لوگو

رنت اتومبیل تویوتا کرمانشاه🏆


جهت رزرو و اجاره در شهر کرمانشاه
تماس بگیرید
09037877678
تلفن دفتر مرکزی تهران
021 66121139
021 66121098
همکاری با ما در شهر کرمانشاه
اگر در شهر کرمانشاه صاحب خودرو سواری و یا ون و یا اتوبوس هستید، براحتی میتوانید بوسیله آن درآمدزایی کنید. ما از همین الان شما را به همکاری با این موسسه دعوت مینماییم.
جهت اطلاعات بیشتر و ثبت نام اینجا را کلیک نمایید
همکاری با ما
اگر خودروی مورد نظرشما در لیست نمیباشد لطفا جهت هماهنگی و مشاوره با شماره 09037877678 تماس حاصل فرمایید.
اجاره سوناتا در کرمانشاه
اجاره هیوندای سوناتا
آماده اجاره در کرمانشاه فقط با راننده
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره جک در کرمانشاه
اجاره جک S5
آماده اجاره در کرمانشاه فقط با راننده
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره سمند در کرمانشاه
اجاره سمند
آماده اجاره در کرمانشاه فقط با راننده
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره پژو در کرمانشاه
اجاره پژو پارس
آماده اجاره در کرمانشاه فقط با راننده
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره ون دربستی در کرمانشاه
اجاره ون دلیکا
آماده اجاره در کرمانشاه فقط با راننده
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره اتوبوس اهواز
اجاره اتوبوس در اهواز
آماده اجاره در اهواز فقط با راننده
قیمت اجاره یک روزه : تماس بگیرید
قیمت اجاره چند روزه : تماس بگیرید
اجاره اتوبوس کرمانشاه
کرایه اتوبوس کرمانشاه
آماده اجاره در کرمانشاه فقط با راننده
قیمت اجاره یک روزه : تماس بگیرید
قیمت اجاره چند روزه : تماس بگیرید
متن مطلب      کل مطالب     

جهت رزرو و اجاره خودرو در کرمانشاه تماس بگیرید: 09037877678


کد مطلب: 06644.html

شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۸

مدیر امور مشتریان سایپایدک از افزایش رضایت مشتریان در سه ماهه سوم سال جاری خبر داد و گفت: در خصوص افزایش رضایت مشتری اتفاقات خوبی در سایپایدک رخ داده است.

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ،وحید خباززاده حقیقی با اشاره به شاخص‌های ارزیابی رضایت مشتری در دو بخش ادراکی و عملکردی، ادامه داد: در شاخص‌های ادراکی - رنت اتومبیل تویوتا کرمانشاه - و عملکردی در سه ماهه - رنت اتومبیل تویوتا کرمانشاه - سوم سال جاری پیشرفت مناسبی داشتیم که از مهمترین آنها می‌توان به نوبت دهی،‌ مدت زمان پذیرش، سهولت دسترسی - رنت اتومبیل تویوتا کرمانشاه - به نمایندگی‌ها، کیفیت خدمات ارائه شده توسط - رنت اتومبیل تویوتا کرمانشاه - نمایندگی - رنت اتومبیل تویوتا کرمانشاه - و … اشاره کرد.

وی گفت: در این مدت رضایتمندی مشتری رشد خوبی داشته است و قطعا در ماه های آتی این روند افزایش خواهد یافت.

مدیر امور مشتریان سایپایدک تاکید کرد: هدف گذاری ما در زمینه رضایت مشتری، کسب رتبه یک در بین شرکت‌های خودروساز است و با توجه به تنوع - رنت اتومبیل تویوتا کرمانشاه - محصولات سایپا، باید با تلاش بیشتر به این هدف برسیم.

