قیمت خودرو سوار بزرگراه فهمیده

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 00297.html
بانک مرکزی

اگر سیستم درستی برای نحوه تخصیص و پرداخت وجود نداشته باشد و بر روی چگونگی صرف این تسهیلات در صنعت خودرو نظارت نشود، چه با 7هزار و چه 70هزار میلیارد تومان، مشکل این صنعت حل نمی‌شود

۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶

پرداخت دوم به صنعت خودرو در انتظار موافقت بانک مرکزی

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»، دی‌ماه سال گذشته طرح ارائه تسهیلات 11هزار میلیارد تومانی در قالب ارزی و ریالی به قطعه‌سازان به - قیمت خودرو سوار بزرگراه فهمیده - تصویب هیات دولت رسید. در همان زمان، رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد ۴هزار میلیارد تومان در قالب تسهیلات، برای - قیمت خودرو سوار بزرگراه فهمیده - افزایش نقدینگی و سرمایه در گردش قطعه‌سازان پرداخت می‌شود تا وضع فعلی تولید تقویت و عرضه افزایش یابد.

روند اجرای مصوبه تا آنجا طول کشید که بخش اول آن، یعنی همین 4هزار میلیارد - قیمت خودرو سوار بزرگراه فهمیده - تومان، در اسفندماه سال گذشته از طریق واریز به حساب خودروسازان، به فعالان قطعه‌سازی پرداخت شد. اجرای این بخش از مصوبه همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، باعث بازگشت موقتی رونق به تولید در صنعت خودرو شد. 

بانک مرکزی با پرداخت بخش دوم تسهیلات موافق نیست؟

با آغاز سال جدید، بار دیگر مشکل نقدینگی به جدی‌ترین مانع تولید در این صنعت تبدیل شد. به نحوی که با کاهش تولید و - قیمت خودرو سوار بزرگراه فهمیده - ناقص ماندن خودروها در - قیمت خودرو سوار بزرگراه فهمیده - انبار کارخانه، - قیمت خودرو سوار بزرگراه فهمیده - وضعیت عرضه و بازار خودرو نیز به‌شدت دچار آشفتگی شد. این در شرایطی است که از همان اوایل سال جدید، قطعه‌سازان با برگزاری جلسات و مذاکرات متعدد، پرداخت بخش ارزی مصوبه هیات دولت را که شامل 844میلیون یورو بود، در قالب 7هزار میلیارد تومان به شکل ریالی، پیگیری کردند. این در حالی است که از شواهد موجود به نظر می‌رسد بانک مرکزی هنوز موافقت خود را با اجرای بخش - قیمت خودرو سوار بزرگراه فهمیده - دوم مصوبه اعلام نکرده است. همچنین به گفته منابع آگاه، در مواردی هم درخصوص چگونگی پرداخت این تسهیلات، مباحثی مطرح شده که در نهایت قطعه‌سازان به آن انتقاد دارند.

لزوم برنامه‌ریزی برای مصرف تسهیلات در صنعت خودرو

روند این جریان در حالی ادامه دارد که به عقیده کارشناسان، در بهترین حالت و با فرض موافقت بانک مرکزی با پرداخت تسهیلات 7هزار میلیارد تومانی به قطعه‌سازان طبق درخواست و با شرایطی - قیمت خودرو سوار بزرگراه فهمیده - که خود - قیمت خودرو سوار بزرگراه فهمیده - آن‎ها می‌گویند، تاثیرگذاری این میزان نقدینگی در صنعت خودرو چندان دوام و بقا نخواهد داشت.

در این رابطه یک عضو انجمن صنایع همگن و قطعه‌سازی کشور در گفت‌وگو با «دنیای خودرو» با اشاره به این‎که اجرای بخش دوم این مصوبه تاییدیه‌های لازم را گرفته و فقط منتظر - قیمت خودرو سوار بزرگراه فهمیده - تصمیم بانک مرکزی مانده است، اظهار کرد: «درمورد پرداخت این بخش از تسهیلات بحث زیاد است. چراکه اگر سیستم درستی برای نحوه تخصیص - قیمت خودرو سوار بزرگراه فهمیده - و پرداخت وجود نداشته باشد و روی چگونگی صرف این تسهیلات در صنعت خودرو نظارت نشود، چه با 7هزار و چه 70هزار میلیارد تومان، مشکل این صنعت حل نمی‌شود.»

امید رضایی با بیان این‎که اگر برنامه‌ریزی صحیح - قیمت خودرو سوار بزرگراه فهمیده - نباشد، این نقدینگی هرز می‌رود و صنعت یک سانتی‌متر هم پیش نخواهد رفت، گفت: «نحوه مصرف این نقدینگی در صنعت خودرو باید در راستای توسعه، پیشرفت و حل مشکلات و معضلات صنعت برنامه‌ریزی شود. در غیر این‌صورت حتی با تزریق این نقدینگی، چه کسی تضمین می‌کند و تعهد می‌دهد - قیمت خودرو سوار بزرگراه فهمیده - که صنعت خودرو به هدف امسال، مبنی بر تولید 550هزار خودرو توسط هرکدام از دوخودروساز بزرگ کشور برسد.»

