لوگو

رنت خودرو رانا تهران🏆


جهت رزرو و اجاره در شهر تهران
تماس بگیرید
02166121139
تلفن دفتر مرکزی تهران
021 66121139
021 66121098
همکاری با ما در شهر تهران
اگر در شهر تهران صاحب خودرو سواری و یا ون و یا اتوبوس هستید، براحتی میتوانید بوسیله آن درآمدزایی کنید. ما از همین الان شما را به همکاری با این موسسه دعوت مینماییم.
جهت اطلاعات بیشتر و ثبت نام اینجا را کلیک نمایید
همکاری با ما
اگر خودروی مورد نظرشما در لیست نمیباشد لطفا جهت هماهنگی و مشاوره با شماره 02166121139 تماس حاصل فرمایید.
اجاره پرادو
اجاره پرادو 2درب
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره سانتافه
اجاره سانتافه نیو
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره اسپورتیج
اجاره اسپورتیج
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره اپتیما
اجاره اپتیما
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره سوناتا
اجاره سوناتا
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره النترا
اجاره هیوندا النترا
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و
اجاره بی ام و i8 2015
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره پورشه پانامرا
اجاره پورشه پانامرا۴S
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و
اجاره بی ام و x6 2011
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بنز
اجاره بنز s500 2009
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و
اجاره بی ام و 428 کروک
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره پورشه باکستر
اجاره پورشه باکستر 2011
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و کروک
اجاره بی ام و 528 کروک
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره پورشه باکستر
اجاره پورشه باکسترسفید
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره ولوو
اجاره ولوو CX90
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بنز
اجاره بنزE250 2014
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و
اجاره بی ام و 528 2014
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و z4
اجاره بی ام و Z4 2014
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و
اجاره بی ام و328
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بنز
اجاره بنز CLS
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بنز
اجاره بنز C200
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره لندکروز
اجاره لندکروز
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره پژو پارس
اجاره پرشیا
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره پژو 206
اجاره خودرو206
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره سمند
اجاره سمند
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره رانا
اجاره رانا
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره دنا
اجاره دنا
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره ال90
اجاره ال90
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره پراید
اجاره پراید
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره تیبا
اجاره تیبا
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره ون
اجاره ون دربستی تویوتا
قیمت اجاره ون داخل شهری : تماس بگیرید
قیمت اجاره ون خارج شهری : تماس بگیرید
اجاره ون فیات
اجاره ون دربستی فیات
قیمت اجاره ون داخل شهری : تماس بگیرید
قیمت اجاره ون خارج شهری : تماس بگیرید
اجاره ون هایس
اجاره ون هایس سقف بلند دربستی
قیمت اجاره ون داخل شهری : تماس بگیرید
قیمت اجاره ون خارج شهری : تماس بگیرید
اجاره ون دلیکا
اجاره ون دربستی دلیکا
قیمت اجاره ون داخل شهری : تماس بگیرید
قیمت اجاره ون خارج شهری : تماس بگیرید
اجاره اتوبوس
اجاره اتوبوس اسکانیا
قیمت اجاره اتوبوس یک روزه : تماس بگیرید
قیمت اجاره اتوبوس چند روزه : تماس بگیرید
اجاره اتوبوس
کرایه اتوبوس ولوو
قیمت اجاره اتوبوس یک روزه : تماس بگیرید
قیمت اجاره اتوبوس چند روزه : تماس بگیرید
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن مشاوره و رزرو : 02166121139


کد مطلب: 01317.html

سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱:۱۵

اگر فرض بر این باشد که مشارکت شرکت‌های جهانی با شرکت‌های چینی یک بازی برد-برد برای طرفین بوده است اما به طور قطع، در فروش قطعات این شرکت‌های چینی هستند که برنده نهایی بازارها خواهند بود و در آینده نه‌چندان دور هیچ شرکتی نمی‌تواند با صنعت قطعه‌سازی چین رقابت کند.

