لوگو

کرایه اتومبیل بی ام و تبریز🏆


جهت رزرو و اجاره در شهر تبریز
تماس بگیرید
09037877678
تلفن دفتر مرکزی تهران
021 66121139
021 66121098
همکاری با ما در شهر تبریز
اگر در شهر تبریز صاحب خودرو سواری و یا ون و یا اتوبوس هستید، براحتی میتوانید بوسیله آن درآمدزایی کنید. ما از همین الان شما را به همکاری با این موسسه دعوت مینماییم.
جهت اطلاعات بیشتر و ثبت نام اینجا را کلیک نمایید
همکاری با ما
اگر خودروی مورد نظرشما در لیست نمیباشد لطفا جهت هماهنگی و مشاوره با شماره 09037877678 تماس حاصل فرمایید.
اجاره بنز در تبریز
اجاره بنز E250
آماده اجاره در تبریز
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره BMW در تبریز
اجاره BMW 528i
آماده اجاره در تبریز
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره موستانگ در تبریز
اجاره فورد موستانگ
آماده اجاره در تبریز
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره تالیسمان در تبریز
اجاره رنو تالیسمان
آماده اجاره در تبریز
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره سانتافه در تبریز
اجاره هیوندای سانتافه
آماده اجاره در تبریز
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره توسان در تبریز
اجاره هیوندای توسان
آماده اجاره در تبریز
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره اسپورتیج در تبریز
اجاره کیا اسپورتیج
آماده اجاره در تبریز
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره لکسوس در تبریز
اجاره لکسوس NX200T
آماده اجاره در تبریز
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره سوناتا در تبریز
اجاره هیوندای سوناتا
آماده اجاره در تبریز
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره سوناتا در تبریز
اجاره هیوندای سوناتا new
آماده اجاره در تبریز
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره کامارو در تبریز
اجاره شورلت کامارو
آماده اجاره در تبریز
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره النترا در تبریز
اجاره هیوندای النترا
آماده اجاره در تبریز
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره مزدا3 در تبریز
اجاره مزدا3 new
آماده اجاره در تبریز
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره پژو 207i در تبریز
اجاره پژو 207i
آماده اجاره در تبریز
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره پژو پارس در تبریز
اجاره پژو پارس
آماده اجاره در تبریز
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره پژو 206SD در تبریز
اجاره پژو 206SD
آماده اجاره در تبریز
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره X33 در تبریز
اجاره MVM X33
آماده اجاره در تبریز
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره ون دربستی در تبریز
اجاره ون دلیکا
آماده اجاره در تبریز فقط با راننده
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره ون دربستی در تبریز
اجاره ون هایس
آماده اجاره در تبریز فقط با راننده
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره اتوبوس اهواز
اجاره اتوبوس در تبریز
آماده اجاره در تبریز فقط با راننده
قیمت اجاره یک روزه : تماس بگیرید
قیمت اجاره چند روزه : تماس بگیرید
اجاره اتوبوس تبریز
کرایه اتوبوس تبریز
آماده اجاره در تبریز فقط با راننده
قیمت اجاره یک روزه : تماس بگیرید
قیمت اجاره چند روزه : تماس بگیرید
نمونه خودروها:
(صرفا جهت نمونه است)
در اینجا سه لوکس است که جهت ارائه به شما عزیزان به جهت ماشین عروس و اجاره روزانه می باشد
سوناتا 2014 می باشد که جهت ارائه به شما جهت ماشین عروس و اجاره روزانه می باشد
اپتیما new می باشد که جهت ارائه به شما جهت ماشین عروس و اجاره روزانه می باشد
النترا می باشد که جهت ارائه به شما جهت ماشین عروس و اجاره روزانه می باشد
پژو پارس می باشد که جهت ارائه به شما جهت مسافرت و اجاره روزانه می باشد
BMW 528 می باشد که جهت ارائه به شما جهت ماشین عروس و اجاره روزانه می باشد
لکسوس nx200t می باشد که جهت ارائه به شما جهت ماشین عروس و اجاره روزانه می باشد
متن مطلب      کل مطالب     

جهت رزرو و اجاره خودرو در تبریز تماس بگیرید: 09037877678


کد مطلب: 06364.html

پنج شنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰

تابستان سال ۹۳ بود که در جریان برگزاری همایش خروج از رکود، رئیس جمهوربه طور مستقیم دو خودروساز بزرگ کشور را مورد نقد قرار داد.

