لوگو

کرایه خودرو مزدا مشهد🏆


جهت رزرو و اجاره در شهر مشهد
تماس بگیرید
09037877678
تلفن دفتر مرکزی تهران
021 66121139
021 66121098
همکاری با ما در شهر مشهد
اگر در شهر مشهد صاحب خودرو سواری و یا ون و یا اتوبوس هستید، براحتی میتوانید بوسیله آن درآمدزایی کنید. ما از همین الان شما را به همکاری با این موسسه دعوت مینماییم.
جهت اطلاعات بیشتر و ثبت نام اینجا را کلیک نمایید
همکاری با ما
اگر خودروی مورد نظرشما در لیست نمیباشد لطفا جهت هماهنگی و مشاوره با شماره 09037877678 تماس حاصل فرمایید.
اجاره پرادو
اجاره پرادو 2درب
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره سانتافه
اجاره سانتافه نیو
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره اسپورتیج
اجاره اسپورتیج
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره اپتیما
اجاره اپتیما
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره سوناتا
اجاره سوناتا
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره النترا
اجاره هیوندا النترا
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و
اجاره بی ام و i8 2015
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره پورشه پانامرا
اجاره پورشه پانامرا۴S
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و
اجاره بی ام و x6 2011
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بنز
اجاره بنز s500 2009
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و
اجاره بی ام و 428 کروک
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره پورشه باکستر
اجاره پورشه باکستر 2011
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و کروک
اجاره بی ام و 528 کروک
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره پورشه باکستر
اجاره پورشه باکسترسفید
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره ولوو
اجاره ولوو CX90
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بنز
اجاره بنزE250 2014
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و
اجاره بی ام و 528 2014
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و z4
اجاره بی ام و Z4 2014
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و
اجاره بی ام و328
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بنز
اجاره بنز CLS
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بنز
اجاره بنز C200
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره لندکروز
اجاره لندکروز
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره پژو پارس
اجاره پرشیا
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره پژو 206
اجاره خودرو206
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره سمند
اجاره سمند
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره رانا
اجاره رانا
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره دنا
اجاره دنا
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره ال90
اجاره ال90
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره پراید
اجاره پراید
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره تیبا
اجاره تیبا
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره ون
اجاره ون دربستی تویوتا
قیمت اجاره ون داخل شهری : تماس بگیرید
قیمت اجاره ون خارج شهری : تماس بگیرید
اجاره ون فیات
اجاره ون دربستی فیات
قیمت اجاره ون داخل شهری : تماس بگیرید
قیمت اجاره ون خارج شهری : تماس بگیرید
اجاره ون هایس
اجاره ون هایس سقف بلند دربستی
قیمت اجاره ون داخل شهری : تماس بگیرید
قیمت اجاره ون خارج شهری : تماس بگیرید
اجاره ون دلیکا
اجاره ون دربستی دلیکا
قیمت اجاره ون داخل شهری : تماس بگیرید
قیمت اجاره ون خارج شهری : تماس بگیرید
اجاره اتوبوس
اجاره اتوبوس اسکانیا
قیمت اجاره اتوبوس یک روزه : تماس بگیرید
قیمت اجاره اتوبوس چند روزه : تماس بگیرید
اجاره اتوبوس
کرایه اتوبوس ولوو
قیمت اجاره اتوبوس یک روزه : تماس بگیرید
قیمت اجاره اتوبوس چند روزه : تماس بگیرید
متن مطلب      کل مطالب     

جهت رزرو و اجاره خودرو در مشهد تماس بگیرید: 09037877678


کد مطلب: 02149.html

چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰:۵۷

صنعت خودروی ایران، یک کلاف سر در گم است که هنوز جایگاه این کلاف مشخص نیست. آیا تولیدکننده، مونتاژکننده یا واردکننده است؟ آیا قطعات منفصله به اینجا می‌آیند و سرهم می‌شوند؟

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، - کرایه خودرو مزدا مشهد - نمایشگاه خودروی تهران اواخر بهمن ماه در نمایشگاه - کرایه خودرو مزدا مشهد - شهر آفتاب برگزار شد.در این گردهمایی بزرگ به جزمعدودی از تولید کنندگان و وارد کنندگان سایر فعالان داخلی وخارجی صنعت و بازار خودروی کشور حضور داشتند.اکثر حاضران نیز با دست پر به نمایشگاه آمده بودند و - کرایه خودرو مزدا مشهد - حداقل از هر برند شاهد رونمایی یک محصول بودیم.

