لوگو

رنت خودرو بی ام و یزد🏆


جهت رزرو و اجاره در شهر یزد
تماس بگیرید
09037877678
تلفن دفتر مرکزی تهران
021 66121139
021 66121098
همکاری با ما در شهر یزد
اگر در شهر یزد صاحب خودرو سواری و یا ون و یا اتوبوس هستید، براحتی میتوانید بوسیله آن درآمدزایی کنید. ما از همین الان شما را به همکاری با این موسسه دعوت مینماییم.
جهت اطلاعات بیشتر و ثبت نام اینجا را کلیک نمایید
همکاری با ما
اگر خودروی مورد نظرشما در لیست نمیباشد لطفا جهت هماهنگی و مشاوره با شماره 09037877678 تماس حاصل فرمایید.
اجاره ماکسیما در یزد
اجاره خودرو ماکسیما 1381
آماده اجاره در یزد
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره زانتیا در یزد
اجاره خودرو زانتیا 1385
آماده اجاره در یزد
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره پراید در یزد
اجاره خودرو پراید 111 1395
آماده اجاره در یزد
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره ون دربستی در یزد
اجاره خودرو ون هایس سقف بلند
آماده اجاره در یزد فقط با راننده
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره ون دربستی در یزد
اجاره خودرو ون نارون
آماده اجاره در یزد فقط با راننده
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره اتوبوس یزد
اجاره اتوبوس در یزد
آماده اجاره در یزد فقط با راننده
قیمت اجاره یک روزه : تماس بگیرید
قیمت اجاره چند روزه : تماس بگیرید
اجاره اتوبوس یزد
کرایه اتوبوس یزد
آماده اجاره در یزد فقط با راننده
قیمت اجاره یک روزه : تماس بگیرید
قیمت اجاره چند روزه : تماس بگیرید
متن مطلب      کل مطالب     

جهت رزرو و اجاره خودرو در یزد تماس بگیرید: 09037877678


کد مطلب: 02484.html

پنج شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷

مخالفان وجود شورای رقابت معتقدند بازار آزاد بهترین مرجع برای قیمت‌گذاری خودرو است و در این خصوص نمی‌توان به صورت دستوری عمل کرد.

- رنت خودرو بی ام و یزد -

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، شورای رقابت به‌منظور جلوگیری از آنچه انحصار می‌نامد، - رنت خودرو بی ام و یزد - در قیمت‌گذاری خودروهای ارزان‌‌قیمت دخالت می‌کند و افزایش قیمت در این - رنت خودرو بی ام و یزد - خودروها با نظر و تایید این شورا انجام می‌شود.

قیمت‌گذاری خودروها از کانال شورای رقابت موافقان و مخالفان بسیاری دارد. موافقان معتقد هستند اگر این شورا نباشد، قیمت‌ها بسیار - رنت خودرو بی ام و یزد - افزایش خواهند یافت و در مقابل مخالفان، تصمیم‌گیری شورای رقابت در این امر را نامناسب می‌دانند و معتقد هستند این بازار است که باید قیمت‌ها را تعیین کند.

مخالفان وجود شورای رقابت معتقدند بازار آزاد بهترین مرجع برای قیمت‌گذاری خودرو است و در این خصوص نمی‌توان به صورت دستوری عمل کرد. دستوری عمل کردن باعث ایجاد حاشیه - رنت خودرو بی ام و یزد - بازار برای قیمت برخی خودروها خواهد شد.

در همین زمینه علی خاکساری، استاد دانشگاه با مقایسه نحوه سیاست‌گذاری برای فروش و قیمت خودروها در کشور ما با - رنت خودرو بی ام و یزد - کشورهای خارجی به روزنامه «دنیای خودرو» می‌گوید: «در کشور سیاست‌گذاری در دست یک عده خاص است و در خارج بازار آزاد قیمت را تعیین می‌کند.

در آنجا واردات آزاد است و تولیدکننده در رقابت - رنت خودرو بی ام و یزد - سالم قرار دارد. در - رنت خودرو بی ام و یزد - آنجا یک سیاست‌گذاری کلان انجام و - رنت خودرو بی ام و یزد - بر اساس شرایط بازار تصمیم گرفته می‌شود که چقدر مالیات دریافت کنند و قیمت یک خودرو با توجه به آپشن‌های آن باید چقدر باشد.

در اینجا یک گروه تصمیم می‌گیرند که قیمت فلان خودرو با ۲۰ سال تولید، نباید پایین بیاید یا باید به قیمت خودرو چند درصد اضافه شود، بدون اینکه حتی کوچک‌ترین امکاناتی به آن افزوده شده باشد.

سیاست‌گذاری‌های غلط - رنت خودرو بی ام و یزد - در قیمت‌گذاری و فروش خودرو در کشور باعث افزایش قیمت در خودروها شده است. برخی معتقد هستند شورای رقابت نمی‌تواند تاثیرگذار باشد.

اما محمدرضا نجفی‌منش، عضو هیات‌مدیره انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی کشور نیز با بیان اینکه در هیچ کشوری در قیمت‌گذاری خودرو دخالتی نمی‌شود، می‌گوید: «این کار باید توسط خود بازار انجام شود. اگر تعیین قیمت‌ها در بازار انجام می‌شد، از آن چیزی که در دست مصرف‌کننده بود، کمتر نیز می‌شد، ولی به‌دلیل اینکه قیمت‌گذاری مستقیم انجام می شود، با چند آفت روبه‌رو هستیم.»

