لوگو

رنت خودرو پورشه بندر🏆


جهت رزرو و اجاره در شهر تهران
تماس بگیرید
02166121139
تلفن دفتر مرکزی تهران
021 66121139
021 66121098
همکاری با ما در شهر تهران
اگر در شهر تهران صاحب خودرو سواری و یا ون و یا اتوبوس هستید، براحتی میتوانید بوسیله آن درآمدزایی کنید. ما از همین الان شما را به همکاری با این موسسه دعوت مینماییم.
جهت اطلاعات بیشتر و ثبت نام اینجا را کلیک نمایید
همکاری با ما
اگر خودروی مورد نظرشما در لیست نمیباشد لطفا جهت هماهنگی و مشاوره با شماره 02166121139 تماس حاصل فرمایید.
اجاره پرادو
اجاره پرادو 2درب
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره سانتافه
اجاره سانتافه نیو
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره اسپورتیج
اجاره اسپورتیج
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره اپتیما
اجاره اپتیما
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره سوناتا
اجاره سوناتا
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره النترا
اجاره هیوندا النترا
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و
اجاره بی ام و i8 2015
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره پورشه پانامرا
اجاره پورشه پانامرا۴S
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و
اجاره بی ام و x6 2011
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بنز
اجاره بنز s500 2009
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و
اجاره بی ام و 428 کروک
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره پورشه باکستر
اجاره پورشه باکستر 2011
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و کروک
اجاره بی ام و 528 کروک
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره پورشه باکستر
اجاره پورشه باکسترسفید
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره ولوو
اجاره ولوو CX90
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بنز
اجاره بنزE250 2014
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و
اجاره بی ام و 528 2014
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و z4
اجاره بی ام و Z4 2014
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بی ام و
اجاره بی ام و328
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بنز
اجاره بنز CLS
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره بنز
اجاره بنز C200
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره لندکروز
اجاره لندکروز
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره پژو پارس
اجاره پرشیا
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره پژو 206
اجاره خودرو206
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره سمند
اجاره سمند
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره رانا
اجاره رانا
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره دنا
اجاره دنا
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره ال90
اجاره ال90
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره پراید
اجاره پراید
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره تیبا
اجاره تیبا
قیمت اجاره روزانه : تماس بگیرید
قیمت اجاره هفتگی : تماس بگیرید
اجاره ون
اجاره ون دربستی تویوتا
قیمت اجاره ون داخل شهری : تماس بگیرید
قیمت اجاره ون خارج شهری : تماس بگیرید
اجاره ون فیات
اجاره ون دربستی فیات
قیمت اجاره ون داخل شهری : تماس بگیرید
قیمت اجاره ون خارج شهری : تماس بگیرید
اجاره ون هایس
اجاره ون هایس سقف بلند دربستی
قیمت اجاره ون داخل شهری : تماس بگیرید
قیمت اجاره ون خارج شهری : تماس بگیرید
اجاره ون دلیکا
اجاره ون دربستی دلیکا
قیمت اجاره ون داخل شهری : تماس بگیرید
قیمت اجاره ون خارج شهری : تماس بگیرید
اجاره اتوبوس
اجاره اتوبوس اسکانیا
قیمت اجاره اتوبوس یک روزه : تماس بگیرید
قیمت اجاره اتوبوس چند روزه : تماس بگیرید
اجاره اتوبوس
کرایه اتوبوس ولوو
قیمت اجاره اتوبوس یک روزه : تماس بگیرید
قیمت اجاره اتوبوس چند روزه : تماس بگیرید
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن مشاوره و رزرو : 02166121139


کد مطلب: 01333.html

پنج شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲

کسی می‌تواند نبض بازار را در دست بگیرد که در خلق خدمات نوین برای مصرف‌کنندگان جذابیت ایجاد کند. البته بیشتر این سخنان از جانب افرادی است که در این صنعت حضور دارند و در بخش‌های گوناگون خودرو مشغول فعالیت هستند.