این اتفاق از یک سو بیانگر تنوع در سگمنت‌های مختلف بود واز سوی دیگر بیانگر تشدید رقابت در بازار خودروی سال ۹۶٫ اما - کرایه خودرو مزدا مشهد - در عین حال پرسشی که در این میان مطرح می‌شود، این است که آیا حضور در نمایشگاه تاثیری - کرایه خودرو مزدا مشهد - بر تغییر مسیر تقاضا ها از برند به برندی دیگر یا کلاس به کلاس دیگری خواهد شد و آیا اصلا زمان رونمایی از محصولات جدید زمان مناسبی بود؟

این پرسش‌ها یک بخش از گفت وگوی روزنامه «دنیای خودرو» با بابک صدرایی کارشناس ارشد بازار خودرو بود - کرایه خودرو مزدا مشهد - که در کنار آن به الزامات رقابتی شدن و نیاز و زیرساخت‌های آن از دیگر موضوعاتی بود که با وی در میان گذاشتیم.به گفته صدرایی ، بازار ما، بازار نیمه رقابت و یا شبه رقابتی شده است.

قبلا این گونه مسائل اصلا وجود نداشت. به‌خاطر اینکه همیشه بین عرضه و تقاضا فاصله زیادی وجود داشت. حال که فاصله این - کرایه خودرو مزدا مشهد - عرضه و تقاضا به یکدیگر نزدیک می شود، - کرایه خودرو مزدا مشهد - تازه نیاز به کار بازاریابی شکل می گیرد. من فکر می کنم در ایران، اکثر شرکت ها شرکت های خصوصی و اکثر وارد کننده‌ها، در حال ورود از - کرایه خودرو مزدا مشهد - طریق یک فضای رقابتی - کرایه خودرو مزدا مشهد - خوبی هستند.

در نمایشگاه خودرو که اواخر بهمن ماه برگزار شد، شاهد بودیم بسیاری از برندهای حاضر اقدام به رونمایی از محصولات جدید کردند و همزمان نیز عرضه آن را مد نظر داشتند. با توجه به اینکه در شرایط فعلی که عمده تقاضا‌ها شکل گرفته و - کرایه خودرو مزدا مشهد - به سمت خرید رفته است، آیا این مساله می‌تواند منجر به فروش یا رسیدن به اهداف مد نظر شرکت‌ها شود، به عنوان کارشناس صنعت خودرو چه تحلیلی برای این مساله می‌توان داشت؟
به حضور خودروسازان و واردکنندگان در نمایشگاه از چند بعد نگاه می‌شود؛ یک - کرایه خودرو مزدا مشهد - بعد، فروش است. با توجه به نزدیک شدن ایام پایانی سال و افزایش تقاضا در بازار خودرو، قطعا بسیاری از مردم فرصت را غنیمت شمردند که از فضای نمایشگاه - کرایه خودرو مزدا مشهد - دیدن کنند.

این امر هم عمدتا به این منظور است که شاید با تخفیف‌های ویژه نمایشگاهی مواجه شوند. دیگر اینکه با استفاده از شرایطی که در نمایشگاه وجود دارد بتوانند خودروی مورد نظر خود را با خودروهای دیگری مقایسه کنند چراکه خارج از این فضا چنین اتفاقی به ندرت رخ می‌دهد - کرایه خودرو مزدا مشهد - که همه خودروسازان جمع باشند، بعد دیگری که وجود - کرایه خودرو مزدا مشهد - دارد معرفی محصول و کار برندینگ است. یعنی یک سری از شرکت‌ها از این فضای شلوغ و پرازدحام، استفاده می‌کنند که البته کار درستی است. زیرا محصول آتی خود را که قرار است در پنج تا شش ماه آینده وارد بازار شود، معرفی می‌کنند و بازخوردهای آن را برای تصمیم‌گیری در نحوه قیمت‌گذاری، - کرایه خودرو مزدا مشهد - چگونگی عرضه و زمان آن مد‌نظر قرار ‌می‌دهند.

