لوگو

کرایه اتومبیل پژو اهواز🏆


جهت رزرو و اجاره در شهر اهواز
تماس بگیرید
09037877678
تلفن دفتر مرکزی تهران
021 66121139
021 66121098
همکاری با ما در شهر اهواز
اگر در شهر اهواز صاحب خودرو سواری و یا ون و یا اتوبوس هستید، براحتی میتوانید بوسیله آن درآمدزایی کنید. ما از همین الان شما را به همکاری با این موسسه دعوت مینماییم.
جهت اطلاعات بیشتر و ثبت نام اینجا را کلیک نمایید
همکاری با ما

اغلب خودرو های آماده اجاره شهر اهواز پلاک اروند میباشند. خودروهای ایرانی پلاک ملی میباشند.
اگر خودروی مورد نظرشما در لیست نمیباشد لطفا جهت هماهنگی و مشاوره با شماره 09037877678 تماس حاصل فرمایید.
اجاره بنز در اهواز
اجاره بنز C250 2014
آماده اجاره در اهواز
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره اپتیما در اهواز
اجاره کیا اپتیما 2015
آماده اجاره در اهواز
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره آزرا در اهواز
اجاره آزرا گرندجور 2013
آماده اجاره در اهواز فقط با راننده
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره لندکروز در اهواز
اجاره تویوتا لندکروز
2013
آماده اجاره در اهواز
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره لندکروز در اهواز
اجاره تویوتا لندکروز
2015
آماده اجاره در اهواز
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره لندکروز در اهواز
اجاره تویوتا لندکروز
2016
آماده اجاره در اهواز
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره سانتافه در اهواز
اجاره هیوندای سانتافه 2017
آماده اجاره در اهواز
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره اسپورتیج در اهواز
اجاره کیا اسپورتیج
2017
آماده اجاره در اهواز
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره اسپورتیج در اهواز
اجاره کیا اسپورتیج
2013
آماده اجاره در اهواز فقط با راننده
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره توسان در اهواز
اجاره هیوندای توسان 2016
آماده اجاره در اهواز
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره کامارو در اهواز
اجاره شورلت کامارو کروک 2014
آماده اجاره در اهواز
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره کامارو در اهواز
اجاره شورلت کامارو
2015
آماده اجاره در اهواز فقط با راننده
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره موستانگ در اهواز
اجاره فورد موستانگ
2013
آماده اجاره در اهواز
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره موستانگ در اهواز
اجاره فورد موستانگ کروک
2014
آماده اجاره در اهواز فقط با راننده
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره زانتیا در اهواز
اجاره زانتیا 89
آماده اجاره در اهواز
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره سمند در اهواز
اجاره سمند
96
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره ون دربستی در اهواز
اجاره ون دربستی
آماده اجاره در اهواز فقط با راننده
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره اتوبوس اهواز
اجاره اتوبوس در اهواز
آماده اجاره در اهواز فقط با راننده
قیمت اجاره یک روزه : تماس بگیرید
قیمت اجاره چند روزه : تماس بگیرید
اجاره اتوبوس اهواز
کرایه اتوبوس اهواز
آماده اجاره در اهواز فقط با راننده
قیمت اجاره یک روزه : تماس بگیرید
قیمت اجاره چند روزه : تماس بگیرید
متن مطلب      کل مطالب     

جهت رزرو و اجاره خودرو در اهواز تماس بگیرید: 09037877678


کد مطلب: 03634.html

دوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷

سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در حالی حدود یک ماه و نیم پیش توافقنامه همکاری مشترک با رنو را امضا کرد که این موضوع چندان به مذاق خودروسازان داخلی خوش نیامد و به‌نوعی دست آنها را در شراکت با این خودروساز فرانسوی کوتاه کرد.

