لوگو

کرایه ماشین اردبیل🏆


جهت رزرو و اجاره در شهر اردبیل
تماس بگیرید
09037877678
تلفن دفتر مرکزی تهران
021 66121139
021 66121098
همکاری با ما در شهر اردبیل
اگر در شهر اردبیل صاحب خودرو سواری و یا ون و یا اتوبوس هستید، براحتی میتوانید بوسیله آن درآمدزایی کنید. ما از همین الان شما را به همکاری با این موسسه دعوت مینماییم.
جهت اطلاعات بیشتر و ثبت نام اینجا را کلیک نمایید
همکاری با ما
اگر خودروی مورد نظرشما در لیست نمیباشد لطفا جهت هماهنگی و مشاوره با شماره 09037877678 تماس حاصل فرمایید.
اجاره ون دربستی در اردبیل
اجاره ون نارون
آماده اجاره در اردبیل فقط با راننده
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره ون دربستی در اردبیل
اجاره ون دلیکا
آماده اجاره در اردبیل فقط با راننده
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره اتوبوس اردبیل
اجاره اتوبوس در اردبیل
آماده اجاره در اردبیل فقط با راننده
قیمت اجاره یک روزه : تماس بگیرید
قیمت اجاره چند روزه : تماس بگیرید
اجاره اتوبوس اردبیل
کرایه اتوبوس اردبیل
آماده اجاره در اردبیل فقط با راننده
قیمت اجاره یک روزه : تماس بگیرید
قیمت اجاره چند روزه : تماس بگیرید
متن مطلب      کل مطالب     

جهت رزرو و اجاره خودرو در اردبیل تماس بگیرید: 09037877678


کد مطلب: 00529.html

شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸

صنعت خودرو طی دو سال اخیر با سرعت بیشتری نسبت به سایر صنایع حرکت و سهم بیشتری هم از برجام برداشت کرده است. با این حال اینکه چرا خودرویی‌های حاضر در بورس تهران به‌رغم آنچه در صنعت خودرو در حال رخ دادن است، اوضاع و احوال مناسبی ندارند‌، موضوعی بود که با علیرضا کدیور، کارشناس ارشد بازار سرمایه در میان گذاشتیم.

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ،بازار سهام گروه خودرویی، هر‌چند سال جدید - کرایه ماشین اردبیل - را باز هم - کرایه ماشین اردبیل - پر‌سرعت و با بازدهی بالا آغاز کرد اما هر چه از شروع سال جدید فاصله گرفتیم، از سرعت - کرایه ماشین اردبیل - این گروه کاسته شد. البته در روزهای ابتدایی پس از انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، بازار باز هم نشانی از رونق به خود گرفت. با این حال طی دو هفته اخیر روند نزولی و افت سراغ این گروه آمده است. در حال حاضر خودرویی‌های بورس تهران دچار نوعی انفعال شده‌اند، به نحوی که بزرگ‌ترین قرارداد خودرویی کشور میان ایدرو، رنو و شرکت پرتو نگین‌ناصح نیز با واکنشی از سوی گروه خودرو و قطعات حاضر در بازار اوراق بهادار تهران روبه رو نشد. در این میان هرچند از نظر حجم و ارزش معاملات، صنعت خودرو نسبت به سایر صنایع بازار جلوتر - کرایه ماشین اردبیل - گام برمی‌دارد اما با تکرار روند فعلی بیم آن می‌رود - کرایه ماشین اردبیل - که سردرگمی و عدم دریافت نشانه‌های مثبت و ثبات باعث کوچ سرمایه از این گروه به سایر گروه‌های حاضر در تالار - کرایه ماشین اردبیل - شیشه‌ای شود. اما در عین حال رفتار ماه‌های اخیر خودرویی‌های بورس تهران نیز برای - کرایه ماشین اردبیل - بسیاری پرسش‌برانگیز است، به خصوص اینکه صنعت خودرو طی دو سال اخیر با سرعت بیشتری - کرایه ماشین اردبیل - نسبت به سایر صنایع حرکت و سهم بیشتری هم از برجام برداشت کرده است. با این حال اینکه - کرایه ماشین اردبیل - چرا خودرویی‌های حاضر در بورس تهران به‌رغم آنچه در صنعت خودرو در - کرایه ماشین اردبیل - حال رخ دادن است، اوضاع و - کرایه ماشین اردبیل - احوال مناسبی - کرایه ماشین اردبیل - ندارند‌، موضوعی بود که با علیرضا کدیور، کارشناس ارشد بازار سرمایه در میان گذاشتیم. به گفته وی «در بازار ما قانون نانوشته‌ای وجود دارد که از لحاظ روانی نیز قابل توجیه است. بر اساس این قانون هنگامی که صف‌های خرید زیاد می‌شوند و هیجانات اولیه کاهش می‌یابد، سهامداران دوباره به بازنگری معاملات می‌پردازند و اگر فروشنده خاصی در سهم وجود نداشته باشد، به طمع افزایش قیمت روزهای بعد اقدام - کرایه ماشین اردبیل - به فروش نمی‌کنند و به‌اصطلاح سهم در صف خرید قفل می‌شود.»