در این میان بعد دیگر بر جنبه آگاهی دادن معطوف است یعنی مشتری را از بالقوه به بالفعل تبدیل می‌کند. بخش دیگر، در جایی است که آگاهی لازم را ارائه می‌دهند و از محصول و برنامه‌های شرکتی ایجاد شناخت می‌کنند. مثلا اینکه یک سری افراد با شرکت آنها مرتبط شوند، برنامه‌ها و خواسته‌های آنان را دنبال کنند تا - کرایه خودرو مزدا مشهد - از این طریق بتوانند بخشی از آنها را به مشتری تبدیل کنند.

اصولا - کرایه خودرو مزدا مشهد - برخی از برندها تا زمانی‌که عرضه و - کرایه خودرو مزدا مشهد - زمان تحویل‌شان نزدیک نباشد، از - کرایه خودرو مزدا مشهد - محصول رونمایی نمی‌کنند و اطلاعات خود را نگه می‌دارند. به‌خاطر اینکه رقبا نتوانند به سرعت وارد عمل شوند. - کرایه خودرو مزدا مشهد - به نظر شما این مساله نمی‌تواند به - کرایه خودرو مزدا مشهد - برندینگ یا بازارسازی لطمه بزند؟
در حال حاضر بازار - کرایه خودرو مزدا مشهد - رقابتی شده است. البته نمی‌توان گفت - کرایه خودرو مزدا مشهد - بازار ما رقابتی است. بازار ما، بازار نیمه‌رقابتی یا شبه‌رقابتی شده است. - کرایه خودرو مزدا مشهد - در دهه ۸۰ - کرایه خودرو مزدا مشهد - یا اواخر دهه ۷۰ در بازار هیچ‌گونه رقابتی وجود نداشت. اعتقاد بر این بود که کشتی‌گیر بی‌رقیب، پیروز تشک است.

آن زمان در مورد بسیاری از اقداماتی که اشاره کردیم، نیازی احساس نمی‌شد و فروش یک محصول را بلافاصله پس از عرضه انجام می‌دادند. مردم شش ماه در - کرایه خودرو مزدا مشهد - نوبت می‌ماندند، تا آن را تحویل بگیرند. اما در حال حاضر این روند تغییر کرده است.

برای عرضه یک محصول، در حال حاضر نیاز دارید که چند ماه کارهای - کرایه خودرو مزدا مشهد - مارکتینگ و - کرایه خودرو مزدا مشهد - برندینگ انجام دهید تا مردم محصول را شناسایی کنند و قدرت مقایسه و تحلیل را داشته باشند. به همین دلیل اطلاعات نمی‌تواند برای مدت زمان زیادی محفوظ بماند. این امکان در ۱۵ سال پیش بود.

اما با ظهور اینترنت و شبکه‌های اجتماعی، خبرها و کوچک‌ترین اتفاقی که در - کرایه خودرو مزدا مشهد - نمایشگاه تهران رخ می‌دهد، در چند دقیقه به همه جا انتشار پیدا می‌کند و دیگر نمی‌توان اخبار و اطلاعات را مخفی نگه داشت. فضایی که الان داریم این است که خودمان را بیشتر - کرایه خودرو مزدا مشهد - به مشتریان بشناسانیم.

بدون اینکه بخواهیم روی برند خاصی تمرکز داشته باشیم. به نظر شما کدام‌یک از روش‌های فروش در ایران تا‌کنون موفق‌تر بوده است‌؟
در حال حاضر بازار خودروی کشور به لحاظ مسائل اقتصادی و مسائلی چون تحریم‌ها و عدم ارتباط جهانی که با بازار داشتیم، در حال شکل‌گیری است. در گذشته این مسائل اصلا وجود نداشت چون همیشه بین عرضه و تقاضا فاصله زیادی وجود داشت.

