با اجاره دادن خودرو خود به راحتی می توانید درآمد زایی کنید.
ما از همین حالا شما را به همکاری با این موسسه دعوت میکنیم.
جهت اطلاعات بییشتر و ثبت نام اینجا را کلیک کنید.

 

اجاره خودرو Z4 

شرکت BMW طراحی نسل جدید و به نوعی فیس لیفت جدید بی ام و زد ۴ – BMW Z4 28i  را در نمایشگاه خودرو دیترویت ۲۰۰۹ رونمایی کرد . این شرکت اینبار دست بر روی محبوب ترین خودروی تولیدی خود گذاشت و با تغییرات اندکی که بر روی بدنه خودرو و همچنین طراحی داخلی انجام داده بود قصد داشت تا بتواند مشتریان بیشتری را به سمت این شرکت و همچنین خودروی Z4 بکشاند. تغییراتی که در نگاه اول می توان در BMW Z4 28i دید فرورفتگی ها و خمیدگی های روی کاپوت ، خطوط استوار با خمیدگی های نرم روی درب ها و گلگیر جلو و فاصله نسبتا زیاد بین دو محور در مقایسه با فضای اندک سرنشینان اشاره کرد که همه در کنار هم سعی در خالص بودن مشخصه اسپرت این نسل از Z4 را دارند . در طراحی داخلی نیز می توان استفاده از رنگ های مشکی ، نارنجی و همچنین به کارگیری موادی .چون نوارهای فلزی و چرم آلکانترا را مشاهده کرد .

Zukunft در زبان آلمانی به معنای آینده است ، این مفهوم با حرف اختصاری Z در رودستر های لوکس بی ام و دمیده شده است . سال ۱۹۸۹ زمان عرضه اولین و خاص ترین نسل محصولات سری Z شرکت بی ام و با نگاهی به آینده بود.Z1 اولین عضو خانواده رودستر های لوکس بی ام و بود که درب های نامتعارف آن به جای اینکه به طرف بیرون باز شوند ، حالت کشویی داشت .

شرکت بی ام و برای دور نشدن از طراحی قدیمی BMW Z4 28i با تغییراتی جزئی بر روی بدنه خودرو سعی بر زنده نگه داشتن نسل قبل و همچنین کوچ به نسل جدید داشته است. طراحی بسیار زیبای بدنه و فضای داخلی، همان سقف هارد تاپ نسل قدیم، درپوش کشیده موتور، فاصله بسیار بین دو محور، طراحی خاص قسمت عقب، و امکان انتخاب همان پیشرانه های محبوب قدیمی، از جمله ویژگیهائی می باشند که بین نسل قدیم و تازه خودرو مشترکند، تا نسل تازه BMW Z4 28i تفاوت چندانی با نسل های پیشین خود نداشته باشد.

 

اجاره خودرو Z4اجاره خودرو Z4