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ،با توجه به افزایش تنوع حضور برندهای متفاوت در سطوح مختلف قیمتی در بازار خودرو، بسیاری از کارشناسان علاوه‌بر تاکید بر رقابت شدید میان برندهای حاضر اعم از داخلی و خارجی، معتقد هستند اصلی‌ترین برنده یا برگ برنده را کسی می‌تواند رو کند که در بحث ارائه خدمات پس از - رنت خودرو پورشه بندر - فروش پیشتاز باشد. به بیان دیگر کسی می‌تواند نبض بازار را در دست بگیرد که در خلق خدمات نوین برای مصرف‌کنندگان جذابیت ایجاد کند. البته بیشتر این سخنان از جانب افرادی است که در این صنعت حضور دارند و در بخش‌های گوناگون خودرو مشغول فعالیت هستند. در همین رابطه روزنامه «دنیای خودرو» این موضوع را از زاویه بازاریابی مورد بررسی قرارداده است. بحث خدمات پس از فروش و چرایی اهمیت و تاثیر آن را در فروش، با مهدی دادفر، مدرس و مشاور و از کارشناسان ارشد این رشته در میان گذاشتیم:

بیشتر کارشناسان بازار بر این عقیده هستند که برنده اصلی فروش در سال جاری برندی خواهد بود که بتواند خدمات - رنت خودرو پورشه بندر - پس از فروش بهتر و کامل‌تری ارائه دهد. می‌خواهم بدانم چرا خدمات پس از فروش می‌تواند برگ برنده بازار باشد؟
خودرو به‌عنوان یک کالای - رنت خودرو پورشه بندر - مصرفی بادوام در - رنت خودرو پورشه بندر - دنیا و شاید به‌عنوان یک کالای سرمایه‌ای گاهی بی‌دوام در کشور، چون یک سیکل حیات و دوام نزد مصرف‌کننده دارد، پس به مثابه یک کالای خوراکی، پوشاکی یا شبیه به آن - رنت خودرو پورشه بندر - خریداری نمی‌شود. در حقیقت چون این کالا به غیر از هزینه اولیه خرید، هزینه‌های نگهداری و استهلاک دارد و هر آن امکان خرابی و نیاز به تعمیر لوازم مصرفی و غیر‌مصرفی پیدا - رنت خودرو پورشه بندر - می‌کند، در نتیجه هزینه‌های نگهداری و نوع ارائه - رنت خودرو پورشه بندر - خدمات از سوی سازمان‌های - رنت خودرو پورشه بندر - فروشنده یا تولید‌کننده دارای اهمیت بالایی است. مخصوصا در کشور ما این مساله از اهمیت بالاتری برخوردار - رنت خودرو پورشه بندر - است، حتی برای اقشار پر درآمد.
برای اقشار با درآمد متوسط می‌توانیم خودروهای چینی را بررسی کنیم. چند ماهی - رنت خودرو پورشه بندر - است شاهد حضور یک تازه‌وارد چینی با فیزیکی نامتعارف هستیم که از موتوری تغذیه می‌کند که با برخی خودروهای داخلی یک خودروساز ایرانی مشترک است. خدمات پس از فروش این خودروساز که بزرگ‌ترین سازمان خدمات پس از فروش را دارد، به علاوه موتوری که قطعات آن در دسترس است،سبب شده هر روز شاهد حضور تعداد بیشتری از این خودرو در خیابان‌ها باشیم.
اگر به اقشار پردرآمدتر هم سر بزنیم، خواهیم دید خودروهای مطرحی در دنیا هستندکه در بازار اروپا و آمریکا سردمدار فروشند اما در ایران با بی‌مهری خریداران روبه رو می‌شوند، زیرا خریداران همیشه دغدغه خروج از تهران را دارند، - رنت خودرو پورشه بندر - در ضمن تعدادی از لوکس‌ترین‌ آنها فقط از دید اسمی در تهران، خدمات پس از فروش دارند. همین خودروهای لوکس، با آنکه در ایران خودرو یک کالای سرمایه‌ای است، با افت قیمت شدید بازار دست‌دوم مواجه می‌شوند و مدت زمان تبدیل آنها به اعتبار - رنت خودرو پورشه بندر - پولی - رنت خودرو پورشه بندر - یا حتی معاوضه بسیار طولانی است.
پس تمام اقشار درآمدی با هر سبک زندگی - رنت خودرو پورشه بندر - و میزان درآمد، یک دغدغه اساسی به نام خدمات پس از فروش دارند .

