لوگو

کرایه خودرو رانا گیلان🏆


جهت رزرو و اجاره در شهر رشت
تماس بگیرید
09037877678
تلفن دفتر مرکزی تهران
021 66121139
021 66121098
همکاری با ما در شهر رشت
اگر در شهر رشت صاحب خودرو سواری و یا ون و یا اتوبوس هستید، براحتی میتوانید بوسیله آن درآمدزایی کنید. ما از همین الان شما را به همکاری با این موسسه دعوت مینماییم.
جهت اطلاعات بیشتر و ثبت نام اینجا را کلیک نمایید
همکاری با ما
اگر خودروی مورد نظرشما در لیست نمیباشد لطفا جهت هماهنگی و مشاوره با شماره 09037877678 تماس حاصل فرمایید.
اجاره سانتافه در رشت
اجاره سانتافه
2013
آماده اجاره در رشت فقط با راننده
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره سانتافه در رشت
اجاره هیوندای سانتافه
2014
آماده اجاره در رشت
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره اسپورتیج در رشت
اجاره اسپورتیج فول
2014
آماده اجاره در رشت فقط با راننده
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره اپتیما در رشت
اجاره کیا اپتیما
2016
آماده اجاره در رشت فقط با راننده
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره مزدا6 در رشت
اجاره مزدا6
2015
آماده اجاره در رشت فقط با راننده
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره جنسیس در رشت
اجاره جنسیس توربو فول
2014
آماده اجاره در رشت فقط با راننده
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره کمری در رشت
اجاره تویوتا کمری
2015
آماده اجاره در رشت
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره موستانگ در رشت
اجاره فورد موستانگ کروک
2014
آماده اجاره در رشت فقط با راننده
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره اپتیما در رشت
اجاره کیا اپتیما
2014
آماده اجاره در رشت
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره اپتیما در رشت
اجاره کیا اپتیما
2015
آماده اجاره در رشت فقط با راننده
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره سراتو در رشت
اجاره سراتو
2017
آماده اجاره در رشت فقط با راننده
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره ال 90 در رشت
اجاره تندر90
1395
آماده اجاره در رشت
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره سراتو در رشت
اجاره سراتو 1395
آماده اجاره در رشت
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره ماکسیما در رشت
اجاره ماکسیما 1382
آماده اجاره در رشت فقط با راننده
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره ون دربستی در رشت
اجاره ون نارون
آماده اجاره در رشت فقط با راننده
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره ون دربستی در رشت
اجاره ون دلیکا
آماده اجاره در رشت فقط با راننده
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره اتوبوس رشت
اجاره اتوبوس در رشت
آماده اجاره در رشت فقط با راننده
قیمت اجاره یک روزه : تماس بگیرید
قیمت اجاره چند روزه : تماس بگیرید
اجاره اتوبوس رشت
کرایه اتوبوس رشت
آماده اجاره در رشت فقط با راننده
قیمت اجاره یک روزه : تماس بگیرید
قیمت اجاره چند روزه : تماس بگیرید
متن مطلب      کل مطالب     

جهت رزرو و اجاره خودرو در رشت تماس بگیرید: 09037877678


کد مطلب: 02853.html

دوشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵

ورود خودروهای هیبریدی (دو نیرویی) به ایران در حالی به تازگی وارد فاز جدید شده که اگرچه این موضوع می‌تواند مقدمه‌ای برای حضور گسترده تر آنها در بازار داخل باشد، با این حال هنوز زیرساخت‌های لازم و کافی بابت میزبانی از این مدل خودروها به خصوص مدل‌های برقی در کشور فراهم نیست.

