لوگو

رنت خودرو BMW تهران🏆


جهت رزرو و اجاره در شهر تهران
تماس بگیرید
02166121139
تلفن دفتر مرکزی تهران
021 66121139
021 66121098
همکاری با ما در شهر تهران
اگر در شهر تهران صاحب خودرو سواری و یا ون و یا اتوبوس هستید، براحتی میتوانید بوسیله آن درآمدزایی کنید. ما از همین الان شما را به همکاری با این موسسه دعوت مینماییم.
جهت اطلاعات بیشتر و ثبت نام اینجا را کلیک نمایید
همکاری با ما
اگر خودروی مورد نظرشما در لیست نمیباشد لطفا جهت هماهنگی و مشاوره با شماره 02166121139 تماس حاصل فرمایید.
اجاره پرادو
اجاره پرادو 2درب
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره سانتافه
اجاره سانتافه نیو
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره اسپورتیج
اجاره اسپورتیج
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره اپتیما
اجاره اپتیما
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره سوناتا
اجاره سوناتا
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره النترا
اجاره هیوندا النترا
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و
اجاره بی ام و i8 2015
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره پورشه پانامرا
اجاره پورشه پانامرا۴S
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و
اجاره بی ام و x6 2011
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بنز
اجاره بنز s500 2009
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و
اجاره بی ام و 428 کروک
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره پورشه باکستر
اجاره پورشه باکستر 2011
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و کروک
اجاره بی ام و 528 کروک
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره پورشه باکستر
اجاره پورشه باکسترسفید
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره ولوو
اجاره ولوو CX90
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بنز
اجاره بنزE250 2014
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و
اجاره بی ام و 528 2014
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و z4
اجاره بی ام و Z4 2014
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و
اجاره بی ام و328
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بنز
اجاره بنز CLS
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بنز
اجاره بنز C200
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره لندکروز
اجاره لندکروز
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره پژو پارس
اجاره پرشیا
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره پژو 206
اجاره خودرو206
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره سمند
اجاره سمند
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره رانا
اجاره رانا
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره دنا
اجاره دنا
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره ال90
اجاره ال90
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره پراید
اجاره پراید
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره تیبا
اجاره تیبا
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره ون
اجاره ون دربستی تویوتا
قیمت اجاره ون داخل شهری : تماس بگیرید
قیمت اجاره ون خارج شهری : تماس بگیرید
اجاره ون فیات
اجاره ون دربستی فیات
قیمت اجاره ون داخل شهری : تماس بگیرید
قیمت اجاره ون خارج شهری : تماس بگیرید
اجاره ون هایس
اجاره ون هایس سقف بلند دربستی
قیمت اجاره ون داخل شهری : تماس بگیرید
قیمت اجاره ون خارج شهری : تماس بگیرید
اجاره ون دلیکا
اجاره ون دربستی دلیکا
قیمت اجاره ون داخل شهری : تماس بگیرید
قیمت اجاره ون خارج شهری : تماس بگیرید
اجاره اتوبوس
اجاره اتوبوس اسکانیا
قیمت اجاره اتوبوس یک روزه : تماس بگیرید
قیمت اجاره اتوبوس چند روزه : تماس بگیرید
اجاره اتوبوس
کرایه اتوبوس ولوو
قیمت اجاره اتوبوس یک روزه : تماس بگیرید
قیمت اجاره اتوبوس چند روزه : تماس بگیرید
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن مشاوره و رزرو : 02166121139


کد مطلب: 00872.html

چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۹

قصد داریم به‌صورت واقع‌گرایانه به این سوال پاسخ دهیم: آیا خودروهای الکتریکی توسعه‌پذیرند؟ تصور کنید بیشتر خودروهای موجود، الکتریکی باشند حتی خودروهای سنگین نظیر اتوبوس و کامیون.

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، در جهانی که تمام خودروها و کامیون‌ها الکتریکی هستند، باید انرژی موردنیاز را براساس زیرساخت‌های قابل‌مقایسه با مصرف انرژی کنونی خودروها بررسی کنیم؛ بنابراین نیاز به حرکت عظیم از یک نوع حامل انرژی است (همه‌سوخت‌ها به میزان نفتی که در بخش حمل‌ونقل وجود دارد به الکتریکی - رنت خودرو BMW تهران - تبدیل می‌شوند) ظرفیت تولید در قالب سوخت هسته‌ای، سوخت فسیلی یا انرژی‌های تجدید‌پذیر و زیرساخت - رنت خودرو BMW تهران - حمل آن نیز باید وجود داشته باشد.