حال که فاصله این عرضه و تقاضا به یکدیگر نزدیک می‌شود، نیاز به کار بازاریابی شکل می‌گیرد. به نظر من در ایران، اکثر شرکت‌های خصوصی - کرایه خودرو مزدا مشهد - و واردکننده‌ها، در حال ورود از طریق یک فضای رقابتی مناسب هستند، اکثرا زحمت می‌کشند و تلاش می‌کنند و سپس وارد فضای Digital Marketing می‌شوند.

وارد بحث‌های اینترنتی و تبلیغات Digital Marketing، Event‌ها و سایرین را بها می‌دهند و فعالیت‌های مربوط به برندسازی را انجام می‌دهند. به‌نظر من همه دوستان نقاط قوت و ضعف دارند اما اتفاقی که افتاده در بحث بازاریابی است که یک تحول در حال وقوع است و این تحول نقطه - کرایه خودرو مزدا مشهد - شروع آن است.

در سال‌های آینده، بازار ایران قطعا حرفه‌ای خواهد شد و به افراد حرفه‌ای در بحث بازاریابی نیاز دارد. به نظر من این مهم‌ترین مساله است. بازاریابی مغز متفکر یک سیستم است که دستور می‌دهد سایرین چه کارهایی را باید انجام دهند.

در حال - کرایه خودرو مزدا مشهد - حاضر چه میزان با استانداردهای - کرایه خودرو مزدا مشهد - جهانی فاصله داریم؟
کشورهای صنعتی پیشرفته در دنیا همیشه در بازار آزاد بوده‌اند. بازار آزاد رقابت ایجاد می‌کند و این رقابت برای شما ایده به‌وجود می‌آورد. زمانی‌که رقابت وجود نداشته باشد، ایده‌ای هم شکل نمی‌گیرد و در دل رقابت است که ایده‌ها نمایان می‌شوند.

فاصله ما بسیار زیاد است، چون هنوز مفهوم رقابت را تمرین نکرده‌ایم و برای ما یک مفهوم جدید است. همیشه احساس ما بر این بوده - کرایه خودرو مزدا مشهد - است که خریدار باید به‌دنبال فروشنده باشد چون - کرایه خودرو مزدا مشهد - همیشه تقاضا بیشتر از عرضه بوده است. هر اندازه رقابت بیشتر باشد، ایده‌های جدید بیشتری ساخته می‌شود - کرایه خودرو مزدا مشهد - و بازاریابی مفهوم می‌گیرد.

بازاریابی یک‌سری قوانین نوشته و نانوشته - کرایه خودرو مزدا مشهد - دارد که بر اساس موقعیت بازار، موقعیت و شرایط سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی هر جامعه شکل می‌گیرد.

البته در - کرایه خودرو مزدا مشهد - بحث نوشته‌ها در دنیا بسیار عقب هستیم، به‌خاطر اینکه شرایط ما به گونه‌ای بود که - کرایه خودرو مزدا مشهد - نمی‌توانستیم آنها را اجرا کنیم و می‌بینیم - کرایه خودرو مزدا مشهد - بازاریابی از کشورهای غربی وارد می‌شود و متناسب با شرایط آنها شکل می‌گیرد بنابراین زمانی در ایران می‌تواند مفهوم پیدا کند که یک‌سری زیرساخت‌های اقتصادی و اجتماعی برای - کرایه خودرو مزدا مشهد - ما فراهم شود - کرایه خودرو مزدا مشهد - البته باید اعتراف کنم که این زیرساخت‌ها در حال فراهم شدن است.

به‌خاطر اینکه دنیای - کرایه خودرو مزدا مشهد - ارتباطات - کرایه خودرو مزدا مشهد - آنقدر به یکدیگر نزدیک شده است که نا‌خودآگاه این زیر‌ساخت‌ها را انتقال می‌دهد، قواعد نانوشته آن هم در دل رقابت و شرایط ایجاد و - کرایه خودرو مزدا مشهد - به صورت اتوماتیک ساخته می‌شود.