سازمان‌های فروشنده خودرو چطور باید این نقص را رفع کنند؟
شاید ۱۰ یا ۱۲ برند بین‌المللی در ایران دچار این نابسامانی و عدم استقبال مشتریان هستند. آنها - رنت خودرو پورشه بندر - اکثرا یا برندهای بسیار معتبر - رنت خودرو پورشه بندر - با فروش جهانی بالا هستند که مدتی از بازار ایران دور بوده‌اند یا برندهای چینی که خدمات پس از فروش کاملی ندارند. هر دو گروه بنا به قانون رهبری در بازاریابی - رنت خودرو پورشه بندر - از رقبای کره‌ای و چینی خود عقب افتاده‌اند و - رنت خودرو پورشه بندر - حالا فقط برای خالی نبودن عریضه توسط سازمان‌هایی - رنت خودرو پورشه بندر - با منابع کم مالی یا سازمان‌های غیرتخصصی بخش خودرو وارد بازار شده‌اند. بهترین پیشنهاد برای این سازمان‌ها یک ائتلاف در زمینه ایجاد دو سازمان خدمات پس از فروش واحد است که قاعدتا یکی از آنها لوکس‌تر از دیگری خواهد بود. پیشنهاد بعدی برون‌سپاری - رنت خودرو پورشه بندر - کامل خدمات پس از فروش به خودروسازان داخلی نظیر - رنت خودرو پورشه بندر - ایران‌خودرو، - رنت خودرو پورشه بندر - سایپا و گروه بهمن است. مخصوصا - رنت خودرو پورشه بندر - گروه بهمن که سال‌هاست خدمات لوکس وگران‌قیمت را با یک سطح پایین‌تر به مشتریان ارائه داده است و با - رنت خودرو پورشه بندر - این سبک از زندگی و میزان درآمد بیگانه نیست. البته این سازمان هم دچار کمبود تعداد نمایندگی‌های خود است.