وی با اشاره به قیمت‌گذاری و فروش خودرو در دیگر کشورها می‌افزاید: «بیش از ۸۰ درصد بازار خودروی ژاپن - رنت خودرو بی ام و یزد - در - رنت خودرو بی ام و یزد - اختیار سه شرکت بیشتر نیست. در کره‌جنوبی نیز که ۸۰ درصد بازار سهم داخلی است، در اختیار یک شرکت است. مالزی ۷۶درصد سهم خودروهای داخلی است که ۵۶درصد آن در اختیار دو خودروسازی است. در آلمان نیز ۶۳ درصد بازار در اختیار خودروسازهای داخلی است که عمده آن در اختیار دو خودرو ساز است. در برزیل نیز ۷۳ درصد از مردم خودروی داخلی استفاده می‌کنند که ۵۷ درصد آن در اختیار سه خودروساز است.»

حسن کریمی‌سنجری، کارشناس صنعت خودرو نیز با بیان اینکه تعیین دستوری قیمت خودرو معنی ندارد، می‌افزاید: «در کشورهای توسعه‌یافته هم حمایت‌های دولتی وجود دارد. در کره‌جنوبی دولت بیش از سه‌دهه از خودروسازان حمایت کرد اما این حمایت به‌صورت پلکانی حذف می‌شود. یکی از مسائل پیش روی کشور مساله WTO است. درنهایت باید اقتصاد کشور یک روزی به اقتصاد جهانی بپیوندد.»

وی می‌افزاید: «در کشورهای توسعه‌یافته و کشورهایی که عضوی از زنجیره ارزش خودرو هستند، دیگر بحث قیمت‌گذاری برای شرکت‌های بزرگ وجود ندارد.

چرا شرکت فورد در کشور مکزیک - رنت خودرو بی ام و یزد - به تولید خودرو می‌پردازد و حتی صدای سیاستمداران را در می‌آورد که چرا در - رنت خودرو بی ام و یزد - آن کشور اشتغال ایجاد کرده است. فورد - رنت خودرو بی ام و یزد - برای این به تولید خودرو در مکزیک می‌پردازد که هزینه‌های تولیدش را کاهش بدهد و بتواند رقابتی‌تر خودرو - رنت خودرو بی ام و یزد - تولید کند.

این رقابتی بودن تولید آنقدر برای فورد مهم است که می‌خواهد خودرو را با عدد پایین‌تری به بازار عرضه کند، پس نیازی نیست در اینجا قیمت به‌صورت دستوری تعیین شود.

در کشورهایی که در حال - رنت خودرو بی ام و یزد - رشد و توسعه و در یک مقاطعی مورد حمایت از سوی دولت قرار گرفته بودند، مانند کره یا ترکیه، این موضوع عمومیت ندارد و مشاوره خوبی هم نخواهد بود.»

سنجری همچنین قیمت‌‌گذاری دستوری و تعرفه‌های واردات خودرو را نشانه‌های توسعه‌نیافتگی یک جامعه صنعتی می‌داند و می‌گوید: «وقتی می‌گوییم قیمت‌گذاری دستوری و دیوار تعرفه یعنی هنوز به مرحله توسعه‌یافتگی - رنت خودرو بی ام و یزد - نرسیده‌ایم.

قطعا شورای رقابت و دخالتش در قیمت خودرو نشانه خوبی نیست. البته نمی‌گویم که - رنت خودرو بی ام و یزد - این کار غلط یا صحیح است، بلکه می‌گویم نشانه خوبی نیست. ممکن - رنت خودرو بی ام و یزد - است از روی ضرورت یا بی‌اعتمادی به خودروسازان و جلوگیری از انحصار باشد که به بحث قیمت‌گذاری ورود پیدا می‌کنیم.

این کارشناس صنعت خودرو معتقد است که اگر عاملی وجود داشته باشد که ما را مجبور به قیمت‌گذاری دستوری ‌کند، باید آن عامل را حل‌و‌فصل کنیم.

وی اظهار می‌کند: «این‌ها همه محدودیت هستند و مانند وزنه‌هایی عمل می‌کنند که مدام در مسیر توسعه‌یافتگی قرار می‌گیرند و آن را به تاخیرمی‌اندازد.

بنابراین باید عوامل به‌وجود آورنده این مسائل را از بین برد. باید تعرفه‌گذاری، قیمت‌گذاری‌ها و عواملی - رنت خودرو بی ام و یزد - که - رنت خودرو بی ام و یزد - باعث چنین جریانی می‌شود، - رنت خودرو بی ام و یزد - حذف شود.»

اینکه ساز‌و‌کار و شیوه‌ای که شورای رقابت برای قیمت‌گذاری انتخاب می‌کند آیا توانسته هم خودروسازان و هم مردم را راضی نگه دارد، جای سوال است.

کامران - رنت خودرو بی ام و یزد - ندری، اقتصاد‌دان با بیان اینکه شیوه‌ای که شورای رقابت برای قیمت‌گذاری خودروها به آن رسیده، سخت‌ترین شیوه ممکن است، به روزنامه «دنیای خودرو» می‌گوید: «در قیمت‌گذاری باید به گونه‌ای عمل شود که درواقع هزینه تمام‌شده خودرو به‌همراه یک سود مناسب که امکان توسعه فعالیت‌ها را برای خودروسازان فراهم کند، لحاظ کرد.

تنها کاری که شورای رقابت توانایی انجام آن را دارد، قیمت‌گذاری است. این قیمت‌گذاری نیز باید برای - رنت خودرو بی ام و یزد - مردم جامعه معنادار باشد. اینکه بخواهیم هرچند ماه یک‌بار قیمت‌ها را تغییر دهیم، شورای رقابت را نیز زیر سوال خواهد برد».

ما را به دوستان خود معرفی کنید


طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone
whatsapp
instagram