حمل خودرو

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 00029.html

مدیر طرح CNG شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از دستیابی ایران به تکنولوژی ANG خبر داد و گفت: به این دانش وطنی بسیار امیدوارم؛ اگر کارخانه‌های خودروسازی همت کنند، پیش بینی من این است که همه خودروها از مخازن ANG استقبال می‌کنند.

۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶

خودروهای گازسوز نسل جدید در راه است

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو» به - حمل خودرو - نقل از تسنیم، مطالعه بر روی - حمل خودرو - تکنولوژی ANG، دستیابی به دانش فنی جاذب نانو در تکنولوژی ANG و ساخت مخزن ANG از سال 1382 در ایران کلید خورد و در شرایطی که دو کشور امریکا و ژاپن به تحقیق روی این تکنولوژی ورود کرده بودند و به هیچ وجه حاضر به ارائه - حمل خودرو - دانش به ایران نشدند، متخصصان کشورمان توانستند با تکیه بر دانش بومی - حمل خودرو - و استفاده از تجهیزات داخلی، به - حمل خودرو - تکنولوژی ANG دست یابند.

ایران اکنون پس از دو کشور امریکا و ژاپن سومین کشوری است که این دانش را در اختیار دارد. با استفاده از این دانش می - حمل خودرو - توانیم همان میزان گازی که در مخازن CNG ذخیره می‌شود را با یک ششم فشار CNG در - حمل خودرو - مخازن ANG ذخیره کنیم که بدین طریق هم می توان گاز را در شرایط ایمن به نقاط دوردست ارسال کرد و هم می‌توان به عنوان مخازن سوخت خودروها از این تکنولوژی بهره گرفت.

استفاده از این تکنولوژی در مخازن خودروها و ایجاد خودروهای گازسوز با مخزن ANG در دستور کار متخصصان بخش سوخت کشور است که در این زمینه مصاحبه‌ای با حمید قاسمی ده چشمه مدیر طرح CNG شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران داشته‌ایم.

قاسمی ده - حمل خودرو - چشمه با بیان اینکه "تکنولوژی ANG بر اساس خصوصیت نانوکربن‌ها در جذب متان است"، گفت: این تکنولوژی در سال 2016 در جهان تجاری شده و شرکت‌هایی از امریکا و ژاپن نمونه‌های تجاری خودروهایی با مخزن ANG را تولید کردند.

وی افزود: خصوصیت ANG  - حمل خودرو - تکنولوژی ذخیره سازی و مخزن است و به ما اجازه می‌دهد همان میزان گازی که در مخازن CNG ذخیره می کنیم را به - حمل خودرو - جای فشار 220 بار، با فشار 35 بار ذخیره کنیم.

مدیر طرح CNG شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از ایمنی بالای مخازن ANG خبر داد و گفت: این مخازن نانو کربن و ضد انفجار است؛ هم بدنه سبک‌تری نسبت به مخازن CNG دارد و هم ایمنی آن به مراتب بالاتر است.

وی ادامه داد: در پُر کردن این مخازن از انرژی کمتری استفاده می‌شود به طوری که مصرف برق جایگاه‌های عرضه سوخت گاز، به یک دهم در مقایسه با سوخت CNG می‌رسد.

قاسمی ده‌چشمه با اشاره به بازدید اخیر معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی از ظرفیت‌ خودروسازها اظهار داشت: معاون وزیر نفت از خودروسازها خواسته است - حمل خودرو - تا ظرفیت وصل شدن خودروها با مخازن ANG به گازشهری را پیاده‌سازی کنند که اگر چنین طرحی در صنعت کمپرسورهای کوچک به نتیجه برسد، مردم می‌توانند در خانه‌های خود اقدام به سوخت‌گیری خودرو کنند.

وی افزود: اگر چنین طرحی پس از گذر از بررسی ها و پژوهش‌ها در صنعت خودروسازی کشور قابلیت اجرا پیدا نکرد، ما طرحی داریم - حمل خودرو - که بتوانیم جایگاه‌های سوخت‌گیری به صورت دستگاه‌های ATM بر سر هر خیابان و یا کوچه برای خودروهایی با مخازن ANG ایجاد کنیم.

مدیر طرح CNG - حمل خودرو - شرکت ملی پخش - حمل خودرو - فرآورده‌های نفتی ایران تصریح کرد: خودروسازهای ایرانی قول داده‌اند که اولین خودرو ساخت داخل با مخزن ANG را تا پایان سال جاری ارائه کنند.

قاسمی ده‌چشمه با بیان اینکه "ایران در علم نانو جزو 5 کشور اول جهان است"، گفت: در زمینه ANG، این دانش تبدیل به تکنولوژی شده و اکنون در مرحله اجرای پایلوت است اما هنوز به تکنولوژی صنعتی و تولید انبوه نرسیده‌ایم که در این زمینه ورود کرده‌ایم.

وی ادامه داد: در این خصوص قراردادی پژوهشی بین پژوهشگاه صنعت نفت و شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران منعقد شده که دستیابی به این دانش و ارزان‌سازی تجاری تکنولوژی کسب شده را هدف‌گذاری کرده‌ایم.

مدیر طرح CNG شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران هزینه‌های سوخت گیری در مخازن ANG را برابر هزینه‌های CNG دانست و گفت: به این دانش وطنی بسیار امیدوارم؛ اگر کارخانه‌های خودروسازی همت کنند، پیش بینی من این است که همه خودروها از مخازن ANG استقبال می‌کنند.

اولين صفحه   -  کرایه امداد خودرو سیار   -   قیمت امداد خودرو سیار   -   مبلغ امداد خودرو سیار   -   تعرفه امداد خودرو سیار   -   شماره تماس امداد خودرو سیار   -   خدمات امداد خودرو سیار   -   خودروبر   -   کرایه خودروبر   -   قیمت خودروبر   -   مبلغ خودروبر   -   تعرفه خودروبر   -   شماره تماس خودروبر   -   خدمات خودروبر   -   یدک کش   -   کرایه یدک کش   -   قیمت یدک کش   -   مبلغ یدک کش   -   تعرفه یدک کش   -   شماره تماس یدک کش   -   خدمات یدک کش   -   حمل خودرو   -   کرایه حمل خودرو   -   قیمت حمل خودرو   -   مبلغ حمل خودرو   -   تعرفه حمل خودرو   -   شماره تماس حمل خودرو   -   خدمات حمل خودرو   -   حمل ماشین   -   کرایه حمل ماشین   -   قیمت حمل ماشین   -   مبلغ حمل ماشین   -   تعرفه حمل ماشین   -   شماره تماس حمل ماشین   -   خدمات حمل ماشین   -   کفی   -   کرایه کفی   -   قیمت کفی   -   مبلغ کفی   -   تعرفه کفی   -   شماره تماس کفی   -   خدمات کفی   -  آخرين صفحه