حمل ماشین ملارد

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 07701.html

تحولات سریع فناوری و تغییرات اجتماعی به‌علاوه تصمیم‌های دولت‌ها در سراسر جهان، شرایطی را فراهم آورده که خودروسازها ناچارند بدون هیچ تصور روشنی از آینده به کار و سرمایه‌گذاری‌های سنگین ادامه دهند

۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۱

صنعت خودرو؛ گذشته‌ای باشکوه، آینده‌ای مبهم

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، فلزات خم می‌شدند، برق کروم آن‌ها را می‌پوشاند و آنچه تولید می‌شد با یک بازاریابی خوب به‌عنوان محصولی قدرت‌بخش و ایجاد کننده شأن و منزلت اجتماعی جا می‌افتاد. این روحیه، آمریکای - حمل ماشین ملارد - قرن - حمل ماشین ملارد - بیستم را شیفته خود کرده بود و صنعت خودرو که جنرال موتورز شاخص آن بود، بهترین نمودار اقتصاد سنتی بود. ورشکستگی آن نیز از ورشکستگی اقتصاد حکایت داشت.

اما امروز خانم مری بارا، مدیرعامل - حمل ماشین ملارد - جنرال موتورز باتردید می‌گوید که صنعت خودرو به‌زودی محصولات جدید به‌صرفه تولید خواهد کرد. این محصولات فناوری‌هایی را در خود خواهند داشت که خریداران را جذب کرده و حساسیت‌ها و انتظارات آن‌ها را، قابلیت‌های - حمل ماشین ملارد - گوشی‌های هوشمند تلفن همراهشان شکل خواهد داد، مفهوم و محصولی که همین ۱۰سال پیش پدید آمده - حمل ماشین ملارد - است.

[caption id="attachment_204553" align="aligncenter" width="512"]حمل ماشین ملارد Mary Barra[/caption]

استارت برقی - حمل ماشین ملارد - جنرال موتورز که جایگزین هندل - حمل ماشین ملارد - دستی شد، آخرین - حمل ماشین ملارد - نوآوری مهم و بی‌چون‌و‌چرای قرن گذشته در این حوزه بود. این نوآوری در سال ۱۹۱۲ انجام شد. امروز، کادیلاک رانندگی بدون دخالت دست با به‌کارگیری نقشه GPS پیشرفته را در اختیار مشتریانش می‌گذارد. یک دوربین ردیابی چشم در غربیلک فرمان، هشیاری راننده را کنترل می‌کند، و خودرو توجه راننده حواس‌پرت را جلب می‌کند، و در عین حال این همه پیشرفت‌های فنی، آن میزان احساس راحتی را ایجاد نمی‌کند که در آن زمان با اختراع استارت احساس می‌شد.

با این حال، بارا تلاش می‌کند تعادل قابل قبولی میان خواسته‌های مصرف‌کنندگان فعلی و تقاضاهای کاملا - حمل ماشین ملارد - متفاوت آینده برقرار کند. یا اگر بخواهیم دقیق‌تر بگوییم، آینده‌ای که دولت‌ها، که به‌هیچ‌وجه به حاکمیت مصرف‌کننده روی - حمل ماشین ملارد - خوشی نشان نمی‌دهند، قصد دارند حرف خود را در آن به کرسی بنشانند.

چین اعلام کرده است قصد دارد در زمانی که هنوز نامشخص است، تردد خودروهای مصرف‌کننده سوخت فسیلی را به‌کلی ممنوع کند، بریتانیا و فرانسه نیز چنین تصمیمی دارند. (جالب اینکه خودروهای الکتریکی، عمده برق مصرفی خود را از نیروگاه‌هایی می‌گیرند که سوخت فسیلی مصرف می‌کنند.)

خانم بارا در اواسط - حمل ماشین ملارد - ماه سپتامبر (اواخر شهریور) در شانگهای با این تصمیم مخالفت کرد: «من فکر می‌کنم بهترین کار این است که به‌جای وضع قوانین توسط حکومت‌ها، مصرف‌کنندگان تصمیم بگیرند که اتومبیل‌ها چگونه کار کنند.»

اما دولت‌ها دوست دارند که دیکته کنند و شرکت‌ها - حمل ماشین ملارد - باید خود را با آن تطبیق بدهند: جنرال موتورز در چین - حمل ماشین ملارد - به نسبت آمریکا، خودروهای بیشتری را به‌فروش می‌رساند (این شرکت سال گذشته حدود ۱٫۲‌میلیون دستگاه بیوک فروخت که حدود یک میلیون دستگاه از آن در چین بود، کشوری که چندین دهه قبل از کمونیستی شدن نخبگان بیوک سوار می‌شدند)، و چین بیشتر از مجموع ایالات متحده و ژاپن خودرو تولید می‌کند.

جنرال موتورز قول - حمل ماشین ملارد - داده است در ۱۸ ماه آینده دو خودروی الکتریکی جدید و تا - حمل ماشین ملارد - سال ۲۰۲۳ در مجموع ۲۰ مدل جدید - حمل ماشین ملارد - برقی به بازار بفرستد. یکی از مدیران زیرمجموعه بارا گفته است - حمل ماشین ملارد - که جنرال موتورز «به‌سمت پذیرش و افزایش استفاده‌از خودروهای الکتریکی» می‌رود.