طی یک سال اخیر محصولات و برندهای متنوع در کلاس‌های مختلف وارد بازار شده‌اند. در حال حاضر عمده‌ترین عنصر رقابتی را در بازار چه چیزی می‌بینید؟
بازار به صورت بخش‌بندی تعریف می‌شود. نمی‌توان گفت مردم همه به قیمت اهمیت می‌دهند. کسی که ۵۰۰میلیون تومان بابت یک خودرو می‌پردازد دیگر به قیمت اهمیت نمی‌دهد اما کسی که بین ۵۰تا۱۰۰ میلیون تومان هزینه می‌کند، قیمت برای او مطرح می‌شود.

به نظر من نمی‌توان به‌صورت عمومی در مورد بازار صحبت کرد. بخش متوسط جامعه در ایران تقاضایی دارد که خودروسازان تاکنون نتوانسته‌اند در ارتباط با این خواسته، آن را راضی کنند. این تقاضا انباشته شده است. تقاضای او این است که خودرویی زیبا، طراحی به‌روز، آپشن‌های معقول و ایمنی مناسب داشته باشد، همچنین خدمات پس از فروش خوب را دریافت کند.

این مهم‌ترین بخش‌هایی است که مشتری تقاضا دارد. در کنار آن قیمت و شرایط فروش هم یک شرط اصلی را بازی می‌کند. گاهی - کرایه خودرو مزدا مشهد - بین خودروهای متوسط، شرایط فروش جنگ اصلی را آغاز و برنده اصلی را هم مشخص می‌کند.

در حال حاضر در سگمنت‌های مختلف، رقبایی با قیمت‌های متفاوتی آمده‌اند. آیا بازار چری به خطر نمی‌افتد؟ به عنوان نمونه می‌توان از تیگو نام برد.
ما در سال گذشته پر‌فروش‌ترین خودروی شاسی‌بلند مونتاژی را در بازار ایران داشتیم. از لحاظ سازمان ISQI هم به‌عنوان باکیفیت‌ترین خودرو شناخته - کرایه خودرو مزدا مشهد - شده‌ایم. فروش بسیار خوبی را تجربه کرده‌ایم و قطعا امسال این - کرایه خودرو مزدا مشهد - فروش هم ادامه خواهد داشت.

من فکر می‌کنم برند چری و دیگر برندهای چینی به‌خوبی جایگاه - کرایه خودرو مزدا مشهد - خودشان را در بازار یافته‌اند، البته راه زیادی تا تثبیت شدن دارند ولی در حال طی کردن روند - کرایه خودرو مزدا مشهد - تثبیت شدن هستند. پروسه تثبیت شدن، راحت به دست نمی‌آید. زمانی به دست می‌آید که مشتری، کالای شما را بگیرد، استفاده و به شما اعتماد کند.

برخی معتقد هستند - کرایه خودرو مزدا مشهد - که بخشی از این استقبال به دلیل - کرایه خودرو مزدا مشهد - تسهیلات و به خاطر آسان کردن روش‌های فروش است. آیا این راه ادامه دارد، یا اینکه به عنوان فلسفه فروش - کرایه خودرو مزدا مشهد - به مرحله‌ای خواهید رسید که آن را متوقف کنید؟
من فکر می‌کنم همه شرکت‌ها در حال حاضر تسهیلات فروش دارند و تنها - کرایه خودرو مزدا مشهد - مختص یک برند خاص نیست. الان اکثر برندها خودرو را با شرایط اقساطی واگذار می‌کنند که - کرایه خودرو مزدا مشهد - روند منطقی هم این است.

چون در هیچ کجا مردم پول نقد بابت خودرو نمی دهند. در همه جای دنیا، حتی لاکچری‌ترین برندها مانند مرسدس بنز یا بی‌ام‌دبلیو با شرایط بسیار آسان و اقساطی به مردم واگذار می‌شود.

پس در نتیجه می‌توانیم این موضوع را مطرح کنیم که این شرایط جهانی است، یعنی شرایطی است که باید وجود داشته باشد. هر زمان که این بحث رقابت شکل می‌گیرد، شرایط هم تسهیل می‌شود.

مثلا من از این محصول پنج دستگاه دارم و برای آنها ۱۰ نفر متقاضی هستند. مسلما همه متقاضیان برای کالای من قیمت ایجاد خواهند کرد. یک زمان هم برعکس است، تقاضا و عرضه برابر است و باید مردم را مجاب کنم که کالایم را - کرایه خودرو مزدا مشهد - خریداری کنند.