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، تابستان سال ۹۳ بود که در جریان برگزاری همایش خروج از رکود، رئیس جمهور پشت تریبون این همایش قرار گرفت و به طور مستقیم دو خودروساز بزرگ - کرایه اتومبیل بی ام و تبریز - کشور را به بار نقد خود قرار داد و آنها را متهم کرد که اجازه نمی دهند رقیبی در کنار آنها قرار گیرد و دست به دامن اعضای دولت برای جلوگیری از ایجاد قطب سوم - کرایه اتومبیل بی ام و تبریز - تولید شده اند. چند روز بعد بود که اکبر ترکان سخن از قطب سوم خودروسازی به میان آورد و در حالی که تکلیف مذاکرات هسته ای هنوز مشخص نشده بود گفت که قرار است بندر چابهار را به سومین مرکز خودروسازی کشور تبدیل کند. در - کرایه اتومبیل بی ام و تبریز - ابتدا عنوان شد که از بزرگان صنعت خودرو دنیا در - کرایه اتومبیل بی ام و تبریز - این قطب استفاده خواهد شد و دولت هیچ گونه سرمایه گذاری نخواهد کرد اما چندی که گذشت ترکان اعلام کرد منتظر است نتیجه مذاکرات نهایی شود تا بتواند بزرگان خودرو دنیا را به چابهار بیاورد و - کرایه اتومبیل بی ام و تبریز - از آنها بخواهد برای بازارهای منطقه و داخل به تولید خودرو بپردازد.

افشای این تصمیم شورای عالی مناطق آزاد - کرایه اتومبیل بی ام و تبریز - کافی بود تا برخی کارشناسان از ورود دولت به صنعت خودرو زبان به گلایه باز کرده و او را متهم به دخالت در بازار خودرو کنند. از نظر آنها دخالت دولت تنها این نیست که ماموران خود را به بازار بفرستد و گرانفروشان را مواخذه کنند بلکه هوو آوردن برای صنایع نیز نوعی دخالت در بازار و تولید رقابتی است و نباید چنین اقدامی از سوی دولت صورت گیرد. با این حال مشاور رئیس جمهور اصرار دارد - کرایه اتومبیل بی ام و تبریز - تا چابهار را به سومین مرکز تولید خودرو ایران تبدیل کند در حالیکه برخی کارشناسان معتقدند این - کرایه اتومبیل بی ام و تبریز - بندر می تواند با توجه به نزدیکی به هندوستان و آبهای گرم جنوب می - کرایه اتومبیل بی ام و تبریز - تواند به پایگاه تولید و صادرات محصولاتی چون فولاد و آلومینیوم تبدیل شود.

ترکان هیچ گونه مشخصاتی از قطب سوم ارائه نکرده و معلوم نیست کدام برند خودروسازی را قرار است وارد این عرصه کند، چه محصولاتی را برای کدام بازار به تولید برسانند و سرمایه مورد نیاز ایجاد این کارخانه از - کرایه اتومبیل بی ام و تبریز - چه طریقی جذب خواهد شد؟

از سویی دیگر منتقدان بر این باورند که قطب سوم خودروسای کشور سال هاست از سوی بخش خصوصی در ارگ جدید بم ایجاد شده و صنایع خودروسازی کرمان در این منطقه شکل گرفته است. مجموعه کارخانه های بم خودرو، کرمان خودرو، راین خودرو و مدیران خودرو چهار کارخانه خودرو هستند که به عنوان زیر مجموعه گروه خودروسازی کرمان مشغول فعالیت بوده و در طی دو دهه فعالیت خود توانسته اند محصولاتی به یاد ماندنی را به - کرایه اتومبیل بی ام و تبریز - تولید برسانند. کرمان موتور مجموعه ای است که به طور مستقیم از تحریم ها آسیب دیده و اگر محدودیت های بین المللی نبود چه بسا می توانست امروز کرمان را در حد و اندازه های - کرایه اتومبیل بی ام و تبریز - جاده مخصوص در صنعت خودرو معرفی کند.

