لوگو

رنت اتومبیل مزدا ارومیه🏆


جهت رزرو و اجاره در شهر ارومیه
تماس بگیرید
09037877678
تلفن دفتر مرکزی تهران
021 66121139
021 66121098
همکاری با ما در شهر ارومیه
اگر در شهر ارومیه صاحب خودرو سواری و یا ون و یا اتوبوس هستید، براحتی میتوانید بوسیله آن درآمدزایی کنید. ما از همین الان شما را به همکاری با این موسسه دعوت مینماییم.
جهت اطلاعات بیشتر و ثبت نام اینجا را کلیک نمایید
همکاری با ما
اگر خودروی مورد نظرشما در لیست نمیباشد لطفا جهت هماهنگی و مشاوره با شماره 09037877678 تماس حاصل فرمایید.
اجاره سمند در ارومیه
اجاره سمند
آماده اجاره در ارومیه فقط با راننده
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره آریو در ارومیه
اجاره آریو 1500
آماده اجاره در ارومیه فقط با راننده
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره ون دربستی در ارومیه
اجاره ون دلیکا
آماده اجاره در ارومیه فقط با راننده
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره ون دربستی در ارومیه
اجاره ون هایس
آماده اجاره در ارومیه فقط با راننده
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره اتوبوس ارومیه
اجاره اتوبوس در ارومیه
آماده اجاره در ارومیه فقط با راننده
قیمت اجاره یک روزه : تماس بگیرید
قیمت اجاره چند روزه : تماس بگیرید
اجاره اتوبوس ارومیه
کرایه اتوبوس ارومیه
آماده اجاره در ارومیه فقط با راننده
قیمت اجاره یک روزه : تماس بگیرید
قیمت اجاره چند روزه : تماس بگیرید
متن مطلب      کل مطالب     

جهت رزرو و اجاره خودرو در ارومیه تماس بگیرید: 09037877678


کد مطلب: 03961.html

شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۸:۵۹

وضعیت فعلی صنعت خودروسازی در کشورمان به گونه‌ای است که همه قبول دارند هنوز تا خودکفایی کامل در این صنعت، فاصله بسیار داریم.

کشور کره جنوبی از جمله کشورهای موفق در پیشرفت صنعت خودرو ست که می‌تواند الگویی برای صنعت خودروسازی ایران باشد. اما نکته اینجاست که چرا باید در این - رنت اتومبیل مزدا ارومیه - زمینه به فعالیت‌های اقتصادی و سیاست‌های حمایتی دولت کره جنوبی از صنعت خودروسازی این کشور توجه داشته باشیم. پاسخ، در رویدادها و شرایط مشابه آغاز فعالیت‌های تولیدی همزمان در دو کشور است، چون تقریبا از - رنت اتومبیل مزدا ارومیه - اواخر دهه ۳۰ شمسی هر دو کشور یعنی ایران و کره جنوبی وارد صنعت خودروسازی شدند و به نوعی مسیری یکسان اما با دو رویکرد متفاوت را طی کرده‌اند.

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو به نقل از جام جم ، شرکت مفتول‌سازی گیونگ سانگ (کیاموتورز فعلی) که سال ۱۳۳۸ شمسی تاسیس شد درواقع اولین کارخانه صنعتی کره جنوبی است که برای خودروساز شدن در جهان فعالیتش را آغاز کرده است. در این تاریخ با توجه به تغییرات حکومتی در این کشور مسئولان - رنت اتومبیل مزدا ارومیه - برای صنعتی شدن کره - رنت اتومبیل مزدا ارومیه - جنوبی تلاش کرده و در زمینه خودروسازی سیاست‌های ویژه‌ای را در نظر گرفتند - رنت اتومبیل مزدا ارومیه - که می‌توان آن را - رنت اتومبیل مزدا ارومیه - به سه بسته حمایتی تشبیه کرد. بسته‌هایی که توانست در نهایت کره جنوبی را جزو تولیدکنندگان مطرح و بنام در جهان معرفی و زمینه خودکفایی کامل در این صنعت را برای اقتصاد این کشور ایجاد کند.

اولین گام

براساس اصول اقتصاد مقاومتی - رنت اتومبیل مزدا ارومیه - برای رسیدن به خودکفایی کامل در بخش‌های مختلف اقتصادی لازم است مسئولان با اتکا به توانمندی‌های داخلی نسبت به - رنت اتومبیل مزدا ارومیه - تولید اقدام کنند و همزمان نگاه ویژه‌ای به بازارهای بین‌المللی داشته باشند. این سیاستی بود که کره‌ای‌ها نیز بر اساس آن اقدام کردند به صورتی که در اولین گام با تصویب قانون ممنوعیت واردات هرگونه خودروی ساخته‌شده خارجی به بازار این کشور تمام تولیدکنندگان را تشویق به همکاری با شرکت‌های خارجی برای تولید خودرویی تمام داخلی کردند.