دلیل افت گروه خودرو و قطعات حاضر در بازار اوراق بهادار طی روزهای گذشته - کرایه ماشین اردبیل - چیست؟
در گذشته به دو دلیل شاهد معاملات پررونق و جهشی تاریخی - کرایه ماشین اردبیل - در این صنعت بورسی بودیم. دلیل نخست به اولین تحرکات اقتصادی دولت پس از برجام مرتبط می‌شود که این موضوع در حوزه خودرو به وقوع پیوست و بحث داغ عقد قراردادها میان خودروسازان داخلی و شرکای خارجی به تیتر یک تمام جراید اقتصادی و سیاسی تبدیل شد. نکته دوم کمی اختصاصی‌تر و بورسی‌تر است. توضیحات در مورد دومین نکته را با ذکر - کرایه ماشین اردبیل - مثالی ادامه می‌دهم. یکی از دو غول خودروساز جاده مخصوص پس از - کرایه ماشین اردبیل - آرام شدن تکاپوی اخبار سیاسی - کرایه ماشین اردبیل - و اقتصادی حوزه خودرو، دست به تحرکاتی زد که به مذاق سرمایه‌گذاران بازار سرمایه خوش می‌آید. این شرکت در نخستین گام؛ افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌های - کرایه ماشین اردبیل - خود را کلید زد که با توجه به جذابیت این رویداد برای اهالی تالار شیشه‌ای موجب به‌وجود آمدن یک شوک - کرایه ماشین اردبیل - مثبت دیگر در قیمت سهام این شرکت شد و با این تجدید ارزیابی، به سودآوری در - کرایه ماشین اردبیل - صورت‌های مالی آتی رسید و زیان انباشته خود را از بین برد. اگرچه به لحاظ اقتصادی شاهد هیچ تغییری در وضعیت شرکت نبودیم اما با سر و سامان گرفتن صورت‌های مالی، نمایی شیک‌تر و جذاب‌تر به خود گرفتند. مساله اینجاست که در این رهاورد ارزشی خلق نشده است.

اتخاذ چنین تصمیماتی - کرایه ماشین اردبیل - به چه - کرایه ماشین اردبیل - منظور و توسط چه کسی انجام شد؟
به‌دلیل اینکه دولت به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم سهامدار عمده شرکت‌های خودروسازی است، این تصمیم‌ها نیز از طریق دولت گرفته شده است. عقد قراردادها با شرکای خارجی بدون اصلاح ساختار مالی و به‌روز کردن دارایی‌ها جالب به نظر نمی‌رسید و دولت به همین منظور دست به چنین کاری زد.
آیا می‌توان گفت شرکت‌های خودرویی با به‌روز کردن دارایی‌های خود دست به استانداردسازی زده‌اند؟
خیر. این کار استانداردسازی نیست. تجدید ارزیابی منجر به اتفاق خاصی نمی‌شود. مثلا شرکت شما ملکی با ارزش برآورد شده قدیمی دارد. - کرایه ماشین اردبیل - این ارزش در ترازنامه به‌درستی منعکس نشده است اما اهالی بازار از ارزش آن آگاه هستند و براساس اطلاعات خود در مورد - کرایه ماشین اردبیل - این سهم تصمیم‌گیری می‌کنند. - کرایه ماشین اردبیل - سهام‌داران و سهام‌بازان از مقوله تجدید ارزیابی خوششان می‌آید و این مساله را همیشه به فال نیک می‌گیرند. دارایی - کرایه ماشین اردبیل - در یک - کرایه ماشین اردبیل - طرف ترازنامه بیشتر می‌شود - کرایه ماشین اردبیل - و در طرف دیگر از زیان انباشته کاسته یا حتی زیان انباشته به کلی از بین می‌رود. برای کسانی که این دو صورت مالی را مقایسه می‌کنند، اتفاق خوبی است ولی - کرایه ماشین اردبیل - در واقعیت امر تحولی صورت نگرفته است. استانداردسازی در گزارش‌گری مالی به این معنی است که صورت‌های مالی شرکت‌ها بر اساس اصول IFRS (استانداردهای بین‌المللی گزارشگری مالی) تدوین شوند که این یک پروسه زمان‌بر بوده و بورس اوراق بهادار تهران هم شرکت‌ها - کرایه ماشین اردبیل - را ملزم کرده که به این سمت بروند اما تاکنون چنین اتفاقی رخ نداده است.

