خدمات کفی

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 00049.html
خدمات پس از فروش عرضه کنندکان خودرو

علاوه بر مشکل گرانی، بسیاری از قطعات خودروها در بازار به سختی یافت می شوند و دور از ذهن نیست که در آینده، شرایط بدتر شود.

۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۴

وضعیت خدمات پس از فروش عرضه کنندکان خودرو پس از تحریم ها 

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»، بازگشت تحریم های خودروسازی، تمامی بخش های این حوزه را تحت تاثیر خود قرار داده و در کنار آن، افت - خدمات کفی - ارزش پول ملی، - خدمات کفی - موجب شده تا بسیاری از قطعات و لوازم خودروهای موجود در بازار، که به صورت وارداتی در بازار موجود هستند، دچار افزایش قیمت قابل توجهی شوند. برای مثال می توان از انواع روغن موتورهای مورد استفاده توسط خودروهای موجود که در طی - خدمات کفی - چندماه گذشته، افزایش قیمتی دوبرابری داشته اند، یاد کرد. علاوه بر مشکل گرانی، بسیاری از قطعات خودروها در بازار به سختی یافت می شوند و دور از - خدمات کفی - ذهن نیست که در آینده، شرایط بدتر شود.

در این میان وضعیت خدمت رسانی به محصولات خودروسازان خصوصی - خدمات کفی - و واردکنندگان متفاوت از محصولات ایران خودرو و سایپا است. شرکت - خدمات کفی - هایی که همکار تولیدکنندگان چینی هستند، نظیر خودروسازان بخش خصوصی در کرمان، که - خدمات کفی - به تولید محصولات ام وی ام، چری، جک، لیفان و بی وای دی اشتغال دارند، توانسته اند در چند - خدمات کفی - ماه گذشته شرایط بهتری را در خدمات پس از فروش، نسبت به شرکت های وارد کننده باشند.

شرکت های یاد شده محصولات خود را به صورت CKD و با داخلی سازی عمدتا بیست درصدی تولید می کنند. این خودروها، در سال های گذشته به واسطه عملکرد بهتری که نسبت به تولیدات داخلی داشته اند، علی رغم قیمت بالاترشان، به محصولاتی شناخته شده و پرطرفدار در بازار تبدیل شده اند و از همین رو، هم شرکت های چینی و هم همکاران ایرانی آنها، نمی خواهند به هیچ وجه، وجهه خوبی که در بازار برای خود دست و پا کرده اند را از دست بدهند.

- خدمات کفی -

البته افت ارزش پول ملی و افزایش ارزش دیگر ارزها در مقابل آن، موجب شده - خدمات کفی - که قیمت خودروها چینی نسبت به چندین ماه گذشته، افزایش قابل توجهی داشته باشد و به همین دلیل، این شرکت ها باید به دنبال ارایه - خدمات کفی - شرایط پرداخت آسان تر - خدمات کفی - برای جلب مشتریانی باشند که قدرت - خدمات کفی - خرید آنها نسبت به ابتدای سال، تفاوتی نکرده است.

در سوی دیگر، وارد کنندگانی هستند که محصولات خود را به صورت CBU وارد بازار می کنند و این دسته، نسبت به محصولات تولیدی در شرکت های فوق، دردسرهای بیشتری را برای مالکان فراهم کرده اند.

علاوه بر مشکل ممنوعیت واردات و افزایش تعرفه، که موجب شده خودروهای اقتصادی وارداتی قیمتی همانند محصولات لوکس داشته باشند، بسیاری از نمایندگی های مجاز این شرکت ها، خود را موظف به ارایه خدمات پس از فروش نمی دانند و تا حد امکان، سعی میکنند مشتری را به تعمیرگاه های غیر رسمی - خدمات کفی - ارجاع دهند که ریسک های مخصوص به خود را به همراه دارد، به خصوص اگر خودروی شما یک محصول وارداتی چند صد میلیون تومانی باشد. این مشکل در گذشته تنها مربوط به خودروهایی بود که به صورت غیر رسمی و بدون گارانتی شرکت های اصلی وارد شده بودند، اما اکنون ابعاد این مساله گسترده تر شده است. 

در این خصوص، یکی از کارشناسان صنعت خودرو، علت اصلی ایجاد این - خدمات کفی - مشکل، به خصوص برای خودروهای وارداتی که دارای گارانتی رسمی هستند - خدمات کفی - را قوانین سردرگم کننده وزارت صنعت می داند.

بسیاری از قوانین موجود در مورد خدمات پس از فروش و رعایت حقوق مصرف - خدمات کفی - کننده، ناقض یکدیگر هستند. علاوه بر عدم ارایه خدمات، گزارش هایی در مورد اینکه در اتو سرویس ها قطعات فابریکی از روی خودروهای وارداتی برداشته شده و با نمونه های تقلبی جایگزین شده اند، منتشر شده است.

روند مراجعه - خدمات کفی - مصرف کنندگان به مراجع قانونی و پیگیری حقوق خود نیز، به اندازه کافی زمان بر و پر هزینه است. مطابق ماده 29 دستورالعمل اجرایی حمایت از مصرف‌کننده در خصوص خودرو، سازمان‌های صنعت و معدن و تجارت استان‌ها با نظارت سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، موظف به پیگیری شکایات مشتریان خودروها هستند.

در ادامه اگر رضایت مشتریان جلب نشود، مشتری باید به هیات حل اختلاف واقع در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان‌ها مراجعه کند و هیات پس از بیست روز، موظف به ارایه رای خود به صورت کتبی خواهد بود.

اولين صفحه   -  حمل خودرو   -   کرایه حمل خودرو   -   قیمت حمل خودرو   -   مبلغ حمل خودرو   -   تعرفه حمل خودرو   -   شماره تماس حمل خودرو   -   خدمات حمل خودرو   -   حمل ماشین   -   کرایه حمل ماشین   -   قیمت حمل ماشین   -   مبلغ حمل ماشین   -   تعرفه حمل ماشین   -   شماره تماس حمل ماشین   -   خدمات حمل ماشین   -   کفی   -   کرایه کفی   -   قیمت کفی   -   مبلغ کفی   -   تعرفه کفی   -   شماره تماس کفی   -   خدمات کفی   -   کفی خودروبر   -   کرایه کفی خودروبر   -   قیمت کفی خودروبر   -   مبلغ کفی خودروبر   -   تعرفه کفی خودروبر   -   شماره تماس کفی خودروبر   -   خدمات کفی خودروبر   -   جرثقیل خودروبر   -   کرایه جرثقیل خودروبر   -   قیمت جرثقیل خودروبر   -   مبلغ جرثقیل خودروبر   -   تعرفه جرثقیل خودروبر   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر   -   خدمات جرثقیل خودروبر   -   نیسان خودروبر   -   کرایه نیسان خودروبر   -   قیمت نیسان خودروبر   -   مبلغ نیسان خودروبر   -   تعرفه نیسان خودروبر   -   شماره تماس نیسان خودروبر   -  آخرين صفحه