کرمان موتور از نظر برخی کارشناسان اقتصاد سیاسی نظیر سعید لیلاز، یک پدیده در صنعت خودرو کشور به - کرایه اتومبیل بی ام و تبریز - شمار می آیند و هم اکنون در این صنعت صاحب بازار شده اند. ۱۰ درصد بازار کشور به لحاظ تولید در دست مجموعه کرمان موتور است که در حال - کرایه اتومبیل بی ام و تبریز - حاضر فقط به تولید خودروهای چینی می پردازد.

طعم تلخ تحریم ها

این شرکت که - کرایه اتومبیل بی ام و تبریز - وابسته به یک موسسه خیریه در استان کرمان است در سال - کرایه اتومبیل بی ام و تبریز - های نخست فعالیت خود با دوو کره جنوبی قرارداد تولید خودرو به امضا - کرایه اتومبیل بی ام و تبریز - رساند و عرضه محصولاتی نظیر دوو سی ال و و دوو ماتیز را در ایران - کرایه اتومبیل بی ام و تبریز - شروع کرد - کرایه اتومبیل بی ام و تبریز - و توانست بازار خوبی را برای خود فراهم آورد. پس از آنکه جنرال موتورز آمریکا سهام دوو را - کرایه اتومبیل بی ام و تبریز - خرید کرمان موتور شامل تحریم های این کشور شد و رابطه اش با شرکت - کرایه اتومبیل بی ام و تبریز - دوو عملا به پایان رسید.

گروه خودروسازی کرمان با اعمال این تحریم ها به سراغ بزرگان خودروسازی کره ای و آلمانی رفت و در دولت اصلاحات با توجه به بهبود روابط با دنیا توانستند محصولاتی از هیوندایی و فولکس آلمان را به تولید برسانند. همکاری کرمان موتور با فولکس سبب شد تا استاندارد تولید خودرو - کرایه اتومبیل بی ام و تبریز - در این شرکت دگرگون شوند و مدیران این گروه خودروسازی با اصول تولید خودروهای استاندارد در حد و اندازه های خودروسازان آلمانی آشنا شوند. تولید این محصولات کره ای و آلمانی در کرمان موتور رونق داشت که با توجه به روی کار آمدن دولت نهم و دهم و اعمال تحریم های غرب علیه کشورمان این خودروساز شرق کشور مجبور شد طعم تلخ تحریم ها را یک بار دیگر بچشد و به دنبال شریک جدید تجاری خود باشد.

چین چگونه خودروساز شد

از سال ۲۰۰۲ که چین رسما با تاسیس شرکت چری راه خود را در صنعت خودرو آغاز کرد، برخی شرکت ها خودروساز در این شرکت به وجود آمدند تا جایی که امروز مجموع تولید آنها به ۲۴ میلیون دستگاه در سال می رسد و عملا چین را به عنوان بزرگترین خودروساز دنیا ظرف ۱۵ سال تلاش تبدیل کرده است.

مدیران کرمان موتور در سال - کرایه اتومبیل بی ام و تبریز - های تحریم به سراغ خودروسازان گمنام چینی رفتند و در حالی که مشتری ایرانی با تردید به محصولات چینی نگاه می کرد توانستند ظرف هشت سال بازار مساعدی را برای خودروسازان چینی در ایران به وجود آورند تا جایی که امروز چند برند معتبر این کشور با - کرایه اتومبیل بی ام و تبریز - خودروسازان ایرانی همکاری کرده و برخی خطوط تولید را چینیزاسیون کرده اند. مدیران کرمان موتور معتقدند که چینی ها از آنها تولید استاندارد خودرو را که یادگار آلمان هاست فرا گرفته اند و - کرایه اتومبیل بی ام و تبریز - وارد کارخانه های مادر - کرایه اتومبیل بی ام و تبریز - خود در چین کرده اند.

در چنین شرایطی با توجه به لغو تحریم ها کرمان موتور نیز به دنبال شرکای قدیمی خود است تا بلکه بتواند به روزهای اوج خود بازگردد. این خودروساز مجددا مذاکراتی را با دوو آغاز کرده و قصد دارد در صورت جلب رضایت سهامدار آمریکایی تولید محصولات دوو را دوباره در ایران آغاز کند. از سویی دیگر - کرایه اتومبیل بی ام و تبریز - مذاکرات فولکس واگن با - کرایه اتومبیل بی ام و تبریز - کرمان موتور شروع شده و به نظر می رسد با توجه به منتفی شدن همکاری فولکس با ایران خودرو، کرمان موتور بتواند بخشی از محصولات فولکس آلمان را در ایران به تولید برساند.

