لوگو

کرایه خودرو بی ام و قم🏆


جهت رزرو و اجاره در شهر قم
تماس بگیرید
09037877678
تلفن دفتر مرکزی تهران
021 66121139
021 66121098
همکاری با ما در شهر قم
اگر در شهر قم صاحب خودرو سواری و یا ون و یا اتوبوس هستید، براحتی میتوانید بوسیله آن درآمدزایی کنید. ما از همین الان شما را به همکاری با این موسسه دعوت مینماییم.
جهت اطلاعات بیشتر و ثبت نام اینجا را کلیک نمایید
همکاری با ما
اگر خودروی مورد نظرشما در لیست نمیباشد لطفا جهت هماهنگی و مشاوره با شماره 09037877678 تماس حاصل فرمایید.
اجاره پرادو
اجاره پرادو 2درب
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره سانتافه
اجاره سانتافه نیو
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره اسپورتیج
اجاره اسپورتیج
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره اپتیما
اجاره اپتیما
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره سوناتا
اجاره سوناتا
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره النترا
اجاره هیوندا النترا
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و
اجاره بی ام و i8 2015
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره پورشه پانامرا
اجاره پورشه پانامرا۴S
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و
اجاره بی ام و x6 2011
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بنز
اجاره بنز s500 2009
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و
اجاره بی ام و 428 کروک
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره پورشه باکستر
اجاره پورشه باکستر 2011
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و کروک
اجاره بی ام و 528 کروک
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره پورشه باکستر
اجاره پورشه باکسترسفید
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره ولوو
اجاره ولوو CX90
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بنز
اجاره بنزE250 2014
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و
اجاره بی ام و 528 2014
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و z4
اجاره بی ام و Z4 2014
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و
اجاره بی ام و328
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بنز
اجاره بنز CLS
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بنز
اجاره بنز C200
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره لندکروز
اجاره لندکروز
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره پژو پارس
اجاره پرشیا
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره پژو 206
اجاره خودرو206
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره سمند
اجاره سمند
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره رانا
اجاره رانا
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره دنا
اجاره دنا
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره ال90
اجاره ال90
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره پراید
اجاره پراید
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره تیبا
اجاره تیبا
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره ون
اجاره ون دربستی تویوتا
قیمت اجاره ون داخل شهری : تماس بگیرید
قیمت اجاره ون خارج شهری : تماس بگیرید
اجاره ون فیات
اجاره ون دربستی فیات
قیمت اجاره ون داخل شهری : تماس بگیرید
قیمت اجاره ون خارج شهری : تماس بگیرید
اجاره ون هایس
اجاره ون هایس سقف بلند دربستی
قیمت اجاره ون داخل شهری : تماس بگیرید
قیمت اجاره ون خارج شهری : تماس بگیرید
اجاره ون دلیکا
اجاره ون دربستی دلیکا
قیمت اجاره ون داخل شهری : تماس بگیرید
قیمت اجاره ون خارج شهری : تماس بگیرید
اجاره اتوبوس
اجاره اتوبوس اسکانیا
قیمت اجاره اتوبوس یک روزه : تماس بگیرید
قیمت اجاره اتوبوس چند روزه : تماس بگیرید
اجاره اتوبوس
کرایه اتوبوس ولوو
قیمت اجاره اتوبوس یک روزه : تماس بگیرید
قیمت اجاره اتوبوس چند روزه : تماس بگیرید
متن مطلب      کل مطالب     

جهت رزرو و اجاره خودرو در قم تماس بگیرید: 09037877678


کد مطلب: 02769.html

یکشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳

به طور خلاصه برخلاف تفکر سنتی که خدمات پس از فروش را فقط یک سیستم نگهداری خودرو مفروض می‌داشت، امروزه خدمات پس از فروش به‌عنوان روش‌های خلاقانه و نوآورانه برای وفادارسازی مشتریان بالفعل سازمان شناخته می‌شود

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، خدمات پس از فروش در سال‌های اخیر آنقدر با چالش‌های - کرایه خودرو بی ام و قم - گوناگون رو‌به‌رو بوده و کمبود و نقص داشته است که دولت و مسئولین - کرایه خودرو بی ام و قم - وزارت صنعت نیز به اهمیت آن پی برده‌اند که قرار است در بهمن چهارمین همایش - کرایه خودرو بی ام و قم - خودرو با موضوع خدمات پس از فروش برگزار شود.