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو به نقل از دنیای - کرایه خودرو رانا گیلان - اقتصاد ،ورود خودروهای هیبریدی (دو نیرویی) به ایران در - کرایه خودرو رانا گیلان - حالی به تازگی وارد فاز جدید شده که اگرچه این - کرایه خودرو رانا گیلان - موضوع می‌تواند - کرایه خودرو رانا گیلان - مقدمه‌ای برای حضور گسترده تر آنها در بازار داخل باشد، با این حال - کرایه خودرو رانا گیلان - هنوز - کرایه خودرو رانا گیلان - زیرساخت‌های لازم و کافی - کرایه خودرو رانا گیلان - بابت میزبانی از این مدل خودروها به خصوص مدل‌های برقی در - کرایه خودرو رانا گیلان - کشور فراهم نیست. هرچند هم‌اکنون برخی خودروسازان دنیا به سمت تولید محصولات هیبریدی و برقی رفته و هدف از این کار را کاهش مصرف سوخت‌های فسیلی و آلودگی هوا می‌دانند، با این حال تجربه نشان می‌دهد ایران هنوز شرایط لازم - کرایه خودرو رانا گیلان - برای استفاده گسترده از این مدل خودروها را ندارد. نمونه - کرایه خودرو رانا گیلان - بارز این ناآمادگی را می‌توان در تجربه نه چندان موفقیت آمیز خودروهای دوگانه‌سوز مشاهده کرد، پروژه‌ای که علاوه‌بر - کرایه خودرو رانا گیلان - وزارت صنایع دولت نهم، سایر نهادها از جمله پلیس و سازمان ملی استاندارد و… نیز پشت آن - کرایه خودرو رانا گیلان - بودند، اما در نهایت به - کرایه خودرو رانا گیلان - اهداف خود نرسید. اگر برگ‌های تقویم را ورق بزنیم، حضور خودروهای دو نیرویی (خودروهایی که از دو مدل سوخت مختلف بهره می‌برند)، در کشور سابقه‌ای حدودا ۱۰ ساله دارد و برای اولین بار با تولید و عرضه دوگانه‌سوزها که علاوه‌بر بنزین، از سوخت گاز نیز استفاده می‌کردند، کلید خورد.

در آن برهه از زمان که با اجرای مرحله اول هدفمندی یارانه‌ها همزمان بود، وزارت صنایع اصرار بسیار زیادی روی دوگانه‌سوز کردن خودروهای داخلی داشت، چه آنکه می‌خواست از این راه با استفاده از ذخایر عظیم گازی کشور، مصرف بنزین - کرایه خودرو رانا گیلان - را (با توجه به افزایش قیمت این سوخت) کاهش دهد. اگرچه در آن دوران، تقریبا همه نهادهای مربوطه برای اجرای پروژه دوگانه‌سوز کردن خودروها بسیج شده و این پروژه از حمایت‌های زیادی برخوردار بود، با این حال به‌دلیل فراهم نیامدن زیرساخت‌ها، چندان سرانجام خوشی به خود ندید. با وجود آنکه ایران دومین دارنده بزرگ ذخایر گازی جهان به‌شمار می‌رود، اما خودروهای دوگانه‌سوز هیچ‌گاه نتوانستند به اهداف تعیین شده از سوی وزارت صنایع وقت برسند و رفته‌رفته از حجم تولید و میزان استقبال عمومی از آنها کاسته شد. در واقع هرچند مشتریان برای خالی نماندن باک خودروهایشان (به‌دلیل افزایش قیمت بنزین)، در ابتدای کار استقبال خوبی از دوگانه‌سوزها به عمل آوردند، با این حال هرچه گذشت، کمبود‌ها و کافی نبودن زیرساخت‌ها و همچنین مشکلات فنی خودروهای موردنظر، بیشتر خود را نشان داد. جدای از مشکلات فنی دوگانه‌سوزها - کرایه خودرو رانا گیلان - مساله مهم دیگر، کمبود جایگاه‌های سوخت گاز به‌خصوص در زمستان بود. ازآنجاکه اولا بسیاری از شهرهای کشور به جایگاه‌های سوخت گاز مجهز نبودند و - کرایه خودرو رانا گیلان - همچنین در سایر مناطق نیز پراکندگی لازم در احداث جایگاه‌های سوختگیری، وجود نداشت، استفاده‌کنندگان از دوگانه‌سوزها با مشکلات جدی در این زمینه روبه‌رو بودند. این در حالی است که کشور ذخایر عظیم گازی را به خود می‌دید و - کرایه خودرو رانا گیلان - طبعا دوگانه‌سوزها نباید با مشکل کمبود جایگاه‌های سوخت روبه‌رو می‌شدند. هرچه هست، تجربه دوگانه‌سوزها به درسی بزرگ برای خودروسازی ایران تبدیل شد و نشان - کرایه خودرو رانا گیلان - داد اجرای پروژه‌هایی از این دست، نیاز به یک برنامه‌ریزی جامع داشته و ابتدا باید زیرساخت‌ها را فراهم کرد و سپس به سراغ مراحل اجرایی رفت.

