اجاره-تهران-بهترین-خودرو

تلفن اجاره خودرو مرکزی : 02166121139


متن مطلب      کل مطالب     

لیست خودرو های آماده اجاره


اجاره خودرو پرادو
اجاره خودرو پرادو 2درب قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره خودرو سانتافه
اجاره سانتافه نیو قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره خودرو اسپورتیج
اجاره خودرو اسپورتیج قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره خودرو اپتیما
اجاره خودرو اپتیما قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره خودرو سوناتا
اجاره خودرو سوناتا قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره خودرو النترا
اجاره خودرو هیوندا النترا قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره خودرو بی ام و
اجاره خودرو بی ام و i8 2015 قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره خودرو پورشه پانامرا
اجاره خودرو پورشه پانامرا۴S قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره خودرو بی ام و
اجاره خودرو بی ام و x6 2011 قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره خودرو بنز
اجاره خودرو بنز s500 2009 قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره خودرو بی ام و
اجاره خودرو بی ام و 428 کروک قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره خودرو پورشه باکستر
اجاره خودرو پورشه باکستر 2011 قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره خودرو بی ام و کروک
اجاره خودرو بی ام و 528 کروک قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره خودرو پورشه باکستر
اجاره خودرو پورشه باکسترسفید قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره خودرو ولوو
اجاره خودرو ولوو CX90 قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره خودرو بنز
اجاره خودرو بنزE250 2014 قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره خودرو بی ام و
اجاره خودرو بی ام و 528 2014 قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره خودرو بی ام و z4
اجاره خودرو Z4 2014 قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره خودرو بی ام و
اجاره خودرو بی ام و328 قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره خودرو بنز
اجاره خودرو بنز CLS قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره خودرو بنز
اجاره خودرو بنز C200 قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره خودرو لندکروز
اجاره خودرو لندکروز قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره خودرو پژو پارس
اجاره خودرو پرشیا قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره خودرو پژو 206
اجاره خودرو206 قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره خودرو سمند
اجاره خودرو سمند قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره خودرو رانا
اجاره خودرو رانا قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره خودرو دنا
اجاره خودرو دنا قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره خودرو ال90
اجاره خودرو ال90 قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره خودرو پراید
اجاره خودرو پراید قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره خودرو تیبا
اجاره خودرو تیبا قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره ون
اجاره ون دربستی تویوتا قیمت اجاره ون داخل شهری : تماس بگیرید
قیمت اجاره ون خارج شهری : تماس بگیرید
اجاره ون فیات
اجاره ون دربستی فیات قیمت اجاره ون داخل شهری : تماس بگیرید
قیمت اجاره ون خارج شهری : تماس بگیرید
اجاره ون هایس
اجاره ون هایس سقف بلند دربستی قیمت اجاره ون داخل شهری : تماس بگیرید
قیمت اجاره ون خارج شهری : تماس بگیرید
اجاره ون دلیکا
اجاره ون دربستی دلیکا قیمت اجاره ون داخل شهری : تماس بگیرید
قیمت اجاره ون خارج شهری : تماس بگیرید
اجاره اتوبوس
اجاره خودرو اتوبوس اسکانیا قیمت اجاره اتوبوس یک روزه : تماس بگیرید
قیمت اجاره اتوبوس چند روزه : تماس بگیرید
اجاره اتوبوس
کرایه خودرو اتوبوس ولوو قیمت اجاره اتوبوس یک روزه : تماس بگیرید
قیمت اجاره اتوبوس چند روزه : تماس بگیرید

کد مطلب: 00036.html
یکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰

طراحی «تعرفه تراکم ترافیک در معابر تهران» با هدف مدیریت بهینه ترددها در معابر، به ویژه ازدحام خودروهای شخصی در ساعات پیک ترافیک، کاهش جذابیت سفر با خودروهای شخصی و کاهش آلودگی هوا، در پارلمان شهری کلید خورد.