از نظر خودروسازان، این توافق‌نامه به‌نوعی - کرایه اتومبیل پژو اهواز - دور زدن آنها در شراکت با رنو - کرایه اتومبیل پژو اهواز - بوده و در حال حاضر این شرکت فرانسوی و سازمان گسترش به رقیب ایران خودرو و سایپا - کرایه اتومبیل پژو اهواز - در بازار خودرو کشور تبدیل شده‌اند. این در حالی است که مدیرعامل سازمان گسترش تاکید می‌کند این سازمان رقیب خودروسازان نبوده و با وجود توافقنامه اش با رنو، باز هم از خودروسازان داخلی حمایت خواهد کرد. به گفته منصور معظمی، در بحث واگذاری سایت بن‌رو به رنو نیز هماهنگی‌های لازم با سایپا انجام شده و این شرکت (بن رو) در اختیار خودروساز فرانسوی قرار خواهدگرفت.

یکی از مسائلی که آقای روحانی رئیس‌جمهور همواره روی آن تاکید داشته، مشارکت خارجی در صنعت خودرو است. به اعتقاد رئیس‌جمهوری، راه میانبر برای توسعه خودروسازی کشور، واگذاری سهام به خارجی‌ها است. اعتقاد شما در این مورد چیست؟

بنده هم صد درصد به این راه - کرایه اتومبیل پژو اهواز - میانبر اعتقاد دارم؛ آنهایی در دنیا خودروساز شده‌اند که با برندهای - کرایه اتومبیل پژو اهواز - مختلف همکاری مشترک داشته و ما نیز باید از همین مسیر برویم. به - کرایه اتومبیل پژو اهواز - گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو به نقل از - کرایه اتومبیل پژو اهواز - دنیای اقتصاد، منصور معظمی ادامه - کرایه اتومبیل پژو اهواز - داد: البته باید حواسمان باشد که در مذاکره با خودروسازان خارجی، کلاه سرمان نرود. به شخصه می‌توانم ادعا - کرایه اتومبیل پژو اهواز - کنم در قراردادهای ایران خودرو با - کرایه اتومبیل پژو اهواز - پژو و سایپا با سیتروئن و البته توافق‌نامه سازمان گسترش با رنو، کلاه سرمان نرفته است.

البته برخی چنین اعتقادی ندارند.

در - کرایه اتومبیل پژو اهواز - جواب آنها باید بگویم اگر ما بد را بدتر - کرایه اتومبیل پژو اهواز - کرده‌ایم، حق دارند انتقاد کنند، اما اگر بد را بهتر کرده‌ایم، پس یک گام به جلو برداشته‌ایم. البته قبول دارم که باید «بهتر» را هم به «بهترین» تبدیل کنیم. به اعتقاد من همین که توانسته‌ایم سه قرارداد و توافقنامه مهم در خودروسازی منعقد کنیم، معنایش اعتقاد کامل به‌نظریه رئیس‌جمهوری مبنی‌بر مشارکت با خودروسازان خارجی است. تازه علاوه‌بر اینها، دو قرارداد دیگر نیز در راه - کرایه اتومبیل پژو اهواز - است.

با کدام شرکت‌ها؟

اجازه بدهید اسمی از آنها نیاورم.

یکی از این شرکت‌ها فولکس واگن آلمان است؟

بله فولکس یکی از شرکت‌هایی است که به ایران خواهد آمد، اما فعلا نامی از شریک ایرانی این خودروساز نمی‌برم.

گفته می‌شود احتمالا فولکس با کرمان موتور فعالیت مشترک - کرایه اتومبیل پژو اهواز - خواهد داشت.

خیر؛این طور نیست، اما در کل مهم این است که خودروسازان داخلی با صاحبان برند مشارکت کنند و اینکه کدام شرکت باشد، خیلی فرقی نمی‌کند.

شما در ابتدای صحبت تان عنوان کردید که قراردادهای پژو و سیتروئن مشکلی نداشته‌اند و به اصطلاح کلاه سرمان نرفته است. پس چرا خودتان به سراغ رنو رفتید و با این شرکت تفاهمنامه همکاری مشترک امضا کردید؟ آیا ایرادی در کار خودروسازان بود که ایدرو برای همکاری با رنو پیشقدم شد؟