خباززاده درباره فراوانی شکایت‌ها نیز گفت: بیشتر شکایت‌ها در حوزه خدمات پس از فروش مربوط به نبود - رنت اتومبیل تویوتا کرمانشاه - قطعه به دلیل مباحث تحریم می باشد که امیدواریم در دوره پسا تحریم و با همکاری سایر همکاران نسبت به رفع سریع این نقیصه نیز اقدام نمائیم.

وی با اشاره به تغییرات انجام شده در روند رسیدگی به شکایات - رنت اتومبیل تویوتا کرمانشاه - مشتریان در گروه سایپا و سایپایدک، ادامه داد: از شهریور ماه گذشته مرکز ارتباط با مشتری به گروه سایپا منتقل شده است که وظیفه دریافت شکایات، دسته‌بندی و ارسال آنها به مدیریت‌های مرتبط را بر عهده دارد. - رنت اتومبیل تویوتا کرمانشاه - در سایپایدک نیز - رنت اتومبیل تویوتا کرمانشاه - رسیدگی به شکایات به طور تخصصی در سه گروه سایپا، زامیاد و پارس خودرو و گروه خواب و خسارت خودرو انجام می‌شود. علاوه - رنت اتومبیل تویوتا کرمانشاه - بر این، اداره توسعه و ارزیابی رضایتمندی مشتری را ایجاد کرده‌ایم که تهیه گزارش‌ها از علل نارضایتی مشتریان و تحلیل آنها را بر عهده دارد. این اداره با نگاه پیشگیرانه، با رصد کردن مدت توقف‌ خودروها در سطح شبکه و تهیه گزارش‌ها، علت نارضایتی مشتری را واکاوی می‌کند.

خباززاده تصریح کرد: با نظر مساعد مدیرعامل سایپایدک، هر ۱۵ روز جلسه ارزیابی رضایت مشتری - رنت اتومبیل تویوتا کرمانشاه - با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران مرتبط برگزار می‌شود که تاکنون نتایج بسیار خوبی از این جلسات - رنت اتومبیل تویوتا کرمانشاه - به دست آمده - رنت اتومبیل تویوتا کرمانشاه - و به کاهش زمان رسیدگی به شکایات و کاهش فرآیندهای خدماتی کمک کرده است.

مدیر امور مشتریان در ادامه با اشاره به راه‌اندازی باشگاه مشتریان وفادار، ادامه داد: در زمینه تکریم مشتری در نمایندگی‌ها برنامه‌های ویژه‌ای در - رنت اتومبیل تویوتا کرمانشاه - حال اجراست. در همین راستا طرح بازآوری - رنت اتومبیل تویوتا کرمانشاه - فرآیندهای CRM را در دفاتر منطقه‌ای اجرا کرده‌ایم و آموزش‌های لازم نیز به نمایندگی‌ها داده شده است. همچنین از استادان مطرح در این زمینه برای آموزش افرادی که پاسخگوی مشتریان هستند استفاده شده است. مرامنامه شبکه نمایندگی‌ها نیز به آنها ابلاغ شده است و در صدد هستیم با تاسیس کمیته رفتار با - رنت اتومبیل تویوتا کرمانشاه - مشتری، در قالب پیام‌های مدیریتی اثربخشی فرآیندهای رفتاری را - رنت اتومبیل تویوتا کرمانشاه - ارزیابی کنیم.

خباززاده تاکید کرد: تمام تلاش ما بر این است که باری از روی دوش مشتری برداریم به الهام از سخنان امام حسین (ع) که می فرمایند” نیازهای مردم که برای رفع آنها اقدام می‌کنید از جمله نعمت‌های خداست بر خودتان پس از نعمت‌های خدا بر - رنت اتومبیل تویوتا کرمانشاه - خودتان اظهار ملامت و دل تنگی نکنید.” ما خدمت‌گزار - رنت اتومبیل تویوتا کرمانشاه - مشتری هستیم و سعی می کنیم بتوانیم سطح رضایت مشتری را به هدف در نظر گرفته شده برسانیم.

ما را به دوستان خود معرفی کنید


طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone
whatsapp
instagram