اهداف این نشست و اینکه چه کمکی به خدمات پس - کرایه خودرو بی ام و قم - از فروش خودروسازان خواهد کرد و به‌طور کلی ریشه‌یابی مشکلات در این بخش - کرایه خودرو بی ام و قم - از صنعت خودرو، در این گردهمایی مورد بحث قرار می‌گیرد.

در همین زمینه نادر وهاب آقایی، کارشناس خدمات پس از فروش در گفت‌وگو با روزنامه - کرایه خودرو بی ام و قم - «دنیای خودرو» به تبیین این موضوعات پرداخت.

قرار است چهارمین همایش صنعت خودرو با موضوع - کرایه خودرو بی ام و قم - خدمات پس از فروش برگزار شود. به نظر شما چه اهدافی می‌تواند در این همایش دنبال شود؟
بحث خدمات پس از فروش در حال حاضر در سیبل افکار عمومی قرار دارد و به همین دلیل مورد توجه ارکان دولتی و همچنین شرکت‌های عرضه‌کننده خودرویی خصوصی و دولتی است.

همه می‌خواهند - کرایه خودرو بی ام و قم - به نوعی در این حوزه تحول ایجاد کنند. این فرصت مناسبی است و می‌توانیم از جمیع نظراتی که در سطح بین‌الملل در مورد این بخش مهم از صنعت خودرو وجود دارد، استفاده کنیم و شاهد - کرایه خودرو بی ام و قم - باشیم که با استفاده - کرایه خودرو بی ام و قم - از این نظرات تحول اساسی در خدمات پس از فروش کشور را نظاره‌گر باشیم.

چگونه می‌توان از نظرات افراد متخصص در این همایش استفاده کرد؟
یکی از اهداف این همایش این بوده که نخبگان این صنعت در حوزه بین‌الملل شناسایی شوند و از ایشان دعوت به‌عمل آید. بدیهی است حضور این افراد می‌تواند دانش مدیران مرتبط را به نحو مطلوبی افزایش دهد.

به نظر می‌رسد این فرصت مناسبی است که از حضور افراد نخبه و کسانی که تجربه بالایی در خدمات پس از فروش دارند، در قالب کارگاه‌های آموزشی که در این سمینار ارائه می‌شود، بهره‌مند شد تا به آن اهدافی که مد نظر همایش - کرایه خودرو بی ام و قم - است، برسیم.

مباحثی را که قرار است در این همایش مطرح شود چطور ارزیابی می‌کنید؟
در این همایش نقش و سهم - کرایه خودرو بی ام و قم - خدمات پس از فروش در ارتقای برند، زنجیره ارزش خدمات پس از فروش، رضایتمندی و وفادارسازی مشتریان، اقتصاد خدمات پس از فروش، حاکمیت و قوانین در - کرایه خودرو بی ام و قم - خدمات پس از فروش، الگوها و رویه‌های موفق مورد بحث و سخنرانی قرار می‌گیرد. این مباحث بر اساس نظرات و تحلیل‌های کارشناسی که ساعت‌ها وقت برای آن صرف شده، مورد پذیرش و انتخاب شده است.

چرا تاکنون بحث خدمات پس از فروش در کشورمان سیبل بوده و همواره بحث در خصوص آن داغ است؟
عوامل مختلفی باعث ایجاد این مساله شده‌اند. اولین عامل بحث کیفی تولیدات داخلی است. ما در بحث کیفی محصولات تولیدی خیلی موفق نبودیم به همین جهت خریدار خودروی خود را تحویل می‌گیرد که مجبور به مراجعه واحدهای خدمات پس از فروش است.

