اجاره خودرو اسپورتیج

قیمت اجاره اسپورتیج روزانه : تماس بگیرید

قیمت اجاره اسپورتیج هفتگی : تماس بگیرید

تقریبا تمامی خودروسازان در نمایشگاه های خود یک شاسی بلند کوچک برای عرضه دارند، خوب چه چیزی باعث می‌شود که کیا اسپورتیج ارزش این را داشته باشد که نگاهی به آن انداخته شود؟ ما سه ویژگی را برای آن معرفی می‌کنیم که شامل طراحی جذاب، عملکرد قوی، و تجهیزات و آپشن های قابل توجه آن می‌شود. با طراحی قوی و تند و تیزش و گلگیرهای پف کرده اش، اسپورتیج مطمئنا در بین رقبایش به خوبی خودنمایی خواهد کرد. این قیافه گیرا به همراه موتورهای جدید برای امسال همراهی می‌شوند. برای امسال یک موتور 4 سیلندر 2.4 لیتری به قدرت 182 اسب بخار، که برای یک شاسی بلند کوچک کاملا پرقدرت است، عرضه شده است. یک موتور 4 سیلندر 2 لیتری مجهز به توربوشارژر در تیپ SX اوضاع را کاملا تغییر داده است؛ با قدرتی معادل 260 اسب بخار، فقط 6.5 ثانیه زمان لازم است تا سرعت اسپورتیج از 0 به 100 کیلومتر بر ساعت برسد. قیمت، امتیاز دیگر این مدل از کیا است، حتی زمانی که با تجهیزات مدرنی مانند سیستم مسیریابی و صندلی های جلو مجهز به سیستم تهویه همراه می‌شود، هنوز بسیار ارزان تر از بسیاری از خودروهای کاملا مجهز رقیب است.

ابعاد(میلی‌متر):

  • طول:4,440
  • عرض: 1,855
  • ارتفاع: 1,635
  • فاصله بین دو محور: 2,640
  • ظرفیت باک سوخت: 55 لیتر

پیشرانه:

  • موتور 2.4 لیتری D-CVVT
  • قدرت: 182 اسب بخار در دور 6000 در دقیقه
  • گشتاور: 240 نیوتن متر در 4000 دور بر دقیقه
  • موتور 2.0 لیتری D-CVVT
  • قدرت: 163 اسب بخار در 6200 دور در دقیقه
  • گشتاور: 194 نیوتن متر در 4300 دور در دقیقه

 

 

 

 

اجاره خودرو،کرایه خودرو اسپورتیج 2014، اجاره خودرو اسپورتیج 2014 ، اسپورتیج، کیا، اجاره ماشین کسا اسپورتیج

 

راهنمای استفاده از خودرو اسپورتیج

 

اسپورتیج نقاط قوت زیاد دارد. یکی از نقاط قوت اسپورتیج طراحی داخل آن میباشد که بسیار جادار هست و طراحان با خوش فکری زیادی این خودرو را طراحی کردند.
با کنسول اسپورتیج شروع میکنیم. بجای صفحه نمایش لمسی بسیار پیچیده ما بجای آن دکمه داریم. که این دکمه ها اگر درست تنظیم بشوند بسیار کاربردی هست. پنل در اسپورتیج کمی به سمت راننده متمایل هست که خود یک مزیت حساب میشود. این پنل دارای سیستم صوتی حرفه‌ای با قابلیت پخش CD، MP3 و دارای پورت USB، iPod، AUX و CDC / دوربین دید عقب/ یخ زدای شیشه جلو/ روشن کردن سیستم گرمایشی و سرمایشی خودرو و.... را تنظیم کنید.
 

اجاره خودرو اسپورتیج

برای تنظیم آینه های بغل خودرو اسپورتیج میتوانید از دکمه هایی که بر روی درب قرار گرفته است استفاده نمایید. همچنین برای بالا و پایین کشیدن شیشه ها از دکمه هایی که روی درب قرار گرفته می توان استفاده کرد. قفل کودک هم برای شیشه های جانبی در نظر گرفته شده است.

 

 

اجاره خودرو اسپورتیج

 بر روی فرمان اسپورتیج دکمه هایی قرار دارد که از آنهای میتوان برای کلید های کنترل سیستم صوتی و مکالمات تلفن همراه و همچنین  اتصال به تلفن همراه از طریق بلوتوث استفاده کرد و همچنین کروز کنترل و سوئیچ آن بر روی فرمان قرار دارد.

