تعرفه چرخگیر نارمک

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 07873.html

برای برون رفت از شرایط موجود و دستیابی به کیفیت و تنوع تولید، مشارکت با برندهای جهانی به تدریج می‌تواند صنعت خودروی ایران را از اوضاع فعلی خارج کرده و باعث نجات آن شود

۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۱

راه نجات صنعت خودرو مشارکت با خودروسازان جهانی است

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، طبق برنامه راهبردی جدید در حوزه صنایع مختلف که با - تعرفه چرخگیر نارمک - ویرایش دوم ارائه شده است، به خودروسازی پرداخته - تعرفه چرخگیر نارمک - شده و بر لزوم «مشارکت‌های خارجی» برای توسعه این صنعت، تاکید شده است.

این برنامه در واقع همان سند استراتژی صنایع کشور از جمله - تعرفه چرخگیر نارمک - خودروسازی - تعرفه چرخگیر نارمک - است که تصویری از سال ۱۴۰۴ صنعت ایران ارائه می‌دهد. اگرچه سند استراتژی ۱۴۰۴ خودروسازی کشور در ویرایش دوم نیز تغییر چندانی نکرده، اما باز هم بر - تعرفه چرخگیر نارمک - لزوم مشارکت‌های خارجی برای - تعرفه چرخگیر نارمک - توسعه این صنعت تاکید و به برنامه‌ها و الزامات برای - تعرفه چرخگیر نارمک - دستیابی به اهداف موردنظر پرداخته شده است.

[caption id="attachment_204015" align="aligncenter" width="700"]تعرفه چرخگیر نارمک باید سرمایه‌گذاران خارجی را مجاب کرد تا در کنار مشارکت اقتصادی، - تعرفه چرخگیر نارمک - انتقال دانش و تکنولوژی را نیز در صنعت خودرو فعال کنند[/caption]

البته این همکاری و مشارکت به معنای وابستگی صرف به خارجی‌ها و تداوم مونتاژ کاری در خودروسازی کشور نیست؛ بلکه در اصل بر انتقال تکنولوژی و فناوری (از سوی شرکت‌های خارجی به صنعت خودروی ایران) و دستیابی به قدرت طراحی و توسعه محصول تاکید می‌کند.

در واقع طبق استراتژی دولت و - تعرفه چرخگیر نارمک - وزارت صنعت، معدن و تجارت، مشارکت‌های بین‌المللی خودروسازان باید در راستای سرمایه‌گذاری خارجی، انتقال تکنولوژی، توسعه صادرات و دستیابی به دانش و قدرت طراحی (چه در حوزه - تعرفه چرخگیر نارمک - محصول و چه در بخش قطعات و پلت‌فرم) باشد.

بر این اساس، شرکت‌های خودروساز خارجی که قصد حضور در ایران را دارند، باید ضمن سرمایه‌گذاری مستقیم، دانش فنی خود را نیز به خودروسازان داخلی انتقال داده و همچنین داخلی‌سازی قطعات را پیش ببرند.

برای دستیابی به کیفیت و تنوع تولید، مشارکت با برندهای جهانی غیرقابل اجتناب - تعرفه چرخگیر نارمک - است

خدمات بهتر در گرو مشارکت با خارجی‌ها عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی - تعرفه چرخگیر نارمک - در زمینه مشارکت خارجی‌ها در صنعت خودروی داخلی می‌گوید : «امروز تحول و ارائه خدمات بهتر به مشتریان، ارتقاء سطح تولیدات و دستیابی به - تعرفه چرخگیر نارمک - رضایتمندی مصرف‌کنندگان در گرو همکاری مشترک با شرکت‌ها و برندهای معتبر جهانی است.»

سید‌مهدی - تعرفه چرخگیر نارمک - مقدسی تاکید می‌کند: «در راستای چنین جریانی است که به خودی خود سطح استاندارد تولیدات خودرو در ایران ارتقاء خواهد یافت، از این رو به نظر می‌رسد در وضعیت فعلی خودروسازی کشور، بهترین - تعرفه چرخگیر نارمک - راه برای توسعه صنعت و بازار و استانداردها، مشارکت با - تعرفه چرخگیر نارمک - خارجی هاست.»

به گفته این عضو کمیسیون صنایع مجلس دهم، از آنجا که در - تعرفه چرخگیر نارمک - مشارکت با برندهای معتبر جهانی و دستیابی به استانداردهای بین المللی، موضوع صادرات نیز مطرح است، بی‌شک این جریان باعث ارتقاء تولیدات خودرویی و تحول بازار خودروسازان خواهد شد.

مشارکت با خارجی‌ها راه نجات صنعت خودرو در صنعت خودرو واقعیت این است که برخورداری از روش‌های مختلف «خودروساز شدن» به عوامل متعددی بستگی دارد. اما کارشناسان این حوزه برای نجات این صنعت، استفاده از دانش فنی کشورهای پیشرفته را الزامی می‌دانند.

مهدی مقدسی ،عضو کمیسیون صنایع مجلس دهم درباره مشارکت - تعرفه چرخگیر نارمک - خارجی‌ها تاکید می‌کند: « امروز تنها راه - تعرفه چرخگیر نارمک - نجات صنعت خودروی ایران مشارکت - تعرفه چرخگیر نارمک - با خودروسازان جهانی است، از این رو اکتفا به روش‌های سنتی گذشته در این صنعت مناسب نخواهد بود.»

