مبلغ نیسان خودروبر

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 00067.html
قطعه‌سازان

هیچ شکی در تاثیرگذاری این پرداخت‌ها بر افزایش فعالیت خودروسازان وجود ندارد. ما از ابتدا تاکید کردیم سه‌راهکار برای بهبود شرایط تولید در قطعه‌سازی وجود دارد.

۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷

عدم انتشار لیست رسمی از اسامی و ارقام دریافتی قطعه‌سازان

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»،حدود دوهفته از آغاز روند پرداخت تسهیلات - مبلغ نیسان خودروبر - 4هزارمیلیاردتومانی دولتی به خودروسازان با هدف پرداخت به قطعه‌سازان و زنجیره تامین می‌گذرد. در حالی که به نظر می‌رسد این فرایند در نهایت با همکاری بانک‌های عامل رو به اتمام است، هنوز لیست، اطلاعات و جزئیات رسمی و قابل استنادی از نحوه توزیع این میزان تسهیلات منتشر - مبلغ نیسان خودروبر - نشده است. در این راستا دبیر انجمن سازندگان قطعات و مجموعه‌های - مبلغ نیسان خودروبر - خودرو در گفت‌وگو - مبلغ نیسان خودروبر - با روزنامه «دنیای خودرو» - مبلغ نیسان خودروبر - با بیان اینکه بیش‌از 70درصد قطعه‌سازان موفق به دریافت تسهیلات دولتی شده‌اند، اعلام کرد: «روند پرداخت در اکثر بانک‌ها به پایان - مبلغ نیسان خودروبر - رسیده است. پرداخت دو بانک هنوز ادامه دارد که تا پایان این هفته فرایند به طور کامل تمام خواهد شد.»

  افزایش 100درصدی - مبلغ نیسان خودروبر - تولید؛ مشهودترین نتیجه تزریق نقدینگی
مازیار بیگلو درخصوص ادعای برخی مدیران در خودروسازی‌ها مبنی بر این‎که پرداخت این تسهیلات به‌عنوان مطالبات 120روزه قطعه‌سازان به پویایی زنجیره تامین خودروسازی‌ها انجامیده است، گفت: «هیچ شکی در - مبلغ نیسان خودروبر - تاثیرگذاری این پرداخت‌ها بر افزایش فعالیت خودروسازان وجود ندارد. ما از ابتدا تاکید کردیم سه‌راهکار برای بهبود شرایط تولید در قطعه‌سازی وجود دارد. تزریق نقدینگی و پرداخت مطالبات و اصلاح قیمت‌ها، دوراه حلی است که درحال‎حاضر اجرا شده و تاثیر آن در حال حاضر ملموس است.» وی با بیان این‎که مشهودترین نتیجه این پرداخت‌ها افزایش تولید روزانه خودروسازان است، تاکید کرد: «تولید روزانه سایپا در حال رسیدن به 2500دستگاه خودرو است و تولید ایران‌خودرو نیز به 2200دستگاه خودرو در روز رسیده است. این میزان تولید، رشد 100درصدی را نسبت‌به ماه‌های گذشته نشان می‌دهد.»

   آغاز فرایند اصلاح قیمت قطعات و قراردادها
بیگلو در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا اصلاح قیمت قطعات به عنوان یکی از راهکارهای - مبلغ نیسان خودروبر - پیشنهادی برای حل مشکلات قطعه‌سازان، صورت گرفته است یا خیر، توضیح داد: «اصلاح قیمت‌ها در حال انجام است. در واقع قیمت محصولات یک‌سری از قطعه‌سازان که مدارک خود را تکمیل کرده و ارائه داده‌اند، اصلاح شده است. - مبلغ نیسان خودروبر - سایر - مبلغ نیسان خودروبر - قطعه‌سازان نیز در حال تکمیل مدارک هستند تا پس از ارائه، بررسی قیمت‌ها - مبلغ نیسان خودروبر - انجام شود.»