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، بررسی پیش‌بینی چالش‌های صنعت خودرو تا سال ۲۰۲۰ یکی از موضوعات مهمی است که در سال گذشته بسیار مورد تو جه قرار گرفت. بر این اساس بررسی مجدد این مساله می‌تواند به مشخص شدن میزان انحراف پیش‌بینی‌های انجام‌شده کمک کند و وضعیت خدمات پس از فروش را تا سال ۲۰۲۲ مورد بررسی قرار دهد.

تولید خودرو
پیش‌بینی می‌شد در - رنت خودرو رانا تهران - سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ به ترتیب ۸۸.۶ و ۹۱.۴ میلیون دستگاه خودرو تولید شود. اما با پایان این سال‌ها مشخص شد تعداد - رنت خودرو رانا تهران - خودروهای تولیدی این دو سال مجموعا بیش از ۵ دستگاه - رنت خودرو رانا تهران - بیشتر از میزان پیش‌بینی شده بوده است.

به همین جهت موسسات آماری به اصلاح اعداد پیش‌بینی شده خود پرداختند و به‌همین دلیل برآورد می‌شود در ۶ سال آینده - رنت خودرو رانا تهران - مجموعا ۲۳‌میلیون دستگاه خودرو بیشتر نسبت به - رنت خودرو رانا تهران - پیش‌بینی قبلی تولید شود و به این ترتیب در سال ۲۰۲۲ - رنت خودرو رانا تهران - جهان - رنت خودرو رانا تهران - با تولید ۱۱۱ میلیون دستگاه خودرو مواجه خواهد شد، یعنی تولید حدود ۱۵ میلیون - رنت خودرو رانا تهران - دستگاه خودرو بیشتر از سال گذشته.

در نمودار - رنت خودرو رانا تهران - زیر پیش‌بینی دو سال گذشته را به‌رنگ سبز و پیش‌بینی اصلاح‌شده را به رنگ قرمز مشاهده - رنت خودرو رانا تهران - خواهید کرد. رنگ آبی نیز میزان تولید هر سال را برآورد می‌کند. رنگ بنفش نیز میزان رشد تولید هر سال نسبت به سال قبل را نشان می‌دهد.

این اعداد برای سازمان‌های خدماتی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند. سازمان‌ها می‌توانند نیاز بازار خود را برآورده و بر همان مبنا نسبت به سفارش‌گذاری دقیق قطعات موردنیاز خود - رنت خودرو رانا تهران - از هم اکنون اقدام کنند.

نکته قابل‌توجه در این برآوردها این است که تمام محققان اذعان دارند بازار آتی در اختیار سازمان‌هایی است که در چین تولید دارند و این کشور - رنت خودرو رانا تهران - یکی از مهم‌ترین تولیدکنندگان خودرویی جهان خواهد بود. این امر به این معنا نیست که در آینده شاهد خودروهای چینی خواهیم بود، بلکه از این پس شاهد مشارکت بیشتر تکنولوژی تولید و - رنت خودرو رانا تهران - طراحی شرکت‌های معظم خودرویی با نیرو و امکانات تولید شرکت‌های چینی خواهیم بود.

تجربه‌ای که شرکت‌های چینی در سال‌های اخیر از صادرات خودروها به‌دست آورده‌اند، این فرصت را در اختیار تیم خودرویی این کشور قرار داده است تا بتوانند بازارهای جهانی - رنت خودرو رانا تهران - را - رنت خودرو رانا تهران - راحت‌تر - رنت خودرو رانا تهران - شناسایی کنند - رنت خودرو رانا تهران - و سریع‌تر وارد آن بازار شوند.

اگر فرض بر این باشد که مشارکت شرکت‌های جهانی با شرکت‌های چینی یک بازی برد-برد برای - رنت خودرو رانا تهران - طرفین بوده است اما به طور قطع، در فروش قطعات این شرکت‌های چینی هستند که برنده نهایی بازارها خواهند بود و در آینده نه‌چندان دور هیچ شرکتی نمی‌تواند با صنعت قطعه‌سازی چین رقابت کند.