افزایش عظیم ظرفیت حمل‌ونقل شبکه برق نسبت به‌جایی که امروز ما هستیم باید صورت گیرد. به‌طور مثال مصرف انرژی در بخش حمل‌ونقل ایالات‌متحده (به‌عنوان یک کشور توسعه‌یافته) تقریبا ۲۸ درصد برآورد می‌شود و اکثر آن بر پایه نفت است. خودروهای برقی موجود درصد کمی را تشکیل می‌دهند. ICE (خودروهای بنزینی درون‌سوز) معمولی بسیار ناکارآمد هستند و راندمان آنها به‌طور متوسط ۱۸ تا ۲۰ درصد است.

روی کاغذ راندمان خودروی الکتریکی خیلی بهتر برآورد می‌شود اما در عمل این مزیت تا حدودی کم است. - رنت خودرو BMW تهران - به‌عنوان‌مثال، تلفات شارژ در این رقابت حدود ۲۰ درصد یا بیشتر است. موتورهای الکتریکی بسیار بهتر از موتورهای درون‌سوز در تبدیل انرژی به توان حرکتی عمل می‌کنند.

نمونه‌های اولیه این موتورها از راندمانی حدود ۸۰ درصد و بیشتر برخوردار بودند. بنابراین نسبت به خودروهای درون‌سوز، انرژی کمتری را برای رسیدن به یک‌فاصله مشابه نیاز دارند.

اما به - رنت خودرو BMW تهران - دلیل اینکه کل کار‌آیی سیستم شامل تولید، ضرر و زیان در نیروگاه و تلفات حمل‌ونقل در شبکه می‌شود، درنهایت از ۸۰ درصد - رنت خودرو BMW تهران - مورد نظر بسیار پایین‌تر قرار می‌گیرد.

به‌عنوان‌مثال اگر منبع انرژی در کارخانه تولید، توربین گاز باشد، بهره‌وری از ژنراتور در بهترین حالت ۶۰درصد است اما به صورت واقعی‌تر در حدود ۵۰درصد - رنت خودرو BMW تهران - و تلفات شبکه ۶,۵درصد و بیشتر است.

پس‌ازآن کل بهره‌وری سیستم تقریبا ۲۹درصد خواهد بود. البته هنوز هم بهتر از موتورهای درون‌سوز عمل می‌کند بنابراین درصد ۶۸ تلفات خوب به‌نظر می‌رسد.
اگر فرض کنیم بیشتر انرژی مصرفی خودروها حدود ۲۸ درصد کل انرژی مصرفی الکتریکی باشد، این انرژی اضافی باید توسط نیروگاه‌ها، تولید شود و شبکه حمل‌ونقل آن را به ایستگاه‌های شارژ بفرستند و در اختیار خودروها قرار دهند.

 

زیرساخت شبکه برق و ظرفیت انتقال انرژی
زیرساخت فعلی ما با چند عامل بزرگ ایجاد شده است: تولیدکننده‌های انرژی میزان تولید و به‌تناسب آن شبکه انتقال را بر اساس پیک مصرف تعیین می‌کنند. برق تولیدی در اکثر کشورها از منابع - رنت خودرو BMW تهران - نفتی، گاز و انرژی هسته‌ای تامین می‌شود. این نیز خود یک عامل محدود تلقی می‌شود.

میزان بار فرایندی است که در نیروگاه قدرت خروجی را مشخص می‌کند و در - رنت خودرو BMW تهران - یک محدوده حداکثر و حداقل قرار دارد که نیروگاه می‌تواند به میزان تقاضا پاسخ دهد.

اگر همه خودروهای برقی در زمان‌هایی که میزان اوج مصرف است شروع به شارژ کنند در نتیجه دچار مشکل می‌شویم، از طرفی در برخی مکان‌ها به دلیل مشکلات تامین برق و کمبود برق، شارژ تعداد زیاد خودرو امکان‌پذیر نیست و شبکه را نمی‌توان با این توان بارگیری کرد.

