لوگو

کرایه خودرو تویوتا شیراز🏆


جهت رزرو و اجاره در شهر شیراز
تماس بگیرید
09037877678
تلفن دفتر مرکزی تهران
021 66121139
021 66121098
همکاری با ما در شهر شیراز
اگر در شهر شیراز صاحب خودرو سواری و یا ون و یا اتوبوس هستید، براحتی میتوانید بوسیله آن درآمدزایی کنید. ما از همین الان شما را به همکاری با این موسسه دعوت مینماییم.
جهت اطلاعات بیشتر و ثبت نام اینجا را کلیک نمایید
همکاری با ما
اگر خودروی مورد نظرشما در لیست نمیباشد لطفا جهت هماهنگی و مشاوره با شماره 09037877678 تماس حاصل فرمایید.
اجاره پرادو
اجاره پرادو 2درب
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره سانتافه
اجاره سانتافه نیو
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره اسپورتیج
اجاره اسپورتیج
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره اپتیما
اجاره اپتیما
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره سوناتا
اجاره سوناتا
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره النترا
اجاره هیوندا النترا
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و
اجاره بی ام و i8 2015
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره پورشه پانامرا
اجاره پورشه پانامرا۴S
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و
اجاره بی ام و x6 2011
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بنز
اجاره بنز s500 2009
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و
اجاره بی ام و 428 کروک
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره پورشه باکستر
اجاره پورشه باکستر 2011
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و کروک
اجاره بی ام و 528 کروک
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره پورشه باکستر
اجاره پورشه باکسترسفید
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره ولوو
اجاره ولوو CX90
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بنز
اجاره بنزE250 2014
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و
اجاره بی ام و 528 2014
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و z4
اجاره بی ام و Z4 2014
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و
اجاره بی ام و328
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بنز
اجاره بنز CLS
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بنز
اجاره بنز C200
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره لندکروز
اجاره لندکروز
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره پژو پارس
اجاره پرشیا
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره پژو 206
اجاره خودرو206
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره سمند
اجاره سمند
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره رانا
اجاره رانا
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره دنا
اجاره دنا
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره ال90
اجاره ال90
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره پراید
اجاره پراید
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره تیبا
اجاره تیبا
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره ون
اجاره ون دربستی تویوتا
قیمت اجاره ون داخل شهری : تماس بگیرید
قیمت اجاره ون خارج شهری : تماس بگیرید
اجاره ون فیات
اجاره ون دربستی فیات
قیمت اجاره ون داخل شهری : تماس بگیرید
قیمت اجاره ون خارج شهری : تماس بگیرید
اجاره ون هایس
اجاره ون هایس سقف بلند دربستی
قیمت اجاره ون داخل شهری : تماس بگیرید
قیمت اجاره ون خارج شهری : تماس بگیرید
اجاره ون دلیکا
اجاره ون دربستی دلیکا
قیمت اجاره ون داخل شهری : تماس بگیرید
قیمت اجاره ون خارج شهری : تماس بگیرید
اجاره اتوبوس
اجاره اتوبوس اسکانیا
قیمت اجاره اتوبوس یک روزه : تماس بگیرید
قیمت اجاره اتوبوس چند روزه : تماس بگیرید
اجاره اتوبوس
کرایه اتوبوس ولوو
قیمت اجاره اتوبوس یک روزه : تماس بگیرید
قیمت اجاره اتوبوس چند روزه : تماس بگیرید
متن مطلب      کل مطالب     

جهت رزرو و اجاره خودرو در شیراز تماس بگیرید: 09037877678


کد مطلب: 04623.html

سه شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹

اجرای قراردادهای جدید صنعت خودرو کشور در حالی از انتهای امسال کلید خواهد خورد که با توجه به شرایط کمی و کیفی قطعه‌سازان داخلی، مشخص نیست آنها در این ماجرا نقش محرک را خواهند داشت یا سرعت‌گیر.

