مبلغ جرثقیل یدک کش بزرگراه خرازی

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 00095.html
صنعت خودرو

حذف بندهای مربوط به واردات خودرو که اساس طرح ساماندهی بازار بود و عدم تعیین سازوکار قیمت‌گذاری ازجمله مشکلات این طرح است

۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰

قیمت‎گذاری به خودروسازان سپرده نخواهد شد

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»، صنعت و بازار خودرو برای ساماندهی نهایی نیازمند آن است که بحث قیمت‌گذاری در آن یک‌بار برای همیشه تعیین تکلیف شود. قیمت‌گذاری دستوری طی این‌ سال‌ها به معضلی تبدیل شده که سرعت پیشرفت را نیز کم - مبلغ جرثقیل یدک کش بزرگراه خرازی - کرده است. طی ماه‌های اخیر روند اشتباه قیمت‌گذاری و عدم تصحیح آن زیان‌های بسیاری برای خودروساز و البته مشتریان به‌وجود آورده است.

قیمت خودرو اگر - مبلغ جرثقیل یدک کش بزرگراه خرازی - مانند برخی کالاها همزمان و همگام با تورم - مبلغ جرثقیل یدک کش بزرگراه خرازی - محاسبه می‌شد، امروز شاهد قیمت‌های نجومی نبودیم و خودرو به کالایی برای سفته‌بازی و معاملات کاغذی هم تبدیل نمی‌شد. بحث ساماندهی بازار خودرو از سال گذشته در مجلس مطرح شد و پس از چندین نوبت سکوت و رفت‎وبرگشت به کمیسیون صنایع، سرانجام درحال نهایی شدن است. این طرح به عقیده برخی اعضای کمیسیون صنایع که چکش‌کاری - مبلغ جرثقیل یدک کش بزرگراه خرازی - نهایی برای عرضه آن در صحن علنی مجلس را انجام داده‎اند، طرحی ناقص و فاقد کارایی بالاست. نبود ‌توجه به کاهش تعرفه واردات خودرو و همچنین عدم تعیین سازوکار برای قیمت‌گذاری خودرو ازجمله مشکلاتی هستند که این طرح دارد.

درخصوص مشکلات این طرح و همچنین نقدهایی که به آن وارد - مبلغ جرثقیل یدک کش بزرگراه خرازی - است با رامین نورقلی‌پور، عضو کمیسیون - مبلغ جرثقیل یدک کش بزرگراه خرازی - صنایع مجلس به گفت‌وگو پرداختیم. نورقلی‌پور خود را یکی از منتقدان این طرح می‌داند - مبلغ جرثقیل یدک کش بزرگراه خرازی - و معتقد است این طرح جامعیت لازم و قابلیت جایگزینی با دیگر قوانین مربوط به حوزه خودرو را ندارد.

 طی روزهای گذشته - مبلغ جرثقیل یدک کش بزرگراه خرازی - مجلس شورای اسلامی طرح ساماندهی بازار خودرو را در صحن علنی مجلس بررسی و به‌نوعی اقدام به چکش‌کاری آن کرده، آخرین بررسی‌ها دررابطه با طرح ساماندهی بازار خودرو چیست و چه اقداماتی انجام شده است؟

طرح ساماندهی بازار خودرو رفت‎وبرگشت‌های بسیاری داشت. تا امروز این طرح دوبار به کمیسیون صنایع - مبلغ جرثقیل یدک کش بزرگراه خرازی - مجلس شورای اسلامی برگشت خورده است. به‎هرحال نظرات مختلفی درخصوص این طرح وجود دارد. دلیل بازگشت دوباره - مبلغ جرثقیل یدک کش بزرگراه خرازی - طرح به کمیسیون، یکی از مواد این - مبلغ جرثقیل یدک کش بزرگراه خرازی - طرح یا همان - مبلغ جرثقیل یدک کش بزرگراه خرازی - بحث اسقاط‎ خودروهای فرسوده بود که موافقان و مخالفان بسیاری داشت. درنهایت کمیسیون صنایع تصویب کرد این مساله فعلا فقط در کلان‌شهرها انجام شود. یعنی بحث اسقاط محدود به کلان‌شهرها شد. پیشنهادهای متفاوتی ازسوی همکاران ما وجود داشت. یکی از این پیشنهادها این بود که بحث اسقاط خودرو پس از 3 سال در دیگر شهرهای کشور نیز اجرایی شود.