این مراکز نقاط اولیه تماس مشتری با سازنده هستند و قرار است مشکلات قبلی و بعدی را حل کنند. در اینجا - کرایه خودرو بی ام و قم - مردم به‌جای اینکه گله‌مندی خود را از کیفیت محصولات بیان کنند، از خدمات پس از فروش گله می‌کردند.

وقتی در جامعه و در بحث خودروهای داخلی این مسئله خیلی پررنگ شود، قطعا نتیجه به بحث واردات خودرو هم کشیده می‌شود و تمامی ارکان مرتبط با آن مورد توجه قرار می‌گیرد.

توجه را به این نکته جلب می‌کنم، از وقتی بحث - کرایه خودرو بی ام و قم - خدمات پس از فروش در حوزه خودرو مطرح شد، مشاهده کردیم که در بقیه صنایع مانند لوازم خانگی این موضوع داغ و پررنگ شد. به‌طوری‌که شرکت بازرسی در این حوزه - کرایه خودرو بی ام و قم - نیز - کرایه خودرو بی ام و قم - ورود کرده و ارزیابی‌های معمول خود در صنعت خودرو را نیز به آن صنعت گسترش داده، یعنی این موضوع یک موضوع ملی شده است.

مساله دوم بحث تحریم‌هاست.تحریم‌ها ضربه سختی به خدمات پس از فروش وارد کرد. وقتی ورودی تامین‌کنندگان به چند شرکت چینی و دست‌چندم محدود شود، بدیهی است به همان اندازه کیفیت قطعات نیز کاهش می‌یابد و مراجعه مشتری را برای دریافت سرویس مجدد مورد تکرار قرار می‌دهد.

از سوی دیگر تحریم‌ها باعث شد از صنعت بین‌الملل دور بمانیم. عدم مراوده با شرکت‌های اصلی - کرایه خودرو بی ام و قم - موجب عدم - کرایه خودرو بی ام و قم - دستیابی به دانش روز و اطلاعات مرتبط خواهد شد.

طی مدت - کرایه خودرو بی ام و قم - مذکور تمام دانش لازم از طریق شرکت‌های واسطه به عرضه‌کنندگان داخلی منتقل می‌شد. به‌طور قطع این شرکت‌ها به‌دلیل منافع خود برای در اختیار دادن منابع اطلاعاتی خود طفره می‌رفتند. عدم همکاری مستقیم با شرکت‌های خارجی و البته عدم - کرایه خودرو بی ام و قم - انتقال - کرایه خودرو بی ام و قم - دانش باعث شد از همان روش‌ها و فرآیندهای قبل از تحریم بهره ببریم. در بعضی مواقع حتی این دانش به تجربه ۲۰سال گذشته منوط شده است که در - کرایه خودرو بی ام و قم - آن هیچ نوآوری نیز ملاحظه نمی‌شود.

عدم اولویت خدمات پس از فروش نسبت به سازمان‌های فروش، باعث شده است - کرایه خودرو بی ام و قم - مدیران مورد استفاده در این واحد نیز به‌صورت تجربی دانش خود را افزایش دهند و حتی مشاهده می‌شود مدیرانی در این سمت قرار می‌گیرند که از دانش و تجربه قبلی در این حوزه - کرایه خودرو بی ام و قم - بی‌بهره هستند.

به طور خلاصه برخلاف تفکر سنتی که خدمات پس از فروش را فقط یک سیستم نگهداری خودرو مفروض می‌داشت، امروزه خدمات پس از فروش به‌عنوان روش‌های خلاقانه و نوآورانه برای وفادارسازی مشتریان بالفعل سازمان شناخته می‌شود. بدیهی است که خلاقیت و نوآوری نیاز اولیه این حوزه است.