خیر؛ ما طبق قانون عمل کردیم. قانون می‌گوید دولت می‌تواند تا ۲۰ درصد - کرایه اتومبیل پژو اهواز - از سهم بازار صنایع گروه دو را در دست داشته باشد و خودرو هم جزو همین گروه است. برای پاسخ به پرسش تان باید چند نکته را لحاظ کنم. اول اینکه ما یک «ظرفیت تولید» داریم، یک «تولید» و یک «ارزش بازار». سهم دولت از ظرفیت چیزی حدود ۶/ ۸ درصد، از تولید ۱۱ درصد و از ارزش بازار سهام هفت درصد است. نکته بعدی اینکه سازمان گسترش قرار نیست خودروسازی کند؛ بلکه بر اساس ماده دو اساسنامه‌اش، این سازمان باید سرمایه‌گذاری کرده و در ادامه (سهام خود را) واگذار کند.نکته سوم هم اینکه به‌طور قطع و یقین، توافقنامه رنو - کرایه اتومبیل پژو اهواز - در مقایسه با سایر قراردادها، از - کرایه اتومبیل پژو اهواز - شرایط کامل‌تری برخوردار است و دلیل آن به تجارب سازمان گسترش (در عقد قرارداد و توافقنامه) برمی‌گردد.

تاکید می‌کنم که هدف ما از - کرایه اتومبیل پژو اهواز - مشارکت با رنو، رقابت با خودروسازان داخلی نیست. اصلا ایدرو حامی خودروسازان است نه رقیب‌شان. وظیفه ما توسعه صنعت خودرو است و در حال حاضر مشغول انجام همین کار هستیم.اتفاقا خودروسازان - کرایه اتومبیل پژو اهواز - بزرگ دنیا همواره از ما بابت حمایت از شرکت‌های داخلی سوال می‌کنند. در همین قرارداد ایران خودرو با پژو و سایپا با - کرایه اتومبیل پژو اهواز - سیتروئن، وزارت صنعت، معدن و تجارت حمایت کارشناسی زیادی از خودروسازان به‌عمل آورد، به همان اندازه که فلان بخش خصوصی را حمایت کرده‌ایم.یادتان باشد که خودروسازی صنعتی زنجیره‌ای است و بدون قطعه‌سازی و خدمات پس از فروش معنا و مفهومی ندارد و بنابراین سعی کرده‌ایم در قراردادهای منعقد شده، این مسائل را رعایت کنیم. در کل باز هم تاکید می‌کنم که توافقنامه ایدرو با رنو منع قانونی نداشته و ما نیز رقیب ایران خودرو و سایپا نیستیم.

مشارکت با رنو پیشنهاد سازمان گسترش - کرایه اتومبیل پژو اهواز - بود یا رنویی‌ها؟

چه فرقی می‌کند؟

فرق می‌کند؛ اگر پیشنهاد شما بوده که، معنایش ایجاد رقیبی برای خودروسازان داخلی در راستای توسعه صنعت خودرو است، اما اگر پیشنهاد رنو بوده، این معنی را می‌دهد که این شرکت خواسته - کرایه اتومبیل پژو اهواز - به نوعی خودروسازان داخلی را به - کرایه اتومبیل پژو اهواز - همکاری مشترک مجاب کند.

من مانند شما فکر نمی‌کنم. صنعت خودرو بدون مشارکت خارجی توسعه پیدا نمی‌کند و بنده در ماه سوم حضورم در سازمان گسترش، این - کرایه اتومبیل پژو اهواز - موضوع را به آقای نعمت‌زاده وزیر صنعت نیز گفتم. وی هم الحق والانصاف قبول کرد که راه خودروساز شدن، مشارکت با خارجی‌ها است. من تا روزی که در ایدرو هستم و حتی وقتی هم بروم، از این فلسفه و تز (مشارکت خارجی در صنعت خودرو) دفاع خواهم کرد.ما وقتی خودروساز می‌شویم که با استفاده حداکثری از توان داخل، با خودروسازان خارجی مشارکت کرده و تولیدی در راستای صادرات داشته باشیم.

از صحبت‌های شما این طور نتیجه می‌گیرم که همکاری با رنو پیشنهاد سازمان گسترش بوده.

من نمی‌دانم پیشنهاد که بوده، فقط می‌دانم که - کرایه اتومبیل پژو اهواز - باید خودروهایی مخصوص صادرات تولید کنیم.