او اظهار - تعرفه چرخگیر نارمک - داشت : «برای برون رفت از شرایط موجود و دستیابی به کیفیت و تنوع تولید، مشارکت با برندهای جهانی و ایجاد فضایی برای ورود - تعرفه چرخگیر نارمک - دانش فنی و کسب تکنولوژی‌های جدید، به تدریج می‌تواند صنعت خودروی ایران را از اوضاع فعلی خارج کرده و باعث نجات آن شود.»

مقدسی با تاکید بر اراده قوی خودروسازان در جریان مشارکت‌های خودرویی افزود: «باید نظارت دقیقی بر اجرای کامل مشارکت‌های خودرویی صورت گیرد تا انحرافی در این راستا ایجاد نشود و تولید و صادرات مطابق با استانداردها و شرایط تعریف شده در قراردادها عملی شود.»

بندهای ضروری در همکاری با شرکای خارجی مشارکت با خارجی‌ها با هدف تولید خودرو، که پس از برجام وارد فاز جدی‌تری شده است به طور قطع نیازمند سرمایه‌گذاری مالی و انتقال - تعرفه چرخگیر نارمک - فناوری به کشور است چراکه در این صورت با اعمال تحریم‌های دوباره اقتصادی، طرف خارجی قادر به ترک تعهدات خود نخواهد بود و در صورت تحمیل دوباره تحریم‌های اقتصادی، طرف خارجی به سادگی زیر تعهدات خود به صنعت خودروسازی - تعرفه چرخگیر نارمک - نمی‌زند.

نکته ضروری در همکاری مشترک با خارجی‌ها پرهیز از همکاری‌های یک‌طرفه و تک بعدی است تا خودروسازان داخلی - تعرفه چرخگیر نارمک - دانش و فناوری را وارد صنعت خودرو کنند.

از سوی دیگر، باید سرمایه‌گذاران خارجی را مجاب کرد تا با سرمایه‌گذاری مادی در کنار انتقال دانش، توسعه صنعت خودرو را رقم بزنند. به طور قطع مشارکت اصولی با خارجی‌ها در گرو تولید خودرو و همسو بودن با سرمایه‌گذاری مادی و انتقال فناوری به کشور است و - تعرفه چرخگیر نارمک - این امر می‌تواند مزایایی همچون پایبندی به تعهدات طرف خارجی، ایجاد فرصت‌های اشتغال و ارزش افزوده در چرخه اقتصاد و افزایش کیفی خودرو داشته باشد و در نهایت علاوه بر تامین خودروهای داخلی صادرات را به ارمغان بیاورد. بر این اساس نکته ضروری در این قراردادها و تنظیم آن‌ها تامین ۷۰ درصد قطعات یدکی از تولیدات داخلی است.

گزینه مهم صادرات در همکاری با خارجی‌ها همچنین در مشارکت با خارجی‌ها باید ۳۰ درصد از خودروهای تولید شده روی ریل صادرات - تعرفه چرخگیر نارمک - قرار گیرد که هم‌اکنون این بند در همه قراردادهای صنعت خودرو با شرکای خارجی مورد توجه قرار گرفته است.

بدون - تعرفه چرخگیر نارمک - شک صادراتی شدن خودروهای ایرانی نیازمند طراحی مناسب و توسعه مهندسی مدرن در صنعت خودرو بوده و این امر نیازمند مشارکت شرکای خارجی در تولید خودرو است.

در این میان تعاملات اقتصادی با کشورهای - تعرفه چرخگیر نارمک - صاحب سبک در صنعت - تعرفه چرخگیر نارمک - خودرو نیز می‌تواند موثر واقع شود اما باید به این نکته توجه کرد که به‌جای ایجاد فاینانس با کشورهای صاحب سبک در تولید خودرو سرمایه‌گذاری مشترک با خودروسازهای خارجی باید در دستور کار قرار گیرد.

اولين صفحه   -  شماره تماس ماشین بر نارمک   -   خدمات ماشین بر نارمک   -   خودرو سوار نارمک   -   کرایه خودرو سوار نارمک   -   قیمت خودرو سوار نارمک   -   مبلغ خودرو سوار نارمک   -   تعرفه خودرو سوار نارمک   -   شماره تماس خودرو سوار نارمک   -   خدمات خودرو سوار نارمک   -   جرثقیل یدک کش نارمک   -   کرایه جرثقیل یدک کش نارمک   -   قیمت جرثقیل یدک کش نارمک   -   مبلغ جرثقیل یدک کش نارمک   -   تعرفه جرثقیل یدک کش نارمک   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش نارمک   -   خدمات جرثقیل یدک کش نارمک   -   چرخگیر نارمک   -   کرایه چرخگیر نارمک   -   قیمت چرخگیر نارمک   -   مبلغ چرخگیر نارمک   -   تعرفه چرخگیر نارمک   -   شماره تماس چرخگیر نارمک   -   خدمات چرخگیر نارمک   -   امداد خودرو نظام آباد   -   کرایه امداد خودرو نظام آباد   -   قیمت امداد خودرو نظام آباد   -   مبلغ امداد خودرو نظام آباد   -   تعرفه امداد خودرو نظام آباد   -   شماره تماس امداد خودرو نظام آباد   -   خدمات امداد خودرو نظام آباد   -   امداد خودرو سیار نظام آباد   -   کرایه امداد خودرو سیار نظام آباد   -   قیمت امداد خودرو سیار نظام آباد   -   مبلغ امداد خودرو سیار نظام آباد   -   تعرفه امداد خودرو سیار نظام آباد   -   شماره تماس امداد خودرو سیار نظام آباد   -   خدمات امداد خودرو سیار نظام آباد   -   خودروبر نظام آباد   -   کرایه خودروبر نظام آباد   -   قیمت خودروبر نظام آباد   -   مبلغ خودروبر نظام آباد   -  آخرين صفحه