آیا با اتمام این مرحله باید منتظر بازگشت به روال سابق خودرویی‌ها باشیم؟
طبیعتا با فروکش کردن هیجانات و اصلاح تدریجی قیمت سهام گروه خودرویی، برخی پول‌های سوداگرانه از این بخش خارج می‌شوند و حجم و ارزش معاملات کاهش - کرایه ماشین اردبیل - می‌یابد. البته بازارها همیشه دست به رفتارهایی - کرایه ماشین اردبیل - تحت عنوان over react می‌زنند.
به عنوان مثال هنگام به گوش رسیدن زمزمه‌های عقد قرارداد پژو با - کرایه ماشین اردبیل - ایران خودرو، فرض اهالی تالار شیشه‌ای بر این قرار می‌گیرد که قرارداد منعقد شده است و در بهترین شکل خود، عملیاتی خواهد شد. با این نوع برخورد، قیمت‌ها به‌صورت نجومی افزایش می‌یابد که در تمام بازارهای مالی دنیا مرسوم است. مثلا هنگامی‌که - کرایه ماشین اردبیل - بحث خرید سهام شرکت یاهو توسط - کرایه ماشین اردبیل - گوگل مطرح شد، قیمت هر سهم گوگل در بورس نیویورک از ۱۵ به ۴۰ دلار افزیش یافت. در - کرایه ماشین اردبیل - بازار ما - کرایه ماشین اردبیل - مشکلاتی از قبیل نحوه نقل و انتقال پول، استانداردهای حسابداری، ریسک‌های غیرتجاری و غیره وجود دارد. شرکای - کرایه ماشین اردبیل - خارجی مطرح‌شده با توجه به سابقه طولانی تولید در کشورهای مختلف، مشکلی بابت ریسک‌های تجاری موجود نظیر تغییر ذائقه مصرف‌کنندگان، مشکل افزایش قیمت تولید، تهیه مواد اولیه و - کرایه ماشین اردبیل - مواردی از این دست ندارند و اصلی‌ترین دغدغه آنها ابهامات و اشکالات اساسی در بازار داخلی ایران است. مشکل اصلی ریسک‌های عنوان‌شده، غیرقابل اندازه‌گیری و پیش‌بینی بودن آنهاست. تغییر ناگهانی قانون، وضع تحریم و مصادره اموال می‌تواند در قالب بزرگ‌ترین ریسک‌های محتمل برای سرمایه‌گذاران خارجی در نظر گرفته شود.

بحث قراردادهای خارجی تا چه اندازه برای خودروسازان ما سودآور است؟
در همین مورد باید منفعت طرفین این معامله مورد بررسی قرار - کرایه ماشین اردبیل - گیرد. اشتباهی که برخی سهامداران خودرویی مرتکب می‌شوند این است که در فضایی کاملا خوش‌بینانه فرض را بر این می‌گذارند که قرار است شرکت بزرگی مانند سیتروئن برای همکاری با شریک ایرانی خود، نقدینگی سنگینی را به این غول خودروساز داخلی تزریق کند. باید در نظر داشت که - کرایه ماشین اردبیل - تولیدکنندگان اروپایی نیز با مشکل رکود در بازار خود مواجه‌اند و چنین حرکتی حتی در صورت به ثمر نشستن، مستلزم خواب دو، سه ساله سرمایه‌های این شرکت‌ها در بازار ایران است؛ اتفاقی که با ریسک‌های کلان دیگر نیز همراه می‌شود و این سبک همکاری‌ها را زیر سوال می‌برد.

