با اجاره دادن خودرو خود به راحتی می توانید درآمد زایی کنید.
ما از همین حالا شما را به همکاری با این موسسه دعوت میکنیم.
جهت اطلاعات بییشتر و ثبت نام اینجا را کلیک کنید.

هماکاری با ما

 

اجاره خودرو جنسیس

شرکت هیوندای موتور دومین خودرو لوکس خود را در دو مدل سدان و کوپه در سال 2008 در کره جنوبی تولید کرد.مدل کوپه هیوندا جنسیس به دلیل ظاهر جذاب و اسپرتی که دارد امروزه مورد توجه بسیاری از جوانان در سراسر دنیا با رنگهای زرد، مشکی، قرمز، نقره ای و سفید قرار گرفته است. صدای اگزوز این خودرو توجه زیادی را به آن جلب میکند.
و همچنین مدل سندان و خانوادگی آن بسیار جادار و راحت می باشد. اگر الویت شما سواری نرم و امکانات رفاهی و خودرویی کم خرج می خواهید قطعا جنسیس را انتخاب کنید.
هیوندا جنسیس در کلاس خودروهای لوکس قرار دارد و فضای جادرا آن در مدل سدان و همچنین امکانات رفاهی زیاد و امنیت خوب و داشتن 5 ستاره ایمنی و داشتن سرعت خوب از نکات مثبت این خودرو میباشد.
جنسیس کوپه از آن جمله خودروهایی می باشد که به دلیل نوع طراحی آن نسبت به خودرو های چهار در از ایمنی بالایی برخوردار است.  ایمنی هیوندای جنسیس را می‌توان در سطح مناسب و مطلوبی تعریف کرد که با توجه به ایربگهای نصب شده می‌تواند ایمنی بالایی را برای سرنشینان به ارمغان آورد.
شما می توانید خودرو جنسیس را با راننده و بدون راننده از شرکت رنت لوکس اجاره کنید. برای اجاره خودرو جنسیس کوپه و اطلاع از قیمت اجاره جنسیس با پشتیبانی رنت لوکس تماس حاصل کنید.

اجاره خودرو جنسیس