رشد تولید جهانی خودرو تا سال ۲۰۲۳ به بیش از ۱۰۸ - رنت خودرو رانا تهران - میلیون دستگاه خودرو بالغ خواهد شد که در مقایسه با تولید ۸۸ میلیون خودرو در سال ۲۰۱۵، حدود ۲۲درصد رشد را شاهد خواهیم بود. این رشد تولید که از جهاتی همراه با مزایایی برای کشورهای تولیدکننده خواهد بود، برای تمام کشورهای جهان مشکلاتی به همراه دارد که مهم‌ترین آنها در حوزه خدمات پس از فروش بروز خواهد کرد.

بدین‌منظور لازم است برای امکان رقابت، در ابتدا به شناسایی وضعیت موجود و آتی، اقدام - رنت خودرو رانا تهران - و چالش‌هایی را که در این راه وجود - رنت خودرو رانا تهران - دارند، به دقت در نظر داشت تا امکان تحلیل و ارائه راه‌حل مناسب به‌وجود آید. این مقاله سعی دارد با پیش‌بینی وضعیت پیش رو، امکان ارائه راه‌حل مناسب را در اختیار عرضه‌کنندگان خودرو قرار دهد.

فروش خودرو
افزایش فروش ۲۲درصد در ۱۰ سال که - رنت خودرو رانا تهران - معادل ۲۰ میلیون دستگاه خودرو خواهد شد، سهم قابل‌توجهی از بازار را در اختیار هر یک از عرضه‌کنندگان قرار می‌دهد و این موضوع نویدبخش است. اما - رنت خودرو رانا تهران - حضور و بقا در چنین بازارهایی نیاز به دقت و شایستگی فراوان دارد؛ دقت در شناخت پیشاپیش نیاز - رنت خودرو رانا تهران - مشتریان و برآورده‌سازی آن نیازها. اینگونه است - رنت خودرو رانا تهران - که با شناسایی نیاز مشتریان، سازمان‌ها می‌توانند از این افزایش سهم تولید بهره‌ ببرند.

نمایندگی‌ها
در تحلیل قبلی برآورد شده بود که ۴۰درصد از مشتریان در ۸ سال آینده تمایلی به حضور در تعمیرگاه‌ها نخواهند داشت. با گسترش نرم‌افزارهای موبایلی در دو سال گذشته و کاربرد روزافزون آن در صنعت خودرو مانند اوبر در کشور آمریکا و اسنپ و تپسی، به‌نظر می‌آید این پیش‌بینی در مسیر درست خود باشد.

استفاده - رنت خودرو رانا تهران - روز‌افزون مشتریان از موبایل‌ها و همچنین شرکت‌های خودرویی در تولید نرم‌افزارهای موبایلی، به نظر می‌رسد بسیاری از - رنت خودرو رانا تهران - خدمات خودرویی از طریق موبایل‌ها انجام شوند.

هم‌اکنون مشاهده می‌شود‌ بسیاری از درخواست‌های خرید و فروش از طریق این نرم‌افزارها و بدون نیاز به حضور مشتری - رنت خودرو رانا تهران - در محل فروشنده انجام می‌شوند.

به - رنت خودرو رانا تهران - همین - رنت خودرو رانا تهران - ترتیب شاهد - رنت خودرو رانا تهران - حضور پررنگ‌تر و مستمری از خدمات سرویس و نگهداری در محل مشتریان خواهیم بود. از طرفی نمایندگی‌های خودرویی با ابعاد و متراژ کمتری به نمایش در خواهند آمد و همچنین نمایشگاه‌های مجازی از طریق نرم‌افزارهای موبایلی همان کاری را انجام می‌دهند که نمایشگاه‌های واقعی و در مواقعی حتی بدون دخالت فروشنده می‌توانند - رنت خودرو رانا تهران - وفاداری - رنت خودرو رانا تهران - و اعتماد بیشتری را برای مشتری - رنت خودرو رانا تهران - به ارمغان بیاورند.

اگر همین رویه در تعمیرگاه‌ها و مراکز خدمات‌رسانی نیز اتفاق بیفتد و نرم‌افزارهای ارائه خدمات و امداد سیار فعال شوند، دیگر شاهد مراکز فروش و تعمیراتی به این شکل نخواهیم بود.

