به حساب می‌آید و ماجرایی بسیار شبیه به EF7 دارد.جدای از اینکه هنوز در خودروسازی کشور محصولات سواری دیزلی، جایی ندارند، مشکل دیگر به طراحی - رنت ماشین کیش لوکس - پیچیده آن برمی‌گردد. در واقع «موتور ملی دیزل» نیز به‌دلیل نوع خاص طراحی‌اش، امکان چندانی برای داخلی‌سازی نداشته و بنابراین - رنت ماشین کیش لوکس - عملا ملی بودنش زیر سوال رفته است.

طبعا وقتی امکان داخلی‌سازی - رنت ماشین کیش لوکس - این موتور وجود نداشته یا بسیار ضعیف است، قیمت آن نیز بالا بوده و این موضوع بیش از پیش از توجیه - رنت ماشین کیش لوکس - اقتصادی بودنش می‌کاهد. - رنت ماشین کیش لوکس - هرچه هست، با توجه به تجربه ناکامی که خودروسازی کشور در ساخت «موتورهای ملی» پشت‌سر گذاشته، بیم آن می‌رود که سایر پروژه‌های مشابه نیز - رنت ماشین کیش لوکس - به این سرنوشت تلخ دچار شده و کلی سرمایه و منابع مالی نیز تلف شود. در این مورد، حسن کریمی سنجری کارشناس خودرو کشور می‌گوید: پروژه‌های مربوط به طراحی و تولید موتور، در‌صورتی‌که به‌عنوان یک طرح جامع و برای کل محصولات خودروسازی کشور پیش بروند، با موفقیت مواجه خواهند شد. وی - رنت ماشین کیش لوکس - با بیان اینکه اقدامات جزیره‌ای و جداگانه از سوی خودروسازان داخلی، نتایج چندان - رنت ماشین کیش لوکس - مثبتی در گذشته نداشته، می‌افزاید: وقتی سراغ طراحی موتور می‌رویم، باید به فکر گیربکس و پلت‌فرم متناسب - رنت ماشین کیش لوکس - با آن نیز باشیم، نه - رنت ماشین کیش لوکس - اینکه موتورهای موردنظر را - رنت ماشین کیش لوکس - روی پلت‌فرم‌های قدیمی سوار کنیم. این کارشناس همچنین تاکید می‌کند:در حال حاضر دنیا به سمت خودروهای برقی و هیبریدی - رنت ماشین کیش لوکس - در حال حرکت است؛ بنابراین بهتر است سرمایه‌گذاری‌های داخلی در حوزه موتورسازی نیز در حوزه مدل‌های اینچنینی انجام شود.

اما با وجود سرنوشت ناموفق موتورهای ملی در خودروسازی ایران، پروژه‌ای دیگر از مدت‌ها پیش آغاز شده و قرار است - رنت ماشین کیش لوکس - از اواخر سال آینده، - رنت ماشین کیش لوکس - ثمره آن روی - رنت ماشین کیش لوکس - محصولات داخلی بنشیند. - رنت ماشین کیش لوکس - صحبت از موتور سه سیلندری است که دیروز در سایپا رونمایی شده و لقب «ملی» به خود - رنت ماشین کیش لوکس - گرفت.آن طور که یکی از مسوولان این پروژه به دنیای‌اقتصاد می‌گوید، موتور سه سیلندر ملی قرار - رنت ماشین کیش لوکس - است با تیراژی ۲۵۰ هزار دستگاه در سال، عرضه شود و به شرط تامین منابع مالی، از اواخر پاییز سال آینده روی خودروهای سایپا سوار خواهد شد.هرچند این - رنت ماشین کیش لوکس - موتور از جنبه مصرف سوخت و آلایندگی جزو مدل‌های بهینه به‌شمار - رنت ماشین کیش لوکس - می‌رود و با قیمت مناسبی در اختیار خودروساز مربوطه قرار خواهد گرفت، با این حال شرط موفقیت آن در تامین منابع مالی و - رنت ماشین کیش لوکس - همچنین داخلی‌سازی نهفته است. در واقع این - رنت ماشین کیش لوکس - موتور زمانی می‌تواند به تیراژ هدف‌گذاری شده دست پیدا کند که اولا حمایت‌های مادی و معنوی دولت را داشته باشد و ثانیا داخلی‌سازی آن در راستای کاهش قیمت تمام شده، صورت گیرد. در غیر این صورت، هیچ بعید نیست - رنت ماشین کیش لوکس - موتور ملی سه سیلندر نیز - رنت ماشین کیش لوکس - به سرنوشت نیاکان خود دچار شده و از ملی بودن، تنها نامی را یدک بکشد و در تیراژی بسیار پایین تولید شود.

ما را به دوستان خود معرفی کنید


طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone
whatsapp
instagram