به گزارش اخبار - کرایه خودرو تویوتا شیراز - خودرو به نقل از دنیای - کرایه خودرو تویوتا شیراز - اقتصاد ،اجرای قراردادهای جدید صنعت خودرو کشور در حالی از انتهای امسال کلید خواهد خورد که با توجه به شرایط کمی و کیفی قطعه‌سازان داخلی، مشخص نیست آنها در این ماجرا نقش محرک را خواهند داشت یا سرعت‌گیر. چالش میان خودروسازان و قطعه‌سازان - کرایه خودرو تویوتا شیراز - ایرانی، موضوعی مرتبط به دیروز و امروز نیست و ریشه‌ای طولانی دارد، چه آنکه آنها همواره طی این سال‌ها بر سر مسائل مختلف، اختلاف‌نظر داشته‌اند. در این بین، خودروسازان همواره نسبت به کمیت و کیفیت قطعات داخلی نقد و گلایه داشته و حتی در موارد زیادی، کاهش تیراژ و افت کیفیت محصولات خود را بر گردن قطعه‌سازان انداخته‌اند.

حالا و در شرایطی که قراردادها و تفاهم نامه‌های جدیدی در پسابرجام میان خودروسازان داخلی و - کرایه خودرو تویوتا شیراز - خارجی منعقد شده، تداوم این «چالش» می‌تواند همکاری با - کرایه خودرو تویوتا شیراز - شرکت‌های خودروساز خارجی را به خطر - کرایه خودرو تویوتا شیراز - بیندازد. این چالش از آنجا سرچشمه می‌گیرد که بنابر مقررات وضع شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، خودروسازان - کرایه خودرو تویوتا شیراز - خارجی - کرایه خودرو تویوتا شیراز - باید تولید محصولات خود را در ایران با ۴۰ درصد ساخت داخل آغاز کنند. البته طبق تبصره‌های موجود، ظاهرا وزارت صنعت موافقت کرده که شرکت‌های خارجی در سال اول، محصولات خود را با ۲۰ درصد ساخت داخل تولید کنند و در سال دوم این رقم به ۴۰ درصد برسد. در این شرایط، این پرسش مهم به‌وجود می‌آید که آیا قطعه‌سازی کشور به نوبه خود توان لازم و کافی را برای به سرانجام رساندن قراردادهای خارجی خودروسازان - کرایه خودرو تویوتا شیراز - را دارد؟ به‌عبارت بهتر، آیا قطعه‌سازان می‌توانند پا به پای خودروسازان داخلی و خارجی آمده و قطعاتی با کیفیت را سر وقت تحویل دهند تا تولید محصولات جدید، - کرایه خودرو تویوتا شیراز - روندی مثبت و رو به رشد را طی کند؟

برای پاسخ به این - کرایه خودرو تویوتا شیراز - پرسش، ابتدا باید وضع فعلی قطعه‌سازان داخلی را مرور کرده و نگاهی بیندازیم به تجربه‌های قبلی آنها در قراردادهای خارجی.

در تاریخ خودروسازی ایران تا - کرایه خودرو تویوتا شیراز - قبل از برجام، دو قرارداد بسیار مهم وجود دارد؛ - کرایه خودرو تویوتا شیراز - یکی «ایران خودرو با پژو» و دیگری «رنو با ایران خودرو و سایپا».

