امداد خودرو شهر زیبا

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 05671.html

به‌دلیل نبود اعتماد یا بی‌علاقگی است که طرف خارجی همچنان با قدرت در این زمینه حضور دارد و با کاهش ۳۰درصدی قیمت محصولات مشابه آن، هنگامی‌که قیمت جهانی فولاد افزایش یافته بود با خودروسازان داخل کار می‌کند. با این وجود مقاومت کردیم و در شرایط فعلی ۷۰درصد نیاز بازار را تامین می‌کنیم

۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۴

گران شدن مواد اولیه باعث شد بازار آلمان را به هند ببازیم

صحبت از مشکلات و چالش‌های - امداد خودرو شهر زیبا - پیش‌روی قطعه‌سازان به‌عنوان بخشی از صنعت که خودروسازی به آن وابستگی دارد، اگرچه به حل‌و‌فصل سریع منجر نمی‌شود اما می‌تواند شفافیت ایجاد کند تا شاید در برنامه‌ریزی‌های طولانی‌مدت، درمان دردها مشخص شود.

بر‌همین اساس احمد شریفی ، از فعالان قطعه‌سازی و مدیر عامل شرکت صنعتی‌ شریف‌ تهران در بخش نخست گفت‌وگوی خود با «دنیای‌خودرو» که روز گذشته منتشر شد، با اشاره به مسائلی که تعویق‌های - امداد خودرو شهر زیبا - طولانی پرداخت مطالبات قطعه‌سازان - امداد خودرو شهر زیبا - در زمینه تولید ایجاد می‌کند، از چگونگی تامین مواد اولیه داخلی و وارداتی نیز گفت.

شریفی در ادامه در این بخش از مصاحبه، با ارائه توضیح کامل درباره شیوه تهیه مواد اولیه، از پایین بودن تعرفه واردات قطعات نسبت‌به مواد اولیه انتقاد کرد. وی همچنین از دلایل دشواری همکاری خودروسازان خارجی با قطعه‌سازان ایرانی گفت و اشاره‌ای به چگونگی تاثیرگذاری فعالیت انجمن‌های صنفی در این حوزه صنعتی نیز داشت.

[caption id="attachment_211940" align="aligncenter" width="613"]امداد خودرو شهر زیبا احمد شریفی ، از فعالان قطعه‌سازی و مدیر عامل شرکت صنعتی‌ شریف‌ تهران[/caption]

به طور کلی برای تامین مواد اولیه‌ای که در داخل کشور تولید می‌شوند مشکلاتی وجود دارد یا خیر؟

انواع - امداد خودرو شهر زیبا - مواد اولیه مورد - امداد خودرو شهر زیبا - نیاز ما شامل روی، پلی‌آمیدها، انواع پلاستیک، مواد کمک‌تولید مثل VOP یا PVC و... هستند. - امداد خودرو شهر زیبا - به‌عنوان‌مثال برای تامین و تهیه پلی‌آمیدها و - امداد خودرو شهر زیبا - پلاستیک‌ها مشکل داریم - امداد خودرو شهر زیبا - و ناچار هستیم این مواد را از بازار آزاد تامین کنیم.

پایین بودن تعرفه واردات قطعات و در مقابل تعرفه بالای واردات مواد اولیه برای تولیدکننده ایجاد مشکل می‌کند، به شکلی که طبق گفته‌ها این فرایند باعث فلج شدن تولید داخل می‌شود. بر‌این اساس توضیح دهید حضور نمونه‌های مشابه قطعاتی که شما تولید می‌کنید، در بازار چه میزان است و معمولا از چه کشورهایی وارد می‌شوند؟

محصول ما لوله‌ترمز است که هر‌سال تیراژ تولید آن را افزایش می‌دهیم. ضمن اینکه به وزارت صنعت،‌معدن‌و‌تجارت و خودروسازان نیز اعلام کرده‌ایم توان تامین کل نیاز داخل را داریم.

اما به‌دلیل نبود اعتماد یا بی‌علاقگی است که طرف خارجی همچنان با قدرت در این زمینه حضور دارد و با کاهش ۳۰درصدی قیمت محصولات مشابه آن، هنگامی‌که قیمت جهانی فولاد افزایش یافته با خودروسازان داخل کار می‌کند. با این وجود مقاومت کردیم و - امداد خودرو شهر زیبا - در شرایط فعلی ۷۰درصد نیاز بازار را تامین می‌کنیم.

مساله دیگر این‌که قطعات مشابه وارداتی با تکنولوژی بسیار قدیمی هستند، در‌حالی‌که - امداد خودرو شهر زیبا - ما این قطعه را با تکنولوژی روز - امداد خودرو شهر زیبا - تولید - امداد خودرو شهر زیبا - می‌کنیم. درواقع همان تکنولوژی که بنز، ب‌ام‌و و آئودی از آن استفاده می‌کنند.