یک بحث محصول است، یک بخش برندینگ، یک بخش شرایط و یک بخش هم خدمات. ضمن اینکه با بازخوردی که بازار به ما می‌دهد، شرایط را ایجاد می‌کنیم.

یعنی در اصل یک نوع خدمت به مشتری حساب می‌شود یا اینکه خدمات فروش ما محسوب می‌شود که این شرایط متناسب با شرایط بازار، نیاز و بازخوردهایی که از بازار می‌گیریم، - کرایه خودرو مزدا مشهد - تعیین می‌شود.

به نظر شما به غیر - کرایه خودرو مزدا مشهد - از جوینت‌ونچر شدن، چه شرایط دیگری می‌تواند به صنعت خودروی ایران کمک - کرایه خودرو مزدا مشهد - کند؟
صنعت خودروی ایران، یک کلاف سر در گم است که هنوز جایگاه این کلاف مشخص نیست. آیا تولیدکننده، مونتاژکننده یا واردکننده است؟ آیا قطعات منفصله به اینجا می‌آیند و سرهم - کرایه خودرو مزدا مشهد - می‌شوند؟ به نظرم صنعت خودروی ایران همچنان یک صنعت نیمه‌جان است.

اگر این صنعت بخواهد شکل بگیرد، باید یک الگو داشته باشد. این بحث‌هایی که - کرایه خودرو مزدا مشهد - با فلان شرکت قرارداد بسته‌ایم، یک سمت قضیه است. سمت دیگر الگوی موفق این است که باید فرهنگ‌سازی صورت گیرد و فرهنگ تولید، محترم شمرده شود.

ما باید بیاموزیم که از نظر اجتماعی و جامعه‌شناسی، به مردم، کارگر، تولید‌کننده، فرهنگ تولید را بیاموزیم. - کرایه خودرو مزدا مشهد - فرهنگ تولید هم دستوری نیست، یعنی به این صورت نیست که یک عده به‌عنوان مدیر و - کرایه خودرو مزدا مشهد - وزیر بگویند که از امروز باید همه تولید‌کننده بشویم.

ما باید برای تولید، ارزش‌آفرینی - کرایه خودرو مزدا مشهد - داشته باشیم. کاری کنیم که تمام اقشار جامعه یاد بگیرند، - کرایه خودرو مزدا مشهد - هر ملتی باید کار کند و ماحصل دسترنج خود را به مصرف برساند. یک زمانی است که دوستان می‌گویند - کرایه خودرو مزدا مشهد - لیاقت ما ایرانیان این است که بهترین خودروهای دنیا را داشته باشیم.

زمانی این لیاقت را خواهیم داشت که بتوانیم سازنده باشیم، نه اینکه کپی و مونتاژ کنیم، زمانی که این فرهنگ در ما ایجاد شود که تولید یک ارزش است.

باید تولید را دوست داشته باشیم و برای آن ارزش قائل شویم. در آن زمان است که هر کسی که خارج از ایران بخواهد به ما نگاه کند، برای ما ارزش قائل است و می‌توانند در - کرایه خودرو مزدا مشهد - داخل کشور سرمایه‌گذاری کنند.

باید در ایران سرمایه‌گذاری خارجی شکل بگیرد. با جوینت ونچر شدن، سرمایه‌گذاری خارجی در ایران صورت می‌گیرد و تا زمانی که سرمایه‌گذاری خارجی در این صورت نپذیرد، اتفاقی نخواهد افتاد. به - کرایه خودرو مزدا مشهد - بیان ساده‌تر دیگر نمی‌توان پول نفت را داد - کرایه خودرو مزدا مشهد - و خودروساز شد بلکه باید سرمایه آورد.

این سرمایه هم به یک ثبات اقتصادی و سیاسی - کرایه خودرو مزدا مشهد - نیازمند است. در کنار آن فرهنگ بالای کاری را طلب می‌کند و این تضمین به وجود بیاید که این فرهنگ و آموزش کاری وجود دارد.

ما را به دوستان خود معرفی کنید


طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone
whatsapp
instagram