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبارخودرو به نقل از دنیای اقتصاد، این ایده علاوه بر تامین یک منبع درآمد پایدار برای شهرداری تهران، ضمن فراهم کردن هزینه تقویت ناوگان حمل‌ونقل عمومی و توسعه مدهای حمل‌ونقلی، مطلوبیت استفاده از خودروی شخصی را کاهش می‌دهد و شهروندان را به انتخاب ناوگان حمل‌ونقل عمومی سریع، ارزان و دردسترس ترغیب می‌کند.

نسخه مکمل «طرح ترافیک»

کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران همسو با دغدغه‌مندی شهردار تهران در این زمینه پیش‌قدم شده و ضمن آغاز مطالعات مربوط به تدوین طرح «تعرفه تراکم ترافیک» در معابر شهر، رایزنی با دیگر اعضای شورای شهر - اجاره خودرو تهران - و جلب نظر نهادهای دولتی در این زمینه را آغاز کرده است. شهردار تهران - اجاره خودرو تهران - در نخستین نشست خبری خود در مهرماه امسال از - اجاره خودرو تهران - برنامه چهاروجهی برای حل معضل ترافیک تهران رونمایی کرد که وجه اول آن بر «واقعی کردن هزینه استفاده از خودروی شخصی از طریق وضع عوارض تردد» استوار است. در این الگو دو نوع عوارض تردد - اجاره خودرو تهران - شامل مالیات سبز یا عوارض سوخت و نیز اخذ عوارض از خودروها در معابر خاص که در تجربه جهانی از آن با عنوان «عوارض - اجاره خودرو تهران - ازدحام ترافیک» یاد می‌شود، مطرح است.

اخیرا محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران نیز در واکنش به ایده نجفی برای پرداخت عوارض استفاده از خودروی شخصی به میزان استفاده در معابر، ضمن تایید کلیت موضوع در عین حال تاکید کرد که - اجاره خودرو تهران - «عوارض تردد با - اجاره خودرو تهران - خودروی شخصی باید زمانی وضع شود که حمل‌ونقل عمومی به حد کافی توسعه پیدا کرده - اجاره خودرو تهران - و به سهولت در دسترس مردم باشد.» وی خاطرنشان کرد: مدیریت شهری می‌تواند به همان نسبت که حمل‌ونقل عمومی را توسعه می‌دهد، نسبت به وضع عوارض بازدارنده از ازدحام خودروهای شخصی نیز اقدام کند و زمانی که استخوان‌بندی شبکه حمل‌ونقل عمومی تهران کامل شد، اخذ عوارض در تمام معابر پرترافیک شهر اعمال شود. در آن زمان هر شهروندی که به هر دلیل اصرار داشت از خودروی شخصی استفاده کند، باید هزینه آن را بپردازد؛ موضوعی که محسن پورسیدآقایی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران نیز بر آن تاکید دارد. پورسیدآقایی معتقد است به هر میزان که حمل‌ونقل عمومی توسعه می‌یابد، باید به همان نسبت استفاده از خودروهای شخصی محدود شود.