خدمات پس از فروش متمایز چه نقشی در افزایش فروش خودروسازان خواهد داشت؟
خدمات متمایز، یک بعد قضیه است، آنالیز وکارشناسی واردات خودرو بعد دیگر. بسیاری از خودروهای واردشده به ایران مخاطب و هدف مشخصی ندارند یا بدتر، رقبای سرسخت کره‌ای و ژاپنی دارند که به رهبری بازار خود دست یافته‌اند و تصورات بهتری برای مشتریان‌شان ساخته‌اند. همان‌طور که می‌دانید بازاریابی جنگ تصورات است نه کالا و کیفیت، این سازمان‌ها وقتی بررسی می‌کنند و به این جمع‌بندی می‌رسند که از لحاظ کیفیت، خودروی موردنظرشان بهتر از رقیب موجود در بازار است، بلافاصله بی‌توجه به اینکه کیفیت در فروش، لزوما کمیت ایجاد نمی‌کند، اقدام به وارد کردن خودرو با قیمت مشابه می‌کنند و نتیجه آن ایجاد - رنت خودرو پورشه بندر - مشکلات فروش خواهد بود. چون این سازمان‌ها به تصورات و - رنت خودرو پورشه بندر - برداشت‌های مشتریان توجه چندانی نمی‌کنند و فکر می‌کنند با یک تبلیغ گسترده به فروش بالایی دست - رنت خودرو پورشه بندر - خواهند یافت. مثلا باکیفیت‌ترین خودروی ژاپنی که سال‌ها رهبر بازار آمریکاست،در ایران با مشکل فروش و خدمات مواجه است، چرا‌که تصور مشتری ایرانی از این خودروساز یک موتورسیکلت خاص است و در ایران شاید توسط بیش از ۱۵۰ برند درحال تولید است.
برنامه‌های بازاریابی بر اساس خلاهای بازار نوشته می‌شوند. یک واردکننده خودرو از کره، خلا بازار را دید و یک خودرو وارد بازار کرد که هم از لحاظ مشخصات فیزیکی - رنت خودرو پورشه بندر - و هم از لحاظ قیمتی در بازار موجود نبود. این - رنت خودرو پورشه بندر - خودرو هرچند امروز با حدود ۳۵میلیون تومان (یعنی تقریبا قیمت یک پژو ۲۰۶ تیپ ۵) بالاتر از قیمت - رنت خودرو پورشه بندر - ورود به بازار در حال فروش است اما به خوبی توانسته جایگاهی برای خود کسب کند، کاری که خودروساز داخلی با مشابه فرانسوی آن نتوانست انجام دهد، با این که شاید زودتر وارد بازار شده بود. دلیل آن کاملا مشخص است.
پاسخگویی به نیاز مشتری؛کاری که رقیب کره‌ای توان انجامش را داشت و رقیب فرانسوی با اعتبار حضور بیش از ۴۰ سال در ایران نتوانست انجام دهد. یکی - رنت خودرو پورشه بندر - از بزرگ‌ترین دلایل این امر هم قانون تصورات بود، چون مشتری ایرانی خودروساز کره‌ای را به‌عنوان متخصص قدبلندها می‌شناخت، در حالی که هنوز رقیب ایرانی با فعالیت گسترده‌اش در ایران جایی به‌عنوان متخصص یک گروه در ذهن مشتری ندارد.
همین واردکننده، در نوروز دست به اقدام جالبی در زمینه خدمات پس از فروش زد. خودروی جایگزین که این اطمینان را به مصرف‌کننده می‌دهد که در صورت خرابی خودرو، مصرف‌کننده و مخاطب هدف متوقف نخواهند شد. این همان حلقه گمشده‌ای است که سازمان‌های ایرانی خودرو در رفع آن ضعف دارند و - رنت خودرو پورشه بندر - همیشه مشتریان‌شان ناراضی هستند. شاید خدمات پس از فروش در ایران تشکیل شده باشد اما تشکیل‌آنها به این معنی نیست که بهبودی در - رنت خودرو پورشه بندر - اوضاع مشتری ایجاد کند.