اما خودروسازان معتقدند سازمان گسترش در ماجرای رنو آنها را - کرایه اتومبیل پژو اهواز - دور زده است.

هرگز این طور نبوده است. - کرایه اتومبیل پژو اهواز - همیشه - کرایه اتومبیل پژو اهواز - گفته‌ام که سیاست من حمایت از صنعت خودرو است. ما باید صنعت خودرو را نجات بدهیم. خودروسازان ما سال گذشته پنج هزار میلیارد تومان ضرر کردند این یعنی چه؟ آخر کجای دنیا این گونه است؟ فولکس واگن و تویوتا هم اینقدر ضرر می‌دهند؟ این که نشد تولید. مردم ما گناه دارند، بگذاریم خودرو - کرایه اتومبیل پژو اهواز - خوب سوار شوند. ما اگر ظرفیت تولید سه میلیون خودرو صادراتی داشتیم، یک جور در دنیا حرف می‌زدیم و حالا که نداریم، یک جور دیگر؛ بنابراین بگذاریم مسیر توسعه در خودروسازی طی شود و مقابل آن نایستیم.

گفته - کرایه اتومبیل پژو اهواز - می‌شود ایدرو از توافق با رنو به‌دنبال ایجاد قطبی جدید در خودروسازی کشور است. - کرایه اتومبیل پژو اهواز - این را قبول دارید؟

خیر؛ اما قطعا یکی از اهداف ما توسعه - کرایه اتومبیل پژو اهواز - صنعت و رقابت‌پذیری بیشتر است. هر محصولی یک منحنی عمر دارد و این منحنی برای برخی از خودروهای داخلی رو به پایان است؛ بنابراین این خودروها باید از خط تولید خارج و محصولات جدید به واسطه قراردادهای خارجی، جای آنها را بگیرند.

یکی از حاشیه‌های بزرگ در توافقنامه ایدرو با رنو، به واگذاری سایت بن‌رو (زیرمجموعه سایپا) به خودروساز فرانسوی مربوط می‌شود. در واقع سایپایی‌ها موافق این واگذاری نیستند. چطور می‌خواهید آنها را قانع کنید؟

بن رو را باید از دو منظر بنگاه یعنی سایپا و از منظر کلان یعنی دولت ببینیم. دوستان سایپا مذاکراتی را با برخی شرکت‌ها انجام داده بودند که مورد تایید وزارت صنعت نبود. وقتی باب مذاکره با خودروسازان بزرگ دنیا باز است، چرا به سراغ شرکت نه چندان معتبر برویم. هرچه بود، ما با - کرایه اتومبیل پژو اهواز - دوستان سایپا بر سر انتقال سایت بن‌رو مذاکره کردیم و در - کرایه اتومبیل پژو اهواز - حال - کرایه اتومبیل پژو اهواز - حاضر با هم هماهنگ هستیم. این را - کرایه اتومبیل پژو اهواز - هم فراموش نکنید که سازمان گسترش طلب بسیار سنگینی از سایپا دارد که حدود ۸۰۰ میلیارد تومان است و بن‌رو در عوض این بدهی واگذار می‌شود.

شما چه زمانی با سایپا بر سر بن‌رو توافق کردید؟

دو ماه پیش.

اما همین دو، سه هفته پیش مسوولان سایپا اعلام کردند راضی به واگذاری بن‌رو نیستند.

ما دو ماه پیش - کرایه اتومبیل پژو اهواز - راجع به پرداخت بدهی صحبت کردیم، اما در مورد بن‌رو اوایل هفته گذشته جلسه گذاشتیم و تصمیماتی گرفتیم.

چه تصمیماتی؟

تصمیمات خوبی بود.

بالاخره ما به‌عنوان یک رسانه باید بدانیم چه تصمیماتی اخذ شده.

گفتم که تصمیمات لازم گرفته شده است.

یعنی سایپا راضی شده؟

لزوما معنایش این نیست که راضی شده باشند.

اصلا شما حقی از بابت بن‌رو برای سایپا - کرایه اتومبیل پژو اهواز - قائل هستید؟

من در جایگاهی نیستم که حق بدهم یا ندهم.