مدیریت شهری تهران در دوره گذشته به‌دلیل ابتلا به یک تشخیص نادرست درباره منشا ترافیک تهران، رویکرد توسعه شهر را بر پایه توسعه شبکه بزرگراهی استوار کرد. مدیران شهری در - اجاره خودرو تهران - سال‌های گذشته با این تصور که مشکل ترافیک تهران ناشی از «عدم ظرفیت کافی شبکه معابر متناسب با تعداد خودروها» است، عمده منابع مالی شهر را صرف تعجیل در تکمیل شبکه بزرگراهی پایتخت کردند و به این - اجاره خودرو تهران - ترتیب ۹۵ درصد از این شبکه را که باید در افق ۱۴۰۴ ساخته شود، تا سال ۹۶ تکمیل کردند. تعجیل برای تکمیل شبکه بزرگراهی طی بیش از یک دهه گذشته - اجاره خودرو تهران - در حالی رخ داد که به‌دلیل کمبود منابع مالی، شبکه حمل‌ونقل عمومی شهر شامل مترو و اتوبوسرانی، همواره با کمبود جدی ناوگان روبه‌رو بود - اجاره خودرو تهران - و تزریق جزئی اتوبوس و واگن به این شبکه تناسبی با نیاز انبوه حمل‌ونقلی شهروندان نداشت. این عدم تناسب میان تقویت ناوگان حمل‌ونقل عمومی - اجاره خودرو تهران - و توسعه شبکه بزرگراهی، - اجاره خودرو تهران - شهروندان را برای رفع نیاز حمل‌ونقلی ناگزیر به استفاده از خودروی شخصی کرد؛ به‌ویژه با - اجاره خودرو تهران - توجه به اینکه تکمیل بزرگراه‌ها و تسهیل دسترسی به گزینه‌های متعدد مسیر سفر با خودرو، به منزله فرش قرمزی زیر پای خودروهای شخصی، - اجاره خودرو تهران - بستر را برای این انتخاب فراهم کرده بود. - اجاره خودرو تهران - به - اجاره خودرو تهران - این ترتیب «تشخیص ناصحیح» مدیریت شهری درباره عامل اصلی ازدحام ترافیک در تهران، به این «وضعیت ناخوشایند» دامن زد، تا جایی که اعضای شورای شهر چهارم از آن با عنوان «ترافیک فلج‌کننده» یاد کردند.

اما شورای پنجم با مداقه در تجربیات جهانی و ارزیابی بازخوردهای عملکرد دوره قبل مدیریت شهری تهران، با کسب شناخت صحیح از صورت مساله ترافیک پایتخت، منشا این پدیده را که مدیران گذشته به غلط «نرخ بالای مالکیت خودرو» مطرح می‌کردند، اکنون «دفعات استفاده از خودرو» معرفی و راهکار مهار آن را نیز بر اساس این شناخت متفاوت طراحی کرده است. مقایسه سرانه خودرو میان تهران و دیگر کلان‌شهرهای جهان نیز صحت این ادعا را تایید می‌کند. برابر تازه‌ترین آمار خودروهای پلاک تهران (حدود چهار میلیون و ۲۰۰ هزار خودرو) و نتایج سرشماری سال ۹۵ که جمعیت تهران را هشت میلیون و ۹۰۰ هزار نفر عنوان کرده است، سرانه خودرو - اجاره خودرو تهران - در تهران به ازای هر ۱۰۰۰ شهروند تهرانی در حال حاضر ۴۷۱ دستگاه است. این سرانه در مقایسه با بسیاری از کشورهایی که دارای شهرهای نسبتا پرترافیک هستند، پایین‌تر است. طبق آخرین آمار انجمن جهانی تولیدکنندگان خودرو که به‌صورت عمومی منتشر شده و مربوط به داده‌های سه سال قبل است، سرانه خودرو به ازای هر ۱۰۰۰ نفر در آمریکا ۷۹۰ دستگاه، در آلمان ۵۶۸، در انگلیس ۵۷۸، در کانادا ۶۳۵ و در کشورهای منطقه خاورمیانه ۵۰۰ دستگاه است. آمار مذکور به روشنی نشان می‌دهد تعداد خودرو در تهران زیاد نیست، بلکه به علت پایین بودن نسبی سطح قیمت - اجاره خودرو تهران - بنزین، هم در مقایسه با قیمت تمام شده سوخت و هم به لحاظ عدم - اجاره خودرو تهران - تغییر در سال‌های اخیر - اجاره خودرو تهران - به تناسب نرخ تورم، تعداد دفعات استفاده از خودرو بالا بوده و منشا واقعی ترافیک تهران نیز همین موضوع است.