کیفیت خودرو با کیفیت خدمات پس از فروش چه رابطه‌ای دارد؟
کیفیت خدمات با کیفیت خودرو رابطه مستقیمی دارد. هر اندازه خودرو با کیفیت بالاتری ساخته شود، نیاز مردم به خدمات پس از فروش کمتر خواهد بود. در این‌صورت - کرایه خودرو بی ام و قم - مشتریان فقط - کرایه خودرو بی ام و قم - برای دریافت سرویس‌های ادواری به نمایندگی‌های مجاز مراجعه می‌کنند.

از سوی دیگر هرچقدر کیفیت خودرو پایین‌تر باشد نیاز مردم به - کرایه خودرو بی ام و قم - شبکه خدمات پس - کرایه خودرو بی ام و قم - از - کرایه خودرو بی ام و قم - فروش هم بیشتر خواهد شد. البته این موضوع نافی این نیست که اگر خودرویی با کیفیت بالا تولید شد، نیاز به سرویس‌دهی وجود - کرایه خودرو بی ام و قم - ندارد.

در خدمات پس از فروش برای یک‌درصد از محصولات امکان خرابی در نظر گرفته می‌شود. لذا باید تدابیر لازم را برای این یک درصد از محصولات به‌عمل آورد.

نادر آقایی: برخلاف - کرایه خودرو بی ام و قم - تفکر سنتی که خدمات پس از فروش را فقط یک سیستم نگهداری خودرو مفروض می‌داشت، امروزه خدمات پس از فروش به‌عنوان روش‌های خلاقانه و نوآورانه برای وفادارسازی مشتریان - کرایه خودرو بی ام و قم - بالفعل سازمان شناخته می‌شود. بدیهی - کرایه خودرو بی ام و قم - است که خلاقیت
و نوآوری نیاز اولیه این حوزه است

غیر از این در مواقع خاص مشتری نیاز به دریافت خدمات دارد که باید انتظارات مشتری را برآورده کرد. سوال این است که اگر قرار باشد کیفیت خودرو خوب باشد نیاز به شبکه خدمات پس از فروش منتفی می‌شود که - کرایه خودرو بی ام و قم - در پاسخ باید گفت، خیر.

مشتری همیشه حساب احتمالات را در نظر می‌گیرد و آن‌هم از نوع تشدید‌شده؛ لذا باید این اطمینان به مشتریان داده شود که سازمان‌ها به فکر مواقع خاص مشتریان هستند. به همین جهت توسعه شبکه نمایندگی‌ها با حداقل جایگاه‌ها در دستور کار شرکت‌ها قرار دارد تا بتوانند اطمینان‌بخشی لازم را به مشتری القا کنند.

با این گفته یکی از مسئولین که - کرایه خودرو بی ام و قم - بیشتر نارضایتی مردم از خودروهای قدیمی است و با افزایش کیفیت خدمات پس از فروش می‌توان این نارضایتی را جبران کرد، موافق هستید یا مخالف؟
هیچ کس از خودروی نو انتظار ایراد ندارد و با گذشت عمر خودرو و بالا رفتن استهلاک ایرادات نیز افزایش می‌یابد. در این سیستم که خودروی نو فاقد ایراد است چنانچه - کرایه خودرو بی ام و قم - نارضایتی وجود دارد قطعا از شبکه خدمات پس از فروش خواهد بود که با توسعه فرآیندهای اجرایی می‌توان آن را - کرایه خودرو بی ام و قم - بهبود بخشید.

اما آمارهای کیفی خودروها که هر ماه توسط شرکت بازرسی منتشر می‌شود گویای میزان ایرادات موجود در - کرایه خودرو بی ام و قم - تولیدات - کرایه خودرو بی ام و قم - است - کرایه خودرو بی ام و قم - که در بعضی مواقع نشان‌ می‌دهد خودرو از بدو کارخانه دارای ایراد بوده است و همین امر موجب نارضایتی و گله‌مندی مشتریان خواهد شد.

