حمل ماشین

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 00036.html
خودروسازی تایلند

طور متوسط در تایلند سالانه 1.5‌میلیون دستگاه خودرو (اکثرا وسایل نقلیه تجاری) تولید می‌شود و این رقم بالاتر از میزان تولید کشورهایی مانند بلژیک، انگلستان، چک و حتی ایتالیاست.

۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳

چشم‌انداز روشن خودروسازی تایلند

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»، صنعت - حمل ماشین - خودرو با زیرساخت‌های قوی و - حمل ماشین - یک شبکه گسترده از کمپانی‌های کوچک و بزرگ، محلی و خارجی در کنار زنجیره تامین تولید خودرو، بخش عمده‌ای از اقتصاد تایلند را تشکیل می‌دهد. خودروسازی تایلند که حالا به قطبی در آسه‌آن و آسیا بدل شده، در حال پیشروی - حمل ماشین - به سمت تولید محصولاتی پاک‌تر است. بخش خودروسازی در تایلند که حدود 12‌درصد از تولید ناخالص - حمل ماشین - ملی تایلند را بر عهده دارد، در سال 2013 به لطف خودروسازان داخلی و خارجی موجود در این کشور، به اشتغال بیش از 550‌هزار نفر کمک کرد.

در سال 2015 تولید خودرو در تایلند به 1.9‌میلیون دستگاه رسید که حدود 800هزار دستگاه از آنها در بازار داخلی و مابقی آنها به کشورهای دیگر صادر شدند. همچنین در همین سال 1.8‌دستگاه موتورسیکلت در - حمل ماشین - این کشور تولید شد - حمل ماشین - که حدود 1.6‌میلیون دستگاه از آن در بازار داخلی به فروش رسید و بقیه تولیدات آن به بازارهای خارجی صادر شد.

تاریخچه خودروسازی تایلند

آغاز به کار خودروسازی تایلند از 1960‌میلادی بود، یعنی از زمانی‌که دولت وقت تایلند قانونی را برای تقویت صنعت ملی خودروسازی این کشور تصویب کرد. سال 1961 با همکاری مشترک فورد بریتانیا و کمپانی تای موتور، نخستین کمپانی خودروسازی - حمل ماشین - تایلند با نام «خودروسازی آنگلو-تای» تشکیل شد که به مونتاژ خودروها می‌پرداخت. با این‌که تایلند در آن زمان بازار کوچکی بود اما بلافاصله خودروسازان دیگری مانند فیات و نیسان نیز در این - حمل ماشین - کشور حاضر شدند.

تا سال 1970 میزان مونتاژ خودرو در تایلند سه‌برابر شده بود. سال 1971 دولت تایلند تلاش خود را برای بومی‌سازی صنعت خودرو این کشور آغاز کرد که در نتیجه آن تولیدکنندگان قطعات و لوازم جانبی زیادی در بازار شروع به‌کار کردند.

با توجه به عدم توانایی تولیدکنندگان نوپای محلی در رقابت با همتایان خارجی، - حمل ماشین - دولت برای حمایت از آنها، تعرفه‌های سنگینی را بر محصولات خارجی وضع کرد که باعث افزایش استفاده از قطعات داخلی در خودروهای مونتاژی - حمل ماشین - شد.

رشد بازار خودرو

سال 1991 محدودیت‌های واردات برداشته شد و با پایین‌آمدن قیمت‌ها، بازار خودرو تایلند شروع به رشد بی‌سابقه‌ای‌ کرد. در همان سال، ممنوعیت واردات خودرو با موتورهای با حجم کمتر - حمل ماشین - از 2.3‌لیتر لغو شد و تعرفه‌ها نیز سبک‌تر شدند. در نتیجه این تغییرات، سیل خودروهای کره‌ای و ژاپنی به بازار تایلند سرازیر شد.

بعد از بحران اقتصادی و رکود خودروسازی تایلند در سال 1997، دولت این کشور به کمک مشوق‌ها، وضع تعرفه‌ها و موافقت‌های تجاری دوجانبه با کشورهایی مانند استرالیا، چین و هند، تلاش کرد به این صنعت کمک کند.

توانایی صنعتی تایلند باعث شده است این کشور را با عنوان «دیترویت شرق» شناسایی کنند، همچنین توانسته با رشد مستمر به بزرگ‌ترین خودروساز در ناحیه آسه‌آن بدل شود. در سال 2012 تایلند دارای بزرگ‌ترین صنعت - حمل ماشین - خودرو در آسیای جنوب‌شرقی بود و نهمین خودروساز بزرگ جهان محسوب می‌شد.

به‌طور متوسط در تایلند سالانه 1.5‌میلیون - حمل ماشین - دستگاه خودرو (اکثرا وسایل نقلیه تجاری) تولید می‌شود و این رقم بالاتر از میزان تولید کشورهایی - حمل ماشین - مانند بلژیک، انگلستان، چک و حتی ایتالیاست.

اکثر خودروهای ساخته‌شده در تایلند تحت لیسانس تولیدکنندگان خارجی هستند که اغلب آن‌ها را خودروسازان ژاپنی و کره‌جنوبی تشکیل می‌دهند. صنعت - حمل ماشین - خودرو تایلند از منطقه آزاد تجاری آسه‌آن برای یافتن بازاری برای محصولات متنوع خود بهره می‌برد. تایلند یکی از بزرگ‌ترین بازارهای جهان برای وانت‌های پیکاپ است و پیکاپ‌های یک‌تنی تقریبا 50‌درصد از سهم بازار خودرو این کشور - حمل ماشین - را تشکیل می‌دهند. 

قطب کوچک خودروسازی

سال 2015 صادرات خودروهای تایلندی به خارج، به رکورد بی‌سابقه‌ای دست پیدا کرد و این - حمل ماشین - بی‌شک برای صنعت خودرو این کشور - حمل ماشین - رویداد خجسته‌ای بود که به علت پایین آمدن میزان تقاضای داخلی و - حمل ماشین - اقتصاد بحرانی این کشور بعد از حکومت نظامی 18ماهه، وضعیت نامناسبی را تجربه می‌کرد.

نوریاکی آبه، مدیرعامل هوندا موتور در تایلند در این‌خصوص می‌گوید: «به باور ما، با در نظر داشتن وضعیت اقتصادی کشور و همچنین فرصت‌هایی که معاهدات آزاد تجاری پیش روی ما گذاشته‌اند، در حال حاضر صادرات اهمیت بیشتری برای تایلند دارد.»

به گفته کارشناسان صنعت خودرو محبوبیت - حمل ماشین - وانت‌های پیکاپ در شرق آسیا، تقاضای بیشتر از خریداران استرالیایی و عرضه مدل‌های جدید و ارزان‌قیمت همگی - حمل ماشین - دست به دست هم داده‌اند تا صادرات ماشین‌های تایلندی به رکورد بی‌سابقه‌ای دست پیدا کند. تایلند که به آن، لقب «دیترویت آسیای جنوب‌شرقی» داده‌اند، میزبان برخی - حمل ماشین - از بزرگ‌ترین خودروسازان جهان ازجمله تویوتا و هونداست.