امداد خودرو سیار تهران

جهت امداد خودرو یا حمل خودرو در تهران تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 03683.html
صنعت خودرو

باید بین مقوله ایمنی، محیط‌زیست و تحریم‌ها یک تعادل ایجاد کرد تا قطعات قابل‌تامین باشد

۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶

نیازهای صنعت خودرو را در دوران تحریم چگونه تامین کنیم؟

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»،  صنعت خودرو کشور در میان تحریم‌هایی قرار گرفته که شاید عبور از آن دشوار و سخت باشد، تحریم‌هایی که بانک‌های کشور را تحت‌تاثیر قرار داده و عملا حتی راه دور - امداد خودرو سیار تهران - زدن را برای صنعت خودرو کشورمان ناممکن می‌کند. در دور قبلی تحریم‌ها تامین‌کنندگان قطعات به هر صورت از طریق چند واسطه قطعات را به کشور وارد می‌کردند و همین مساله باعث شد با وجود تحریم‌ها تولید برخی از خودروها ادامه پیدا کند، خودروهایی که حالا به نظر می‌رسد با افت و توقف تولید مواجه شده یا حداقل شایعه کمبود قطعات برای آن‌ها و پایان تولید آن‌ها در ماه‌های آینده، بسیار به گوش می‌رسد.

صنعت خودرو در دور قبلی تحریم‌ها علاوه‌بر وجود واسطه‌ها در تامین و واردات قطعات و مواداولیه از اروپا، ارتباطات اندک بانکی نیز از طریق برخی بانک‎های عربی و چینی با اروپا و آسیا برقرار می‌شد. هر چند مسئولین چین بارها اعلام کرده‌اند که از آمریکایی‌ها در راستای تحریم‌ها تبعیت نمی‌کنند و روابط اقتصادی و سیاسی خود با ایران را حفظ می‌کنند اما ظاهرا در دوره جدید تحریم‌ها،   برخی بانک‎های چینی وفادار به ایران موردتحریم قرار گرفته‎اند و برخی - امداد خودرو سیار تهران - شرکت‎های چینی نیز به دلیل داشتن سهامدار یا شریک آمریکایی و برنامه برای حضور در بازار آمریکا، نمی‎توانند تعاملات پیشین را با طرف‎های ایرانی خود داشته باشند. اما راه عبور از تحریم‌ها در - امداد خودرو سیار تهران - شرایط فعلی چیست و چگونه می‌توان از ظرفیت بالای چینی‌ها برای حل این مساله استفاده کرد؟

ظرفیت تولید ECU در کشور وجود دارد

در این خصوص یکی از کارشناسان صنعت خودرو معتقد است که صنعت - امداد خودرو سیار تهران - خودرو ایران راه‎هایی - امداد خودرو سیار تهران - برای رهایی از فشارهای تحریم‌های - امداد خودرو سیار تهران - آمریکا دارد اما نه از مسیر فساد و رانت بلکه از شاهراه تلاش - امداد خودرو سیار تهران - و کوشش که تاکنون خودروسازان چندان خود را اهل پیمودن آن نشان - امداد خودرو سیار تهران - نداده‎اند. فربد زاوه می‌افزاید: «تحریم‌ها روی بعضی از قطعات که ما امکان ساخت آن‌ را نداریم یا تولید آن در کشور صرفه اقتصادی ندارد، به کشور فشار وارد خواهد کرد و - امداد خودرو سیار تهران - منجر به افزایش قیمت و کاهش تیراژ خواهد شد.»

وی با بیان این‎که در این راستا می‌توان از چینی‌ها هم استفاده کرد، می‌گوید: «می‌توان برای تامین قطعات های‌تک از چین استفاده کرد. همچنین برای قطعه‌ای مانند ECU در کشور هم ظرفیت برای تولید وجود دارد و می‌توان روی آن کار کرد. یا برای ABS می‌توان تامین‌کننده‌ دیگری غیر از بوش آلمان در دنیا پیدا کرد. یک راه ساده برای حفظ تیراژ هم این است که استانداردهایمان را به عقب برگردانیم و نصب ایربگ و ABS را اختیاری کنیم. یا مثلا استانداردهای آلایندگی را به منظور حفظ تیراژ کاهش دهیم.»

وی با بیان این‎که راه‌حل‌های بسیاری در - امداد خودرو سیار تهران - این خصوص وجود دارد، می‌افزاید: «باید بین مقوله ایمنی، محیط‌زیست و تحریم‌ها یک تعادل ایجاد کرد تا قطعات - امداد خودرو سیار تهران - قابل‌تامین باشد. - امداد خودرو سیار تهران - حالا چه از منبع چینی باشد چه از منبع هندی.»