حال شما هر اندازه شبکه خدمات پس از فروش خود را بهبود بخشید مشتری دل‌چرکین و ناراضی است. توجه به این نکته ضروری است که تحویل خودروی بی‌کیفیت به مشتری، او - کرایه خودرو بی ام و قم - را مجبور به استفاده از شبکه خدمات پس از فروش می‌کند و هرچقدر توالی استفاده از این خدمات - کرایه خودرو بی ام و قم - بیشتر باشد نارضایتی مشتریان هم بیشتر می‌شود. هیچ‌کس مایل به استفاده مکرر از خدمات پس از فروش نیست.

حال هرچقدر شما خدمات را متنوع و باکیفیت ارائه دهید و به‌طور مثال خودروی مشتری را از جلوی منزلش حمل کنید، باز هم - کرایه خودرو بی ام و قم - رضایت مشتری جلب نخواهد - کرایه خودرو بی ام و قم - شد. چون شما باعث دل‌چرکین شدن مشتری شده‌اید و همچنین او را از برنامه‌ و تصوری که - کرایه خودرو بی ام و قم - برای خود چیده بود، منحرف کرده‌اید.

در عوض با تولید خودروی با‌کیفیت که دیگر نیازی به استفاده از خدمات وارانتی (گارانتی) نداشته باشد، مشتری را راضی نگه خواهیم داشت.

دیدگاه غالب در بحث خدمات پس از فروش در کشور چیست؟
متاسفانه دیدگاه غالب در کشور این است که خدمات پس از فروش به‌عنوان یک واحد تجاری باید درآمدزایی کند و سودآور باشد. به همین جهت حتی از نمایندگی‌ها نیز انتظار دارند در این حوزه سودآور باشند.

به همین جهت شرکت‌ها و نمایندگی‌ها برای تامین منافع خود یا حتی سودآوری به طرق مختلف مشتری را مورد لطف خود قرار می‌دهند و به روش‌های مختلف او را به تعمیرگاه خود می‌کشانند.

حتی به خاطر دارم یکی از مدیران ارشد شرکت خودرویی پاداش کارکنان خود را به افزایش میزان پذیرش خودرو در تعمیرگاه‌ها منوط کرده بود. افزایش میزان حضور مشتری به تعمیرگاه اگرچه - کرایه خودرو بی ام و قم - منجر به سودآوری نمایندگی‌ها و شرکت‌ها - کرایه خودرو بی ام و قم - خواهد شد اما در تضاد مستقیم با رضایتمندی مشتریان است.

سازمانی که با راه‌های مختلف مشتری را به محل خود بکشاند نشانگر این است که زمان و وقت - کرایه خودرو بی ام و قم - مشتری برایش بی‌اهمیت است و همین امر منجر به - کرایه خودرو بی ام و قم - نارضایتی مشتریان خواهد شد.

امروزه در دنیای خدمات پس از فروش این دیدگاه مطرود شده است و به طرق جدید دیگر به سرویس‌دهی به مشتریان اقدام می‌کنند که هم موجب وفاداری مشتریان و هم سود سازمان‌ها و نمایندگی‌ها تامین شود.

بحث دیگر در خصوص خدمات پس از فروش به نوع رفتار برخی نمایندگی‌ها با مشتریان و - کرایه خودرو بی ام و قم - همان موردی که از سوی مسئولین بر آن تاکید شده، یعنی مشتری‌مداری، رعایت نمی‌شود. دلیل این نوع رفتار چیست؟
یک جمله همین جا به‌عنوان یک مدرس یا مشاور خدمات پس از فروش بیان می‌کنم که در سطح جامعه به حدی از کلمه مشتری‌مداری استفاده شده است که از شنیدن این کلمه حالم دگرگون می‌شود و جایی که این کلمه را بشنوم فرار می‌کنم، چه برسد به مشتری.

تکرار این کلمه باورپذیری مردم را به این کلمه در حد صفر تقلیل داده است. اما در جواب سوال - کرایه خودرو بی ام و قم - شما باید بگویم که بله، متاسفانه - کرایه خودرو بی ام و قم - این مساله در نوع برخورد با مردم در تعمیرگاه‌ها دیده شده است. اما آیا این فقط مربوط به سطح شبکه - کرایه خودرو بی ام و قم - خدمات پس از فروش است؟ آیا برخورد مناسب و لازم در بقیه صنوف وجود دارد؟

آیا از برخورد همه کارکنان دولتی یا خصوصی رضایت دارید؟ آیا راننده‌های - کرایه خودرو بی ام و قم - تاکسی برخورد مناسب و در شأن مسافران خود دارند؟ از نظر من - کرایه خودرو بی ام و قم - این یک ناهنجاری ملی است و فقط مرتبط با خدمات پس از فروش نیست.

