چرخگیر اختیاریه

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 00309.html
فولاد مخصوص خودروسازی

ساختار خودروسازی کشور تا دو سال آینده اصلاح می‌شود و تولید نیز در حال اصلاح است و مقرر شده که خودروسازان اموال غیرتولیدی‌شان را به فروش برسانند و بخشی از نقدینگی تامین شود.

۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷

اصلاح ساختار خودروسازی کشور در 6‌ حرکت

 به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»،  سال‌های سال است که - چرخگیر اختیاریه - گفته می‌شود باید اصلاح ساختاری در صنعت خودرو انجام شود. اصلاح ساختاری در صنعت خودرو به عقیده بسیاری از کارشناسان، جزو - چرخگیر اختیاریه - ضرورت‌های توسعه آن محسوب می‌شود و بدون اعمال تغییرات بنیادین نمی‌توانیم شاهد پیشرفتی در این حوزه باشیم. صنعت خودرو سال‌های سال است که به شکل عجیب نیمه‎دولتی یا نیمه‎خصوصی یا خصولتی اداره می‌شود. این صنعت - چرخگیر اختیاریه - به دلیل بالا بودن گردش مالی آن همواره موردتوجه دولت‌ها بوده و به‎نوعی می‌توان گفت تبدیل به حیاط خلوت دولتی‌ها شده است. درخصوص اصلاح ساختارها در صنعت خودرو تقریبا کار خاصی نشده اما وزیر جدید قول اعمال تغییرات در خودروسازی‌ها را داده است. رضا رحمانی با اشاره به مشکلات اصلی صنعت خودرو اظهار می‌کند: «ساختار - چرخگیر اختیاریه - خودروسازی - چرخگیر اختیاریه - کشور تا دو سال آینده اصلاح می‌شود و تولید نیز در حال اصلاح است و مقرر شده که خودروسازان اموال غیرتولیدی‌شان را به فروش برسانند و بخشی از نقدینگی تامین شود.»

   اموال غیرتولیدی و رهایی از شرکت‌های تودرتو
به دلیل پایین‎بودن تقاضا برای اموال غیرتولیدی خودروسازان و قیمت پایینی که خریداران ارائه می‌دهند، شرکت‎های خودروسازی حاضر به فروش این اموال نیستند. به نظر می‌رسد برحذر داشتن خودروسازان از - چرخگیر اختیاریه - ورود به فعالیت‌های اقتصادی غیرمرتبط با صنعت خودرو یکی از موارد اصلاحی در ساختار خودروسازان باشد. در سال‌های اخیر، خودروسازان در مواردی سرمایه‌گذاری - چرخگیر اختیاریه - کرده‌اند که اصولا ارتباطی با فعالیت صنعتی خودشان نداشته و این سرمایه‌گذاری‌ها در شرایط اقتصادی فعلی، تنها مشکلی روی دیگر مشکلات آن‌ها شده است. البته تمام این سرمایه‌گذاری‌ها به میل خودروسازان انجام نشده و فشارهایی که از برخی افراد به آن‌ها وارد شده، آن‌ها را مجبور به سرمایه‌گذاری در جایی کرده که حالا نه‎تنها کمترین‌ - چرخگیر اختیاریه - سودی برای آن‌ها در برندارد، بلکه باعث ایجاد زیان گسترده‌ شده است. خودروسازان دارای شرکت‌های زیرمجموعه بسیاری هستند. برخی از این - چرخگیر اختیاریه - شرکت‌ها طی سال‌ها عملکرد مناسبی داشته‌اند و به نوعی عصای دست خودروسازان بوده‌اند و برخی دیگر تنها زیان انباشته خودروسازان را افزایش داده‌اند. زیانی که در نهایت به ضرر سهامدار این شرکت و البته مصرف‌کننده نهایی تمام می‌شود. هزینه‌های سربار این شرکت‌ها باید به طریقی جبران شود و همین مساله سبب کاهش بهره‌وری و سنگین شدن هزینه‎های سربار خودروسازان شده است. بنا بر تاکید کارشناسان، رهایی - چرخگیر اختیاریه - از این شرکت‌ها که حیاط‌خلوت برخی‎ها شده است نیز می‌تواند گام - چرخگیر اختیاریه - دیگری در راه اصلاح ساختار خودروسازان باشد.