اما تجربه نسبتا ناکام خودروهای دوگانه‌سوز در ایران - کرایه خودرو رانا گیلان - در حالی است - کرایه خودرو رانا گیلان - که این روزها ورود محصولات هیبریدی به - کرایه خودرو رانا گیلان - کشور وارد مرحله جدیدی شده و حتی صحبت از حضور خودروهای برقی در ایران نیز هست. در این راستا، به تازگی تاکسی‌های هیبرید وارد ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی پایتخت شده‌اند و این در شرایطی - کرایه خودرو رانا گیلان - است که در همین ابتدا، پلیس راهور ایراداتی را به آنها وارد کرده است. به گفته پلیس، تاکسی‌های هیبرید اولا باید - کرایه خودرو رانا گیلان - قبل از ورود به ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی، شماره پلاک خود را در - کرایه خودرو رانا گیلان - سامانه راهور ثبت کنند تا مجوز ورود به طرح ترافیک را داشته باشند. پلیس راهور همچنین ایراد مهم دیگری را نیز به هیبریدها گرفته و مدعی شده رانندگان این خودروها، بیشتر از سوخت بنزین استفاده می‌کنند نه انرژی برق، بنابراین هیبرید‌ی‌ها با این شرایط عملا کمکی به - کرایه خودرو رانا گیلان - کاهش مصرف سوخت و آلودگی هوا نمی‌کنند. بروز این مشکل نشان می‌دهد ورود خودروهای هیبریدی به خصوص برقی‌ها به ایران، در ابتدا نیازمند ایجاد هماهنگی لازم میان نهادهای مختلف است. اتفاقا بسیاری از کارشناسان بر این باورند که با توجه به نبود زیرساخت‌های لازم - کرایه خودرو رانا گیلان - در کشور به خصوص برای خودروهای برقی، ورود این محصولات به جاده‌ها و خیابان‌های ایران باید با احتیاط و پس از فراهم شدن زیرساخت‌های مربوطه صورت گیرد. به‌نظر می‌رسد مهم‌ترین زیرساخت لازم برای خودروهای برقی، ایجاد ایستگاه‌های شارژ باتری این مدل محصولات است. در حال حاضر کشورهایی که خودرو برقی دارند، اقدام به نصب ایستگاه‌های شارژ در خیابان‌ها و جاده‌های خود کرده‌اند تا مشتریان با مشکل تامین برق - کرایه خودرو رانا گیلان - مواجه نشوند، هرچند امکان شارژ خانگی آنها نیز وجود دارد. تعبیه چنین ایستگاه‌هایی در ایران اما پروسه‌ای زمانبر به‌شمار می‌رود، چه آنکه اولا کشور با شبکه برقی فرسوده دست و پنجه نرم می‌کند و ثانیا ساخت جایگاه‌های موردنظر نیازمند هزینه بالایی است که شاید دولت حاضر به تقبل آن نشود. در این شرایط، بسیاری از کارشناسان معتقدند خودروهای هیبریدی به خصوص برقی، بهتر است ابتدا - کرایه خودرو رانا گیلان - وارد - کرایه خودرو رانا گیلان - ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی شده و در درازمدت و در صورت - کرایه خودرو رانا گیلان - داشتن توجیه، گستره حضورشان در - کرایه خودرو رانا گیلان - جاده‌ها و خیابان‌های داخل، افزایش یابد. این البته در حالی است که گسترش حضور خودروهای برقی در ایران، نیازمند پرداخت - کرایه خودرو رانا گیلان - یارانه خرید به مشتریان (مانند اتفاقی که در چین رخ می‌دهد) است زیرا قیمت این مدل خودروها بسیار بالا بوده و در توان خرید عموم مشتریان نیست. اتفاقا اگر این روزها خودروهای برقی در - کرایه خودرو رانا گیلان - برخی کشورها با فروش نسبتا قابل قبولی روبه‌رو هستند، یکی از دلایل آن، پرداخت یارانه خرید به مشتریان است، اتفاقی که بعید به‌نظر می‌رسد به راحتی‌ها در بازار ایران (با توجه به سیاست‌های دولت و همچنین روش‌های فروش خودروسازان داخلی) رخ بدهد.

ما را به دوستان خود معرفی کنید


طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone
whatsapp
instagram