در زمان‌هایی که اکثرا افراد قصد استفاده از خودروی برقی خود را دارند مثلا ساعت ۵:۳۰ تا ۷، امکان شارژ برای آنها وجود ندارد. با توجه به محدودیت طول مسافت و میزان شارژ خودرو باید در مواقعی که شبکه کمترین بار ممکن را دارد، اقدام به شارژ کنند.

اگر همه این اقدامات هم‌زمان صورت گیرد، به شبکه فشار زیادی وارد می‌شود و ممکن است مشکلاتی ایجاد کند. اختصاص خطوط مجزای برق برای ایستگاه‌ها و شارژ در زمان کم‌باری، بهترین گزینه فعلی پیش رو است. یک خودروی برقی به‌طور متوسط در زمان شارژ در ایده‌آل‌ترین حالت به‌اندازه یک واحد مسکونی به شبکه، بار تحمیل می‌کند.

شارژ سریع در واقع خیلی سریع نیست، ایستگاه‌های شارژ مجدد باید خیلی بزرگ‌تر از ایستگاه‌های فعلی سوخت باشند؛ سوخت‌گیری وسیله نقلیه بنزینی، گاز یا دیزلی فوق‌العاده سریع است. به‌طور معمول برای پر کردن مخزن و عملیات پرداخت کمتر از ۵ دقیقه زمان لازم است و ایستگاه‌های گاز نسبتا جمع‌وجور هستند.

یک ایستگاه گاز معمولی در بزرگراه می‌تواند از ۶ تا ۱۴ پمپ در هرجایی داشته باشد و ۱۰۰ خودرو در ساعت را بدون مشکل پذیرش کند. حال اگر زمان - رنت خودرو BMW تهران - برای سوخت‌گیری به یک‌ساعت یا بیشتر افزایش یابد، نیاز به فضا و جایگاه بیشتری است تا - رنت خودرو BMW تهران - بتوان همان - رنت خودرو BMW تهران - تعداد خودرو در یک‌ساعت سوخت‌گیری کنند و البته این امر نیروی کار بیشتری را نیز می‌طلبد. البته طبیعی است که مدت زمانی را که برای سوخت‌گیری در ایستگاه منتظر می‌مانیم، خوشایند نباشد.

معمولا ایستگاه‌های بنزین و - رنت خودرو BMW تهران - گاز در کنار ایستگاه‌های برق وجود ندارند: - رنت خودرو BMW تهران - انرژی و هزینه‌های مصرف‌شده برای اینکه مقدار مشخصی از سوخت به ایستگاه‌های سوخت‌گیری منتقل شود طبیعتا با تلفات در خطوط برق برای جابه‌جایی الکتریکی مشابه است. این تلفات برای شبکه حدود ۶,۵درصد، قابل‌قبول است.

فاصله زیاد بین تولیدکنندگان برق و مصرف‌کنندگان خودروهای برقی - رنت خودرو BMW تهران - از کارایی طرح - رنت خودرو BMW تهران - خودروی برقی می‌کاهد، حتی اگر یک ‌راه‌حل مناسب در نظر گرفته شود. اگر این میزان توان را در تولیدکننده‌ها داشته باشیم نیاز به - رنت خودرو BMW تهران - سرمایه‌گذاری عظیمی است تا آن را در اختیار مصرف‌کننده‌ها قرار دهیم.

از سوی دیگر هر بزرگراه - رنت خودرو BMW تهران - به‌طور پیش‌فرض به زیرساخت‌های برق دسترسی دارد. ایجاد - رنت خودرو BMW تهران - شبکه برق حامل برای این خودروها اگرچه امکان‌پذیر است اما زمان زیادی می‌طلبد. این سیستم نیاز خودروها به - رنت خودرو BMW تهران - ایستگاه - رنت خودرو BMW تهران - شارژ را - رنت خودرو BMW تهران - کمتر می‌کند زیرا در حال حرکت می‌توانند انرژی خود را دریافت کنند.