آیا عدم فروش سهام‌داران حقیقی - کرایه ماشین اردبیل - در چنین وضعیتی نشان از امید - کرایه ماشین اردبیل - آنها به آینده رو به رشد قیمت سهام این شرکت نیست؟
در بازار ما قانون نانوشته‌ای وجود دارد که از لحاظ روانی نیز قابل توجیه است. بر اساس این قانون هنگامی که صف‌های خرید زیاد می‌شوند - کرایه ماشین اردبیل - و هیجانات اولیه کاهش می‌یابد، سهام‌داران دوباره به بازنگری معاملات می‌پردازند و اگر فروشنده خاصی در سهم وجود نداشته باشد، به طمع افزایش قیمت روزهای بعد اقدام به فروش نمی‌کنند و به‌اصطلاح سهم در صف خرید قفل می‌شود.

در - کرایه ماشین اردبیل - این شرایط چه باید کرد؟
یکی از مهم‌ترین و مطمئن‌ترین دلایل برای خرید هر - کرایه ماشین اردبیل - سهم در بازار سرمایه توجه به سود تقسیمی آن شرکت در مجامع عمومی عادی سالانه است. در - کرایه ماشین اردبیل - این بازار و - کرایه ماشین اردبیل - هر بازار دیگری، عدم توجه به این نکته همواره با تحمل ریسک زیادی همراه است. بنابراین توصیه می‌شود فعالان بازار به دنبال سهم‌هایی بگردند که حتی‌الامکان به روند رو به رشد سودآوری آنها اعتقاد داشته باشند، سودهای سال بعد را برای سال جاری تنزیل و محاسبه کنند و از این طریق به ارزش‌گذاری سهام مورد نظرشان برسند. در غیر این صورت همیشه سایه ریزش‌های سنگین در کمین آنها خواهد بود.

بحث قیمت‌گذاری و تعیین حاشیه سود محصولات خودروسازها تا چه اندازه می‌تواند در تغییر ترکیب تولید پیش‌بینی‌شده شرکت‌ها تاثیر‌گذار باشد؟
شرکت‌های خودرویی به دلیل وجود تورم، چه در بخش نرخ - کرایه ماشین اردبیل - دستمزدها و چه در بخش مواد اولیه و هزینه انرژی قاعدتا با کاهش حاشیه سود مواجه خواهند بود. حال اگر نرخ فروش محصولات این - کرایه ماشین اردبیل - شرکت‌ها از طریق یک نهاد دیگر تعیین شود، امکان بر هم - کرایه ماشین اردبیل - خوردن معادلات تولید آنها وجود خواهد داشت. حال اینکه چه میزان آسیب به این شرکت‌ها وارد خواهد آمد، نیاز به بررسی‌های بیشتری دارد. وقتی خودروسازان داخلی در این ساختار اقدام به تولید کنند، اصلاح مصنوعی نمی‌تواند تاثیرگذار باشد. رقابتی کردن بازار می‌تواند باعث شود که شرکت‌های داخلی برای بقا بجنگند و از این طریق هزینه‌های خود را کاهش دهند و بهره‌وری تولید را بالا - کرایه ماشین اردبیل - ببرند. اما با اعمال فشار بر قیمت فروش خودروهای داخلی، تنها کاری که خودروسازها می‌توانند انجام دهند، تغییر سیاست به شکل افزایش تولید - کرایه ماشین اردبیل - در مواردی است که حاشیه سود بالاتری دارند و این امر کاملا منطقی است اما کشش بازار محصولات نیز بسیار مهم تلقی می‌شود. شاید در محصولاتی که شرکت‌ها پیش‌بینی تولید کمتری کرده‌اند، تقاضای مشتریان بیشتر باشد و این معادلات تا اندازه‌ای به‌هم بخورد. بنابراین اگرچه تصمیم خودروسازها مبنی بر تغییر ساختار فروش به منظور افزایش هرچه بیشتر سود سال ۹۶ شرکت‌هایشان امری منطقی به نظر می‌رسد اما باید دید با توجه به شرایط موجود در طرف تقاضا، این امر تا چه اندازه
عملیاتی است.

ما را به دوستان خود معرفی کنید


طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone
whatsapp
instagram