قطب چهارم صنعت خودرو ایران کجاست؟

اما به غیر از کرمان، صنعت خودرو ایران دارای یک قطب چهارم هست. شعبه ایران خودرو مشهد امروز تا جایی توسعه - کرایه اتومبیل بی ام و تبریز - پیدا کرده که توانسته به دومین واحد تولید برخی محصولات ایران خودرور نظیر سوزوکی، هایما، پژو ۴۰۵ و پژو پارس تبدیل شود. این کارخانه یکی از بزرگترین واحدهای تولیدی خودرو در کشور است که با سرمایه گذاری های ایران خودرو طی سال های گذشته خراسان رضوی را به یکی از قطب های تولید خودرو و قطعات وابسته تبدیل کرده - کرایه اتومبیل بی ام و تبریز - است.

حال سوال اینجاست که با وجود چنین قطب های خودروسازهای مشاور ارشد رئیس جمهور چگونه نام کارخانه - کرایه اتومبیل بی ام و تبریز - ای همه چیزش روی هواست را قطب سوم گذاشته است.

اصولا چه اصراری است که ما قطب سازی کنیم و اشتباهی که در فوتبال لیگ برتر انجام دادیم و به بهانه قطب سازی دو باشگاه پرطرفدار - کرایه اتومبیل بی ام و تبریز - را از جریان قهرمانی خارج کردیم و قطب هایی بدون تماشاگر به وجود آوردیم که کمکی به فوتبال کشور نکرد.

به نظر می رسد حال که سه قطب خودروسازی در - کرایه اتومبیل بی ام و تبریز - کشور شکل گرفته دولت بهتر است به فکر فضا سازی و ایجاد زیرساخت های لازم برای همین سه برند خودروسازی باشد و اجازه دهد تا - کرایه اتومبیل بی ام و تبریز - این سه خودرو ساز بزرگ روند رو به رشد خود را طی کرده و با بزرگان صنعت خودرو قراردادهای لازم را منعقد کنند.

ایران خودرو پیشتاز قراردادها

در این میان شرکت ایران خودرو با انعقاد قرارداد پژو پیشتاز قراردادهاست و توانسته تکلیف خود را برای آینده خود روشن کند اما سکوت - کرایه اتومبیل بی ام و تبریز - عجیب سایپا و کندی این شرکت در یافتن شریک تجاری کیلومتر ۱۵ جاده مخصوص را از کیلومتر ۱۴ عقب انداخته است.

سایپا انگار قصد دارد کماکان به تولید پراید بپردازد و از ورد محصولات جدید غافل است. البته پارس خودرو به عنوان یکی از زیر مجموعه های این شرکت طی ماه - کرایه اتومبیل بی ام و تبریز - های اخیر توانسته خودرو ساندرو را به عنوان نسل دوم ال۹۰ تولید کرده و روانه بازار کند اما این شرکت هنوز شریک جدی تجاری - کرایه اتومبیل بی ام و تبریز - برای خود نیافته و نتوانسته قرارداد جدیدی را به ثبت برساند. گفته می شود سایپا قرار است همکاری - کرایه اتومبیل بی ام و تبریز - خود را با رنو گسترش دهد و به مانند مدل پژو قراردادی را - کرایه اتومبیل بی ام و تبریز - با رنو به امضا رسانده و این شرکت را به عنوان شریک اول خود انتخاب کرده و محصولات جدیدی را به تولید برساند. - کرایه اتومبیل بی ام و تبریز - سایپا - کرایه اتومبیل بی ام و تبریز - با تولید خودرو سراتو همکاری خود را با کیا موتورز کره آغاز کرده اما نتوانسته این همکاری را قاعده مند کند و - کرایه اتومبیل بی ام و تبریز - تکلیف خود را با این شرکت - کرایه اتومبیل بی ام و تبریز - کره - کرایه اتومبیل بی ام و تبریز - ای روشن کند.

