لوگو

کرایه ماشین مازاراتی تهران🏆


جهت رزرو و اجاره در شهر تهران
تماس بگیرید
02166121139
تلفن دفتر مرکزی تهران
021 66121139
021 66121098
همکاری با ما در شهر تهران
اگر در شهر تهران صاحب خودرو سواری و یا ون و یا اتوبوس هستید، براحتی میتوانید بوسیله آن درآمدزایی کنید. ما از همین الان شما را به همکاری با این موسسه دعوت مینماییم.
جهت اطلاعات بیشتر و ثبت نام اینجا را کلیک نمایید
همکاری با ما
اگر خودروی مورد نظرشما در لیست نمیباشد لطفا جهت هماهنگی و مشاوره با شماره 02166121139 تماس حاصل فرمایید.
اجاره پرادو
اجاره پرادو 2درب
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره سانتافه
اجاره سانتافه نیو
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره اسپورتیج
اجاره اسپورتیج
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره اپتیما
اجاره اپتیما
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره سوناتا
اجاره سوناتا
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره النترا
اجاره هیوندا النترا
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و
اجاره بی ام و i8 2015
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره پورشه پانامرا
اجاره پورشه پانامرا۴S
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و
اجاره بی ام و x6 2011
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بنز
اجاره بنز s500 2009
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و
اجاره بی ام و 428 کروک
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره پورشه باکستر
اجاره پورشه باکستر 2011
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و کروک
اجاره بی ام و 528 کروک
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره پورشه باکستر
اجاره پورشه باکسترسفید
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره ولوو
اجاره ولوو CX90
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بنز
اجاره بنزE250 2014
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و
اجاره بی ام و 528 2014
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و z4
اجاره بی ام و Z4 2014
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و
اجاره بی ام و328
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بنز
اجاره بنز CLS
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بنز
اجاره بنز C200
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره لندکروز
اجاره لندکروز
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره پژو پارس
اجاره پرشیا
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره پژو 206
اجاره خودرو206
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره سمند
اجاره سمند
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره رانا
اجاره رانا
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره دنا
اجاره دنا
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره ال90
اجاره ال90
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره پراید
اجاره پراید
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره تیبا
اجاره تیبا
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره ون
اجاره ون دربستی تویوتا
قیمت اجاره ون داخل شهری : تماس بگیرید
قیمت اجاره ون خارج شهری : تماس بگیرید
اجاره ون فیات
اجاره ون دربستی فیات
قیمت اجاره ون داخل شهری : تماس بگیرید
قیمت اجاره ون خارج شهری : تماس بگیرید
اجاره ون هایس
اجاره ون هایس سقف بلند دربستی
قیمت اجاره ون داخل شهری : تماس بگیرید
قیمت اجاره ون خارج شهری : تماس بگیرید
اجاره ون دلیکا
اجاره ون دربستی دلیکا
قیمت اجاره ون داخل شهری : تماس بگیرید
قیمت اجاره ون خارج شهری : تماس بگیرید
اجاره اتوبوس
اجاره اتوبوس اسکانیا
قیمت اجاره اتوبوس یک روزه : تماس بگیرید
قیمت اجاره اتوبوس چند روزه : تماس بگیرید
اجاره اتوبوس
کرایه اتوبوس ولوو
قیمت اجاره اتوبوس یک روزه : تماس بگیرید
قیمت اجاره اتوبوس چند روزه : تماس بگیرید
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن مشاوره و رزرو : 02166121139


کد مطلب: 05884.html

سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۸:۳۴

شورای رقابت در حالی این روزها به‌دلیل عدم ایجاد رقابت در بازار خودرو، مورد انتقاد قرار گرفته که به‌نظر می‌رسد این شورا از ابزار لازم برای تحقق این امر برخوردار نبوده و در نتیجه ساده‌ترین روش (قیمت‌گذاری) را انتخاب کرده است.

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو به نقل از دنیای اقتصاد ،شورای رقابت در حالی این روزها به‌دلیل عدم ایجاد رقابت در بازار خودرو، مورد انتقاد قرار گرفته که به‌نظر می‌رسد این شورا از ابزار لازم برای تحقق این امر برخوردار نبوده و در نتیجه ساده‌ترین روش (قیمت‌گذاری) را انتخاب کرده است.حدود سه هفته پیش بود که شورای رقابت در اقدامی ناگهانی، رای به افزایش قیمت خودروهای داخلی داد و طی آن، ۴/ ۰ درصد به قیمت خودروهای سایپا و ۸۱/ ۱ درصد به - کرایه ماشین مازاراتی تهران - نرخ محصولات ایران خودرو اضافه شد.