در این سیاست‌ها که ابتدای دهه ۴۰ شمسی با دستور مستقیم ژنرال پارک چونگهی، رئیس دولت ابلاغ شدتنها واردات قطعات منفصله برای مونتاژ خودرو آزاد بود و شرکت‌های خارجی به هیچ عنوان اجازه فعالیت مستقل در خاک کره جنوبی نداشتند و برای هرگونه فعالیت باید با شراکت یک مجموعه کره‌ای به منظور تولید محصول مشترک سیاستگذاری می‌کردند. معافیت‌های مالیاتی، حقوقی و عوارض گمرکی و البته تصویب کلیه قوانین بر اساس تسهیل کسب‌وکار کارخانه‌های دارای چنین شرایطی بود. جویمین جوئن، از - رنت اتومبیل مزدا ارومیه - انجمن صنعت خودروسازی کره جنوبی در این زمینه می‌گوید: تا این تاریخ صنعت خودروسازی کره تنها با استفاده از موتورهای قدیمی و کارکرده - رنت اتومبیل مزدا ارومیه - خودروی جیب ویلیز آمریکایی که از دوران جنگ باقی‌مانده بود، تعدادی - رنت اتومبیل مزدا ارومیه - خودرو به نام سیبال تولید می‌کرد. اما سیاست‌های مصوب دولت باعث شد شرکت شین جین موتور شکل بگیرد و با همکاری مشترک خود همراه تویوتا محصولی جدید روانه بازار کند. این - رنت اتومبیل مزدا ارومیه - همکاری دوام چندانی نداشت - رنت اتومبیل مزدا ارومیه - و ژاپن صنعت خودروسازی کره جنوبی را ترک کرد، چون براساس سیاست‌های مصوب دولت کره جنوبی زمینه انتقال فناوری و شیوه‌های تولید صنعتی از سوی تویوتا برای کره فراهم نشده بود و همین نکته عاملی شد تا محدودیت‌هایی برای فعالیت شرکت تویوتای ژاپنی ایجاد شود. اهمیت تولید خودرویی کاملا کره‌ای برای مسئولان این کشور آنچنان بود که بازهم بر اساس همان سیاست‌های مصوب شرکت - رنت اتومبیل مزدا ارومیه - خودروسازی کیا که تازه متولدشده بود برای رسیدن به این هدف با استفاده از امتیازی که شرکت مزدا در اختیارش قرار داده بود توانست یک نمونه از - رنت اتومبیل مزدا ارومیه - خودروی وانت سه‌چرخ این شرکت ژاپنی را با استفاده از توانمندی‌های قطعه سازان کره‌ای تولید و روانه بازار کند.

ادامه روند تولید و افزایش تیراژ تولید باعث شد ‌بسرعت خودروسازان کره جنوبی دریابند هنوز توانمندی‌های قطعه‌سازان این کشور برای خودکفایی کامل خودروسازی در کره به استانداردهای موردنظرشان نرسیده و باید سرمایه‌گذاری بیشتری در این زمینه داشته باشند تا بتوانند به خودکفایی کامل برسند و علاوه بر تأمین نیازهای داخلی، - رنت اتومبیل مزدا ارومیه - بازارهای بین‌المللی را تحت تأثیر محصولاتشان قرار دهند.

گام دوم

تجربه کم و ناتوانی در تولید قطعات مدرن عواملی بودند که مسئولان و سیاستگذاران - رنت اتومبیل مزدا ارومیه - کره را تنها شش سال پس از اجرای اولین مرحله حمایت - رنت اتومبیل مزدا ارومیه - از خودروسازی خود برای داخلی شدن به این نتیجه رساند که لازم است بازنگری دقیقی در این برنامه‌ها - رنت اتومبیل مزدا ارومیه - داشته باشند و برای رسیدن به اهداف تعیین‌شده نسبت به افزایش توانایی تولید قطعه سازان اقدام کنند.

ستادی در هیات دولت تشکیل و بر اساس نیازهایی که مدنظر آنها بود مصوبات جدیدی برای صنعت خودرو به بسته اول افزوده شد که به‌واسطه آن واردات خودروی ساخته‌شده به بازار کره ممنوع اعلام شد، ولی به منظور حمایت و تقویت قطعه‌سازان، مشوق‌های بیشتری برای خودروسازانی که از قطعات کره‌ای استفاده می‌کردند در نظر گرفته شد. در این دوره یعنی سال ۱۳۴۶ خورشیدی شرکت ساختمان‌سازی جانگ جویانگ وارد صنعت خودروی کره شده و برند هیوندای را بنا - رنت اتومبیل مزدا ارومیه - کرد. تازه‌نفسی و همچنین امکانات مالی مناسب هیوندای جوان در کنار مشوق‌های - رنت اتومبیل مزدا ارومیه - دولتی زمینه همکاری و تولید - رنت اتومبیل مزدا ارومیه - خودروی مشترک این شرکت - رنت اتومبیل مزدا ارومیه - با فورد آمریکایی را مهیا کرد. هیوندای با هوشیاری کامل، فورد را برای مشارکت انتخاب کرد، چون تصمیم داشت علاوه بر انتقال تکنولوژی طراحی و ساخت خودرو به داخل مرزهای کره با استفاده از سیستم فروش قدرتمند این شرکت معتبر وارد بازارهای بین‌المللی شود. همکاری دو شرکت خودروسازی - رنت اتومبیل مزدا ارومیه - یادشده باعث شد خودرویی به نام پانی با آرم این شرکت خودروساز - رنت اتومبیل مزدا ارومیه - وارد بازار - رنت اتومبیل مزدا ارومیه - شود. این در حالی بود که خودروسازی کیا هم از امتیازهای دولتی استفاده ‌ - رنت اتومبیل مزدا ارومیه - و نسل دوم تولیداتش را به بازار قطر معرفی کرد تا به این ترتیب کره جنوبی برای اولین بار محصولاتی را به بازارهایی خارج از مرزهای کشورش بفرستد.