اینترنت، موبایل و خدمات ارتباطی
در گزارش قبلی برآورد شده بود تا سال ۲۰۲۰ حدود ۲۲۰ میلیون خودرو به اینترنت و ۴۵درصد از خودروهای تولیدی - رنت خودرو رانا تهران - هر شرکتی نیز - رنت خودرو رانا تهران - به این سیستم متصل باشند. اما به‌ نظر می‌رسد در برآورد جدید، این اعداد دستخوش تغییرات عمده خواهد - رنت خودرو رانا تهران - بود.

اگر در سال ۲۰۱۶ ماهانه ۱.۶ - رنت خودرو رانا تهران - میلیون دستگاه خودرو در جهان به اینترنت وصل بوده‌اند اما در سال ۲۰۲۲ این میزان به عدد - رنت خودرو رانا تهران - ۸.۲ میلیون دستگاه خودرو در ماه بالغ خواهد شد.

این - رنت خودرو رانا تهران - فرصت در اختیار شرکت‌های خدماتی خواهد بود تا با امکاناتی که در خودروها قرار خواهد - رنت خودرو رانا تهران - داد، بتوانند سرویس‌ها و خدمات مختلفی را به مشتریان خود ارائه دهند.

خودروهای برقی
پیش‌بینی می‌شد در سال ۲۰۲۰ حدود ۶ میلیون خودروی برقی توسط شرکت‌های خودرویی - رنت خودرو رانا تهران - به بازار عرضه شود. این پیش‌بینی کماکان با کمی تغییر قابل‌استناد است.

تا سال ۲۰۴۰ حدود ۶۰۰ میلیون خودروی برقی در جهان تردد خواهند کرد. بدیهی است این تعداد خودرو - رنت خودرو رانا تهران - به قطعات مکانیکی کمتری احتیاج خواهند داشت. استفاده از سیستم خودران نیز اطمینان از کاهش تصادفات را خواهد داد و همه این موارد برای - رنت خودرو رانا تهران - کسانی که در حوزه خدمات فعال هستند، می‌تواند موجب نگرانی شود.

خودروهای برقی مانند خودروهای فسیل‌سوز، نیاز به تعمیرگاه مجهز ندارند در نتیجه نیاز به سرمایه‌گذاری - رنت خودرو رانا تهران - کمتری در حوزه خدمات پس از فروش شاهد خواهیم بود. از آنجایی‌که تمرکز شرکت‌ها نیز به فروش آنلاین معطوف خواهد شد، لذا بدیهی است سیستم سنتی نمایندگی‌ها برچیده شود.

نیروی انسانی
کاهش زاد‌و‌ولد و بالا رفتن سطح بهداشت در جوامع که منجر به کاهش مرگ‌و‌میر شده است، زنگ خطری بود که در گذشته به‌آن اشاره شد. - رنت خودرو رانا تهران - در تمام سازمان‌ها در هر سطحی که شاهد کاهش نیروی کار فعال و جوان باشند، این روند با - رنت خودرو رانا تهران - شدت بیشتری در حال همه‌گیری است.

برخی جوامع و سازمان‌ها در سطح تولیدکننده دانش خواهند بود و بقیه سازمان‌ها و جوامع فقط مصرف‌کننده هستند. به این ترتیب شاهد اختلاف سطح زیادی بین سازمان‌های پیشرو و خلاق در مقابل سازمان‌ها مصرف‌کننده خواهیم بود.

شاید تا زمان باقی است، بهتر باشد سازمان‌ها به فکر پرورش و توسعه نیروی انسانی خود در ازای وفادار کردن آنها باشند چراکه در آینده نه‌چندان دور یافتن نیروی متخصص، هزینه‌بر و مشکل‌ساز خواهد بود.

مدیریت هزینه
ارائه روش‌های نوین خدمات به مشتری در حوزه فروش و خدمات پس از فروش، الزاما برای جلب رضایت‌مندی مشتریان محسوب نمی‌شود. هدف پنهان آن نیز افزایش میزان رقابت و تولیدگنندگان را به سطح انتظار حداقلی از سود رسانده است و در عین حال با ارائه خدمات متفاوت در تلاش برای جذب بیشتر مشتریان خود هستند.