آن طور که منابع آگاه - کرایه ماشین مازاراتی تهران - می‌گویند، شورا در بازار خودرو مجموعا سه راه پیش رو داشته که قیمت‌گذاری ساده‌ترین آنها بوده است. بر این اساس، گفته می‌شود، راهکار «افزایش قیمت» پس از آن انتخاب شده که شورا نتوانسته ابزار لازم را برای به کار بردن دو راهکار دیگر، فراهم کند. «تثبیت قیمت‌ها» و «ایجاد رقابت در بازار خودرو» دو راه دیگر شورای رقابت بوده‌اند که اعضای شورا بر سر - کرایه ماشین مازاراتی تهران - انتخاب آنها به توافق نرسیده و - کرایه ماشین مازاراتی تهران - در نتیجه باز هم نتوانسته‌اند به وظیفه اصلی‌شان (رقابتی کردن - کرایه ماشین مازاراتی تهران - بازار خودرو) - کرایه ماشین مازاراتی تهران - ورود کنند. هرچند افزایش قیمت اعلامی در سال جدید چندان قابل‌توجه - کرایه ماشین مازاراتی تهران - نبوده - کرایه ماشین مازاراتی تهران - و به اعتقاد برخی اقتصاددان‌ها با واقعیات موجود در تضاد است، با این حال بلافاصله پس از اعلام مصوبه موردنظر، موجی از انتقاد دامان شورای رقابت را گرفت.

از نظر منتقدان، خودروهای داخلی به اندازه کافی گران بوده و از طرفی، کیفیت آنها چندان تعریفی ندارد؛ بنابراین شورای رقابت نباید قیمت‌ها را افزایش می‌داد. نکته دیگری که منتقدان و کارشناسان روی آن تکیه می‌کنند، رکود بازار است؛ به‌نحوی‌که معتقدند شورای رقابت نباید در شرایط فعلی که قیمت‌ها بالا و قدرت خرید مشتریان پایین است، قیمت‌ها را بالا می‌برد. اما مهم‌ترین و اصلی‌ترین انتقادی - کرایه ماشین مازاراتی تهران - که این روزها به شورای رقابت - کرایه ماشین مازاراتی تهران - وارد می‌شود، دور شدن این شورا از وظیفه اصلی خود یعنی «ایجاد رقابت» (در بازار خودرو) است. به گفته آنها، این شورا باید با استفاده از ابزارهای قانونی، اقدام به رقابتی شدن هرچه بیشتر بازار خودرو کرده و قیمت‌گذاری را کنار بگذارد.

منتقدان و - کرایه ماشین مازاراتی تهران - کارشناسان بر این باورند - کرایه ماشین مازاراتی تهران - که شورای موردنظر یا نمی‌خواهد یا نمی‌تواند - کرایه ماشین مازاراتی تهران - در بازاری مانند خودرو رقابت ایجاد کند و از همین رو به سراغ ساده‌ترین راه که همان قیمت‌گذاری باشد، رفته و عملا نتوانسته اثری ریشه‌ای و مثبت و قابل‌قبول در بازار مربوطه بگذارد.

این انتقادات از شورای رقابت در شرایطی است که برخی نیز معتقدند شورا از ابزار لازم برای ایجاد - کرایه ماشین مازاراتی تهران - رقابت در بازار خودرو برخوردار نبوده و در نتیجه فعلا تنها کاری که از دستش برمی‌آید، قیمت‌گذاری است.