  لیست منتشرشده از قطعه‌سازان اعتبار - مبلغ نیسان خودروبر - ندارد
هفته - مبلغ نیسان خودروبر - قبل لیستی از برخی قطعه‌سازان بزرگی که مشمول دریافت تسهیلات دولتی بودند، منتشر شد. مازیار بیگلو در رابطه با این لیست با بیان اینکه تاکنون به‌طور رسمی هیچ لیستی از قطعه‌سازان مشمول دریافت تسهیلات منتشر نشده است، گفت: «کمیته‌ای شامل نمایندگان خودروسازان، انجمن قطعه‌سازان، سازمان بازرسی کل کشور و وزارت اطلاعات لیست نهایی را تهیه کردند. این لیست درحال‎حاضر در اختیار این چهار بخش قرار دارد، اما به هیچ جای دیگری ارائه نشده است.» وی با اشاره به این‎که اعداد و ارقام لیستی که هفته گذشته منتشر شد، کاملا اشتباه بود، تاکید کرد: «نام شرکت‌هایی که در آن لیست قید شده بود، چندان غیرقابل پیش‌بینی نبود. اما به نظر می‌رسد آن لیست بنا به دلایلی و به دنبال کسب منافع خاصی تهیه و منتشر شده بود که به هیچ عنوان رسمیت نداشت.» دبیر انجمن قطعه‌سازان خودرو ایران در پاسخ به این سوال که چرا پس از - مبلغ نیسان خودروبر - مدت‌ها تلاش - مبلغ نیسان خودروبر - برای - مبلغ نیسان خودروبر - تامین این نقدینگی، حالا که نتیجه‌ای حاصل شده، عملکرد شفاف نیست و - مبلغ نیسان خودروبر - لیست اصلی در - مبلغ نیسان خودروبر - اختیار رسانه‌ها قرار نمی‌گیرد، توضیح داد: «لیست اصلی بسیار مفصل و طولانی است. ضمن این‎که وقتی لیستی منتشر می‌شود، باید نحوه محاسبات نیز تبیین شود و مشخص شود از چه مسیری تهیه شده است.» وی با بیان اینکه پارامترهای مختلفی در محاسبات - مبلغ نیسان خودروبر - مد نظر بوده است، گفت: «مطالبات 120روزه و بیشتر از آن، بحران و اهمیت قطعه در - مبلغ نیسان خودروبر - تولید خودرو، حساب‌های فی‌مابین و پارامترهای بسیار دیگر در نحوه محاسبات تاثیر داشته‌اند. با توجه به تعدد پارامترها، در - مبلغ نیسان خودروبر - صورتی که لیست منتشر شود، احتمالا سوالات - مبلغ نیسان خودروبر - زیادی درمورد نام قطعه‌سازان و اعداد و ارقام پیش خواهد آمد که شاید پاسخ دادن به همه آنها ممکن نباشد.»
  با حضور نهادهای نظارتی امکان هیچ خطایی وجود نداشت
بیگلو - مبلغ نیسان خودروبر - در پاسخ به این سوال که خود قطعه‌سازان نیز بارها از عدم شفافیت‌ها آسیب دیده‌اند اما درحال‎حاضر شاهد عملکرد غیرشفاف در همین بخش نیز هستیم، افزود: «این‎جا بحث عدم شفافیت مطرح نیست. موضوع قابل‌توجه این است که نماینده قطعه‌سازان، نماینده دو خودروساز، - مبلغ نیسان خودروبر - نماینده ارگان‌های نظارتی مانند - مبلغ نیسان خودروبر - سازمان - مبلغ نیسان خودروبر - بازرسی و وزارت اطلاعات در کمیته تصمیم‌گیری حضور داشته‌اند. 
بنابراین با توجه به نظارت کافی، امکان هرگونه خطایی از بین رفته است.» وی همچنین تاکید کرد: «استراتژی‌های صنعت خودرو و قطعه‌سازی در تهیه این لیست موثر بوده است. بر اساس این استراتژی‌ها مشخص شده است که چرا باید به یک سازنده بیشتر پرداخت شود و به سازنده‌ای کمتر، کدام بانک‌ها در اجرای مصوبه نقش داشته باشند و سایر استراتژی‌هایی که قرار نیست تمام آن‌ها بیان شود.» بیگلو با - مبلغ نیسان خودروبر - بیان این‎که انجمن خود بنیان‌گذار دریافت این تسهیلات بود و روند آن را تا اجرا پیگیری کرد، اظهار کرد: «بر این اساس آنقدر پیگیری کردیم تا 100درصد این پول به قطعه‌سازان برسد و خود خودروساز سهمی از آن برندارد. به این ترتیب انتظار داریم قطعه‌سازان - مبلغ نیسان خودروبر - مطمئن باشند که انجمن با بیشترین عدالت و انصاف از سوی آن‌ها - مبلغ نیسان خودروبر - نماینده بوده است. ضمن اینکه با وجود نمایندگانی از نهادها و ارگان‌های نظارتی، امکان هرگونه خطایی در این فرایند از بین رفته است.» به گفته بیگلو، باید این موضوع را نیز در نظر داشت که شاید برخی شرکت‌ها تمایلی نداشته باشند که رقبای آن‎ها بدانند چه میزان دریافت داشته‌اند. - مبلغ نیسان خودروبر - ضمن اینکه اساسا کار درستی نیست که اطلاعات و جزئیات مالی شرکت‌ها در رسانه‌ها منتشر شود.

اولين صفحه   -  تعرفه کفی   -   شماره تماس کفی   -   خدمات کفی   -   کفی خودروبر   -   کرایه کفی خودروبر   -   قیمت کفی خودروبر   -   مبلغ کفی خودروبر   -   تعرفه کفی خودروبر   -   شماره تماس کفی خودروبر   -   خدمات کفی خودروبر   -   جرثقیل خودروبر   -   کرایه جرثقیل خودروبر   -   قیمت جرثقیل خودروبر   -   مبلغ جرثقیل خودروبر   -   تعرفه جرثقیل خودروبر   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر   -   خدمات جرثقیل خودروبر   -   نیسان خودروبر   -   کرایه نیسان خودروبر   -   قیمت نیسان خودروبر   -   مبلغ نیسان خودروبر   -   تعرفه نیسان خودروبر   -   شماره تماس نیسان خودروبر   -   خدمات نیسان خودروبر   -   نیسان یدک کش   -   کرایه نیسان یدک کش   -   قیمت نیسان یدک کش   -   مبلغ نیسان یدک کش   -   تعرفه نیسان یدک کش   -   شماره تماس نیسان یدک کش   -   خدمات نیسان یدک کش   -   ماشین بر   -   کرایه ماشین بر   -   قیمت ماشین بر   -   مبلغ ماشین بر   -   تعرفه ماشین بر   -   شماره تماس ماشین بر   -   خدمات ماشین بر   -   خودرو سوار   -   کرایه خودرو سوار   -   قیمت خودرو سوار   -  آخرين صفحه