در این بین، قرارداد ایران خودرو و پژو - کرایه خودرو تویوتا شیراز - در اواخر دهه ۶۰ منعقد شد که ثمره آن، تولید محصولاتی مانند ۴۰۵، ۲۰۶ و پارس است. بنابر - کرایه خودرو تویوتا شیراز - ادعای قطعه‌سازان، در حال حاضر بالای ۹۰ درصد از قطعات محصولات پژو در ایران، داخلی سازی شده و اگر از قطعات حساس الکتریکی مانند ECU صرف‌نظر کنیم، آنها توان تامین تمام و کمال قطعات این خودروها را دارند. هرچند پژو تا مقطعی نسبت به سطح کیفی قطعات تولیدی محصولاتش در ایران، حساس بود و بر آن نظارت می‌کرد، با این حال این موضوع دنباله دار نبود و به نوعی قطع شد. شاهد مثال آن نیز ماجرای آتش سوزی در - کرایه خودرو تویوتا شیراز - خودروهای پژو - کرایه خودرو تویوتا شیراز - ۴۰۵ تولیدی اواسط دهه ۸۰ بود که نشان داد پژویی‌ها - کرایه خودرو تویوتا شیراز - عملا دیگر نظارت خاصی بر کیفیت قطعات تولیدی در ایران ندارند. این موضوع تجربه‌ای بسیار بد - کرایه خودرو تویوتا شیراز - برای خودروسازی کشور بود و ثابت کرد اگر خودروسازان خارجی بر روند تولید قطعات محصولات شان در ایران، نظارت نکنند، با افت شدید کیفیت و حتی بروز حوادث خطرناک، مواجه خواهیم شد.

این - کرایه خودرو تویوتا شیراز - تجربه تلخ اما - کرایه خودرو تویوتا شیراز - در حالی بود که رنو به عنوان - کرایه خودرو تویوتا شیراز - دیگر خودروساز فرانسوی، مدلی متفاوت را در خودروسازی ایران پیاده کرد. اگر پای صحبت خود قطعه‌سازان نیز بنشینیم، آنها هم اعتراف می‌کنند که مدل رنو با وجود سختگیری‌های خاص آن، در رشد صنعت - کرایه خودرو تویوتا شیراز - قطعه کشور موثر بوده است. - کرایه خودرو تویوتا شیراز - طبق مدل رنو، هیچ قطعه‌ای بدون کسب استانداردهای لازم و کافی، حق ورود به خطوط تولید خودروسازان کشور را ندارد و در نتیجه همین سختگیری است که در حال حاضر تندر-۹۰ در بالاترین سطح کیفی در بین خودروهای تولید داخلی قرار دارد. در واقع مشخصه اصلی مدل رنو، نظارت همه جانبه بر قطعات ساخت داخل است - کرایه خودرو تویوتا شیراز - که از یکسو سبب شده قطعه‌سازان کشور محصولات با کیفیت (حداقل در حوزه خودروهای رنو) تولید کنند و از سوی دیگر رضایت مشتریان نیز به - کرایه خودرو تویوتا شیراز - دلیل عرضه محصولاتی با کیفیت، تامین شود. ازآنجاکه تجربه نشان داده داخلی سازی قطعات در خودروسازی ایران گاهی به کاهش کیفیت محصول نهایی می‌انجامد، اهمیت نظارت خودروسازان خارجی بر قطعات تولید داخل، بسیار بالا - کرایه خودرو تویوتا شیراز - می‌رود. حالا و در - کرایه خودرو تویوتا شیراز - شرایطی که اجرای قراردادهای خارجی صنعت خودرو کشور نیز از اواخر امسال به - کرایه خودرو تویوتا شیراز - تدریج کلید خواهد - کرایه خودرو تویوتا شیراز - خورد، - کرایه خودرو تویوتا شیراز - این بیم و امید وجود دارد که قطعه‌سازان محرک اجرای این قراردادها هستند، یا ترمزشان را خواهند کشید؟