اجاره خودرو اسپورتیج

پایین دسته دنده دکمه ای وجود دارد بنام DRIVE MODE که شما در هنگام رانندگی می توانید با تغییر آن حالت فرمان را تغییر دهید که این دکمه در شرایط مختلف رانندگی مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه برآن برای راحتی راننده برای زیر آرنج قسمتی قرار داده شده است که راننده آرنج خود را به آن تکیه دهد و قسمتی هم برای قرار دادن لیوان در نظر گرفته شده است.

 

 

اجاره خودرو اسپورتیج

برای تنظیم صندلی های عقب در کنار صندلی اهرم دارد که با بالا و پایین کردن اهرم میتوانید پشتی صندلی خود را تنظیم کنید.

اجاره خودرو اسپورتیج

 

 

برای بستن کمربند شخص وسط در صندلی عقب اسپورتیج به اینگونه می باشد که در منتهی الیه سمت راست سقف اسپورتیج با کشیدن دسته کمربند، کمربند آزاد شده و با پیچیدن آن به دور خود و زدن به قسمت صامن که بر روی صندلی تعبیه شده است می توانید آن را ببندید.

 

برای باز کردن صندوق عقب خودرو اسپورتیج به این گونه میباشد که سه ثانیه روبروی در می ایستیم سپس در بصورت خودکار باز میشود. برای بستن در صندوق عقب کنار ضامن در یک دکمه وجو دارد که با زدن آن دکمه در بصورت خودکار بسته می شود. برای اینکه در صندوق عقب فضای بیشتری داشته باشیم میتوانیم با خواباندن صندلی های عقب رو به جلو از فضای بیشتری در صندوق استفاده کنیم.
 

اجاره خودرو اسپورتیج

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کلمات کلیدی: اجاره خودرو، کرایه خودرو اسپورتیج 2014، اجاره خودرو اسپورتیج 2014 ، اسپورتیج، کیا، اجاره ماشین کسا اسپورتیج

اجاره خودرو / اجاره ماشین / اجاره اتومبیل / کرایه خودرو / کرایه ماشین / کرایه اتومبیل / رنت خودرو / رنت ماشین / رنت اتومبیل / خودرو اجاره ای / ماشین اجاره ای / خودرو کرایه ای / ماشین کرایه ای / اجاره خودرو بدون راننده / اجاره ماشین بدون راننده / کرایه خودرو بدون راننده / کرایه ماشین بدون راننده / اجاره ماشین در تهران / کرایه ماشین در تهران / اجاره خودرو در تهران / کرایه خودرو در تهران / اجاره ماشین تهران / کرایه ماشین تهران / اجاره خودرو تهران / کرایه خودرو تهران / اجاره خودرو لوکس / کرایه خودرو لوکس / کرایه خودرو لوکس در تهران / اجاره خودرو لوکس در تهران / کرایه ماشین لوکس در تهران / اجاره ماشین لوکس در تهران / اجاره ماشین عروس / کرایه ماشین عروس / اجاره خودروی عروس / کرایه خودروی عروس / اجاره خودروی عروس در تهران / اجاره ماشین عروس در تهران / کرایه خودروی عروس در تهران / کرایه ماشین عروس در تهران / کرایه ماشین بدون راننده در تهران / اجاره ماشین بدون راننده در تهران / کرایه خودرو بدون راننده در تهران / اجاره خودروی بدون راننده در تهران / کرایه ماشین بدون راننده در تهران / تشریفات اجاره خودرو / تشریفات کرایه خودرو / تشریفات اجاره ماشین / تشریفات کرایه ماشین / تشریفات کرایه ماشین در تهران / تشریفات اجاره ماشین در تهران / تشریفات کرایه خودرو در تهران / تشریفات اجاره خودرو در تهران / اجاره خودرو در تهران / اجاره ماشین در تهران / کرایه خودرو در تهران / کرایه ماشین در تهران / رنت ماشین در تهران / رنت خودرو در تهران / ماشین اجاره ای در تهران / خودروی اجاره ای در تهران / ماشین کرایه ای در تهران / خودروی کرایه ای در تهران/اجاره خودرو ون/ اجاره خودرو ون تویوتا/ کرایه خودرو ون/ کرایه خودرو ون vip/ خودرو vip تشریفاتی/ ون/ قیمت اجاره ون/ قیمت کرایه خودرو ون vip/اجاره اتوبوس/ اجاره اتوبوس دربستی/کرایه اتوبوس اسکانیا/ اجاره اتوبوس ولوو/اتوبوس دربستی/ مینی بوس/اجاره مینی بوس/کرایه اتوبوس / کرایه اتوبوس اسکانیا