شارژ مجدد نیز تقریبا به‌خوبی کار نخواهد کرد، زیرابه دلیل اشتراک‌گذاری وسایل نقلیه افزایش می‌یابد.یک ماشین خانوادگی معمولی بیش از ۹۵درصد عمر خود را در حال پارک است، پس فرصت مناسبی را برای مالکین آن بابت شارژ مجدد فراهم می‌آورد‌ اما با توجه به - رنت خودرو BMW تهران - این‌که این مالکیت و استفاده بین اعضای خانواده است (این حالت استفاده از وسیله نقلیه خوب است) فرصت برای شارژ مجدد کاهش و مصرف انرژی در - رنت خودرو BMW تهران - خودرو افزایش می‌یابد. با وجود فناوری‌های نوظهور مانند ماشین خودران احتمالا فرصت کمتری برای شارژ بین دو زمان متفاوت برای سوارشدن وجود خواهد داشت.

ما هنوز این زیرساخت را نداریم: اگر مقدار قابل‌توجهی از مصرف انرژی ما به دلیل نیازهای حمل‌ونقل از انتقال مستقیم نفت به - رنت خودرو BMW تهران - برق بر اساس تحویل به‌موقع انرژی در مقادیر وسیع و به تعداد زیادی از مکان‌ها منتهی شود، باید به‌طور گسترده در ظرفیت تولید و شبکه، سرمایه‌گذاری صورت گیرد.

در تحقیقات مصرف انرژی - رنت خودرو BMW تهران - خودروهای - رنت خودرو BMW تهران - برقی در نظر گرفته‌شده است. این انتقال سال‌ها طول می‌کشد تا برنامه‌ریزی و ساخت آن انجام شود، حتی اگر بحث خودروهای برقی بسیار داغ باشد. تعداد کل این خودروها هنوز کم است (استثنا: نروژ و هلند).

در حال حاضر، هلند یک کشور واقعا کوچک (حدود ۱۰۰ × ۲۰۰ کیلومتر) است، مسائلی مانند محدوده به دلیل ظرفیت باتری محدود و هزینه زیربنای شبکه، تاثیر نسبتا کمی دارد.

در هلند - رنت خودرو BMW تهران - و نروژ مقدار زیادی از انرژی آبی به برق تبدیل می‌شود. این‌یک عامل تعیین‌کننده است که چرا این دو کشور بیشتر به سمت استفاده از خودروهای الکتریکی روی آورده‌اند. اما در کشورهای دیگر شرایط متفاوت است، باید سرمایه‌گذاری قابل‌توجهی در ظرفیت تولید برق و زیرساخت شبکه ایجاد - رنت خودرو BMW تهران - شود تا امکان استفاده گسترده از این خودروها را به واقعیت تبدیل کند.

چیزهایی که باید پیش از خرید الکتریکی‌ها بدانید

محدوده ایستگاه‌های شارژ

در کشورهای کوچک و در اطراف شهرها محدوده، - رنت خودرو BMW تهران - مورد بحث نیست اما با افزایش حمل‌ونقل، تعطیلات و مسافرت‌های طولانی‌مدت محدودیت خودرو و ایستگاه‌ها می‌تواند مهم باشد.

امروزه خودروهای برقی قادرند با یک‌بار شارژ مسافتی تا چند صد کیلومتر را نیز بپیمایند. تراکم ذخیره‌سازی بنزین، دسترسی جهانی و سرعت در محدوده - رنت خودرو BMW تهران - اضافی سوخت‌گیری سریع، مزیت بزرگی برای خودروهای سوختی است. خودروهای برقی با تکنولوژی کنونی نمی‌توانند در این مورد با آنها رقابت کنند.

خدمات

خودروهای بنزینی به‌خوبی جا افتاده‌اند. تعمیر و نگهداری خودروهای برقی در اصل بسیار ساده‌تر از سرویس‌دهی وسیله نقلیه مبتنی بر موتور درون‌سوز است. به این دلیل که سیستم‌ها به لحاظ ذاتی به ندرت قابل تعمیر هستند، بنابراین در زمان خرابی قطعه به‌عنوان یک ماژول جایگزین خواهد شد.

یک خودروی الکتریکی معمولی متشکل از یک مدار DC با چند صد ولت است که اینورتر آن را در اختیار دارد و به در چند فاز به موتور منتقل می‌کند. این سیستم برای تعمیر، قابل ‌حمل است یعنی این تعمیرات را می‌توان خارج از گاراژ نیز انجام داد.