در این مورد، مدیرعامل ایران خودرو با اشاره به نقش قطعه‌سازان در قراردادهای خارجی، می‌گوید:ما هر قرادادی که منعقد کردیم، به خصوص با پژو، طوری پیش رفتیم که نفع قطعه‌سازان نیز در آن دیده شود، بنابراین آنها در بحث اجرا نقش مهمی خواهند داشت.‌هاشم یکه زارع - کرایه خودرو تویوتا شیراز - با بیان اینکه قرار است عمق ساخت داخل قطعات خودروهای جدید، به ۸۰ درصد برسد، می‌افزاید:آن دسته از قطعه‌سازانی که شایستگی لازم را داشتند، در قراردادهای خارجی بازی داده شدند و ما امیدواریم آنها بتوانند نقش موثری در اجرا - کرایه خودرو تویوتا شیراز - داشته باشند. وی اما در پاسخ به این پرسش که قطعه‌سازان نقش محرک را در اجرای - کرایه خودرو تویوتا شیراز - قراردادها خواهند داشت، یا - کرایه خودرو تویوتا شیراز - سرعت گیر، تاکید می‌کند:خودروهایی که قرار است به زودی در - کرایه خودرو تویوتا شیراز - ایران تولید شوند، از سطح کیفی بالا و - کرایه خودرو تویوتا شیراز - تکنولوژی به روزی برخوردارند و بنابراین اگر قطعه‌سازان داخلی می‌خواهند در تولید آنها نقش قابل قبول و موثری داشته باشند، باید خود را با این تکنولوژی وفق بدهند. یکه زارع با بیان اینکه در دور جدید مشارکت‌های خارجی، قطعه‌سازان باید توان فنی و تکنولوژیک خود را بالا ببرند، می‌گوید:بدون شک هر قطعه‌سازی که نتواند خود را - کرایه خودرو تویوتا شیراز - با شرایط موردنظر ما و شرکت‌های خارجی وفق دهد، خود به خود از گردونه رقابت حذف خواهد شد. به گفته مدیرعامل ایران خودرو، قطعه‌سازان داخلی اگر می‌خواهند در اجرای قراردادهای پسابرجام خودروسازی کشور نقش داشته و - کرایه خودرو تویوتا شیراز - در عرصه رقابت باقی - کرایه خودرو تویوتا شیراز - بمانند، راهی جز مشارکت با خارجی‌ها و بهبود کیفیت محصولات تولیدی و به روز شدن خطوط تولید، ندارند. مدیرعامل ایران خودرو همچنین در واکنش به اینکه چرا در قراردادهای خارجی از سیاست «قطعات تک - کرایه خودرو تویوتا شیراز - سورسی» پیروی نشده است، تاکید می‌کند:این روش، جهانی است و خودروسازان بزرگ دنیا معمولا برای - کرایه خودرو تویوتا شیراز - تامین هر قطعه‌ای تنها با یک قطعه‌ساز کار می‌کنند، با این حال هنوز فرهنگ آن در خودروسازی و قطعه‌سازی کشور جا - کرایه خودرو تویوتا شیراز - نیفتاده و ما مجبوریم - کرایه خودرو تویوتا شیراز - با حداقل دو قطعه‌ساز کار کنیم. وی توضیح می‌دهد:قطعه‌سازان خارجی تحت هیچ شرایطی خط تولید خودروسازان را به‌واسطه ندادن قطعه، نمی‌خوابانند، اما این کار در ایران اتفاق افتاده است، بنابراین هرگاه مطمئن شویم چنین فرهنگی در ایران نیز به طور کامل جا افتاده، تک سورسی کار خواهیم کرد.

اظهارات مدیرعامل ایران خودرو اما در حالی است که عضو انجمن قطعه‌سازان اعتقاد دارد صنعت قطعه می‌تواند مکمل خودروسازان در اجرای قراردادهای - کرایه خودرو تویوتا شیراز - پسابرجام صنعت خودرو باشد. محمدرضا نجفی منش با بیان اینکه قطعه‌سازان داخلی در حال حاضر توان تامین ۸۰ درصد قطعات مربوط به خودروهای جدید را نیز دارند، می‌افزاید:ما همین حالا با رنوی فرانسه همکاری داریم و همه می‌دانند رنو با هیچ قطعه‌سازی در دنیا تعارف ندارد و در این شرایط، قطعات به روز تحویل این شرکت - کرایه خودرو تویوتا شیراز - می‌دهیم. به گفته نجفی منش، قطعه‌سازی می‌تواند کمک حال خودروسازان برای اجرای قراردادهای خارجی باشد، منتها به شرط آنکه طرفین (خودروساز و قطعه‌ساز) تعهدات خود را بی کم و کاست و سر وقت انجام دهند.

