تعرفه نیسان یدک کش پونک

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 03540.html
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران

استاندارد کمک‌فنر، لنت ترمز، روغن ترمز، شیشه ایمنی، لاستیک، کمربند ایمنی و... در مجموعه استاندارد قطعات جای می‌گیرد و استانداردهای 85گانه شامل عملکرد سیستم‌ها در حوزه ایمنی می‌شود

۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰

کسب استانداردهای 85گانه به معنی تایید همه‎جانبه کیفیت خودرو نیست

 به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو​»، دی‌ماه سال‌جاری آخرین مهلتی است که سازمان ملی استاندارد به‌منظور رعایت هر 85 مورد استاندارد جدید در تولید به خودروسازان داده است. این در حالی است که با توجه به مشکلات ایجادشده ناشی از تحریم‌های اقتصادی، فعالان صنعت خودرو با چالش‌های متعددی برای تولید مواجه هستند. درواقع باتوجه‌به موانعی که به کاهش چشم‌گیر تولید منجر شده، مشخص نیست که تولیدکنندگان این حوزه چگونه خواهند توانست محصولات خود را با رعایت کامل استانداردها به تولید برسانند. 

این درحالی است که پیش از آغاز و اجرای تحریم‌های جدید اقتصادی و - تعرفه نیسان یدک کش پونک - در دوران برجام نیز خودروسازان همواره - تعرفه نیسان یدک کش پونک - برای اجرای استانداردهای جدید اما و اگرهایی را مطرح می‌کردند و رعایت همه این استانداردها در تولید را کاری نشدنی می‌دانستند. با وجود این اگرچه سازمان استاندارد در شرایط دشوار فعلی همچنان بر بحث لزوم اجرای استانداردهای اجباری جدید پافشاری می‌کند، اما با توجه به برنامه‌های ارائه‎شده خودروسازان، اعمال این استانداردها در تولید خودرو را منعطف‌تر از گذشته پیگیری خواهد کرد.

رعایت کیفیت با اجرای استاندارد متفاوت است

معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان استاندارد در گفت‌وگو با «دنیای خودرو» با اشاره به این‎که بین تولید با - تعرفه نیسان یدک کش پونک - کیفیت محصول و رعایت استانداردهای اجباری تفاوت وجود دارد، گفت: «اولین تفاوت این است که ما 85مورد استاندارد اجباری برای تولید خودرو در نظر گرفتیم، در حالی که - تعرفه نیسان یدک کش پونک - این استانداردها تمام بخش‎های یک خودرو را در بر نمی‎گیرد. برای مثال راحتی صندلی در زمره این استانداردها به‌شمار نمی‌رود.»

وحید مرندی‌مقدم با بیان این‎که لنت ترمز و کمربند ایمنی نیز جزو این استانداردها نیستند، اظهار کرد: «همچنین شیشه ایمنی جزو قطعاتی است که استاندارد آن در حوزه تولید قطعات تعریف شده و به این 85استاندارد اضافه می‌شود. ضمن این‎که آزمون سیستم ترمز جزو استانداردهای 85گانه است، اما استاندارد لنت ترمز شامل استانداردهای قطعات می‌شود که جزو این 85مورد استاندارد خودرو نیست. لاستیک و رنگ خودرو نیز - تعرفه نیسان یدک کش پونک - در چارچوب استاندارد قطعات ارزیابی می‌شوند.»

وی با توضیح این مطلب که مثلا کیفیت کولر خودرو در دنیا و در کشور ما از جمله استانداردهای خودرو محسوب نمی‌شود، تاکید کرد: «بنابراین صحبت از کیفیت با استانداردها متفاوت است و به‌طور کلی استاندارد - تعرفه نیسان یدک کش پونک - کمک‌فنر، لنت ترمز، روغن ترمز، شیشه ایمنی، لاستیک، کمربند ایمنی و... همه در مجموعه استاندارد قطعات جای می‌گیرند و استانداردهای 85گانه معمولا شامل عملکرد سیستم‌ها در حوزه ایمنی می‌شود. یعنی کار - تعرفه نیسان یدک کش پونک - سیستم تعلیق، سیستم ترمز، سیستم هدایت‌پذیری و فرمان و... جزو - تعرفه نیسان یدک کش پونک - استانداردهای اجباری - تعرفه نیسان یدک کش پونک - خودرو به‌شمار می‌روند.»

مرندی‌مقدم در - تعرفه نیسان یدک کش پونک - ادامه با بیان این‎که در زمان ابلاغ دستورالعمل اجرایی استانداردهای اجرایی، خودروها را - تعرفه نیسان یدک کش پونک - به دو گروه تقسیم کردیم، افزود: «یک گروه خودروهایی بودند که قرار بود از همان تاریخ تولید یا وارد شوند که برای این خودروها مهلتی مقرر نشد و باید از همان ابتدا هر 85مورد استاندارد - تعرفه نیسان یدک کش پونک - در آن‎ها رعایت می‌شد تا گواهی تایید نوع برایشان صادر شود. - تعرفه نیسان یدک کش پونک - اما برای خودروهایی که از گذشته تولید می‌شدند یا در انبارهای واردکنندگان بودند، چند مهلت در نظر گرفته شد که مهلت قبلی مربوط‌به استانداردهای مرتبط - تعرفه نیسان یدک کش پونک - با سوخت بود و 8 خودرو موفق به پاس کردن استانداردها در این زمینه نشدند.»