در واقع به‌نظر می‌رسد ایجاد رقابت در بازار خودرو برای شورای رقابت، کاری پر دردسر و سخت بوده و از همین رو اعضای شورا توجهی به آن نکرده‌ و سهل‌ترین راه ممکن (افزایش قیمت) را برگزیده‌اند. در صورتی که شورای رقابت - کرایه ماشین مازاراتی تهران - اگر بخواهد تمرکز و توان خود را بر رقابتی کردن بازار خودرو بگذارد، معنایش کنار - کرایه ماشین مازاراتی تهران - کشیدن - کرایه ماشین مازاراتی تهران - از قیمت‌گذاری است و این همان - کرایه ماشین مازاراتی تهران - محل اختلاف فعلی موافقان و مخالفان شورا (در بازار خودرو) است. کنار رفتن از قیمت‌گذاری و تمرکز - کرایه ماشین مازاراتی تهران - روی ایجاد رقابت را بسیاری از کارشناسان، بازگشت شورای رقابت به مسوولیت اصلی خود می‌دانند؛ زیرا این شورا وظیفه دارد به‌واسطه مکانیزم‌هایی که خود تشخیص می‌دهد، - کرایه ماشین مازاراتی تهران - در بازارهای انحصاری، ایجاد رقابت کند. هرچند از آنجا که بازار خودرو نیز از نظر شورای اقتصاد، انحصاری به - کرایه ماشین مازاراتی تهران - شمار می‌رود،حضور شورای رقابت در این بازار قانونی است، با این حال کارشناسان معتقدند این شورا از وظیفه اصلی خود (ایجاد رقابت) دور شده و تنها به قیمت‌گذاری پرداخته است. با این حال اما شورای رقابت نیز دلایل خاص خود را در برابر این ایراد کارشناسان دارد، چه - کرایه ماشین مازاراتی تهران - آنکه می‌گوید از ابزار لازم برای ایجاد رقابت در بازار خودرو برخوردار نیست. شورای - کرایه ماشین مازاراتی تهران - رقابت حرفش این است که وقتی نقشی در مسائلی مانند تعیین - کرایه ماشین مازاراتی تهران - تعرفه واردات ندارد و مرجع دیگری آنها را تعیین می‌کند، نمی‌توان از این شورا انتظار ایجاد - کرایه ماشین مازاراتی تهران - رقابت داشت. آن - کرایه ماشین مازاراتی تهران - طور که رضا شیوا رئیس شورای رقابت، پیش‌تر در گفت‌و‌گو با «دنیای اقتصاد» عنوان کرده، «هدف از تاسیس شورای رقابت، ایجاد رقابت در بازار بوده و این شورا با ورود به جریان قیمت‌گذاری، درحال تلاش برای رقابتی کردن بازارها است.» شیوا در ادامه گفته بود که «رقابتی کردن بازاری مانند خودرو، در کوتاه‌مدت امکان‌پذیر نیست.» نکته کلیدی اظهارات شیوا اما آنجاست که وی تاکید می‌کند «برای بازاری مانند خودرو و رقابتی کردن آن سرمایه‌گذاری‌ داخلی و خارجی موردنیاز بوده و از طرفی کاهش تعرفه‌ها هم ضروری است و تمام اینها اقداماتی زمان‌بر به شمار می‌روند.»

هرچند منتقدان و کارشناسان، این گفته رئیس شورای رقابت را بیراه نمی‌دانند، اما معتقدند شورا به‌نوعی خارج از حیطه وظایفش در بازار خودرو عمل کرده و به جای رقابتی کردن این بازار - کرایه ماشین مازاراتی تهران - –که مزایای زیادی دارد- فقط و فقط به قیمت‌گذاری پرداخته است. آنها این را هم می‌گویند که نهادهای مشابه در خارج از کشور، دخالتی در قیمت‌گذاری نداشته و با شناسایی عوامل ضدرقابت در بازارهای مختلف،سعی در خنثی کردن انحصار دارند و به‌عبارت بهتر، کار صحیح را آنها انجام می‌دهند نه شورای رقابت.

با این حال اما هستند کارشناسانی که ضعف شورا - کرایه ماشین مازاراتی تهران - را در انجام وظایف محوله، ناشی از ایرادات قانونی می‌دانند. به گفته آنها، هرچند شورا روی کاغذ اختیارات زیاد و قابل‌توجهی دارد، اما - کرایه ماشین مازاراتی تهران - با چالش‌هایی - کرایه ماشین مازاراتی تهران - نیز در مورد اجرای آنها مواجه است. در این بین، کارشناسان می‌گویند بین شورا و سایر نهادها، تداخل وظیفه به وجود - کرایه ماشین مازاراتی تهران - آمده و - کرایه ماشین مازاراتی تهران - این چالشی قابل‌توجه است. این دسته از کارشناسان همچنین می‌گویند که نبود احکام قانونی جامع و گسترده برای تسهیل رقابت، حجم گسترده‌ای از اقدامات را پیش‌روی شورای رقابت قرار می‌دهد، با این حال، به‌نظر نمی‌رسد این کار (تسهیل رقابت) چندان در توان نهادی جدیدالتاسیس مانند این شورا باشد.

اما - کرایه ماشین مازاراتی تهران - نکته دیگر این دسته از کارشناسان، به وظیفه قیمت‌گذاری شورای رقابت برمی‌گردد. آنها بر این باورند که تصویب دستورالعمل تنظیم قیمت، مقدار و شرایط دسترسی به این بازارها جزو وظایف شورای رقابت به‌عنوان یک رگولاتور (تنظیم‌کننده) است، با این حال این وظیفه به هیچ عنوان برای ایفای کامل نقش یک رگولاتور کافی به‌نظر نمی‌رسد.

ما را به دوستان خود معرفی کنید


طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone
whatsapp
instagram