لوگو

اجاره ماشین پراید یزد🏆


جهت رزرو و اجاره در شهر یزد
تماس بگیرید
09037877678
تلفن دفتر مرکزی تهران
021 66121139
021 66121098
همکاری با ما در شهر یزد
اگر در شهر یزد صاحب خودرو سواری و یا ون و یا اتوبوس هستید، براحتی میتوانید بوسیله آن درآمدزایی کنید. ما از همین الان شما را به همکاری با این موسسه دعوت مینماییم.
جهت اطلاعات بیشتر و ثبت نام اینجا را کلیک نمایید
همکاری با ما
اگر خودروی مورد نظرشما در لیست نمیباشد لطفا جهت هماهنگی و مشاوره با شماره 09037877678 تماس حاصل فرمایید.
اجاره ماکسیما در یزد
اجاره خودرو ماکسیما 1381
آماده اجاره در یزد
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره زانتیا در یزد
اجاره خودرو زانتیا 1385
آماده اجاره در یزد
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره پراید در یزد
اجاره خودرو پراید 111 1395
آماده اجاره در یزد
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره ون دربستی در یزد
اجاره خودرو ون هایس سقف بلند
آماده اجاره در یزد فقط با راننده
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره ون دربستی در یزد
اجاره خودرو ون نارون
آماده اجاره در یزد فقط با راننده
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره اتوبوس یزد
اجاره اتوبوس در یزد
آماده اجاره در یزد فقط با راننده
قیمت اجاره یک روزه : تماس بگیرید
قیمت اجاره چند روزه : تماس بگیرید
اجاره اتوبوس یزد
کرایه اتوبوس یزد
آماده اجاره در یزد فقط با راننده
قیمت اجاره یک روزه : تماس بگیرید
قیمت اجاره چند روزه : تماس بگیرید
متن مطلب      کل مطالب     

جهت رزرو و اجاره خودرو در یزد تماس بگیرید: 09037877678


کد مطلب: 02478.html

جمعه ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵

بررسی تجربه کشورهای چین و کره جنوبی نشان می­دهد که استراتژی مبتنی بر همکاری خودروساز-خودروساز علاوه بر اینکه انتقال تکنولوژی را برای شرکت در حال توسعه به همراه نداشته است، بلکه شرکت را به عرضه ­کننده ای برای محصولات شرکت توسعه یافته تبدیل کرده است.

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو به - اجاره ماشین پراید یزد - نقل از تسنیم ،استراتژی همکاری خودروساز-خودروساز - اجاره ماشین پراید یزد - همواره به عنوان یکی از راه­های انتقال فناوری به حساب می­آید، اما بررسی تجربه کشورهایی مانند چین و کره جنوبی که مسیر توسعه در صنعت خودرو را پیموده­اند به خوبی نشان - اجاره ماشین پراید یزد - می­دهد که استراتژی مبتنی بر همکاری خودروساز-خودروساز علاوه بر اینکه انتقال تکنولوژی را برای شرکت در حال توسعه به همراه نداشته است، بلکه شرکت را به عرضه­کننده ای برای محصولات شرکت توسعه یافته تبدیل کرده است.

استراتژی چین برای توسعه صنعت خودرو به‌عنوان یک صنعت رقابت‌پذیر جهانی به‌شکل جدی‌تر از اوایل دهه ۹۰ میلادی آغاز شد. دولت در سال ۱۹۹۱ و در برنامه ۵ ساله هشتم خود صنعت خودرو را به‌عنوان یک صنعت محوری انتخاب کرد و در سال ۱۹۹۴ یک سیاست صنعتی جامع برای صنعت خودرو طراحی کرد. دولت چین همکاری و مشارکت با خودروسازان خارجی را به‌عنوان راه توسعه این صنعت برگزید. خودروسازان خارجی موظف بودند درصدی از قطعات را از داخل چین تأمین کنند و برخی وظایف در انتقال فناوری - اجاره ماشین پراید یزد - و تحقیق و - اجاره ماشین پراید یزد - توسعه به آن‌ها تحمیل شد.

هرچند طی این مدت تیراژ تولیدات خودرو در - اجاره ماشین پراید یزد - چین - اجاره ماشین پراید یزد - به - اجاره ماشین پراید یزد - میزان چشمگیری افزایش یافته است و چین به بزرگ‌ترین تولیدکننده خودرو در دنیا تبدیل شده، اما این تولید بالا، چینی‌ها - اجاره ماشین پراید یزد - را به اهداف - اجاره ماشین پراید یزد - خود نرسانده است و آن‌ها نتوانسته‌اند برنامه‌های توسعه خود را با موفقیت دنبال کنند

برنامه ۵ ساله یازدهم چین در سال - اجاره ماشین پراید یزد - ۲۰۰۶ معرفی شد و بر طبق هدف‌گذاری آن صنعت خودرو باید جهت‌گیری صادراتی به خود بگیرد به نحوی که در سال ۲۰۱۰ نیمی از ارزش تولیدات به ارزش ۳۵ الی ۴۰ میلیارد دلار صادر شود.

علاوه بر این در سال ۲۰۰۹ و در میان بحران رکود جهانی، دولت چین تصمیم گرفت تا حمایت خود از صنعت داخلی ساخت خودرو و قطعات را متمرکز کند و شدت ببخشد. از - اجاره ماشین پراید یزد - همین رو برنامه تجدید حیات و بازسازی صنعت خودرو را - اجاره ماشین پراید یزد - در دستور کار قرارداد. بر اساس این برنامه، صادرات خودرو سواری با برندهای چینی باید ۱۰% از حجم تولید و فروش را به خود - اجاره ماشین پراید یزد - اختصاص می‌داد.

این در حالی است که بر اساس جدول و نمودار زیر تا پایان سال ۲۰۱۵، - اجاره ماشین پراید یزد - نسبت صادرات به تولید از مرز ۳ درصد فراتر نرفت و این نسبت در سال ۲۰۱۵، ۵۵ درصد در مقایسه با سال ۲۰۱۲ افت کرد.

جدول ۴. نسبت صادرات به تولید چین

سال تولید ۲۰۰۱ ۲۰۰۲ ۲۰۰۳ ۲۰۰۴ ۲۰۰۵ ۲۰۰۶ ۲۰۰۷ ۲۰۰۸ ۲۰۰۹ ۲۰۱۰ ۲۰۱۱ ۲۰۱۲ ۲۰۱۳ ۲۰۱۴ ۲۰۱۵
نسبت صادرات به تولید ۱٫۱ ۰٫۷ ۱٫۱ ۱٫۵ ۲٫۹ ۴٫۸ ۶٫۹ ۷٫۳ ۲٫۷ ۳٫۱ ۴٫۶ ۵٫۵ ۴٫۳ ۳٫۹ ۳

 

علاوه بر این، مقاصد صادراتی خودروهای چینی، مانند بازار ایران هیچ‌کدام دارای بازارهای رقابتی نبوده‌اند.

ما را به دوستان خود معرفی کنید


طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone
whatsapp
instagram