بارا آینده‌ای را پیش‌بینی کرده است با - حمل ماشین ملارد - «تصادف صفر» (نجات به کمک نرم‌افزار: ۹۴‌درصد از تصادفات به - حمل ماشین ملارد - علت خطای انسانی است)، «آلایندگی صفر» (البته - حمل ماشین ملارد - صفر - حمل ماشین ملارد - از محل لوله اگزوز؛ آلاینده‌های خارج شده از دودکش خانه‌ها در آینده، بسیار - حمل ماشین ملارد - بیشتر از آن است که خودروهای تمام الکتریکی ممکن است تولید کنند) و «ازدحام صفر» (با سرویس‌های اشتراکی بیشتر و - حمل ماشین ملارد - مالکیت کمتر خودروهای شخصی و اختصاص کمتر زمین‌های شهری به پارکینگ).

خودروسازی فورد نیز آینده‌ای را پیش‌بینی کرده است که کاملا در تسخیر خودروهای الکتریکی، نیمه‌مستقل، بدون راننده و اشتراکی است. دو سال پیش، این شرکت اعلام کرده بود - حمل ماشین ملارد - که ۴٫۵‌میلیارد‌دلار در وسایل نقلیه الکتریکی سرمایه‌گذاری می‌کند. اما فورد باید برای تامین هزینه این گمانه‌زنی‌ها (چون با وجود مشوق‌های مالیاتی - حمل ماشین ملارد - برای خرید آنچه دولت ترجیح می‌دهد، سهم خودروهای برقی ۱‌درصد از فروش خودروهای آمریکایی است)، هفت میلیارد دلار از فروش - حمل ماشین ملارد - خودروهایی را کنار بگذارد که تقاضا برای آن وجود دارد، یعنی شاسی‌بلندها و وانت‌ها (پیک‌آپ سری F از سال ۱۹۸۲ پرفروش‌ترین خودروی آمریکا بوده است.)

صنعت خودرو بین گذشته‌ای پرزرق‌وبرق و آینده‌ای مبهم در حرکت - حمل ماشین ملارد - است. آینده‌ای مبهم به‌اندازه همان زمان که هنری فورد گفته بود نمی‌داند - حمل ماشین ملارد - آیا می‌توانند برای مشتریان آنچه «اسب سریع‌تر» می‌خواندند - حمل ماشین ملارد - را، تامین - حمل ماشین ملارد - کند یا نه یا به‌اندازه همان زمانی که شرکت فورد، خودرویی را به نام پسر هنری فورد، ادسل نامید.

عشق عجیب فرهنگ آمریکا به خودرو، سرد شده است (درصد افراد فارغ‌التحصیل کلاس ۱۲ دارای گواهینامه رانندگی از - حمل ماشین ملارد - ۸۸‌درصد سال ۱۹۷۸ به ۷۳‌درصد کاهش یافته است)، سدان گونه‌ای درمعرض خطر انقراض است و شرکت‌های خودروسازی برای آینده‌ای آماده می‌شوند که معیار مهم آن تعداد وسایل‌نقلیه فروخته شده به - حمل ماشین ملارد - مصرف‌کنندگان نیست، بلکه مسافتی است که مصرف‌کنندگان می‌پیمایند.

مری بارا - حمل ماشین ملارد - ۵۵ ساله که پدرش ۳۹ سال در بخش ریخته‌گری پونتیاک کار کرده است، زمانی را به‌یاد می‌آورد که نمایندگی‌های مجاز فروش خودرو، پنجره‌های نمایشگاه خود را - حمل ماشین ملارد - با کاغذ می‌پوشاندند تا مشتری‌ها در هیجان اولین مرتبه تماشای مدل‌های جدید باشند.

او نوع پیچیده‌تری از هیجان را برای خودروهای هوشمند پیش‌بینی می‌کند. این خودروها برای مشتریانی طراحی شده‌اند که در سال ۲۰۰۶ نمی‌دانستند خیلی زود قادر نخواهند بود بدون تلفن‌های هوشمندی که در سال ۲۰۰۶ حتی تصوری از آن‌ها نداشتند، زندگی کنند.

نویسنده: جورج ف. ویل منبع: واشنگتن پست

اولين صفحه   -  کرایه خودروبر ملارد   -   قیمت خودروبر ملارد   -   مبلغ خودروبر ملارد   -   تعرفه خودروبر ملارد   -   شماره تماس خودروبر ملارد   -   خدمات خودروبر ملارد   -   یدک کش ملارد   -   کرایه یدک کش ملارد   -   قیمت یدک کش ملارد   -   مبلغ یدک کش ملارد   -   تعرفه یدک کش ملارد   -   شماره تماس یدک کش ملارد   -   خدمات یدک کش ملارد   -   حمل خودرو ملارد   -   کرایه حمل خودرو ملارد   -   قیمت حمل خودرو ملارد   -   مبلغ حمل خودرو ملارد   -   تعرفه حمل خودرو ملارد   -   شماره تماس حمل خودرو ملارد   -   خدمات حمل خودرو ملارد   -   حمل ماشین ملارد   -   کرایه حمل ماشین ملارد   -   قیمت حمل ماشین ملارد   -   مبلغ حمل ماشین ملارد   -   تعرفه حمل ماشین ملارد   -   شماره تماس حمل ماشین ملارد   -   خدمات حمل ماشین ملارد   -   کفی ملارد   -   کرایه کفی ملارد   -   قیمت کفی ملارد   -   مبلغ کفی ملارد   -   تعرفه کفی ملارد   -   شماره تماس کفی ملارد   -   خدمات کفی ملارد   -   کفی خودروبر ملارد   -   کرایه کفی خودروبر ملارد   -   قیمت کفی خودروبر ملارد   -   مبلغ کفی خودروبر ملارد   -   تعرفه کفی خودروبر ملارد   -   شماره تماس کفی خودروبر ملارد   -   خدمات کفی خودروبر ملارد   -  آخرين صفحه