تعرفه حمل ماشین چهاردانگه

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 04555.html

پس از خروج آمریکا از برجام، شرایط ایجادشده در بخش تولید صنعت خودرو دشوارتر می‌شود. بر این اساس، نیاز به شکل‌گیری استراتژی‌های جدید در این حوزه احساس می‌شود.

۳ تیر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴

شکاف میان دو خودروساز بزرگ کشور آفت است

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»،دستیابی به دانش روز جهانی تولید در صنعت خودرو، مساله مهمی است که انتظار می‌رفت در دوران اوج برجام و با - تعرفه حمل ماشین چهاردانگه - شکل‌گیری ارتباط موثر فعالان داخل با شرکت‌های خارجی، حاصل شود. فرصتی که به‌نظر می‌رسد درنهایت - تعرفه حمل ماشین چهاردانگه - با واردات محصول آماده - چه در قالب خودرو و چه به شکل قطعات منفصله - به‎سادگی از دست رفته است. حال اما - تعرفه حمل ماشین چهاردانگه - باردیگر انتظار بازگشت تحریم‌های اقتصادی را - آن هم سخت‌تر از گذشته - می‌کشیم و خودروسازان خارجی هم یکی پس‌از دیگری اعلام می‌کنند از ادامه همکاری و حضور در ایران معذورند. در این شرایط این سوال مطرح می‌شود آیا تولیدکنندگان و فعالان صنعت خودرو توانایی ادامه روند تولید و پاسخگویی به نیاز بازار را دارند یا خیر. تعطیل شدن یا ادامه حیات خودروسازان، موضوعی - تعرفه حمل ماشین چهاردانگه - است که بهروز مشهدی، عضو هیات علمی و استاد دانشکده خودرو دانشگاه علم‌و‌صنعت - تعرفه حمل ماشین چهاردانگه - با تحلیل شرایط فعلی در گفت‌وگو با روزنامه «دنیای خودرو» در مورد آن به ارائه توضیحاتی پرداخت. پس از خروج آمریکا از برجام، شرایط ایجادشده در بخش تولید صنعت خودرو دشوارتر می‌شود. بر این اساس، نیاز به - تعرفه حمل ماشین چهاردانگه - شکل‌گیری استراتژی‌های جدید در این حوزه احساس می‌شود. به نظر شما تاثیر مثبت یا آسیب وضعیت فعلی در صنعت خودرو چگونه خواهد بود؟ پیش‌بینی تاثیر این روند بر صنعت خودرو کار دشواری است. اما باید توجه داشت به‌هرحال این شرایط از یک نگاه می‌تواند به‌عنوان فرصت تلقی شده و از نگاهی دیگر ممکن است تهدید محسوب شود. البته این امر بدیهی است - تعرفه حمل ماشین چهاردانگه - و این موضوع آسیب‌هایی را به همراه خواهد داشت. چراکه روند تولید به سهولت و نظم گذشته پیش نخواهد رفت. صنعت خودرو عادت کرده بود قطعات - تعرفه حمل ماشین چهاردانگه - و بخش‌های زیادی را از خارج دریافت کند که این اتفاق مانند گذشته دیگر امکان‌پذیر نیست. یک مشکل اصلی که بیشتر فرهنگی است، راحت‌طلبی ما در بیشتر موقعیت‌هاست. یعنی کارهای آسان را به‌خوبی انجام می‌دهیم اما هرجا نیاز به تحمل دشواری و سخت‌کوشی است، کار را راحت انجام نمی‌دهیم. به این ترتیب، وقتی چنین شرایطی ایجاد می‌شود که دسترسی به - تعرفه حمل ماشین چهاردانگه - بازارها و ارتباط‌ها مختل شود. پس بهتر است روی افزایش خوداتکایی تمرکز کنیم. آیا می‌توان گفت در چنین شرایطی ناچار به بالا بردن خوداتکایی در تولید خودرو و قطعات هستیم؟ با این قاطعیت نمی‌توان - تعرفه حمل ماشین چهاردانگه - از کلمه ناچار استفاده کرد. چون تجربه نشان داده است در این شرایط غالبا به سمت یافتن راه‌هایی - تعرفه حمل ماشین چهاردانگه - برای دور زدن تحریم‌ها می‌رویم. اما کمتر اتفاق می‌افتد انرژی بیشتری صرف ایجاد زیرساخت‌ها کرده و تولید داخل را تقویت کنیم. باید توجه داشته باشیم حجم تولید سالانه خودرو در کشور آن قدر بالاست که بتوان آن را اقتصادی دانست. ضمن این‎که تولید ما نیز به‌میزانی است که انگیزه کافی برای جذب سرمایه را ایجاد کند. بنابراین بازار و تیراژ بسیار خوب است. اما شاید عزم کافی برای تغییر شرایط وجود ندارد. همچنین به این دلیل که مدیران ما معمولا در - تعرفه حمل ماشین چهاردانگه - دوره‌ای کوتاه در راس قرار می‌گیرند، دیگر دشواری سرمایه‌گذاری بر طراحی و تولید و افزایش خوداتکایی را کمتر به جان می‌خرند. متاسفانه وضعیت به‌گونه‌ای است که حل چالش‌های موجود در داخل گاهی دشوارتر از تعامل با - تعرفه حمل ماشین چهاردانگه - خارجی‌هاست. به نظر می‌رسد اعتماد به خارجی‌ها هم راحت‌تر شکل می‌گیرد. یکی از موضوعات پررنگ این است در پسابرجام، تمایل بیشتر فعالان این بخش به واردات محصول آماده بود تا واردات دانش‌فنی و تکنولوژی روز تولید. این مساله که تولیدکنندگان در - تعرفه حمل ماشین چهاردانگه - زمینه تحقیق و توسعه و ارتقای تکنولوژی سرمایه‌گذاری کنند، چقدر ضروری به نظر می‌رسد؟ دقیقا همینطور است، عملا کار کردن در محیط - تعرفه حمل ماشین چهاردانگه - ایران و فضای کسب‌وکار موجود، دشوار و بهره‌وری‌ها هم پایین است. همچنین تامین‌کنندگان در موارد زیادی به‌دلیل اوضاع متغیر و نوسانات موجود نمی‌توانند تعهدات خود را انجام دهند که به‌دنبال آن مجموعه‌سازان و خودروسازان نیز - تعرفه حمل ماشین چهاردانگه - با مشکل - تعرفه حمل ماشین چهاردانگه - مواجه می‌شوند. در مقابل در فرایند کار با خارجی‌ها همه چیز سر جای خود - تعرفه حمل ماشین چهاردانگه - قرار دارد. کیفیت و زمان‌بندی‌ها طبق تعهدات است و به این ترتیب کار روان و آسان پیش می‌رود. هزینه کار با خارجی هم همیشه از جیب مشتری پرداخت می‌شود. بنابراین وقتی عرضه خودرو به این راحتی انجام می‌شود، دیگر انگیزه کافی برای تحمل سختی فرایند تولید داخلی وجود نخواهد داشت. یک قدم جلوتر، به نظر من دلیلی ندارد خودروسازان کشور پنهان از یکدیگر پروژه‌هایی را تعریف کرده و پیش - تعرفه حمل ماشین چهاردانگه - ببرند، آن هم در روزگاری که کمپانی‌های بزرگ بین‌المللی به صورت مشترک کار می‌کنند و همین باعث می‌شود هزینه‌های تحقیق و توسعه کاهش یابد. خودروسازان داخل هم می‌توانند با استفاده از همین الگو، به‌طور مشترک و با روش ادغام در زمینه تحقیق و توسعه سرمایه‌گذاری کنند، حتی پلت‌فرم‌های مشترک طراحی کنند. درحالی‌که به هر دلیل مشخص نیست چرا چنین اقدام مشترکی صورت نمی‌گیرد. انجام چنین فرایندی باعث ایجاد خوداتکایی و بالا رفتن توان تکنولوژیکی و - تعرفه حمل ماشین چهاردانگه - تولید می‌شود. این توصیف و تعریفی که به آن اشاره کردید، بیشتر در شرایط استاندارد و معمولی اتفاق - تعرفه حمل ماشین چهاردانگه - می‌افتد. در حالی که تجربه دور قبل تحریم‌های اقتصادی نشان می‌دهد فعالان صنعت خودرو در آن شرایط، هرچند به سختی اما موفق شدند خوداتکایی - تعرفه حمل ماشین چهاردانگه - را در این صنعت افزایش دهند و سطح داخلی‌سازی بسیاری از محصولات، - تعرفه حمل ماشین چهاردانگه - از جمله برخی خودروهای شرکت پژو را در ایران افزایش دهند. با توجه به این‎که گفته می‌شود دور جدید تحریم‌های اقتصادی سخت‌تر خواهد بود، به نظر شما راه نجات صنعت خودرو چیست؟ اگر مدیران صنعت خودرو فرصت کافی داشته باشند و بتوانند - تعرفه حمل ماشین چهاردانگه - مثلا برای پنج یا 10 سال آینده خود برنامه‌ریزی - تعرفه حمل ماشین چهاردانگه - کنند، شرایط به شکل دیگری خواهد بود. در این زمینه باید به بخش‌های داخلی اعتماد کرد. ما در سال‌های گذشته هزینه زیادی متحمل شدیم و واقعا خرج کرده‌ایم اما هنوز یک موتور که واقعا و کاملا طراحی داخل باشد، نداریم. به این دلیل که در این زمینه سرمایه‌گذاری - تعرفه حمل ماشین چهاردانگه - بلندمدت انجام نشده است. باید توجه داشته باشیم که در زمینه تولید خودرو، پارامترهایی مانند ایمنی، کیفیت و بازار حائزاهمیت زیادی هستند. بنابراین نمی‌توان یک خودرو بدون امنیت را به دست مشتری رساند. خودروی داخلی، زمانی یک خودروی خوب برشمرده - تعرفه حمل ماشین چهاردانگه - می‌شود که طبق استانداردهای روز جهانی تولید شده و قابلیت صادرات به کشورهای دیگر را نیز داشته باشد. بنابراین - تعرفه حمل ماشین چهاردانگه - هدف باید واقع‌گرایانه مشخص شود. ایران، مهندسان زبده و کاربلد زیادی داشته و دارد که امروز خیلی از آن‎ها در شرکت‌های خارجی مشغول فعالیت شده‌اند. درواقع این تعداد متخصص از طرف شرکت‌های - تعرفه حمل ماشین چهاردانگه - خارجی جذب شده‌اند و حالا خودروسازان ما باید خدمات و تکنولوژی مورد نیاز خود را از این شرکت‌های خارجی بگیرند. بنابراین انتظار می‌رفت در این - تعرفه حمل ماشین چهاردانگه - سال‌ها فکری در این زمینه می‌شد و برنامه‌ریزی درستی شکل می‌گرفت اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد. حتی برنامه‌ریزی اجرایی و بلندمدت نیز در این زمینه انجام نشد. با این‌حال در شورایی با عنوان آینده‌نگاری صنعت خودرو، صحبت از طرح‌ها و پروژه‌هایی برای 10 تا 12 سال آینده صنعت خودروی کشور - تعرفه حمل ماشین چهاردانگه - مطرح می‌شود. شما در جریان بخشی از این - تعرفه حمل ماشین چهاردانگه - طرح‌ها هستید. به‌نظر شما چه میزان از این برنامه‌ریزی‌ها و طرح‌ها امکان عملی و اجرایی شدن دارند؟ به نظر من صحبت کردن در این - تعرفه حمل ماشین چهاردانگه - زمینه‌ها مفید است. این‎که تکنولوژی روز و اتفاقات آینده مورد بررسی قرار بگیرند و جزئیات آن‎ها مطرح شوند، قطعا تاثیر مثبت خواهد داشت. اما به طبع، پیاده‌سازی این طرح‌ها به زمان بیشتری نیاز دارد. به‌خصوص وقتی نیاز به سرمایه و فراهم شدن زیرساخت خاصی باشد، نمی‌توان انتظار داشت این طرح‌ها - تعرفه حمل ماشین چهاردانگه - به زودی‌ عملیاتی شود. اما تاکید - تعرفه حمل ماشین چهاردانگه - من این است که طرح این مباحث از این جهت باعث آشنایی با تکنولوژی روز جهان و متعاقب آن به - تعرفه حمل ماشین چهاردانگه - شکل‌گیری ایده‌های قابل اجرا منتهی می‌شود، بسیار مهم است. گفته می‌شود - تعرفه حمل ماشین چهاردانگه - با - تعرفه حمل ماشین چهاردانگه - شکل‌گیری موثر مثلث دانشگاه، - تعرفه حمل ماشین چهاردانگه - صنعت و دولت، بسیاری از چالش‌های موجود در صنعت خودرو از میان خواهد رفت. آیا امکان ایجاد چنین ارتباطی میان این سه بخش در کشور وجود دارد؟ واقعیت این است - تعرفه حمل ماشین چهاردانگه - هر اقدامی باید براساس نیاز انجام شود. با اجبار و به‌شکل دستوری امکان برقراری ارتباط میان صنعت و دانشگاه وجود ندارد. اگرچه درحال‌حاضر بخش‌هایی از دانشگاه که می‌توانند در حل برخی مشکلات به صنعت کمک کنند، با هم در ارتباط هستند اما ریشه شکل‌گیری مشکل این است که میان این دو بخش اعتماد واقعی وجود ندارد. تولیدکننده معتقد است در دانشگاه هر موضوعی فقط به صورت تئوری مطرح می‌شود و قابلیت اجرا ندارد. اما پیش از آن، مشکل اصلی این است که صنعت خودروی کشور وابسته است و متکی به دانش داخل نیست و تحقیق و توسعه و نیز تحقیقات دانشگاهی در آن معنایی ندارد. اگرچه تحقیقات دانشگاهی وقتی می‌تواند انجام شود که برنامه‌ریزی‌های طولانی‌مدت وجود داشته باشد. نقش دولت را در این ارتباط چگونه ارزیابی می‌کنید؟ به‌عقیده من در ایران دولت در این زمینه چندان نمی‌تواند نقش موثر ایفا کند. چراکه تاثیرگذاری دولت معمولا دستوری است که خود این روش در بیشتر مواقع مشکل ایجاد می‌کند. همانطور که اشاره شد، در این زمینه باید نیاز وجود داشته باشد. عملکرد دولت فقط می‌تواند در قالب - تعرفه حمل ماشین چهاردانگه - برنامه‌ریزی‌های درازمدت نقش داشته باشد و شرایط و فضای تحقق این برنامه‌ها را - تعرفه حمل ماشین چهاردانگه - نیز ایجاد کند.
اولين صفحه   -  شماره تماس خودروبر چهاردانگه   -   خدمات خودروبر چهاردانگه   -   یدک کش چهاردانگه   -   کرایه یدک کش چهاردانگه   -   قیمت یدک کش چهاردانگه   -   مبلغ یدک کش چهاردانگه   -   تعرفه یدک کش چهاردانگه   -   شماره تماس یدک کش چهاردانگه   -   خدمات یدک کش چهاردانگه   -   حمل خودرو چهاردانگه   -   کرایه حمل خودرو چهاردانگه   -   قیمت حمل خودرو چهاردانگه   -   مبلغ حمل خودرو چهاردانگه   -   تعرفه حمل خودرو چهاردانگه   -   شماره تماس حمل خودرو چهاردانگه   -   خدمات حمل خودرو چهاردانگه   -   حمل ماشین چهاردانگه   -   کرایه حمل ماشین چهاردانگه   -   قیمت حمل ماشین چهاردانگه   -   مبلغ حمل ماشین چهاردانگه   -   تعرفه حمل ماشین چهاردانگه   -   شماره تماس حمل ماشین چهاردانگه   -   خدمات حمل ماشین چهاردانگه   -   کفی چهاردانگه   -   کرایه کفی چهاردانگه   -   قیمت کفی چهاردانگه   -   مبلغ کفی چهاردانگه   -   تعرفه کفی چهاردانگه   -   شماره تماس کفی چهاردانگه   -   خدمات کفی چهاردانگه   -   کفی خودروبر چهاردانگه   -   کرایه کفی خودروبر چهاردانگه   -   قیمت کفی خودروبر چهاردانگه   -   مبلغ کفی خودروبر چهاردانگه   -   تعرفه کفی خودروبر چهاردانگه   -   شماره تماس کفی خودروبر چهاردانگه   -   خدمات کفی خودروبر چهاردانگه   -   جرثقیل خودروبر چهاردانگه   -   کرایه جرثقیل خودروبر چهاردانگه   -   قیمت جرثقیل خودروبر چهاردانگه   -   مبلغ جرثقیل خودروبر چهاردانگه   -  آخرين صفحه