در واحدهای خدمات پس از فروش از - کرایه خودرو بی ام و قم - آنجایی‌که مشتریان با درد و رنج ناشی از خودروی معیوب خود مراجعه می‌کنند، این برخورد نادرست بر درد و رنج مشتری می‌افزاید و موجب تشدید نارضایتی می‌شود.

اما این معضل صرفا با آموزش‌های مشتری‌مداری یک سازمان قابل حل نیست. اینجاست که به نظر می‌رسد نقش - کرایه خودرو بی ام و قم - دولت - کرایه خودرو بی ام و قم - پررنگ‌تر می‌شود و سازمان‌های مرتبط با - کرایه خودرو بی ام و قم - این ناهنجاری باید دست به دست هم دهند و خشونت پنهانی را که در سطح جامعه وجود دارد، تقلیل دهند.

مردم باید سطح پذیرش خود را بالاتر ببرند که این امر نیاز به یک فرهنگ‌سازی عمومی - کرایه خودرو بی ام و قم - دارد. این نوع رفتار یک بحث جامعه‌شناسی است و بحث فنی در آن وجود ندارد.

در حال حاضر شاهد ورود شرکت‌های خودروسازی خارجی به کشور هستیم. حضور آنها به ارتقای سطح خدمات پس از فروش کشورمان چه کمکی می‌کند؟

اولین اتفاق کم شدن بحث تاثیر تحریم‌هاست. اگر این اتفاق بیفتد شاهد تغییرات گسترده‌ای در بحث کیفی محصولات و خدمات به مشتریان خواهیم بود. دومین اتفاق بحث انتقال دانش فنی است.

در حوزه خدمات چیزی به نام بازاریابی خدمات مفهوم و شناخته شده نیست، پس نمی‌دانیم چطور می‌توان مشتری را به خود وفادار کنیم. سومین مساله این است که ورود کشورهای خارجی و قدم گذاشتن شرکت‌های دیگر در تولید خودرو مستقیما از شرکت‌های مادر نمایندگی، تاثیر سازمان‌های جانبی را در سیاست‌گذاری کمتر خواهد کرد.

اینجاست که سازمان‌های بین‌المللی به دلیل دانش و تجربه خود می‌توانند جلوتر از سیاست‌گذارها عمل کنند و نوآوری را در این حوزه به ارمغان بیاورند. به این ترتیب دولت نیز به وظیفه ذاتی خود که همان تدوین برنامه کلان و سیاست‌های کلی است، اکتفا می‌کند و از حوزه اجرا راحت می‌شود و نظارت خود را بسط خواهد داد.

رویکرد دولت و مسئولین به خدمات پس از فروش در سه سال اخیر تغییر کرده است یا خیر؟
به ضرس‌قاطع می‌توانم بگویم بله. مدیران تاثیرگذار در این - کرایه خودرو بی ام و قم - حوزه با دانش بیشتر و سطح توقعات بالاتری که می‌تواند موجب حرکت موتور خدمات پس از فروش شود، وارد این کارزار شده‌اند. همچنین برگزاری این - کرایه خودرو بی ام و قم - کنفرانس از سوی وزارت صنعت بیانگر عزم جدی - کرایه خودرو بی ام و قم - دولتیان برای هم‌اندیشی بین‌المللی و الگوبرداری از نمونه‌های خارجی است که از همین جا به همه گروه‌های - کرایه خودرو بی ام و قم - درگیر این سمینار خسته نباشید می‌گویم.

ما را به دوستان خود معرفی کنید


طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone
whatsapp
instagram