 به‌نظر شما به‎طور کلی طرح ساماندهی بازار خودرو می‌تواند بازار - مبلغ جرثقیل یدک کش بزرگراه خرازی - خودرو کشور را دچار تغییر و تحول کند؟

من اعتقاد ندارم این طرح، طرح جامعی باشد که بتواند تمام مشکلات مربوط به خودرو را در کشور حل‎وفصل کند. همان‎طور که پیش‌بینی شده است، درصورتی‎که این طرح تبدیل به قانون شود، تمام قوانینی که مربوط به خودرو است، ملغی خواهد - مبلغ جرثقیل یدک کش بزرگراه خرازی - شد. قطعا ما نیاز به تصویب قانون بسیار قوی‌تری در کشور داریم. قانونی که تمام جوانب مربوط به تولید خودرو و عرضه - مبلغ جرثقیل یدک کش بزرگراه خرازی - آن در بازار را پوشش دهد. قانونی که به رقابتی‎کردن بازار - مبلغ جرثقیل یدک کش بزرگراه خرازی - و صنعت خودرو بینجامد. اما متاسفانه این طرح چنین قابلیتی ندارد.

 اگر بخواهیم به‎صورت کلان مشکلات این طرح را بررسی کنیم، اصلی‌ترین مشکل آن را چه می‌دانید؟ به‎طور کلی انتقادات کمیسیون صنایع مجلس و البته نمایندگان دیگر کمیسیون‌ها به این طرح چیست؟

یکی از محورهایی که این طرح قبلا بر آن تاکید داشت، بحث از بین بردن تدریجی تعرفه‌های خودرویی بود؛ هم حذف تعرفه و عوارض ورود خودرو به کشور و هم بحث امور گمرکی تا بتوان بازار را رقابتی‌تر کرد. این - مبلغ جرثقیل یدک کش بزرگراه خرازی - مساله، بحث‌های مختلفی را ایجاد کرد. درواقع نقطه تمرکز این طرح بر همین مساله واردات بود. اما تعدیل بسیار زیادی پیدا کرد. من موافق آن نبودم.

ولی به‌طور کلی با این مساله موافق هستم که در آینده حمایت دولت از خودروسازان داخلی، منطقی و صحیح باشد. علاوه بر این، باید بتوانیم خودروسازی‌ها را به سمت خصوصی‌سازی واقعی پیش ببریم و در کنار توانایی‌هایی که در مورد تحقیق‎وتوسعه در خودروسازی‎ها وجود دارد، در آینده شاهد تولید پلت‌فرم‌هایی باشیم که قابلیت رقابت با - مبلغ جرثقیل یدک کش بزرگراه خرازی - خودروهای وارداتی را داشته باشد؛ خودروهایی - مبلغ جرثقیل یدک کش بزرگراه خرازی - که با یک قیمت معقول در - مبلغ جرثقیل یدک کش بزرگراه خرازی - اختیار مردم قرار بگیرد. این در حالی است که ورود خودروهای خارجی به کشور از سال گذشته ممنوع - مبلغ جرثقیل یدک کش بزرگراه خرازی - شده است.

 بحث قیمت‌گذاری خودرو - مبلغ جرثقیل یدک کش بزرگراه خرازی - چه سرانجامی پیدا کرد؟ چه تصمیمی در این طرح درخصوص قیمت‌گذاری گرفته خواهد شد؟ آیا قرار است سازوکار مشخصی در مورد قیمت‌گذاری خودرو تعیین شود یا همچنان بازگشت شورای رقابت - مبلغ جرثقیل یدک کش بزرگراه خرازی - و - مبلغ جرثقیل یدک کش بزرگراه خرازی - ازسرگیری همان سازوکار قدیمی محتمل است؟