محمد علیخانی، رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران با اعلام شناسایی ریشه اصلی ترافیک سنگین در پایتخت - اجاره خودرو تهران - و تاکید بر ضرورت پیش‌بینی راهکارهایی مبتنی بر «کاهش سهم خودروهای - اجاره خودرو تهران - شخصی از سفرهای روزانه شهری (کاهش دفعات استفاده از خودروهای شخصی)»  گفت: به‌دلیل - اجاره خودرو تهران - عدم توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی، شبکه مترو و اتوبوسرانی تهران در حال حاضر فاقد بهره‌وری مورد انتظار است و سهم‌شان از جابه‌جایی‌های روزانه درون‌شهری با افق مطلوب فاصله زیادی دارد. در حال حاضر سهم واقعی مترو از سفرهای روزانه درون‌شهری حدود ۲ میلیون سفر برآورد می‌شود که این میزان - اجاره خودرو تهران - فقط بین ۱۲ تا ۱۳ درصد از کل ۱۸ میلیون و ۶۰۰ هزار سفر - اجاره خودرو تهران - روزانه پایتخت را پوشش می‌دهد. این در حالی ‌است که در اغلب کلان‌شهرهای اروپایی، با وجود سرانه خودرو بالاتر از تهران، حداقل - اجاره خودرو تهران - ۴۰ درصد از سفرهای درون‌شهری شهروندان با استفاده از مترو انجام می‌شود.

علیخانی عامل اصلی استفاده از خودروی شخصی را ناکافی و غیرقابل رقابت - اجاره خودرو تهران - بودن ناوگان حمل‌ونقل عمومی با - اجاره خودرو تهران - وسیله نقلیه شخصی توصیف کرد و افزود: از طرفی تقویت ناوگان حمل‌ونقل عمومی اعم از واگن - اجاره خودرو تهران - مترو و اتوبوس و نیز ایجاد مدهای - اجاره خودرو تهران - حمل‌ونقلی - اجاره خودرو تهران - جدید نظیر قطار سبک شهری (LRT) به تامین مالی قابل توجهی نیاز دارد که فراتر از ظرفیت محدود بودجه ۱۸ هزار میلیارد تومانی شهرداری تهران است. وی خاطرنشان کرد: شورای پنجم ایده‌هایی به منظور ایجاد منابع درآمدی پایدار برای تامین مالی پروژه‌های حمل‌ونقل عمومی دارد که در صورت عملیاتی - اجاره خودرو تهران - شدن، به راحتی می‌توانیم بدون اینکه به بودجه‌های - اجاره خودرو تهران - دولتی وابسته باشیم یا به کسب درآمدهای مغایر با اصول توسعه شهری نظیر «تراکم فروشی خارج از چارچوب ضوابط» روی بیاورید، با این راهکارها پروژه‌های حمل‌ونقلی را تامین مالی کنیم.

ایده اصلی رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران مبتنی بر - اجاره خودرو تهران - تجربه ابرشهرهای دنیا مبنی - اجاره خودرو تهران - بر «اخذ عوارض تراکم ترافیک» - اجاره خودرو تهران - از خودروهای شخصی است که به گفته وی، می‌تواند معادل ۵۰ درصد بودجه سالانه شهرداری تهران، منابع مالی فراهم کند. وی با تاکید بر اینکه به‌طور کلی وضع عوارض - اجاره خودرو تهران - در سطح - اجاره خودرو تهران - ملی توسط دولت و مجلس صورت می‌گیرد و در نتیجه نیازمند همکاری بین‌دستگاهی و جلب نظر نهادهای خارج از مدیریت شهری است، یادآور شد: این در حالی است که در سطح مدیریت شهری شوراها می‌توانند راسا نسبت به وضع «تعرفه» اقدام کرده و در نهایت فرمانداری‌ها به‌عنوان نهاد ذیل وزارت کشور، با تایید مصوبه شورا در این حوزه، زمینه اجرای آن را فراهم کنند.
سهم ناچیز طرح ترافیک از تامین درآمد پایدار

علیخانی با اشاره به سابقه حدود چهار دهه اجرای «طرح ترافیک» در تهران گفت: این محدودیت تردد در مرکز شهر در حالی وضع شده و سال‌ها مختصات آن تغییر نکرده است که درآمد شهرداری تهران از فروش - اجاره خودرو تهران - مجوز طرح ترافیک در طول سال (اعم از طرح‌های سالانه، هفتگی و روزانه) چیزی حدود ۳۰۰ میلیارد تومان یا قدری بیشتر است که در مقایسه با بودجه حدود ۱۸ هزار میلیارد تومانی شهرداری رقم ناچیزی (حدود ۶/ ۱ درصد) است. این در حالی است که کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر ایده مکملی برای طرح ترافیک در نظر دارد که می‌تواند دست‌کم ۱۰ برابر درآمد کنونی طرح ترافیک را عاید شهرداری کند.