   خصوصی‌سازی واقعی و تصمیم‎گیری نهایی برای نیروهای مازاد
انتصابات و - چرخگیر اختیاریه - فشار برای استخدام و موارد این‎چنینی تنها در شرکت‌هایی قابلیت اجرا دارد که - چرخگیر اختیاریه - دولت تصمیم‌گیرنده - چرخگیر اختیاریه - برای آن است و معمولا در شرکت‌های خصوصی به دلیل این‎که سرمایه و نقدینگی از سمت دولت تامین نمی‌شود، کمتر شاهد چنین فشارهایی هستیم. در شرکت‌های خصوصی نیروی مازاد، اعضای متعدد و - چرخگیر اختیاریه - مازاد هیات‎مدیره‎ها و مواردی این‎چنینی دیده نمی‌شود. به همین دلیل اصولا بهره‌وری در این شرکت‌ها بسیار بالاتر است. - چرخگیر اختیاریه - ضمن این‎که با مروری بر صورت مالی شرکت‌های بخش خصوصی معمولا شاهد افزایش سرمایه، افزایش سود و زیان اندک نسبت به سود و سرمایه هستیم. در پایان سال مالی معمولا سود قابل‌قبولی میان سهامداران این شرکت‌ها تقسیم می‌شود. اما این مورد در رابطه با شرکت‌های دولتی کمتر - چرخگیر اختیاریه - دیده می‌شود. به عقیده کارشناسان، اصولا مدیران دولتی حیات خود را وابسته به افراد و احزاب  می‌بینند و کمتر برنامه‌ریزی برای آینده دارند و تقریبا مطمئن هستند که در صورت ایجاد زیان، اصولا بازخواست نمی‌شوند و زیان انباشته توسط دولت پوشش داده می‌شود. گرچه وزارت صنعت بخشی از دولت است اما اگر این بار می‌خواهد - چرخگیر اختیاریه - میراث قابل قبولی از خود به جای بگذارد، باید اصلاحات اساسی در این بخش اعمال کند. کارشناسان صنعت و بازار خودرو معتقدند اصولا کار در این خصوص باید از یک دولت و یک وزیر آغاز شود. مدیران خودروسازان نیز بر این موضوع که نیروی - چرخگیر اختیاریه - کار مازادی در شرکت‌های آن‎ها وجود - چرخگیر اختیاریه - دارند، تاکید داشته‌اند. به هر طریقی که این نیروها به خودروسازان اضافه شده‌اند (حتی با این فرض که تمامی آن‌ها در شرایط - چرخگیر اختیاریه - عالی خودروسازان با حداکثر تولید استخدام شده‌اند)، وقتی در شرایطی که تولید روزانه هر دوخودروساز - چرخگیر اختیاریه - زیر 5هزار - چرخگیر اختیاریه - دستگاه خودرو است و حتی با رسیدن به تولید روزانه 10هزار - چرخگیر اختیاریه - دستگاه خودرو نیز بسیاری از آن‌ها بیکار خواهند بود، نگه‎داشتن آن‌ها چه توجیهی دارد؟ وزارت صنعت در راستای اصلاح - چرخگیر اختیاریه - ساختاری که برای خودروسازان در نظر گرفته است باید تا دو سال آینده فکری به حال این نیروها کند. کارشناسان اقتصادی در این باره می‎گویند: «نمی‌توان از جیب مردم هزینه نیروی مازاد خودروسازان را تامین کرد و هرساله چندهزار میلیارد - چرخگیر اختیاریه - تومانی را از این بابت به خودروساز داد. به - چرخگیر اختیاریه - هرحال این سیکل باطل با تغییر رویکردی استراتژیک و با برنامه باید از بین برود.»