مشکل منبع تغذیه (باتری، برق الکترونیک، موتور یا سیم‌کشی) و جایگزینی ماژول شکسته کاری است که یک مکانیک شایسته باید انجام دهد. تولیدکنندگان برای باز کردن کانال‌های خدمات خود باید مکان‌هایی را تاسیس کنند. - رنت خودرو BMW تهران - زیرا نبود نمایندگی و مکان مناسب برای تعمیر این خودروها و در دسترس نبودن آنها در همه مکان‌ها می‌تواند واقعیت خودروهای الکتریکی را با شکست روبه‌رو کند.

دوره‌های مالیاتی

در بسیاری از کشورها، صاحبان خودروهای الکتریکی در صورت خرید ماشین یا در طول عمر خودرو، مالیات قابل‌توجهی را پرداخت نمی‌کنند. کاهش یا حذف مالیات‌ها یک مشوق خوب برای تغییر است‌ اما در درازمدت این سیستم باقی نخواهد ماند.

دلیل این امر بسیار ساده است؛ دولت پرداخت مالیات را برای خود خنثی می‌کند. فرایند تغییر از خودروهای بنزینی به سمت برقی به آهستگی صورت می‌گیرد و این امر باید تعادل - رنت خودرو BMW تهران - خود را حفظ کند.

دولت باید برای این منظور بخش مالی قابل‌توجهی را به آن اختصاص دهد. البته در درازمدت - رنت خودرو BMW تهران - این هزینه‌ها کاهش خواهد یافت. با همه مشکلات و نواقص امید - رنت خودرو BMW تهران - به داشتن خودروهای بهتر و کاهش هزینه‌ها یک انگیزه اقتصادی برای تغییر به برق - رنت خودرو BMW تهران - وجود دارد. فناوری‌های در دست توسعه (نظیر باتری‌ها و موتور الکتریکی) می‌تواند حضور این خودروها را به واقعیت نزدیک‌تر کند.

برخی از راه‌حل‌های ممکن

برخی از مشکلات در زمان مشخص حل خواهند شد (به‌خصوص زیرساخت‌ها - رنت خودرو BMW تهران - و مسائل مربوط به تولید برق) اما رفع برخی دیگر احتمالا چند دهه طول خواهد کشید.

بنابراین اعمال تغییرات گسترده در چند سال اخیر ممکن نیست. تغییرات بسیاری با نوآوری در تکنولوژی - رنت خودرو BMW تهران - می‌تواند این - رنت خودرو BMW تهران - امر را ممکن سازند به‌خصوص در مورد باتری‌ها.یک‌راه حل ترکیبی را می‌توان برای نزدیک شدن به این هدف پیشنهاد داد.

در این روش یک دستگاه تولیدی کوچک برق که با سوخت (ترجیحا گاز) کار می‌کند، انرژی لازم برای ایستگاه را تامین می‌کند. این ‌یک - رنت خودرو BMW تهران - روش میانی در صورت نبود زیرساخت پیشنهاد می‌شود اما ممکن است به افزایش قیمت‌ها منجر شود. این روش - رنت خودرو BMW تهران - نیاز به ابتکارات زیادی دارد. در برخی موارد ممکن است یک واحد تولید برق برای موارد اضطراری در نظر گرفته شود.

انگار یک - رنت خودرو BMW تهران - موتور - رنت خودرو BMW تهران - بنزینی را - رنت خودرو BMW تهران - به‌وسیله نقلیه خود اضافه کرده باشید. وجود یک واحد تولید برق محلی در اوج بار می‌تواند کمک کند.در بلندمدت زیرساخت‌ها با تقاضای افزایش حمل‌ونقل برق رشد خواهند کرد، امیدواریم فناوری باتری هنوز در پایان توسعه آن نباشد و زمان - رنت خودرو BMW تهران - شارژ به حد معقولی کاهش یابد.

اگر خودروهای الکتریکی در محدوده حرکتی ۸۰۰ کیلومتری با قیمت مناسب مقرون‌به‌صرفه باشند، شارژ مجدد می‌تواند یک‌شبه به‌طور کامل انجام شود و بخش بزرگی از مشکل نوسانات دامنه - رنت خودرو BMW تهران - برق به‌سادگی از بین می‌رود. خدمات تاکسی، رفت‌وآمد، حمل‌ونقل محلی و غیره برای خودروهای برقی امروز مورد استفاده خواهد بود.

مهندس سیدبهروز موسوی/ مهندس - رنت خودرو BMW تهران - مرتضی متین‌فر

ما را به دوستان خود معرفی کنید


طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone
whatsapp
instagram