ایده این کمیسیون - اجاره خودرو تهران - که مراحل مطالعه و چکش‌کاری برای تبدیل به یک طرح کارآمد را در کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورا طی می‌کند و رایزنی با سایر اعضا و کمیسیون‌های تخصصی نظیر کمیسیون برنامه و بودجه نیز برای تدوین آن آغاز شده است، تصویب طرح جدید و مکمل طرح ترافیک تحت‌عنوان «اخذ تعرفه تراکم ترافیک» با رویکرد عدالت محوری است که یک منبع درآمد پایدار و پرقدرت نیز برای - اجاره خودرو تهران - شهرداری محسوب می‌شود. علیخانی تاکید دارد که درآمد ناشی از این بخش بدون - اجاره خودرو تهران - ذره‌ای کاستی باید در زمینه توسعه حمل‌ونقل عمومی هزینه شود تا کمبودهای انباشت در این بخش در کمترین زمان ممکن جبران شود.

وی در توضیح چگونگی اجرای این - اجاره خودرو تهران - طرح، گفت:‌ ایده اصلی این است که هزینه تراکم ترافیک از تمام خودروهای شخصی در ساعات مختلف و با نرخ‌های تعرفه مختلف در طول شبانه‌روز دریافت شود. این هزینه می‌تواند به نسبت شدت ترافیک و نیز نزدیکی معابر مشمول تعرفه به مرکز شهر، به‌صورت تصاعدی افزایش یابد. در این صورت خودروها به ازای هربار تردد در معابر بزرگراهی و نیز معابر شریانی پرتردد منتهی به قلب پایتخت - اجاره خودرو تهران - که اکنون طرح‌های ترافیک - اجاره خودرو تهران - و زوج و فرد در آنها اجرا می‌شود، با تجهیز به کارت‌های اعتباری و دوربین‌های ثبت پلاک، یک فقره تعرفه تراکم‌ترافیک خواهند پرداخت که رقم پرداختی آنها می‌تواند طی بازه زمانی مشخصی معتبر باشد؛ کمااینکه اکنون نیز هر فقره جریمه ورود به محدوده طرح زوج و فرد بدون معاینه فنی، برای مدت یک ساعت کفایت می‌کند و اگر پس از این زمان، پلاک خودروی فاقد مجوز دوباره در محدوده طرح توسط دوربین‌ها رویت و رهگیری شود، یک فقره جریمه دیگر منظور می‌شود. البته جزئیات و کیفیت اجرای طرح اخذ تعرفه تراکم ترافیک هنوز مشخص نیست و ایده‌های اولیه هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیده است. به گفته وی، اجرای - اجاره خودرو تهران - این طرح در کوتاه‌مدت میسر نیست؛ چراکه پس از طی مراحل قانونی، نیازمند فراهم کردن زیرساخت‌های فنی و تجهیزاتی،‌ هوشمندسازی شهر و طراحی سامانه هوشمند اخذ تعرفه مذکور است. اما قطعا نیاز نیست که ما چرخ را از نو اختراع کنیم، چراکه تجربه اجرای این طرح در بسیاری از شهرهای بزرگ دنیا وجود دارد و کافی است این تجربیات قدری متناسب با - اجاره خودرو تهران - شرایط تهران و شهروندان تهرانی - اجاره خودرو تهران - بومی‌سازی شود، بنابراین - اجاره خودرو تهران - عملیاتی شدن این ایده در میان‌مدت - اجاره خودرو تهران - قطعا - اجاره خودرو تهران - ممکن خواهد بود.