گفته‌های عضو انجمن قطعه‌سازان اما در شرایطی است که از نظر خودروسازان و برخی کارشناسان، آنها نمی‌توانند با همین خطوط تولید فعلی و بدون سرمایه‌گذاری‌های جدید، چندان نقش موثری در اجرای قراردادهای خارجی داشته باشند و بنابراین باید - کرایه خودرو تویوتا شیراز - به یک رنسانس فنی - کرایه خودرو تویوتا شیراز - و تکنولوژیک تن دهند. به گفته آنها، اگر این اتفاق رخ ندهد، قطعه‌سازی کشور نه تنها محرک قراردادهای خارجی نخواهد بود، بلکه به سرعت‌گیر و ترمز آن تبدیل خواهد شد و این - کرایه خودرو تویوتا شیراز - نه به نفع صنعت خودرو کشور است و نه به سود قطعه‌سازی.

در این مورد، حسن کریمی سنجری کارشناس خودرو کشور می‌گوید:وجود یک نوع ارتباطات خاص میان خودروسازان و قطعه‌سازان داخلی، انگیزه سرمایه‌گذاری - کرایه خودرو تویوتا شیراز - و رشد و توسعه را از سازندگان داخلی قطعه، گرفته است. وی - کرایه خودرو تویوتا شیراز - با بیان اینکه بخشی از تامین قطعات در ایران به‌واسطه همین ارتباطات خاص و به دوراز توان - کرایه خودرو تویوتا شیراز - واقعی قطعه‌سازان، انجام - کرایه خودرو تویوتا شیراز - می‌شود، می‌افزاید:اگر قطعه‌سازان حاضر به انجام سرمایه‌گذاری جدید شده و با همتایان خارجی خود مشارکت کنند، قطعا نقش محرک را در اجرای قراردادهای صنعت خودرو خواهند داشت و در غیر این صورت، به عنوان سرعت‌گیر عمل می‌کنند. کریمی تاکید می‌کند:قطعه‌سازی ایران در حال حاضر به اتوماسیون نیاز دارد، چه آنکه برای تولید محصولات جدید باید خطوط تولید و ماشین‌آلات خود را به روز کند و این موضوع حتی از دانش فنی هم واجب‌تر است. وی با بیان اینکه - کرایه خودرو تویوتا شیراز - ایراد بزرگ قطعه‌سازان کشور، وابستگی - کرایه خودرو تویوتا شیراز - بیش از حد آنها به خودروسازان است، می‌گوید: این وابستگی - کرایه خودرو تویوتا شیراز - اجازه پیشرفت و توسعه را به صنعت قطعه - کرایه خودرو تویوتا شیراز - نخواهد داد و در این شرایط نمی‌توان انتظار داخلی سازی ۸۰ درصدی خودروهای خارجی را داشت. به گفته این کارشناس، اینکه رنو از قطعه‌سازان ایرانی راضی است، نمی‌تواند توجیه مناسبی برای نقاط ضعف صنعت قطعه باشد، چه آنکه ساخت داخل ۴۰ درصدی قطعات محصولات رنو، یک موضوع به اصطلاح عادی و روتین در صنعت قطعه به‌شمار می‌رود. کریمی - کرایه خودرو تویوتا شیراز - تاکید می‌کند: توسعه و پیشرفت صنعت قطعه زمانی است که بتوانیم قطعات مربوط به - کرایه خودرو تویوتا شیراز - موتور و گیربکس (هر آنچه به پلت‌فرم مربوط است) را بسازیم، وگرنه ساخت داخل کردن قطعاتی مانند تایر و صندلی و امثال اینها، کار چندان سختی نیست.

ما را به دوستان خود معرفی کنید


طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone
whatsapp
instagram