اگرچه قیمت تولید برای ما بالاتر تمام می‌شود اما با این حال آن را زیر قیمت عرضه می‌کنیم. به‌هرحال شاید بتوان گفت خرید از خارج برای خودروسازان ما جذابیت دارد و این خرید معمولا از شرکت‌های کره، آلمان، - امداد خودرو شهر زیبا - فرانسه و چین انجام - امداد خودرو شهر زیبا - می‌شود.

قیمت فروش محصولات شرکت‌های خارجی حتی نسبت‌به قیمت تمام‌شده تولید قطعه‌سازان ایرانی پایین‌تر است. شاید بتوان این موضوع را - امداد خودرو شهر زیبا - مهم‌ترین عامل استقبال خودروسازان از استفاده از قطعات خارجی دانست.

ضمن اینکه گفته می‌شود همین مساله در مسیر همکاری خودروسازان خارجی با قطعه‌سازان داخل مانع ایجاد کرده است و سهم تولیدکنندگان داخل در قراردادهای پسابرجامی را مبهم می‌کند.

علت بالا بودن قیمت تمام‌شده تولید در ایران این است که ما هزینه اضافه پرداخت می‌کنیم. پول، - امداد خودرو شهر زیبا - در کشور ما گران است. ما اصطلاح «اجاره پول» را برای این فرایند به‌کار می‌بریم. وقتی قرار است کالایی تولید شود، سرمایه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این پول در آلمان ۱٫۵و در چین ۴درصد است. به‌این‌معنی‌که تولیدکننده از بانک تسهیلات می‌گیرد - امداد خودرو شهر زیبا - و این میزان سود را پرداخت می‌کند. این در حالی است که عملا میزان سودی که در کشور ما به بانک داده می‌شود، به ۳۱درصد می‌رسد.

بنابراین قطعه‌ساز باید - امداد خودرو شهر زیبا - حداقل ۴۰درصد - امداد خودرو شهر زیبا - سود از فروش قطعه به‌دست آورد تا بتواند ۳۱درصد سود بانک را بپردازد. این سود به‌عنوان «هزینه‌توسعه‌» نیز تعریف می‌شود.

اگر این سود حتی به ۱۰درصد هم کاهش یابد، عالی است. یکی از دلایل این - امداد خودرو شهر زیبا - مساله، نبود ثبات اقتصادی است. تولیدکننده از بانک‌های خارجی هم می‌تواند تسهیلات بگیرد اما این کار را نمی‌کند. چون بازپرداخت‌ها با ارز - امداد خودرو شهر زیبا - و یورو بوده که ارزش آن در کشور - امداد خودرو شهر زیبا - ما همواره دچار نوسان است.

موضوع دیگر، کیفیت قطعات تولید داخل است. با‌آنکه گفته می‌شود تکنولوژی تولید قطعه‌سازان کشور نسبت به خودروسازان بالاتر است اما مناسب نبودن سطح کیفیت قطعات، - امداد خودرو شهر زیبا - مساله‌ای است که به‌عنوان مانع دیگری برای همکاری خودروسازان خارجی با تولیدکنندگان ایرانی از آن یاد می‌شود.

در این زمینه باید کشش وجود داشته باشد. این مساله قابل‌انکار نیست که همکاری ما با رنو، باعث ارتقای تولید شده است. این روند می‌تواند ادامه داشته باشد و به افزایش کیفیت محصولات منجر شود.

برخی خودروسازان به‌خصوص پس‌از قراردادهای پسابرجام، قصد همکاری با قطعه‌سازان داخل را دارند. اما چون تیراژ تولید پایین است، قطعه‌سازان می‌گویند تولید برای آنها صرفه اقتصادی ندارد.

ما چنین مشکلی را نداریم. درواقع این شرکت برای حدود ۷۰تا۸۰درصد قطعات تک‌سورس تولید می‌کند. حتی برای آینده درزمینه تولید پژو و سیتروئن قرارداد بسته‌ایم. چون معتقدیم تیراژ از یک عددی باید شروع شود و طی فرایند توسعه تولید - امداد خودرو شهر زیبا - افزایش یابد.

آیا با شرکت‌ها و قطعه‌سازان خارجی همکاری دارید؟ یا در این زمینه صادرات هم خواهید داشت؟

در گذشته به آلمان قطعه صادر می‌کردیم - امداد خودرو شهر زیبا - اما در‌حال‌حاضر با قطعه‌سازان خارجی همکاری نداریم به دلیل‌ - امداد خودرو شهر زیبا - آنکه قیمت مواد اولیه ثابت نماند، این روند قطع شد. آن زمان کار به این - امداد خودرو شهر زیبا - شکل بود که یک بخش از آلمان وارد و ۱۳بخش اینجا - امداد خودرو شهر زیبا - ساخته می‌شد.

بدنه اصلی را از مس‌باهنر می‌گرفتیم. اما اتفاقی افتاد که باعث شد قیمت مواد اولیه ۷۰درصد افزایش یابد. به‌همین دلیل بازاری را که - امداد خودرو شهر زیبا - با زحمت به‌دست آورده بودیم، به‌راحتی از دست دادیم و در مقابل، هندی‌ها این قطعه - امداد خودرو شهر زیبا - را تولید کردند و بازار را در دست گرفتند.