بحث بر سر قیمت‌گذاری در دست - مبلغ جرثقیل یدک کش بزرگراه خرازی - شورای رقابت نیست؛ این‎گونه مطرح شده بود که کار قیمت‌گذاری به سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان واگذار شود که همچنان همین‌طور - مبلغ جرثقیل یدک کش بزرگراه خرازی - است. این هم بحث زیادی را در مجلس مطرح کرد، اما فعلا برهمان منوال - مبلغ جرثقیل یدک کش بزرگراه خرازی - است. قطعا ما برای این‎که بازار پویایی در حوزه خودرو داشته باشیم، نیاز به این نداریم که مرجعی بیاید و قیمت خودرو را به‎صورت دستوری تعیین کند. یکی از آسیب‌های بزرگ - مبلغ جرثقیل یدک کش بزرگراه خرازی - که بازار و صنعت خودرو کشور در حال تحمل آن بوده، بحث قیمت‌گذاری است. دلیل آن هم نوسانات اقتصادی و افزایش قیمت دلار و افت شدید قیمت ریال است که باعث شده بخشی از دولت وارد شود تا بازار را در کنترل بگیرد. اما این - مبلغ جرثقیل یدک کش بزرگراه خرازی - مساله، یعنی قیمت‌گذاری دستوری خودروها به نظر من رانت‌زا و فسادآور است و - مبلغ جرثقیل یدک کش بزرگراه خرازی - قطعا در درازمدت به نفع اقتصاد، تولید و صنعت خودرو کشور نخواهد بود.

 آیا صحبتی مبنی‌بر این‎که در این طرح ماده‌ای گنجانده شود تا قیمت‌گذاری را برعهده خود خودروساز بگذارند هم به میان آمده است؟

خیر؛ چنین موضوعی دیده نشده، یکی از انتقاداتی که - مبلغ جرثقیل یدک کش بزرگراه خرازی - درواقع از این - مبلغ جرثقیل یدک کش بزرگراه خرازی - طرح وجود دارد، همین - مبلغ جرثقیل یدک کش بزرگراه خرازی - است. قطعا ما برای این‎که صنعت و بازار خودرو پویایی داشته باشیم، باید به این نکته - مبلغ جرثقیل یدک کش بزرگراه خرازی - برسیم خودروساز براساس شرایط عرضه و تقاضا در بازار بتواند قیمت‌ها را - مبلغ جرثقیل یدک کش بزرگراه خرازی - بالانس کند و درواقع هیچ مرجع بیرونی نتواند کار تعیین قیمت را به‎صورت دستوری انجام - مبلغ جرثقیل یدک کش بزرگراه خرازی - دهد. کمااین‎که علاوه بر زیان‌هایی که - مبلغ جرثقیل یدک کش بزرگراه خرازی - خودروسازان طی این مدت به‌دلیل قیمت‌گذاری‌ها داشته‌اند، نوسانات بازار نیز بدهی و زیان مجددی بر پیکره خودروسازان وارد کرده است.

این ضرر هم به خاطر تفاوت - مبلغ جرثقیل یدک کش بزرگراه خرازی - قیمت‌های تمام‎شده تولید و قیمت دستوری که در این خصوص - مبلغ جرثقیل یدک کش بزرگراه خرازی - وجود داشت به بار آمد. هرچند در - مبلغ جرثقیل یدک کش بزرگراه خرازی - شرایط - مبلغ جرثقیل یدک کش بزرگراه خرازی - حاضر قطعا منطقی نیست که بخواهیم یک‎باره قیمت را آزاد کنیم. اما شرایط بازار هم به هیچ‌ وجه منطقی نیست و ما به شکلی که بخواهیم بازار را درست کنیم، یک اشکال دیگری به‎وجود می‌آید و متاسفانه نمی‌توان این توازن را به مرحله اجرایی رساند.

 گزارش‌های مالی شرکت‌های سایپا و ایران‌خودرو منتشر شده است - مبلغ جرثقیل یدک کش بزرگراه خرازی - و هرکدام بیش از 5هزارمیلیاردتومان زیان داشته‌اند. آیا - مبلغ جرثقیل یدک کش بزرگراه خرازی - مجلس پیگیری درخصوص این زیان‌ها خواهد داشت تا اگر این زیان‌ها از سمت دولت بوده است، اقداماتی - مبلغ جرثقیل یدک کش بزرگراه خرازی - برای جبران آن انجام شود؟

ورود مجلس قطعا یک ورود - مبلغ جرثقیل یدک کش بزرگراه خرازی - در حوزه تقنین است و این وظیفه خود دولت است که در این بحث ورود کند. ما به‎عنوان کسانی که در حال رصد زنجیره تولید و عرضه خودرو از نزدیک هستیم، کاملا در جریان این مشکلات قرار داریم و دلیل زیان‌های انباشته از گذشته و زیان‌های به‎وجود آمده طی ماه‌های اخیر در خودروسازی‎ها کاملا برای ما مشخص است. این زیان‌ها دلایل مختلفی هم دارد. 