گام سوم و تکمیل پروژه

راهیابی محصولات هرچند ابتدایی دو شرکت خودروساز کره‌ای کیا موتورز و هیوندای عاملی شد تا مسئولان به این نتیجه برسند که اکنون فرصت مناسبی برای تولید خودروی ملی - رنت اتومبیل مزدا ارومیه - کره با تکیه بر توانمندی‌های داخلی است. در همین خصوص سومین بسته سیاستی از سوی دولت کره جنوبی تعیین و ابلاغ شد. نکته جالب در این بسته مربوط به خواسته‌های مسئولان کره جنوبی از خودروی ملی بود. در این بسته حمایتی دقیقا شرایط، امکانات و نیازهای خودروی ملی کره جنوبی با - رنت اتومبیل مزدا ارومیه - توجه به بازارهای خارجی تعیین و ابلاغ شد.این در - رنت اتومبیل مزدا ارومیه - حالی بود که قانون ممنوعیت واردات خودرو نیز به داخل کره جنوبی روبه منقضی شدن بود و برخی تولیدکنندگان نگران از - رنت اتومبیل مزدا ارومیه - ورود محصولات و شکست طرح بودند. به همین دلیل رئیس دولت تنها برای سه سال این قانون را بدون امکان تمدید دوباره ابلاغ کرد و به خودروسازان کره‌ای سه سال زمان داد تا بتوانند خودروی ملی کره‌ای را با استفاده از ۹۰ درصد قطعات داخلی به بازارهای بین‌المللی معرفی کنند. به - رنت اتومبیل مزدا ارومیه - این ترتیب پانی ۲ روانه بازار شد و در کشور کانادا مورد استقبال خریداران قرار گرفت.

خط پایان

جوئن تاکید می‌کند البته این تنها بخشی از فعالیت کره جنوبی برای توانمندسازی متخصص داخلی و دستیابی آنها به آخرین فناوری‌های نوین بود، چون دولت با اختصاص بورسیه‌های بسیار مناسب به دانشجویان رشته‌های مرتبط برای آینده صنعت خودروسازی کره نیز برنامه‌ریزی هدفمندی کرده بود. به این صورت که اکنون متخصصان و دانش‌آموختگان خودروسازی کره‌ای که زیر نظر متخصصان مجرب بین‌المللی آموزش دیده بودند در حال تربیت متخصصان جوان کره‌ای - رنت اتومبیل مزدا ارومیه - داخل مرزهای - رنت اتومبیل مزدا ارومیه - این کشور هستند.

سیاست‌های خودکفایی‌خودروسازی - رنت اتومبیل مزدا ارومیه - کره

سیاست‌های خودکفایی صنعت خودروسازی کره جنوبی که از ابتدای دهه ۴۰ شمسی آغاز شده بود، تقریبا با نزدیک شدن به دهه ۷۰ شمسی به ثمر نشست و خودروسازان کره‌ای توانستند با خودروهای - رنت اتومبیل مزدا ارومیه - مختلفی از برندهای کیا، هیوندای و دوو جایگاه مناسبی را در بازارهای بین‌المللی - رنت اتومبیل مزدا ارومیه - به خود اختصاص دهند؛درست وقتی خودروسازان ایران با مشکلات اقتصادی و کاهش تولید به دلیل وابستگی شدید به قطعات خارجی در حال تلاش برای بقای خود بودند.به اعتقاد - رنت اتومبیل مزدا ارومیه - جویمین جوئن، از انجمن صنعت خودروسازی کره جنوبی، نقطه عطف خودروسازی کره برای تکمیل زنجیره خودکفایی این بود که هیوندای برای دستیابی به فناوری‌های نوین اقدام به تاسیس یک موسسه تحقیقاتی صنعت خودرو در ایالات متحده آمریکا کرد و با - رنت اتومبیل مزدا ارومیه - استفاده از جذابیت‌های اقتصادی این منطقه توانست نظر بسیاری - رنت اتومبیل مزدا ارومیه - از طراحان بخش‌های مختلف خودرو و همچنین مهندسان تولید را به این مرکز جلب کند. به این ترتیب زمینه انتقال فناوری‌های نوین به متخصصان کره‌ای فراهم شد.

ما را به دوستان خود معرفی کنید


طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone
whatsapp
instagram