حمل خودرو رودهن

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 09650.html

تولید «خودروی جهانی» شعاری است که در دستور کار هوندا قرار گرفته است - و این شعار در سیویک ۲۰۱۷ بیش از همه خود را نشان می‌دهد که در حال حاضر چه در ایالات متحده آمریکا فروخته شود، چه در اروپا یا بازارهای آسیایی اساسا یک محصول است.

۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶

آینده ما توسعه خودروهای برقی هیبرید و سلول سوختی است

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ،دومین سالگرد انتصاب مدیر عامل شرکت هوندا ، تاکاهیرو‌هاچیگو فرصت خوبی بود برای - حمل خودرو رودهن - آنکه - حمل خودرو رودهن - از طرح این شرکت برای رسیدن به موقعیتی که شرکت او به قطب فناوری خودرو بدل شود، پرده بردارد. این مدیرعامل چالش‌های بزرگی پیش رو دارد. هوندا در هر دو بازار آسیا و اروپا تحت فشار است. او معتقد است که یک نقشه - حمل خودرو رودهن - کارآمد در تولید کالای نقش محور در بهبود بهره‌وری خواهد داشت. تولید «خودروی جهانی» - حمل خودرو رودهن - شعاری است که در دستور - حمل خودرو رودهن - کار هوندا قرار گرفته است - حمل خودرو رودهن - - و این شعار در سیویک ۲۰۱۷ بیش از همه خود را نشان می‌دهد که در حال حاضر چه در ایالات متحده - حمل خودرو رودهن - آمریکا فروخته شود، چه در اروپا یا بازارهای آسیایی اساسا یک محصول است. هنگامی که هاچیگو با این اتهام روبه‌رو می‌شود که خیلی طول می‌کشد مدل‌های جدید اتومبیل او در یک بازار با بازار دیگری منطبق شوند، می‌گوید: «دوست داریم که مدل‌های جهانی خودمان را در سریع‌ترین زمان ممکن به بازار بفرستیم اما مدل‌هایی که تقاضای بالایی برای آنها وجود دارد، برای ما مشکل آفرین هستند مدام تلاش می‌کنیم زمان رسیدن این خودروها به بازارکوتاه شود.» خداحافظی با دیزل؛ سلام به برقی‌های بیشتر در صدر فهرست او برنامه‌ای برای رسیدن به سطح ۴ خودمختاری خودروها تا سال ۲۰۲۵ وجود دارد- و - حمل خودرو رودهن - تا این زمان حداقل ۶۶ درصد از خودروهای فروشی این شرکت در اروپا کم‌وبیش برقی خواهد شد. او این هدف را در سطح جهانی هم دنبال می‌کند - حمل خودرو رودهن - اما تحقق کامل آن تا ۲۰۳۰ به طول خواهد انجامید. اگر می‌خواهید بدانید دیزل در این طرح چه جایگاهی دارد، سکوت هاچیگو و طفره رفتن او از بحث در این مورد به قدر کافی گویاست. بالاخره می‌گوید: «همان‌طور که در حال حاضر انجین‌های - حمل خودرو رودهن - دیزل داریم، دوست داریم که بعد هم داشته باشیم.» اما اولویت‌ها واقعیت را می‌گویند. - حمل خودرو رودهن - «در اروپا خودروهای برقی نیز تولید می‌کنیم. اهداف مشخص و پابرجایی برای خود تعیین کرده‌ایم و آینده برای ما عبارت است از توسعه خودروهای برقی، هیبریدو سلول سوختی .» چه نوع خودروی برقی؟ هوندا در حال حاضر کلاریتی را به شکل PHEV، EV و - حمل خودرو رودهن - سلول سوختی تولید می‌کند، اما - حمل خودرو رودهن - آیا این به آن معنی است که سعی دارد هیچ امکانی را از دست - حمل خودرو رودهن - ندهد؟ حتما همین‌طور است. تحولات در این حوزه با سرعت سرگیجه‌آوری اتفاق می‌افتد و چین اولین EV خود را در سال آینده به بازار می‌فرستد. هاچیگو‌سان می‌گوید: «این استراتژی پلت فرم است. مدل ۲۰۱۸چینی روی یک پلت فرم قراردادی، اما خودروهای - حمل خودرو رودهن - برقی در همه‌جای دنیا قرار است پلت فرم قراردادی خود را داشته باشند.» هنگامی که از - حمل خودرو رودهن - او می‌پرسیم به ‌نظرش ‌کدام یک از سه - حمل خودرو رودهن - سیستم برقی هوندا در نهایت غالب خواهد شد، هاچیگو می‌خندد: «چه سوال سختی - حمل خودرو رودهن - است. هدف ما برای سال ۲۰۳۰ دو سوم از کل پیشرانه‌های برقی در سراسر جهان است. از این مقدار، ۵۰ درصد هیبرید یا PHEV خواهد بود.» بعد بیشتر وارد جزئیات می‌شود و می‌گوید که از کل این میزان در سطح جهانی ۱۵درصد ZEV خواهد بود که شامل BEV و خودروهای سلول سوختی می‌شود. جالب - حمل خودرو رودهن - اینجاست که او پیش‌بینی می‌کند مهم‌ترین مدل هوندا - حمل خودرو رودهن - و بنابراین پرفروش‌ترین - حمل خودرو رودهن - آنها، از نوع - حمل خودرو رودهن - هیبرید پلاگین خواهد بود و تصریح می‌کند «مدل عمده ما در سال۲۰۳۰ - حمل خودرو رودهن - از نوع PHEV خواهد بود. ما در این جهت حرکت می‌کنیم.» آیا هوندا می‌تواند به تنهایی حرکت کند؟ وقتی از او می‌پرسیم که آیا هوندا به شریک نیاز دارد یا قصد ادغام با تولیدکننده‌های دیگر را دارد، هاچیگو‌سان خیلی ساده - حمل خودرو رودهن - می‌خندد و می‌گوید: «این در برنامه‌های ما نیست. یک اتحاد بزرگ با تولیدکنندگان دیگر در نظر نداریم. اما اگر امکانی برای اتحاد فنی یا تجاری وجود داشته باشد، ما برای چنین - حمل خودرو رودهن - فرصت‌هایی پذیرا هستیم.» به‌نظر می‌رسد راه پیش روی هوندا همکاری با دیگر تولیدکنندگان خودرو باشد. برای تولید خودروهای برقی و خودران‌ها قطعا چنین نیازی وجود دارد. او می گوید: «در حال حاضر مشغول برنامه‌ریزی یک سرمایه گذاری مشترک با جنرال موتورز برای تولید پیل سوختی و به دنبال این - حمل خودرو رودهن - موضوع هستیم که نمونه‌های دیگری از این نوع همکاری را نیز داشته باشیم.» فقط تولیدکنندگان خودرو نیستند که هوندا به فکر همکاری با آنهاست و می‌گوید: «به عنوان مثال، طرح‌هایی برای ایجاد یک جوینت ونچر با هیتاچی برای تولید موتورهای برقی داریم. همچنین با وایمو روی خودروهای خودمختار کار می‌کنیم.» این همه هزینه ... هوندا - حمل خودرو رودهن - از کجا می‌آورد؟ هاچیگو می‌گوید: «فناوری برقی که ما برای خودروهای هیبرید خودمان به‌وجود آورده‌ایم خیلی باارزش و رقابتی است. باور دارم PHEV ما می‌تواند بسط فناوری‌های موجود فعلی ما باشد و بنابراین مقرون به صرف خواهد بود. کلید ایجاد این تکنولوژی در سخت افزار کنترل است؛ موثرترین راه برای کنترل موتور و استفاده ازباتری.» در این جاست که هاچیگو‌سان دوباره اشاره می‌کند که می‌خواهد هوندا با دیگر تولیدکنندگان خودرو همکاری داشته باشد. هزینه این کار بالاست و فقط برای هوندا بالا نیست، برای همه - حمل خودرو رودهن - بالاست. وقتی نظر می‌دهیم که - حمل خودرو رودهن - اگر هوندا می‌خواهد چهره مطلوب‌تری از خود بسازد، لازم است اتومبیل‌های اسپرت جدید با معماری خودروهای برقی پدید آورد که خواهان زیاد دارد. او می‌گوید: «نظری ندارم. ما NSX و تیپ R را داریم. هیچ حرفی برای اضافه کردن به آن ندارم.» منبع: کار مگزین
اولين صفحه   -  چرخگیر رودبار   -   امداد خودرو رودسر   -   امداد خودرو سیار رودسر   -   خودروبر رودسر   -   یدک کش رودسر   -   حمل خودرو رودسر   -   حمل ماشین رودسر   -   کفی رودسر   -   کفی خودروبر رودسر   -   جرثقیل خودروبر رودسر   -   نیسان خودروبر رودسر   -   نیسان یدک کش رودسر   -   ماشین بر رودسر   -   خودرو سوار رودسر   -   جرثقیل یدک کش رودسر   -   چرخگیر رودسر   -   امداد خودرو رودهن   -   امداد خودرو سیار رودهن   -   خودروبر رودهن   -   یدک کش رودهن   -   حمل خودرو رودهن   -   حمل ماشین رودهن   -   کفی رودهن   -   کفی خودروبر رودهن   -   جرثقیل خودروبر رودهن   -   نیسان خودروبر رودهن   -   نیسان یدک کش رودهن   -   ماشین بر رودهن   -   خودرو سوار رودهن   -   جرثقیل یدک کش رودهن   -   چرخگیر رودهن   -   امداد خودرو رویان   -   امداد خودرو سیار رویان   -   خودروبر رویان   -   یدک کش رویان   -   حمل خودرو رویان   -   حمل ماشین رویان   -   کفی رویان   -   کفی خودروبر رویان   -   جرثقیل خودروبر رویان   -   نیسان خودروبر رویان   -  آخرين صفحه