مبلغ خودروبر بزرگراه همدانی

جهت امداد خودرو یا حمل خودرو در همدان تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 00123.html
قطعه سازان

برای آزادسازی سرمایه 6هزارمیلیاردتومانی خارج‎شده‌از زنجیره تامین که به‎صورت خودروهای ناقص در کف کارخانه‎ها خوابیده است، نیاز به تزریق نقدینگی سنگین به قطعه‎سازان وجود دارد. در این شرایط زنجیره تامین فعال خواهد شد و تیراژ تولید در این بخش افزایش خواهد یافت

۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲

تسهیلات 7هزارمیلیارد تومانی نرسد، قطعه‌سازی از تیرماه تعطیل می‌شود

مشکل تامین برخی قطعات مورد نیاز خطوط تولید، به ناقص ماندن تعدادی از خودروها و ته‌نشین شدن آن‎ها در انبار خودروسازان بزرگ کشور منجر شده، این در حالی است که قطعه‌سازان بارها اعلام کرده‌اند کمبود نقدینگی و نبود دسترسی به سرمایه - مبلغ خودروبر بزرگراه همدانی - هزینه‌شده، مانع ادامه روند تولید است. چالشی که گفته می‌شود با - مبلغ خودروبر بزرگراه همدانی - پرداخت تسهیلات 7هزار میلیارد تومانی، تا - مبلغ خودروبر بزرگراه همدانی - حد زیادی برطرف می‌شود.

مازیار بیگلو، دبیر - مبلغ خودروبر بزرگراه همدانی - انجمن سازندگان - مبلغ خودروبر بزرگراه همدانی - قطعات و مجموعه‌های خودرو ایران در گفت‌وگو با «دنیای‌خودرو» به تفصیل در این زمینه توضیح داد.

آخرین وضعیت خودروهای ناقص که در خودروسازی‌ها ته‌نشین و انبار شده‌اند، چگونه است؟

همانطور که مدتی قبل اعلام شد، ایران‌خودرو در هفته‌های اخیر حدود 16هزار خودرو را تکمیل و به مشتریان تحویل داد. امیدواریم این روند در هر دو خودروساز بزرگ کشور ادامه پیدا کند. با این - مبلغ خودروبر بزرگراه همدانی - حال مشکل اساسی، درحال‎حاضر خبری است که به‌تازگی توسط دبیر انجمن خودروسازان کشور اعلام شده است و بر اساس - مبلغ خودروبر بزرگراه همدانی - آن تعداد خودروهای مانده در کف کارخانه‌های خودروساز - مبلغ خودروبر بزرگراه همدانی - به حدود 180 تا 190 - مبلغ خودروبر بزرگراه همدانی - هزار دستگاه رسیده است.

ته‌نشین - مبلغ خودروبر بزرگراه همدانی - شدن این تعداد خودرو در انبار خودروسازان چه مشکلی برای قطعه‌سازان به شمار می‌رود؟

باید توجه داشت ارزش این تعداد خودرو حدود 6هزار میلیارد تومان برآورد می‌شود که در انبار دو خودروساز بلوکه شده است. درنتیجه مشکلی که در زنجیره تامین به وجود آمده، این است که این رقم، درواقع سرمایه و پول قطعه‌سازان است که به این شکل - مبلغ خودروبر بزرگراه همدانی - امکان دسترسی به آن‎ها وجود ندارد.

به عبارت دیگر، تمام قطعات مورد نیاز خودرویی که تا 97 یا 98درصد ساخت، ته‌نشین شده، پیش از این توسط قطعه‌سازانی که کسری قطعه نداشته‌اند، تامین شده است. به این ترتیب با توجه به این‎که به‎هرحال 6هزار میلیارد تومان از زنجیره تامین خارج شده - مبلغ خودروبر بزرگراه همدانی - و باز نگشته است، برای این‎که این سرمایه آزاد شود، نیاز به تامین نقدینگی - مبلغ خودروبر بزرگراه همدانی - سنگین در این بخش وجود دارد. در این - مبلغ خودروبر بزرگراه همدانی - شرایط زنجیره تامین فعال شده است و تیراژ تولید در این بخش افزایش می‌یابد.

بر این اساس به‌نظر می‌رسد باز بحث قطعه‌سازان - مبلغ خودروبر بزرگراه همدانی - و تامین‌کنندگان به - مبلغ خودروبر بزرگراه همدانی - تاکید مکرر بر دریافت مابقی تسهیلات باز می‌گردد.

بله. اما متاسفانه در این زمینه چالش‌های زیادی با بانک مرکزی وجود دارد. در این راستا موافقت نکردن بانک مرکزی با پرداخت الباقی تسهیلات معادل 7هزار میلیارد تومان، باعث شده است - مبلغ خودروبر بزرگراه همدانی - نه‌تنها امکان تکمیل خودروهای ناقص - مبلغ خودروبر بزرگراه همدانی - وجود نداشته باشد، بلکه پولی که از زنجیره تامین خارج، به‎عنوان خودرو ناقص انبار شده نیز عملا از دست زنجیره تامین خارج شده است. در نتیجه امروز بار دیگر در حال رسیدن به روزهایی هستیم که پیش از این در زمستان سال گذشته تجربه کرده‌ایم.

در این وضعیت تمام آن‎چه از اسفندماه سال گذشته تا امروز رشته کرده بودیم، پنبه می‌شود. همین تعداد خودرو که قطعات آن‎ها رسید و طی هفته‌های گذشته تکمیل شد نیز از آن تسهیلات 4هزار میلیارد تومانی بود که در اسفندماه به قطعه‌سازی تزریق شد. به این ترتیب که با رسیدن آن سرمایه، از همان وقت قطعه‌سازان برای کالاهای خارجی سفارش گذاشتند که این کالاها امروز مصرف شده‌اند.