ادغام قطعه‌سازان راه‌حلی است که طی مدت اخیر سازمان گسترش و نوسازی صنایع کشور بر آن تاکید دارد و هدف از ارائه این طرح، تقویت واحدهای تولیدی قطعات و تولید باکیفیت و رقابت‌پذیر است. به نظر - امداد خودرو شهر زیبا - شما این راهکار و همکاری و ادغام واحدها و بخش‌های مختلف می‌تواند بر عملکرد تولیدکنندگان قطعات تاثیر مثبت داشته باشد؟

من معتقدم همکاری باید در تمام بخش‌ها وجود داشته باشد. این در حالی است که چنین موضوعی در کشور ما بیشتر جنبه نمایشی دارد. این روند باید همه‌جانبه باشد و همه بخش‌ها برای بهبود و پیشرفت تولید در این زمینه به یکدیگر کمک کنند.

فعالیت‌های انجمن‌های صنفی در حوزه قطعه‌سازی و تاثیرگذاری این فعالیت بر حل مشکلات موجود در این بخش - امداد خودرو شهر زیبا - را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

انجمن‌های صنفی فعال در این حوزه در دوران طلایی فعالیت قطعه‌سازان که دهه۷۰ و اوایل دهه۸۰ بود، ایجاد شدند. آن زمان هر خودروساز ۲همایش در سال برگزار - امداد خودرو شهر زیبا - می‌کرد و قطعه‌سازان - امداد خودرو شهر زیبا - گردهم جمع می‌شدند.

درواقع مشکلات قطعه‌سازان شنیده - امداد خودرو شهر زیبا - می‌شد اما شرایط تغییر کرد و از حدود ۱۰ سال - امداد خودرو شهر زیبا - پیش تا امروز، فعالیت قطعه‌سازان فرمایشی شد و تولیدکنندگان و شرکت‌های - امداد خودرو شهر زیبا - فعال - امداد خودرو شهر زیبا - در اختیار خودروسازان قرار گرفتند.

تاآنجاکه - امداد خودرو شهر زیبا - برخی قطعه‌سازان در انجمن‌ها حامی خودروسازان در انتخابات‌های صنفی هستند و به افراد مدنظر خودروسازان رأی می‌دهند. درحال‌حاضر من اعتقادی به فعالیت این تشکل‌ها ندارم، چون فکر می‌کنم فعالیت آنها کمکی به حل مشکلات نمی‌کند. در شرایط فعلی هر تولیدکننده باید به دنبال یافتن راهی برای حل مشکلاتش باشد.

اولين صفحه   -  کرایه خودرو سوار شمال تهران   -   قیمت خودرو سوار شمال تهران   -   مبلغ خودرو سوار شمال تهران   -   تعرفه خودرو سوار شمال تهران   -   شماره تماس خودرو سوار شمال تهران   -   خدمات خودرو سوار شمال تهران   -   جرثقیل یدک کش شمال تهران   -   کرایه جرثقیل یدک کش شمال تهران   -   قیمت جرثقیل یدک کش شمال تهران   -   مبلغ جرثقیل یدک کش شمال تهران   -   تعرفه جرثقیل یدک کش شمال تهران   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش شمال تهران   -   خدمات جرثقیل یدک کش شمال تهران   -   چرخگیر شمال تهران   -   کرایه چرخگیر شمال تهران   -   قیمت چرخگیر شمال تهران   -   مبلغ چرخگیر شمال تهران   -   تعرفه چرخگیر شمال تهران   -   شماره تماس چرخگیر شمال تهران   -   خدمات چرخگیر شمال تهران   -   امداد خودرو شهر زیبا   -   کرایه امداد خودرو شهر زیبا   -   قیمت امداد خودرو شهر زیبا   -   مبلغ امداد خودرو شهر زیبا   -   تعرفه امداد خودرو شهر زیبا   -   شماره تماس امداد خودرو شهر زیبا   -   خدمات امداد خودرو شهر زیبا   -   امداد خودرو سیار شهر زیبا   -   کرایه امداد خودرو سیار شهر زیبا   -   قیمت امداد خودرو سیار شهر زیبا   -   مبلغ امداد خودرو سیار شهر زیبا   -   تعرفه امداد خودرو سیار شهر زیبا   -   شماره تماس امداد خودرو سیار شهر زیبا   -   خدمات امداد خودرو سیار شهر زیبا   -   خودروبر شهر زیبا   -   کرایه خودروبر شهر زیبا   -   قیمت خودروبر شهر زیبا   -   مبلغ خودروبر شهر زیبا   -   تعرفه خودروبر شهر زیبا   -   شماره تماس خودروبر شهر زیبا   -   خدمات خودروبر شهر زیبا   -  آخرين صفحه