ارائه هر‌چه بیشتر این‌گونه خدمات، چنانچه مورد دقت قرار نگیرد، می‌تواند پاشنه آشیل سازمان‌ها در سقوط و نابودی آنها شود. می‌توان شرکت‌های بسیاری ازجمله شرکت‌های - رنت خودرو رانا تهران - داخلی و خارجی را نام برد که بدون توجه به این موضوع فعالیت‌های خود را تا سطح نابودی خود پیش برده‌اند.

ارائه خدمات در مقابل کنترل و مدیریت هزینه، دو مقوله متفاوت - رنت خودرو رانا تهران - در دو کفه ترازو هستند که کنترل یکی منجر به افزایش یا کاهش دیگری می‌شود. سازمان‌ها باید فراگیرند تا در تعادل بخشی این دو به گونه مناسب رفتار کنند.

مدیریت مشتریان
با گذشت زمان مشخص می‌شود که شاخص‌های ارزیابی مشتریان باید تغییر کند. دیگر مفاهیم رضایت‌مندی - رنت خودرو رانا تهران - مشتریان کاربردی ندارد. به‌دلیل بالا رفتن سطح توقعات مشتریان - رنت خودرو رانا تهران - و - رنت خودرو رانا تهران - مشاهده تجربه بقیه عرضه‌کنندگان محصولات، دیگر مشتریان به هر خدمتی راضی نمی‌شوند.

سازمان‌هایی که در سطوح پایین خدمت‌رسانی هستند، فقط به فکر رضایت‌مندی مشتریان خود خواهند بود، در صورتی‌که سازمان‌های پیشرو مدت‌هاست شاخص وفاداری را در مشتریان خود جست‌وجو می‌کنند. باشگاه‌های مشتریان که بر این اساس توسعه یافته‌اند، برای وفادارسازی مشتریان خود به انحای مختلف عمل می‌کنند.

تجارت الکترونیکی
پیش‌بینی شده بود تا سال ۲۰۲۰ تعداد فروشگاه‌های عرضه قطعه کاهش یابد و فروش قطعات نیز - رنت خودرو رانا تهران - مانند بقیه مشاغل از روند سنتی خود یعنی عرضه در فروشگاه به عرضه اینترنتی مبدل شود. علی‌بابا نمونه مشهور آن - رنت خودرو رانا تهران - در سطح جهان است و از دیجی‌کالا به‌عنوان نمونه موفق داخلی می‌توان نام برد.

هنوز سازمان‌های بزرگ عرضه‌کننده قطعه که - رنت خودرو رانا تهران - فعالیت اصلی آنها عرضه و توزیع قطعات است، - رنت خودرو رانا تهران - وارد این حوزه - رنت خودرو رانا تهران - نشده‌اند که این موضوع باعث نگرانی خواهد بود که آیا به بقای خویش فکر کرده‌اند؟

نتیجه‌گیری
از جمیع موارد فوق مشخص - رنت خودرو رانا تهران - می‌شود سازمان‌های فروش و خدمات پس از فروش در آینده نزدیک به کوچک‌ترین بعد سازمانی خود در ۱۰۰ سال اخیر خواهند رسید.

سازمان‌های زنده، سازمان‌هایی خواهند بود که بدون محدود کردن خود به چارچوب‌های گذشته و سنتی، خود را همگام با تکنولوژی پیش ببرند.

همان‌طور که گفته شد، با وجود عرضه ۶ میلیون خودروی برقی در سطح جهان اما کشور ما در این حوزه هیچ اقدام عملی در سطح زیرساخت‌ها انجام نداده است.

از هم‌اکنون قوانین باید مطابق پیش‌بینی‌ها در مسیر تغییر و اصلاح قرار گیرند تا در زمان مناسب از آنها استفاده شود. شرکت‌های خودرویی باید خود را مجهز به واحدهای انفورماتیکی کنند تا همگام با تکنولوژی جهان به روز باشند.

از طرفی وجود اتاق فکر برای طراحی خدمات جدید از نیازمندی‌های سازمان‌هاست تا با ایجاد نوآوری شاهد خدمات خلاقانه در حوزه فروش و خدمات باشیم.

ما را به دوستان خود معرفی کنید


طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone
whatsapp
instagram