رئیس کمیسیون - اجاره خودرو تهران - عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: یک ایده این است که عوارض تردد بر اساس انتخاب مسیر و زمان سفر، رقمی بین ۱۰۰۰ تا ۱۵ هزار تومان منظور شود. - اجاره خودرو تهران - با احتساب دست‌کم چهار میلیون خودرو پلاک تهران و ورود روزانه یک میلیون خودرو پلاک شهرستان به پایتخت، - اجاره خودرو تهران - در صورتی که به‌طور میانگین هر خودرو روزانه پنج‌هزار تومان هزینه تراکم ترافیک بپردازد، درآمد روزانه شهرداری تهران از این محل به ۲۵ میلیارد تومان و درآمد سالانه آن به - اجاره خودرو تهران - حدود ۸۰۰۰ تا ۹۰۰۰ میلیارد تومان می‌رسد که رقم قابل‌توجهی معادل نیمی از بودجه مصوب شهرداری تهران است. تاکید کمیسیون عمران این است که کل این درآمد باید صرف جبران کمبود ناوگان مترو و اتوبوسرانی و بهبود کیفیت و کمیت حمل‌ونقل عمومی شود.
طرح ساماندهی پارکینگ‌های حاشیه‌ای

علیخانی همچنین از مطالعه درخصوص تدوین طرح دیگری برای تامین - اجاره خودرو تهران - درآمد پایدار برای شهرداری تهران خبر داد که در صورت تصویب آن در صحن شورای شهر، شهرداری یک میلیون فضای پارک حاشیه‌ای در پایتخت را ساماندهی خواهد کرد و استفاده‌کنندگان از خودروی شخصی، هزینه مربوط به - اجاره خودرو تهران - توقف را می‌پردازند. این طرح علاوه بر اینکه هزینه استفاده از خودروی - اجاره خودرو تهران - شخصی را افزایش می‌دهد و شهروندان را به بهره‌مندی از ناوگان - اجاره خودرو تهران - حمل‌ونقل - اجاره خودرو تهران - عمومی برای رفع نیاز سفرهای درون‌شهری روزانه متمایل می‌کند، منبع درآمد قابل‌توجهی برای شهرداری تهران خواهد بود. به گفته علیخانی، در صورتی که به‌طور میانگین هر ۱۲ ساعت فقط ۲۰۰۰ تومان هزینه پارک حاشیه‌ای دریافت شود، درآمد روزانه شهرداری تهران از یک میلیون پارک حاشیه‌ای به ۲۴ میلیارد تومان می‌رسد و سالانه حدود ۷۰۰۰ تا ۸۰۰۰ میلیارد تومان نیز از این محل درآمد پایدار برای مدیریت شهری فراهم می‌شود.

این - اجاره خودرو تهران - ایده‌ها همسو با اظهارات شهردار تهران مبنی بر ضرورت پرداخت هزینه بیشتر از سوی شهروندانی که از ظرفیت‌های شهر و خدمات شهری بهره بیشتری می‌برند، مطرح شده و علیخانی بر این باور است که اجرای آن بدون اینکه بر قشر خاصی فشار مالی تحمیل کند، با جنبه‌های عدالت در شهر همسو خواهد بود.