  - چرخگیر اختیاریه - ایجاد ساختار - چرخگیر اختیاریه - ضد نفوذ و همگرایی دوخودروساز بزرگ
به عقیده صاحب‎نظران این بخش، ساختار جدیدی که برای خودروسازان تعریف می‌شود، - چرخگیر اختیاریه - باید ضد نفوذ باشد تا مدیران - چرخگیر اختیاریه - این عرصه به‌دور از هیاهوهای سیاسی و - چرخگیر اختیاریه - اعمال سلیقه از سوی برخی افراد پرنفوذ کار خود را که توسعه صنعت خودرو است، پیش ببرند. مدیریت بلندمدت و البته با برنامه، اصل شایسته‎سالاری و به‎کار گرفتن افراد متخصص موارد دیگری است که باید در صنعت خودرو - چرخگیر اختیاریه - اعمال شود. ضمن این‎که استفاده از مدیران جوان با افکار تازه و اعمال مدیریت نوین و فاصله گرفتن از مدیریت سنتی می‌تواند به صنعت خودرو کشور کمک کند. مورد دیگری که در اصلاح ساختار باید به آن توجه شود، ضرورت نزدیک‌کردن دوخودروساز کشور به یکدیگر است. شاید ایجاد مرکز تحقیقات مشترک بین این دوخودروساز و سرشکن کردن هزینه‌های این‎چنینی قدم خوبی برای تغییر در صنعت خودرو کشورمان باشد. موردی که بین بسیاری از خودروسازان چینی انجام شده و پیشرفت چینی‌ها نشان‌دهنده موفقیت‌آمیزبودن این اتفاق است. 

- چرخگیر اختیاریه -
اولين صفحه   -  کرایه ماشین بر اختیاریه   -   قیمت ماشین بر اختیاریه   -   مبلغ ماشین بر اختیاریه   -   تعرفه ماشین بر اختیاریه   -   شماره تماس ماشین بر اختیاریه   -   خدمات ماشین بر اختیاریه   -   خودرو سوار اختیاریه   -   کرایه خودرو سوار اختیاریه   -   قیمت خودرو سوار اختیاریه   -   مبلغ خودرو سوار اختیاریه   -   تعرفه خودرو سوار اختیاریه   -   شماره تماس خودرو سوار اختیاریه   -   خدمات خودرو سوار اختیاریه   -   جرثقیل یدک کش اختیاریه   -   کرایه جرثقیل یدک کش اختیاریه   -   قیمت جرثقیل یدک کش اختیاریه   -   مبلغ جرثقیل یدک کش اختیاریه   -   تعرفه جرثقیل یدک کش اختیاریه   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش اختیاریه   -   خدمات جرثقیل یدک کش اختیاریه   -   چرخگیر اختیاریه   -   کرایه چرخگیر اختیاریه   -   قیمت چرخگیر اختیاریه   -   مبلغ چرخگیر اختیاریه   -   تعرفه چرخگیر اختیاریه   -   شماره تماس چرخگیر اختیاریه   -   خدمات چرخگیر اختیاریه   -   امداد خودرو اسلامشهر   -   کرایه امداد خودرو اسلامشهر   -   قیمت امداد خودرو اسلامشهر   -   مبلغ امداد خودرو اسلامشهر   -   تعرفه امداد خودرو اسلامشهر   -   شماره تماس امداد خودرو اسلامشهر   -   خدمات امداد خودرو اسلامشهر   -   امداد خودرو سیار اسلامشهر   -   کرایه امداد خودرو سیار اسلامشهر   -   قیمت امداد خودرو سیار اسلامشهر   -   مبلغ امداد خودرو سیار اسلامشهر   -   تعرفه امداد خودرو سیار اسلامشهر   -   شماره تماس امداد خودرو سیار اسلامشهر   -   خدمات امداد خودرو سیار اسلامشهر   -  آخرين صفحه