خودروسازی بدون هدف‌گذاری درست وارد سیکل معیوب می‌شود

این فعال قطعه‌سازی با اشاره به این‎که با اجرای بخش دوم مصوبه دولت، در واقع 7هزار میلیارد تومان نقدینگی به سیستم اقتصادی و صنعتی کشور تزریق می‌شود، تاکید - قیمت خودرو سوار بزرگراه فهمیده - کرد: «به همین دلیل، نبود برنامه‌ریزی درست حتی می‌تواند به تبعات منفی منجر شود و تاثیر منفی بگذارد. در واقع اگر هدف - قیمت خودرو سوار بزرگراه فهمیده - درستی برای نحوه صرف این پول وجود نداشته باشد، موافقت بانک مرکزی به مثابه خودزنی تلقی می‌شود.»

رضایی با بیان اینکه باید گزارش دقیقی از نحوه مصرف آن 4هزار میلیارد تومان قبلی وجود داشته باشد، تصریح کرد: «البته نحوه تخصیص بخش اول مصوبه دولت، بدون حاشیه صورت گرفت. چه‎بسا همان‌طور که مشخص است، شکل پرداخت و تخصیص به شکلی بود که هیچ کدام از فعالان صنعت از روند آن ابراز نارضایتی نکردند - قیمت خودرو سوار بزرگراه فهمیده - و اعتراضی هم وجود نداشت.»

به گفته وی، اگر خودروساز بخواهد به هدف تولید تعیین شده برسد، باید شکل تخصیص و مدل نظارتی درستی تعریف کند. به خصوص این‎که - قیمت خودرو سوار بزرگراه فهمیده - عدد تعیین شده برای اجرای بخش دوم این مصوبه 7هزار - قیمت خودرو سوار بزرگراه فهمیده - میلیارد تومان و در حدود دوبرابر میزان قبلی برآورد می‌شود.

- قیمت خودرو سوار بزرگراه فهمیده -

رضایی همچنین تاکید کرد: «اگر این پول - قیمت خودرو سوار بزرگراه فهمیده - تزریق شود و باز هم تولید خودرو با مشکل مواجه - قیمت خودرو سوار بزرگراه فهمیده - باشد، مدت زیادی نخواهد گذشت که برای حل چالش‌های جدید، نیاز به دریافت رقمی بیش - قیمت خودرو سوار بزرگراه فهمیده - از این هم احساس می‌شود. به این ترتیب، موضوع تزریق نقدینگی، به یک نیاز همیشگی تبدیل می‌شود. چراکه اگر بازپرداخت این - قیمت خودرو سوار بزرگراه فهمیده - تسهیلات سر موعد تعیین شده انجام نشود، باز هم طلب قطعه‌سازان افزایش می‌یابد. به دنبال آن توان تولید قطعه‌سازان هم باز کاهش می‌یابد و بار دیگر خودروهای ناقص - قیمت خودرو سوار بزرگراه فهمیده - در کارخانه‌ها ته‌نشین می‌شود که این هم زیان خودروساز را در پی دارد. بنابراین اگر برنامه‌ریزی درست وجود نداشته باشد، این سیکل معیوب همیشه ادامه - قیمت خودرو سوار بزرگراه فهمیده - می‌یابد و تزریق نقدینگی هم مشکلی را حل نمی‌کند.»

اولين صفحه   -  مبلغ نیسان خودروبر بزرگراه فهمیده   -   تعرفه نیسان خودروبر بزرگراه فهمیده   -   شماره تماس نیسان خودروبر بزرگراه فهمیده   -   خدمات نیسان خودروبر بزرگراه فهمیده   -   نیسان یدک کش بزرگراه فهمیده   -   کرایه نیسان یدک کش بزرگراه فهمیده   -   قیمت نیسان یدک کش بزرگراه فهمیده   -   مبلغ نیسان یدک کش بزرگراه فهمیده   -   تعرفه نیسان یدک کش بزرگراه فهمیده   -   شماره تماس نیسان یدک کش بزرگراه فهمیده   -   خدمات نیسان یدک کش بزرگراه فهمیده   -   ماشین بر بزرگراه فهمیده   -   کرایه ماشین بر بزرگراه فهمیده   -   قیمت ماشین بر بزرگراه فهمیده   -   مبلغ ماشین بر بزرگراه فهمیده   -   تعرفه ماشین بر بزرگراه فهمیده   -   شماره تماس ماشین بر بزرگراه فهمیده   -   خدمات ماشین بر بزرگراه فهمیده   -   خودرو سوار بزرگراه فهمیده   -   کرایه خودرو سوار بزرگراه فهمیده   -   قیمت خودرو سوار بزرگراه فهمیده   -   مبلغ خودرو سوار بزرگراه فهمیده   -   تعرفه خودرو سوار بزرگراه فهمیده   -   شماره تماس خودرو سوار بزرگراه فهمیده   -   خدمات خودرو سوار بزرگراه فهمیده   -   جرثقیل یدک کش بزرگراه فهمیده   -   کرایه جرثقیل یدک کش بزرگراه فهمیده   -   قیمت جرثقیل یدک کش بزرگراه فهمیده   -   مبلغ جرثقیل یدک کش بزرگراه فهمیده   -   تعرفه جرثقیل یدک کش بزرگراه فهمیده   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش بزرگراه فهمیده   -   خدمات جرثقیل یدک کش بزرگراه فهمیده   -   چرخگیر بزرگراه فهمیده   -   کرایه چرخگیر بزرگراه فهمیده   -   قیمت چرخگیر بزرگراه فهمیده   -   مبلغ چرخگیر بزرگراه فهمیده   -   تعرفه چرخگیر بزرگراه فهمیده   -   شماره تماس چرخگیر بزرگراه فهمیده   -   خدمات چرخگیر بزرگراه فهمیده   -   امداد خودرو لشگری   -   کرایه امداد خودرو لشگری   -  آخرين صفحه