چین بنز و ب‌ام‌و هم تولید می‌کند

بحث همکاری با چینی‌ها در سال‌های - امداد خودرو سیار تهران - گذشته و همزمان با تحریم‌های دوره قبل باعث انتقادات بسیاری شد. بسیاری معتقد بودند که واردات و تامین قطعات از چین به کاهش کیفیت خودروها منجر شد. این در شرایطی است که چینی‌ها در سال‌های اخیر - امداد خودرو سیار تهران - پیشرفت‌ بسیار خیره‌کننده‌ای در تولید خودرو و قطعات داشته‌اند و اصولا واردات - امداد خودرو سیار تهران - قطعات چینی نباید باعث کاهش کیفیت خودروها شود. به نظر می‌رسد مشکل در جای دیگری است و باید شرکت‌های خودروساز و قطعه‌ساز را در خصوص کیفیت قطعات چینی وارد شده مواخذه کرد.

زاوه در پاسخ به این پرسش که - امداد خودرو سیار تهران - همکاری با چینی‌ها در شرایط تحریم‌ آیا باعث کاهش کیفیت خودروها می‌شود یا مشکل از داخلی‌ها است که قطعات بی‌کیفیت را خریداری می‌کنند، اظهار می‌کند: «چین کشور تولیدکننده بی‌کیفیتی نیست. در همان کشور خودروهایی مانند بنز و ب‌ام‌و هم تولید می‌شود. این تصور غلطی است که ناشی از رفتار غلط برخی واردکنندگان است.»

وی می‌افزاید: «چینی‌ها در حال حاضر محصولاتی تولید می‌کنند که به لحاظ کیفی شاید دست کمی از محصولات کره و ژاپن ندارد. - امداد خودرو سیار تهران - اما موضوع این است که تعریف ما از مشارکت تعریف اشتباهی است.»

محدودیت‎های چینی‎ها برای همکاری با ایران

زاوه همچنین در مورد این مطلب که آیا خودروسازان چینی از تحریم‌های آمریکا تبعیت می‌کنند یا خیر می‌گوید: «به هر حال این‌گونه نیست که خودروسازان چینی از تحریم‌های آمریکا تبعیت نکنند. بازار آمریکا بعد از بازار چین دومین بازار بزرگ خودرو دنیا است. همه - امداد خودرو سیار تهران - خودروسازان چینی حداقل به لحاظ پرستیژ هم که شده خیلی علاقه‌مند هستند که در بازار آمریکا محصول بفروشند. فروش خودرو در بازار آمریکا باعث افزایش پرستیژ و ارتقای برند می‌شود.

این کارشناس صنعت خودرو علاوه‌بر علاقه چینی‌ها به بازار آمریکا برای بحث ارتقای برند، بحث مبادلات دلاری را هم برای چینی‌ها با اهمیت می‌داند و معتقد است که این مساله هم می‌تواند - امداد خودرو سیار تهران - بهانه‌ای برای - امداد خودرو سیار تهران - چینی‌ها در همراهی با تحریم‌های آمریکا باشد.

زاوه می‌گوید: «چینی‌ها در بسیاری از خودروسازان خودشان مبادلات را با دلار انجام می‌دهند. پس این‎گونه نیست که آن‎ها بدون هیچ - امداد خودرو سیار تهران - مشکلی با ما همکاری خواهند کرد. خود چینی‌ها هم ممکن است معذوریت‎هایی برای همکاری - امداد خودرو سیار تهران - با ما داشته باشند، چراکه بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده قطعات های‌تک در چین، غیرچینی هستند. یعنی این شرکت‌ها در همکاری با شرکت‌های درجه یک دنیا تاسیس شده‌اند و برای همکاری با ایران  محدودیت دارند.»

- امداد خودرو سیار تهران -
اولين صفحه   -  کرایه جرثقیل یدک کش تجریش   -   قیمت جرثقیل یدک کش تجریش   -   مبلغ جرثقیل یدک کش تجریش   -   تعرفه جرثقیل یدک کش تجریش   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش تجریش   -   خدمات جرثقیل یدک کش تجریش   -   چرخگیر تجریش   -   کرایه چرخگیر تجریش   -   قیمت چرخگیر تجریش   -   مبلغ چرخگیر تجریش   -   تعرفه چرخگیر تجریش   -   شماره تماس چرخگیر تجریش   -   خدمات چرخگیر تجریش   -   امداد خودرو تهران   -   کرایه امداد خودرو تهران   -   قیمت امداد خودرو تهران   -   مبلغ امداد خودرو تهران   -   تعرفه امداد خودرو تهران   -   شماره تماس امداد خودرو تهران   -   خدمات امداد خودرو تهران   -   امداد خودرو سیار تهران   -   کرایه امداد خودرو سیار تهران   -   قیمت امداد خودرو سیار تهران   -   مبلغ امداد خودرو سیار تهران   -   تعرفه امداد خودرو سیار تهران   -   شماره تماس امداد خودرو سیار تهران   -   خدمات امداد خودرو سیار تهران   -   خودروبر تهران   -   کرایه خودروبر تهران   -   قیمت خودروبر تهران   -   مبلغ خودروبر تهران   -   تعرفه خودروبر تهران   -   شماره تماس خودروبر تهران   -   خدمات خودروبر تهران   -   یدک کش تهران   -   کرایه یدک کش تهران   -   قیمت یدک کش تهران   -   مبلغ یدک کش تهران   -   تعرفه یدک کش تهران   -   شماره تماس یدک کش تهران   -   خدمات یدک کش تهران   -  آخرين صفحه