آزمایش قطعات یدکی‎عرضه شده به بازار 

معاون نظارت بر اجرای استاندارد با اشاره به آخرین مهلت ارائه‎شده برای رعایت - تعرفه نیسان یدک کش پونک - استانداردهای اجباری - تعرفه نیسان یدک کش پونک - خودرو در دی‌ماه 97، گفت: «در - تعرفه نیسان یدک کش پونک - زمینه نحوه نظارت بر رعایت و اجرای استانداردهای اجباری، روش‌هایی که در صنعت خودرو وجود دارد با روش نظارت سازمان بر تولید سایر بخش‌ها متفاوت است.»

وی در پاسخ به این سوال که غیر از تولید خودرو، نظارت سازمان بر رعایت استاندارد در تولید قطعاتی که به بازار لوازم یدکی عرضه می‌شوند، چگونه است، توضیح داد: «یک‌سری واحدهای تولیدی، پس از طی مراحل سخت‌گیرانه، به‌عنوان واحد نمونه ملی یا استانی انتخاب می‌شوند. این واحدها غیر از این‎که پروانه استاندارد را اخذ کرده‌اند، باید از پس ضوابط سخت‌گیرانه نیز برآیند. یکی از شرایط این است که هیچکدام از محصولات تولیدی این واحدها طی یک‌سال مرجوع و مردود نشده باشد.»

وی در ادامه افزود: «قطعات خودرو به دو دسته قطعات - تعرفه نیسان یدک کش پونک - وارداتی و قطعات تولیدی تقسیم می‌شوند. کیفیت قطعات وارداتی در گمرک تایید می‎شود و بعد امکان ترخیص می‌یابند. اما واحدهایی که تولید داخل داشته و در آزمایش‌های انجام‎شده مردودی نداشته‌اند، از سوی سازمان استاندارد - تعرفه نیسان یدک کش پونک - امتیاز دریافت می‌کنند. پس از کسب این امتیاز، نمونه‌هایی که مورد آزمایش قرار می‌گیرند، از خط‌تولید انتخاب نمی‌شوند، بلکه نمونه‌های عرضه‎شده به بازار مورد آزمایش و تست قرار می‌گیرند. این نوع نمونه‌گیری بسیار معتبر است، چراکه همان نمونه‌ای است که برای فروش به مشتری عرضه شده است، نه آن نمونه‌ای که خود تولیدکننده تصمیم می‌گیرد برای تست در اختیار کارشناسان و بازرسان سازمان استاندارد قرار گیرد.»

وحید مرندی‌مقدم در پایان در رابطه با تاثیر - تعرفه نیسان یدک کش پونک - تحریم‌های بین‌المللی بر روند الحاق ایران به اتحادیه‌های بین‌المللی استاندارد مانند آیلک و همکاری با واحدهای استاندارد بین‌المللی، تاکید کرد: «تا - تعرفه نیسان یدک کش پونک - امروز در این زمینه مشکلی ایجاد نشده است و اگر شرایط به همین ترتیب پیش برود، روند همکاری و الحاق ایران با نهادهای بین‌المللی استاندارد که شرایط صادرات به کشورهای دیگر را تسهیل می‌کند، با مانعی مواجه نخواهد شد.»

اولين صفحه   -  شماره تماس کفی خودروبر پونک   -   خدمات کفی خودروبر پونک   -   جرثقیل خودروبر پونک   -   کرایه جرثقیل خودروبر پونک   -   قیمت جرثقیل خودروبر پونک   -   مبلغ جرثقیل خودروبر پونک   -   تعرفه جرثقیل خودروبر پونک   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر پونک   -   خدمات جرثقیل خودروبر پونک   -   نیسان خودروبر پونک   -   کرایه نیسان خودروبر پونک   -   قیمت نیسان خودروبر پونک   -   مبلغ نیسان خودروبر پونک   -   تعرفه نیسان خودروبر پونک   -   شماره تماس نیسان خودروبر پونک   -   خدمات نیسان خودروبر پونک   -   نیسان یدک کش پونک   -   کرایه نیسان یدک کش پونک   -   قیمت نیسان یدک کش پونک   -   مبلغ نیسان یدک کش پونک   -   تعرفه نیسان یدک کش پونک   -   شماره تماس نیسان یدک کش پونک   -   خدمات نیسان یدک کش پونک   -   ماشین بر پونک   -   کرایه ماشین بر پونک   -   قیمت ماشین بر پونک   -   مبلغ ماشین بر پونک   -   تعرفه ماشین بر پونک   -   شماره تماس ماشین بر پونک   -   خدمات ماشین بر پونک   -   خودرو سوار پونک   -   کرایه خودرو سوار پونک   -   قیمت خودرو سوار پونک   -   مبلغ خودرو سوار پونک   -   تعرفه خودرو سوار پونک   -   شماره تماس خودرو سوار پونک   -   خدمات خودرو سوار پونک   -   جرثقیل یدک کش پونک   -   کرایه جرثقیل یدک کش پونک   -   قیمت جرثقیل یدک کش پونک   -   مبلغ جرثقیل یدک کش پونک   -  آخرين صفحه