هر چند دولت در سال گذشته هم با در اختیار قرار دادن یک بسته حمایتی نسبتا مناسب توانست بخشی از مشکلات خودروسازان را جبران کند، اما نیاز است چنین - مبلغ جرثقیل یدک کش بزرگراه خرازی - بسته‌های حمایتی در آینده نزدیک هم - مبلغ جرثقیل یدک کش بزرگراه خرازی - در اختیار خودروسازان قرار بگیرد. با این‎حال، من اعتقاد دارم این مساله در آینده عدم تعادل را بیشتر خواهد کرد و نبود توازن در ورودی‌ها و خروجی‌های خودروسازان به وجود خواهد آورد.

- مبلغ جرثقیل یدک کش بزرگراه خرازی -

این‎ها به دلیل زیان‌های انباشته‎ای است که ازسوی بانک‌ها برای خودروسازان ایجاد می‌شود. این مساله، چرخه معیوبی است که از گذشته - مبلغ جرثقیل یدک کش بزرگراه خرازی - تاکنون وجود داشته، البته در برهه‌های حساس اقتصادی و بین‌المللی، همواره این نوسانات نه‎تنها در حوزه خودرو بلکه در همه حوزه‌ها وجود داشته اما در - مبلغ جرثقیل یدک کش بزرگراه خرازی - بخش خودرو به‎عنوان یکی از شاخص‌های مهم اقتصادی، این موضوع بیشتر نمایان شده است.

اولين صفحه   -  تعرفه نیسان یدک کش بزرگراه خرازی   -   شماره تماس نیسان یدک کش بزرگراه خرازی   -   خدمات نیسان یدک کش بزرگراه خرازی   -   ماشین بر بزرگراه خرازی   -   کرایه ماشین بر بزرگراه خرازی   -   قیمت ماشین بر بزرگراه خرازی   -   مبلغ ماشین بر بزرگراه خرازی   -   تعرفه ماشین بر بزرگراه خرازی   -   شماره تماس ماشین بر بزرگراه خرازی   -   خدمات ماشین بر بزرگراه خرازی   -   خودرو سوار بزرگراه خرازی   -   کرایه خودرو سوار بزرگراه خرازی   -   قیمت خودرو سوار بزرگراه خرازی   -   مبلغ خودرو سوار بزرگراه خرازی   -   تعرفه خودرو سوار بزرگراه خرازی   -   شماره تماس خودرو سوار بزرگراه خرازی   -   خدمات خودرو سوار بزرگراه خرازی   -   جرثقیل یدک کش بزرگراه خرازی   -   کرایه جرثقیل یدک کش بزرگراه خرازی   -   قیمت جرثقیل یدک کش بزرگراه خرازی   -   مبلغ جرثقیل یدک کش بزرگراه خرازی   -   تعرفه جرثقیل یدک کش بزرگراه خرازی   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش بزرگراه خرازی   -   خدمات جرثقیل یدک کش بزرگراه خرازی   -   چرخگیر بزرگراه خرازی   -   کرایه چرخگیر بزرگراه خرازی   -   قیمت چرخگیر بزرگراه خرازی   -   مبلغ چرخگیر بزرگراه خرازی   -   تعرفه چرخگیر بزرگراه خرازی   -   شماره تماس چرخگیر بزرگراه خرازی   -   خدمات چرخگیر بزرگراه خرازی   -   امداد خودرو بزرگراه همدانی   -   کرایه امداد خودرو بزرگراه همدانی   -   قیمت امداد خودرو بزرگراه همدانی   -   مبلغ امداد خودرو بزرگراه همدانی   -   تعرفه امداد خودرو بزرگراه همدانی   -   شماره تماس امداد خودرو بزرگراه همدانی   -   خدمات امداد خودرو بزرگراه همدانی   -   امداد خودرو سیار بزرگراه همدانی   -   کرایه امداد خودرو سیار بزرگراه همدانی   -   قیمت امداد خودرو سیار بزرگراه همدانی   -  آخرين صفحه