درخصوص حلقه گمشده بیشتر توضیح دهید؟
نخست به بررسی آمیخته بازاریابی خدمات می‌پردازیم.
محصول: چه خدمتی ارائه می‌شود؟ آیا جز این است که گارانتی‌ها، دغدغه‌های مشتریان را کاهش دهند؟ و بدترین جمله این است که به دلیل استفاده بد - رنت خودرو پورشه بندر - این موضوع شامل گارانتی نمی‌شود. گارانتی‌ها شفاف نیستند. آنها هدفمند طراحی می‌شوند تا درآمدهای جدیدی بسازند. پس محصول، نتیجه نهایی را که باید ایجاد کند، - رنت خودرو پورشه بندر - نمی‌کند، یعنی رفع دغدغه.
قیمت: آیا قیمت ارائه‌شده برای خدمات پس از فروش مناسب است؟ یا مشتری‌ها به - رنت خودرو پورشه بندر - اجبار برای داشتن لیست سرویس‌های دوره‌ای به این سازمان‌ها مراجعه می‌کنند؟ نرخ سرویس‌هایی - رنت خودرو پورشه بندر - مثل تعویض روغن و همچنین قطعات مصرفی و غیرمصرفی با بیرون از - رنت خودرو پورشه بندر - نمایندگی - رنت خودرو پورشه بندر - تناسب دارد؟ آیا نباید پایین‌تر باشد؟
توزیع: اکثر واردکننده‌ها با گستردگی توزیع مشکل دارند. به‌عبارتی فقط در تهران آن هم به صورت - رنت خودرو پورشه بندر - اسمی دارای خدمات پس از فروش هستند. اگر در ارومیه یا زاهدان خودرویی خراب شود، تکلیف چیست؟ این یعنی محدودیت در استفاده، خرید و طبعا کاهش فروش.
ترفیعات و تبلیغات: آیا تبلیغات با آنچه اتفاق می‌افتد، همخوانی دارد؟ تبلیغات، جذاب و اغواکننده‌اند و چندان - رنت خودرو پورشه بندر - صادقانه با مشتری برخورد نمی‌کنند، در حالی که در حقیقت برخی سازمان‌ها در حال شانه خالی کردن از بار تعهدات
هستند!
کارکنان: آیا کارکنان - رنت خودرو پورشه بندر - آموزش لازم را دیده‌اند که مشتری (ارباب کسب‌وکار) را تکریم - رنت خودرو پورشه بندر - کنند؟ آیا حال مشتری‌ها از - رنت خودرو پورشه بندر - مراجعه به واحدهای پس از فروش خوب می‌ماند؟ آیا - رنت خودرو پورشه بندر - کارکنان توجیه - رنت خودرو پورشه بندر - می‌شوند که چون مشتری - رنت خودرو پورشه بندر - مراجعه می‌کند، استخدام شده‌اند و باید به آنها مشاوره بدهند، چون مشتری‌ها متخصص خودرو نیستند و تخصص - رنت خودرو پورشه بندر - ندارند، این - رنت خودرو پورشه بندر - کارکنان استخدام
شده‌اند؟
شرایط محیطی و فیزیکی: معمولا سازمان‌های ارائه‌دهنده خدمات این بعد - رنت خودرو پورشه بندر - را به‌خوبی رعایت می‌کنند، پوشش یک‌پارچه و محیط در خور مشتری از شرایطی است که سازمان خودرویی برای اعطای نمایندگی به‌عنوان استاندارد رعایت می‌کند.
فرایند: آیا تمام فرایند و زمان انجام آن به مشتری توضیح داده می‌شود؟ یا هنوز این جمله پرکاربرد است: ساعت ۴ زنگ بزنید، ببینید آماده - رنت خودرو پورشه بندر - شده است یا نه؟!!!!
مشتری حق دارد که - رنت خودرو پورشه بندر - از زمان‌بندی ارائه خدمت، نحوه انجام و - رنت خودرو پورشه بندر - سیستم محاسبه هزینه اطلاع داشته باشد. او ابهام، هزینه‌های تحمیلی و بدون هماهنگی را دوست ندارد. مثلا دوست ندارد صفحه کلاچ‌ یا لنت ترمز خودرو بدون هماهنگی با او تعویض شود.
این فرایند می‌تواند مشتری را از ابهام خارج کند، آیا توضیح داده می‌شود؟ آن‌هم به زبانی - رنت خودرو پورشه بندر - غیرتخصصی و قابل‌فهم.
معمولا سازمان‌ها با زبان تخصصی خودرویی با مشتریان خود ارتباط می‌گیرند و اینگونه تعبیر می‌‌شود که حرفه‌ای جلوه می‌کنند، غافل از این که مشتری این لحن را به مثابه سوءاستفاده از عدم آگاهی خودرویی خود در می‌یابد.
به همین دلیل بیشتر مشتریان ترجیح می دهند خدمات پس از فروش خودروهای شان را به بیرون از سازمان خودرویی خود انتقال دهند، چون دست‌کم مدیریت هزینه، زمان و ارتباط بهتری خواهند - رنت خودرو پورشه بندر - داشت.

ما را به دوستان خود معرفی کنید


طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone
whatsapp
instagram