اما داستان چابهار - کرایه اتومبیل بی ام و تبریز - در - کرایه اتومبیل بی ام و تبریز - این میان - کرایه اتومبیل بی ام و تبریز - چه - کرایه اتومبیل بی ام و تبریز - می شود؟

به نظر می رسد که چابهار در حد حرف باقی - کرایه اتومبیل بی ام و تبریز - بماند و با توجه به پیچیدگی های صنعت خودرو نتواند عملا قطبی در صنعت - کرایه اتومبیل بی ام و تبریز - خودرو در چابهار به وجود آید و این کارخانه عقیم بماند. ظرفیت تولید خودرو در ایران بالاست و ایجاد خطوط جدید خودرو به نفع خودروسازان تازه وارد - کرایه اتومبیل بی ام و تبریز - نیست چون آنها مجبورند - کرایه اتومبیل بی ام و تبریز - سرمایه گذاری عظیمی در خدمات پس از فروش به انجام رسانند - کرایه اتومبیل بی ام و تبریز - که با توجه به رکود در بازارهای جهانی چنین امری سخت به نظر می رسد. قطب سوم خودروسازی در چابهار تنها به گرفتن یک زمین - کرایه اتومبیل بی ام و تبریز - و زدن یک تابلو ختم خواهد شد و - کرایه اتومبیل بی ام و تبریز - بعید - کرایه اتومبیل بی ام و تبریز - به نظر می رسد خودروسازی حاضر باشد در این منطقه بکر به سرمایه گذاری برای تولید خودرو از صفر بپردازد و ترجیح خواهد داد تا با توجه - کرایه اتومبیل بی ام و تبریز - به زیر ساخت های ایجاد - کرایه اتومبیل بی ام و تبریز - شده از سوی سه خودروساز کشور همکاری جدید خود را در قالب همکاری با یکی از آنها به پیش ببرد.

چشم انداز چه می گوید؟

بر اساس سند چشم انداز توسعه ایران تا سال ۱۴۰۴ باید به تولید ۳ میلیون دستگاه خودرو دست یابد که تا کنون برای ۱٫۵ میلیون دستگاه خودرو سواری ظرفیت سازی شده و برای نیمی دیگر نیز باید - کرایه اتومبیل بی ام و تبریز - خطوط تولید ایجاد شود.

آنگونه که سیاستگذاران برنامه ریزی کرده اند از ۳ میلیون دستگاهی که تا ۱۰ سال آینده به تولید خواهد رسید یک - کرایه اتومبیل بی ام و تبریز - میلیون دستگاه آن باید صادر شود. در حقیقت ظرفیت خودروسازی کشور باید به نقطه ای برسد که بتواند یک میلیون دستگاه خودرو را از طریق شبکه صادرات خودروسازان بزرگ و شرکای تجاری به سایر نقاط دنیا - کرایه اتومبیل بی ام و تبریز - صادر کند. حال این یک میلیون دستگاه خودرو هم می تواند در کشورهای منطقه عرضه شود هم - کرایه اتومبیل بی ام و تبریز - با توجه به کیفیت و برند آن حتی به - کرایه اتومبیل بی ام و تبریز - کشورهای اروپایی نیز راه یابد.

بسته به آن دارد که کدامیک از خودروسازان بین المللی در فضای پساتحریم وارد بازار ایران می شوند و قادرند تا محصولی را به تولید برسانند تا از نظر قیمتی - کرایه اتومبیل بی ام و تبریز - و کیفی در حد و اندازه محصولاتی که سایر خودروسازان در دنیا عرضه می کنند باشد.

آنگونه که در سند صنعت خودرو برای سال ۱۴۰۴ برنامه ریزی شده به ازای ۱۰ درصد - کرایه اتومبیل بی ام و تبریز - از تولیداتی که در داخل کشور صورت می گیرد باید ۳۰۰ هزار دستگاه خودرو نیز وارد کشور شود تا بخشی - کرایه اتومبیل بی ام و تبریز - از نیاز کشور در زمینه خودروهایی که ساخت داخل ندارند - کرایه اتومبیل بی ام و تبریز - یا اصولا با سلیقه برخی از ایرانیان جور در نمی آید برطرف شود.

حال با توجه به این استراتژی جای این سوال باقیست که آیا سه قطب بزرگ تولید خودرو در کشور قادرند سالانه سه میلیون دستگاه خودرو به تولید برسانند یا اینکه سیاستگذار مجبور است در تولید - کرایه اتومبیل بی ام و تبریز - دخالت کرده و خود به ایجاد قطبی دیگر در بند چابهار اقدام کند تا بتواند خلاء تولیدی را جبران کند؟

منبع : اقتصاد نیوز

ما را به دوستان خود معرفی کنید


طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone
whatsapp
instagram