اما سایپایی‌ها - کرایه اتومبیل پژو اهواز - معتقدند سازمان گسترش - کرایه اتومبیل پژو اهواز - می‌خواهد به زور بن‌رو را بگیرد.

بهتر است وارد این مقوله نشویم. فقط در جریان باشید که قبلا بر سر این موضوع توافقات لازم صورت گرفته است.

اگر توافق شده، - کرایه اتومبیل پژو اهواز - پس چرا سایپایی‌ها راضی نیستند؟

الان اگر بحثی وجود دارد، بر سر مذاکره سایپا با یکی - کرایه اتومبیل پژو اهواز - از شرکایش مبنی‌بر واگذاری بن‌رو به آن شرکت است. سایپا می‌خواست بن‌رو را به شرکت موردنظر بدهد و حالا که نداده، بحث‌هایی به وجود آمده است؛ هرچند در نهایت این مساله نیز حل شد.

پس یعنی ماجرای - کرایه اتومبیل پژو اهواز - بن‌رو برای همیشه حل شده؟

قطعا همین طور است. دوستان ما در سایپا شرایط زمان و مکان را خوب درک می‌کنند.

این به‌نوعی - کرایه اتومبیل پژو اهواز - یعنی مدیریت دولتی؛ یعنی اگر مدیرعامل سایپا یا - کرایه اتومبیل پژو اهواز - ایران خودرو با خواسته - کرایه اتومبیل پژو اهواز - ایدرو به‌عنوان نهاد بالادستی مخالفت کند، مدیریتش به خطر می‌افتد، بنابراین توافق در چنین شرایطی چندان ارزشمند نیست.

حرف شما را قبول ندارم. چرا می‌گویید مدیریت خودروسازی دولتی است؟

مگر این طور نیست؟

خیر اینها مدیر دولتی نیستند، کما اینکه در واگذاری سهام خودروسازان نیز حق دولت ضایع شده است.

چرا؟

شما رسانه‌اید، بروید دلیلش را پیدا کنید.

اما این مورد ادعای شماست.

همان طور که گفتم حق دولت ضایع شده است. این را هم بدانید که تصمیم در مورد سهام خودروسازان، با دولت است و ما تابع - کرایه اتومبیل پژو اهواز - هستیم.

بگذریم. مساله دیگری که در - کرایه اتومبیل پژو اهواز - مورد توافق‌نامه رنو مطرح می‌شود، سهم ۴۰ درصدی سازمان گسترش در آن است. این سهام سبب نمی‌شود ایدرو به‌نوعی رنو را در رقابت با خودروسازان داخلی،

کنترل کند؟

در یکی از بندهای قرارداد آورده‌ایم که این سهام رفته رفته واگذار خواهد شد.آنچه در - کرایه اتومبیل پژو اهواز - ذهن بنده و آقای نعمت‌زاده می‌گذرد این است که نه وزارت صنعت و نه سازمان گسترش، هیچ‌کدام حمایت غیر‌منطقی از خودروسازان انجام نخواهند داد. ما مسوول توسعه صنعت - کرایه اتومبیل پژو اهواز - خودرو کشور هستیم و می‌خواهیم خودرویی مورد رضایت مردم بسازیم. - کرایه اتومبیل پژو اهواز - به‌طور قطع، نتیجه قراردادهایی نیز که در صنعت خودرو بسته‌ایم، آسایش و رضایت مردم است.

غیر از رنو اگر شرکت دیگری برای مشارکت با ایدرو اعلام آمادگی می‌کرد، قبول می‌کردید؟

بله هر شرکت معتبر دیگری هم که برای همکاری مشترک قدم پیش می‌گذاشت، قبولش - کرایه اتومبیل پژو اهواز - می‌کردیم. الان هم اگر خودروسازی جهانی بخواهد با ما شراکت کند، می‌پذیریم، منتها با درصد مشارکتی کمتر از توافقنامه رنو.

توافق‌نامه رنو کی به قرارداد تبدیل می‌شود؟

اواخر نوامبر (اوایل آذر ماه).

ما را به دوستان خود معرفی کنید


طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone
whatsapp
instagram