وی به سرانجام رسیدن این طرح - اجاره خودرو تهران - را منوط به جلب‌نظر موافق دستگاه‌های ذی‌ربط - اجاره خودرو تهران - دانست و خاطرنشان کرد: در - اجاره خودرو تهران - جلسه اخیر - اجاره خودرو تهران - شورای شهر با معاون عمرانی وزیر کشور نیز به - اجاره خودرو تهران - این موضوع پرداخته و از وزارت - اجاره خودرو تهران - کشور درخواست شد با ایده‌های مذکور که مبتنی بر وضع تعرفه و اخذ عوارض همگانی بوده مخالفتی صورت نگیرد تا با همراهی دولت بتوان به وابستگی شهرداری - اجاره خودرو تهران - به درآمدهای ناپایدار و قابل‌نقد نظیر تراکم فروشی برای همیشه خاتمه داد. وزارت کشور نیز در همین راستا قول مساعد داده تا با مدیریت شهری همراهی کند.  علیخانی معتقد است در صورتی که هزینه‌کرد درآمدهای مذکور که مستقیما از استفاده‌کنندگان خودروهای شخصی تامین می‌شود، - اجاره خودرو تهران - در یک - اجاره خودرو تهران - سازوکار شفاف اطلاع‌رسانی شود، اعتماد عمومی - اجاره خودرو تهران - به مدیریت شهری ارتقا یافته - اجاره خودرو تهران - و زمانی که مردم اطمینان حاصل کنند، تعرفه‌ای که می‌پردازند، صرف ارتقای بهره‌وری و مطلوبیت حمل‌ونقل عمومی و کاهش آلودگی هوا می‌شود، قطعا با رغبت آن را پرداخت خواهند کرد.

بهاره آروین، عضو هیات‌رئیسه شورای شهر تهران نیز از دیگر مدافعان این ایده در شورای پنجم است که در جلسه اخیر شورا با سیدمحمدعلی افشانی، معاون عمران و توسعه شهری و روستایی وزارت کشور در جریان استمداد از این مقام دولتی برای کمک به حل مشکل آلودگی هوای شهر تهران، درخواست کرد وزارت کشور به وضع مقرراتی با محوریت اخذ عوارض در این راستا کمک کند، چراکه بدون موافقت این وزارتخانه امکان تصویب و اجرای چنین طرح‌هایی در شورا وجود ندارد. رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران معتقد است مقرراتی مانند اخذ عوارض احتمالی از تردد خودروهای تک‌سرنشین در ساعت اوج ترافیک در معابر پرتردد یا موارد دیگری از این دست مدنظر شورای شهر است که از وزارت کشور درخواست کردیم پرداختن به - اجاره خودرو تهران - آن را در اولویت قرار دهد.

اولين صفحه   -  در-اجاره-تهران-خودرو   -   در-خودرو-اجاره-تهران   -   در-خودرو-تهران-اجاره   -   در-تهران-اجاره-خودرو   -   در-تهران-خودرو-اجاره   -   تهران-اجاره-خودرو-در   -   تهران-اجاره-در-خودرو   -   تهران-خودرو-اجاره-در   -   تهران-خودرو-در-اجاره   -   تهران-در-اجاره-خودرو   -   تهران-در-خودرو-اجاره   -   اجاره-خودرو-تهران   -   اجاره-تهران-خودرو   -   خودرو-اجاره-تهران   -   خودرو-تهران-اجاره   -   تهران-اجاره-خودرو   -   تهران-خودرو-اجاره   -   اجاره-خودرو-تهران-بهترین   -   اجاره-خودرو-بهترین-تهران   -   اجاره-تهران-خودرو-بهترین   -   اجاره-تهران-بهترین-خودرو   -   اجاره-بهترین-خودرو-تهران   -   اجاره-بهترین-تهران-خودرو   -   خودرو-اجاره-تهران-بهترین   -   خودرو-اجاره-بهترین-تهران   -   خودرو-تهران-اجاره-بهترین   -   خودرو-تهران-بهترین-اجاره   -   خودرو-بهترین-اجاره-تهران   -   خودرو-بهترین-تهران-اجاره   -   تهران-اجاره-خودرو-بهترین   -   تهران-اجاره-بهترین-خودرو   -   تهران-خودرو-اجاره-بهترین   -   تهران-خودرو-بهترین-اجاره   -   تهران-بهترین-اجاره-خودرو   -   تهران-بهترین-خودرو-اجاره   -   بهترین-اجاره-خودرو-تهران   -   بهترین-اجاره-تهران-خودرو   -   بهترین-خودرو-اجاره-تهران   -   بهترین-خودرو-تهران-اجاره   -   بهترین-تهران-اجاره-خودرو   -   بهترین-تهران-خودرو-اجاره   -  آخرين صفحه
phone
whatsapp
instagram