بنابراین بحث اینجاست اگر بانک‌مرکزی طی یکی، دو هفته پیش‌رو با پرداخت تسهیلات موافقت نکند و این پول تزریق نشود، متاسفانه از تیرماه بار دیگر شاهد رکود - مبلغ خودروبر بزرگراه همدانی - شدید در قطعه‌سازی و به‌تبع آن در خودروسازی خواهیم بود. در حالی که رکود این‌بار به گونه‌ای خواهد شد که دیگر خودروساز توان تولید خودروی ناقص را هم نخواهد داشت. چراکه تا امروز هم قطعه‌سازانی که مسئولیت تامین قطعات الکترونیکی را نداشتند، می‌توانستند تولید - مبلغ خودروبر بزرگراه همدانی - را ادامه دهند. اما با تمام شدن نقدینگی، حتی آن‎ها هم دیگر قادر به ادامه فعالیت نخواهند بود. 

اظهارات اخیر مدیران و معاونان وزارت صنعت، معدن و تجارت حاکی از آن است که در ظاهر آنها هم از موافقت بانک‌مرکزی و پرداخت تسهیلات ناامید شده‌اند.

در این زمینه موضوع عجیب و قابل‌توجه این است که بانک مرکزی تن به اجرای مصوبات هیات‌دولت نمی‌دهد در حالی که مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی را اجرا می‌کند.  همچنین مساله بسیار مهم دیگر این است که تاکید می‌شود به دلیل آنکه درگیر جنگ اقتصادی هستیم، امکان پرداخت این مبلغ وجود ندارد.

تاکید بانک‌مرکزی این است به دلیل تحریم‌های اقتصادی، آزاد کردن ذخیره ارزی امکان‌پذیر نیست. به - مبلغ خودروبر بزرگراه همدانی - این ترتیب سوالی - مبلغ خودروبر بزرگراه همدانی - که مطرح می‌شود این است چرا بانک - مبلغ خودروبر بزرگراه همدانی - مرکزی توان بازگرداندن رقمی معادل 103میلیون دلار را ندارد و دست روی دست - مبلغ خودروبر بزرگراه همدانی - گذاشته و هیچ اقدامی نمی‌کند؟

در مقابل - مبلغ خودروبر بزرگراه همدانی - اعلام می‌کند 7هزار میلیارد تومان قطعه‌سازان را ندارد و نمی‌تواند بپردازد. در حالی که انتظار می‌رود حتی بخش کوچکی از آن ذخیره ارزی را آزاد کند تا بتوان با آن - مبلغ خودروبر بزرگراه همدانی - کار کرد. تاکید من این است نمی‌شود دائم به بهانه تحریم‌ها، هر ارگان به صورت جزیره‌ای تصمیم‌گیری کند و هر کدام یک دستور جدا بدهد. این همان هدفی است که آمریکا - مبلغ خودروبر بزرگراه همدانی - از اعمال تحریم‌ها به‌دنبال رسیدن به - مبلغ خودروبر بزرگراه همدانی - آن بود.

اولين صفحه   -  تعرفه چرخگیر بزرگراه خرازی   -   شماره تماس چرخگیر بزرگراه خرازی   -   خدمات چرخگیر بزرگراه خرازی   -   امداد خودرو بزرگراه همدانی   -   کرایه امداد خودرو بزرگراه همدانی   -   قیمت امداد خودرو بزرگراه همدانی   -   مبلغ امداد خودرو بزرگراه همدانی   -   تعرفه امداد خودرو بزرگراه همدانی   -   شماره تماس امداد خودرو بزرگراه همدانی   -   خدمات امداد خودرو بزرگراه همدانی   -   امداد خودرو سیار بزرگراه همدانی   -   کرایه امداد خودرو سیار بزرگراه همدانی   -   قیمت امداد خودرو سیار بزرگراه همدانی   -   مبلغ امداد خودرو سیار بزرگراه همدانی   -   تعرفه امداد خودرو سیار بزرگراه همدانی   -   شماره تماس امداد خودرو سیار بزرگراه همدانی   -   خدمات امداد خودرو سیار بزرگراه همدانی   -   خودروبر بزرگراه همدانی   -   کرایه خودروبر بزرگراه همدانی   -   قیمت خودروبر بزرگراه همدانی   -   مبلغ خودروبر بزرگراه همدانی   -   تعرفه خودروبر بزرگراه همدانی   -   شماره تماس خودروبر بزرگراه همدانی   -   خدمات خودروبر بزرگراه همدانی   -   یدک کش بزرگراه همدانی   -   کرایه یدک کش بزرگراه همدانی   -   قیمت یدک کش بزرگراه همدانی   -   مبلغ یدک کش بزرگراه همدانی   -   تعرفه یدک کش بزرگراه همدانی   -   شماره تماس یدک کش بزرگراه همدانی   -   خدمات یدک کش بزرگراه همدانی   -   حمل خودرو بزرگراه همدانی   -   کرایه حمل خودرو بزرگراه همدانی   -   قیمت حمل خودرو بزرگراه همدانی   -   مبلغ حمل خودرو بزرگراه همدانی   -   تعرفه حمل خودرو بزرگراه همدانی   -   شماره تماس حمل خودرو بزرگراه همدانی   -   خدمات حمل خودرو بزرگراه همدانی   -   حمل ماشین بزرگراه همدانی   -   کرایه حمل ماشین بزرگراه همدانی   -   قیمت حمل ماشین بزرگراه همدانی   -  آخرين صفحه